Candidatul ideal
Studii superioare economice;
Bune abilități de operare PC și a pachetului MS Office;
Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
Atenție la detalii;
Seriozitate și punctualitate;
Bune abilități de comunicare;Descrierea jobului
Înregistrarea corectă și la timp a operațiunilor financiar-contabile repartizate;
Reconcilierea soldurilor conturilor, a înregistrarilor contabile, prelucrarea datelor astfel încât să se asigure livrarea precisă si la timp a acestora;
Intocmirea de raportări recurente precum și ad-hoc;
Oferta noastră
Pachet salarial in conformitate cu niv
SC PRESTIGE TRANSILVANIA SRL din CAMPIA TURZII angajeaza persoana la departamentul de Contabilitate .Cerinte:- studii in domeniul de contabilitate- experienta in domeniu cel putin 2 ani- persoana harnica si organizata Oferim salariu atractiv si seriozitate!Pentru detalii va rog sunati la sau
Candidatul ideal Licenţă studii contabilitate - Contabilitate si Informatica de Gestiune;
Experienta minima de 2 ani in domeniul contabil;
Experienta pe un post similar constituie avantaj;
Cunoșterea programului de contabilitate SAGA;
Cunoştinţe MS Office;
Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate;
Capacitate de lucru în echipă;
Persoană serioasă, motivată şi ambiţioasă.Descrierea jobului Servicii financiar-contabile complete pentru companii micii si medii.
La salariul net se adaugă și tichete d
Candidatul ideal Cunoasterea programului dе gestiune si contabilitate WIN MENTOR obligatoriu;
-EXPERIENTA PE PARTE DE PRODUCTIE
- foarte bune cunostinte si experienta in operare PC;
-sa cunoasca contabilitatea dе gestiune ,productie alimentatie publica ,comert intracomunitar
-se оcupa dе cоntаbilitatе,de la fаcturаre pаna la intоcmirеа lunаra a balantei dе verificare dupa inchiderea conturilor dе venituri si cheltuieli,pentru verificarea inregistrarii corecte a operatiunilor patrimoniale
-calculeaza costurile,tine stocul dе materii prime si produse finite,descarca gestiunea dе marfuri,pa
Scurta descriere a companieiGi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.Cerinte Gi Group recruteaza Contabil, pentru una dintre cele mai importante companii multinationale din domeniul serviciilor financiare: contabilitate, audit, salarizare, consultanta financiara.Locatie: Sector 5 (langa Vulcan Value Center)Cerinte:-Studii superioare in domeniul
TOMIS AGREGATE SRL cu sediul in Ovidiu, jud.Constanta angajeaza contabil pentru evidenta contabila,intocmire balanta si bilant.Firma ofera conditii de munca decente,personal calificat,atmosfera placuta si linistita,salariu atractiv.Permisul de conducere reprezinta un avantaj.TEL.CONTACT .
Candidatul ideal
Experiență minim 1-2 ani în activitatea financiar – contabilă;
Studii superioare economice finalizate;
Cunoaște programul de contabilitate Nexus Erp (constituie avantaj);
Abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
Atent la detalii, responsabil, orientat spre rezultat
Descrierea jobului
Înregistrarea documentelor financiar-contabile în softul de contabilitate Nexus;
Verificarea jurnalelor de vânzări și cumpărări, respectiv a registrului de casă;
Organizarea documentelor contabile și efectuarea activităților de listare/ scanare;
Menținerea relației
Școala Gimnazială Smeeni, cu sediul în comuna Smeeni. Sin Principală nr. 990, județul Buzău, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale de execuție, vacante, de contabil.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținân
Candidatul ideal Absolvent facultate profil economic (de preferat Contabilitate, Finante Banci)
Cunostinte si experienta in contabilitatea primara
Foarte bune abilitati de operare PC, cunostinte Excel avansate
Cunostinte operare in Program de Contabilitate Winmentor - constituie un avantaj
Persoană comunicativă, foarte organizată si responsabilă.
Persoana rezistenta la stresDescrierea jobului Activitati de contabilitate primara :
- emitere facturi, inregistrare facturi,
- evidenta, inregistrare, verificare documente si situatii contabile,
- evidenta mijloace fixe si stocuri,
- partici
Nu rata joburile!
Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Candidatul ideal Studii economice de specialitate;
Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat
Cunostinte solide de contabilitate si in ceea ce priveste legislatia aplicabila
Persoana proactiva, atenta la detalii, ambitioasa si responsabila
Cunostinte MC Office - nivel avansatDescrierea jobului Inregistrarea documentelor financiar contabile ale societatii;
Realizarea operatiunilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
Intocmeste situatii si rapoarte financiar contabile;
Analizeaza si verifica situatia soldurilor;
Realizeaza inchiderile de luna;
Candidatul ideal 1. optimism și entuziasm față de meseria aleasă;
2. dispus să invețe din dorință proprie de dezvoltare și nu pentru că cerem noi acest lucru;
3. adoptarea unei ținute potrivite mediului de "lucru la birou" - imaginea ta transmite imaginea firmei;
4. sa fii organizat…foarte organizat;
5. sa fii atent la detalii…foarte atent;
6. sa fii harnic, descurcăreț și perseverent;
7. sa te poți adapta mediului de lucru și să comunici cu echipa;
8. sa știi să vorbești și să scrii frumos (diplomat);
9. cunostinte temeinice de contabilitate, de preferat cunostinte despre regismul spe
MIR 2000 Service SRL – Angajam contabil pentru contabilitate primară cu studii economice și experiență.Preferabil cunoașterea programului Saga. Menținerea relațiilor cu banca, cu instituțiile financiare și administrative. Cunoștințe editare text Word, Excel etc. Firmă cu activitate de montaj ascensoare, service și deranjamente. Așteptăm răspunsuri la tel. 0771.261.005 și la e-mail.
Școala Gimnazială Florești, cu sediul în satul Moșneni, comuna Florești, județul Mehedinți, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de contabil (0,5 normă).Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelo
Candidatul ideal Daca esti o persoana serioasa, riguroasa si constiincioasa, crezi ca poti lucra alaturi de noi si esti dornica de a progresa, asteptam CV-ul tau in limba maghiara si cu poza pe adresa de e-mail: office@merkbau.roDescrierea jobului Responsabilităţi :
-contabilitate primara
- operarea documentelor de intrare-iesire in gestiuni;
- intocmirea documentelor justificative privind operatiile contabile;
- operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca si casa
- intocmirea notelor contabile, registrelor contabile si documentelor centralizatoare;
- intocmirea raportarilor
Candidatul ideal Cunostiinte temeinice contabilitate primara program SAGADescrierea jobului Cunostinte operare PC ( aplicatii office si programul de contabilitate Saga)
Atitudine pozitiva, responsabila orientata spre rezultate.
Inclinatie pentru calcule matematice si lucrul cu cifrele.
Gandire clara, rationament logic, integritate si corectitudine.
Abilitati de comunicare cu clientii firmei.
Capacitate de munca sub presiune, spirit de initiativa si capacitatea de a-si asuma raspunderea.
Firma de contabilitate presteaza servicii de salarizare, resurse umane, contabilitate, infiintari firme, autorizare coduri caen, precum si consultanta pentru acestea. Suntem deschisi la discutii si oferim suport pentru compania / activitatea dvs, indiferent daca aceasta este la inceput de drum sau cu istoric.
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare economice;
Experienta in domeniul contabil de 1-5 ani;
Cunostinte PC: Outlook, MSOffice (Word, Excel), soft de contabilitate Saga
Abilitati de comunicare si relationare;
Persoana organizata,capacitate de analiza si sinteza.Descrierea jobului Contabilitate generala:Cunoasterea prevederilor Codului fiscal;
Rularea procedurii de inchidere a stocurilor si reconcilierea lunara a conturilor de stoc;
Inregistrare facturilor de mijloace fixe si a obiectelor de inventar, inregistrare amortizare lunara;
Inregistrarea documentelor contabile;
Verific
Scurta descriere a companieiARTEM HOMINE este agentia de Recrutare de Personal si Consultanta in domeniul Resurselor Umane ce s-a nascut din dorinta de a veni atat in intampinarea companiilor cat si a persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca.Oferim servicii de recrutare si selectie de personal , evaluare psihometrica de competente profesionale si personalitate , analiza organizationala prin sondaje de opinie a angajatilor , servicii de outplacement , consultanta resurse umane si consiliere in dezvoltarea personala si profesionala . Cerinte Cerinte- absolvent studii superioare de spe
Candidatul ideal Academia de HR recrutează pentru Clientul său, firmă de property management. Compania are în administrare și întreținere o clădire recunoscută și emblematică pentru București, cu un număr important de chiriași pe care îi deservește full-service. Chiriașii (diverse companii și organizații) primesc suport pentru spațiului ocupat pentru o multitudine de situatii ce țin fie de mentenanța (reparații curente), fie de diverse modificari si personalizări. Clădirea este de clasa A si dispune de un sistem BMS modern (Building Management System) care permite monitorizarea în timp real pe
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Studii superioare economice;
Bune abilități de operare PC și a pachetului MS Office;
Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
Atenție la detalii;
Seriozitate și punctualitate;
Bune abilități de comunicare;
Descrierea jobului
Înregistrarea corectă și la timp a operațiunilor financiar-contabile repartizate;
Reconcilierea soldurilor conturilor, a înregistrarilor contabile, prelucrarea datelor astfel încât să se asigure livrarea precisă si la timp a acestora;
Intocmirea de raportări recurente precum și ad-hoc;
Oferta noastră
Pachet salarial in conformitate cu nivelul de expertiză;
Primă de Crăciun;
Tichete de masă;
Asigurare privată de sănătate;
Oportunități de dezvoltare profesională;
Mediu de lucru motivant;
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru conținut personalizat după preferințe, precum și pentru activitatea de publicitate online. Pentru detalii, accesați Politica de Confidenţialitate. Pentru gestiune utilizare cookies, accesați Setări personalizate.