SC PRESTIGE TRANSILVANIA SRL din CAMPIA TURZII angajeaza persoana la departamentul de Contabilitate .Cerinte:- studii in domeniul de contabilitate- experienta in domeniu cel putin 2 ani- persoana harnica si organizata Oferim salariu atractiv si seriozitate!Pentru detalii va rog sunati la sau
Angajam contabil/a junior pentru evidenta contabila primara Program 8 ore/zi de luni pana vineri, sector 1 , Bucuresti.Reprezinta avantaj experienta in domeniu.Pentru persoanele interesate CV-urile se primesc atasate la anunt
Candidatul ideal Absolvent facultate profil economic (de preferat Contabilitate, Finante Banci)
Cunostinte si experienta in contabilitatea primara
Foarte bune abilitati de operare PC, cunostinte Excel avansate
Cunostinte operare in Program de Contabilitate Winmentor - constituie un avantaj
Persoană comunicativă, foarte organizată si responsabilă.
Persoana rezistenta la stresDescrierea jobului Activitati de contabilitate primara :
- emitere facturi, inregistrare facturi,
- evidenta, inregistrare, verificare documente si situatii contabile,
- evidenta mijloace fixe si stocuri,
- partici
ALUKÖNIGSTAHL SISTEME DE ALUMINIU, OTEL SI PLASTIC
Candidatul ideal - Studii superioare de specialitate (profil finante-contabilitate);
- Experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani;
- Cunostinţe solide de contabilitate;
- Cunoasterea pachetului Microsoft Office; Excel foarte bine
- Persoana organizata, atenta la detalii, responsabila, cu dorinta de perfectionare si capacitate de a invata detalii legate de specificul activitatii firmei;
- Constituie avantaj cunoasterea limbii engleza si a programului de gestiune si contabilitate Scala si/sau Microsoft Dynamics AXDescrierea jobului - Verificare si inregistrare deconturi si facturi de
Candidatul ideal - Experienţă în domeniul contabilităţii;
- Studii superioare (studiile în domeniul economic constituie un avantaj);
- Cunoştinţe temeinice de contabilitate si fiscalitate;
- Cunoştinţe în utilizarea suitei Microsoft Office, în special Excel, la nivel avansat;
- Cunoştinţe de operare a unui program de tip ERP (Navision constituie un avantaj);
- Abilităţi de analiză şi sinteză, atenţie la detalii;
- Abilităţi de comunicare şi relaţionare;
- Capacitate de lucru în echipă şi individual;
- Persoană ordonată şi organizată.Descrierea jobului - Înregistrarea contabilă a docume
Candidatul ideal Candidatul ideal
- cunoasterea utilizarii programului Charisma constitue un mare avantaj;
- cunostinte de operare documente primare, cu utilizarea informatiilor contabile si a legislatiei in domeniu (utilizare cu usurinta a conturilor contabile), inclusiv contabilitate de gestiune-stocuri;
- verificarea operarilor efectuate;
- experienta de minim 5 ani, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile;
- studii superioare de specialitate;
- cunostinte de operare PC MS Office, Word, Excel.
- bune abilitati de comunicare atat scrisa cat si verbala;Descrierea j
Candidatul ideal Cunoasterea programului de contabilitate SAGA reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Inregistrarea documentelor financiar-contabile in programul de contabilitate SAGA, depunerea declaratiilor lunare/trimestriale si a bilantului semnestrial/anual.
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic
Experienta de minim 5 ani in contabilitate
Cunostinte de limba engleza - nivel mediu
Cunostinte solide a legislatiei contabile si fiscale
Cunostinte de utilizare PC: MS Office, programe de contabilitate, cunoasterea ERP-ului SoftOne constituie un avantaj
Descrierea jobului Inregistrarea si evidenta pe centre de cost a diverselor facturi (exclusiv marfa): chirii, utilitati, obiecte de inventar, mijloace fixe, protocol, servicii, etc;
Emiterea facturilor catre clientii principali (25 facturi lunare)
Reconcilierea soldurilor cu furni
Nu rata joburile!
Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Candidatul ideal Studii superioare absolvite in cadrul unei facultati de profil financiar/contabil
Detinerea titlului de Expert Contabil - autorizat CECCAR - reprezinta un avantaj
Experienta in domeniu - minim 3 ani
Experienta de lucru cu un soft de contabilitate
Cunostinte foarte bune de operare PC (MS Office)
Atentie la detalii
Persoana comunicativa, implicata, pasionata de aceasta activitate si orientata catre dezvoltare profesionalaDescrierea jobului Responsabilitati:
- Planifica activitatile contabile in cadrul companiei;
- Verifica inregistrarea corecta si operativa a datelor c
Candidatul ideal CUNOŞTINŢE NECESARE:
Ø MS Office (Word, Excel, )
Ø Cunoştinţe de contabilitate si utilizarea programelor de contabilitate minim 2 ani.
Cunostinte de limba engleza
APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE:
de calcul
de comunicare;
de planificare şi organizare a activităţilor specificeDescrierea jobului ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente):
Ø Inregistreaza si arhiveaza facturile de la furnizori;
Ø Verifica fise de clienti si furnizori;
Ø Inregistreaza deconturile de cheltuieli ale angajatilor;
Ø Inregistreaza extrasele bancare;
Ø Alte solicitari ocazionale cer
Descopera povestea noastra si hai in echipa Strategic!Căutăm o persoană motivata, entuziastă și organizată care să se alăture echipei noastre, în calitate de Contabil.Daca acest rol se potrivește cu așteptările tale profesionale, te invităm să ne transmiti CV-ul tau la urmatoarea adresa de email: Avand cunostinte solide in domeniul legislatiei contabile si fiscale (TVA, impozit pe profit, impozit pe veniturile nerezidentilor), in acest rol vei avea urmatoarele responsabilitati: operarea si verificarea documentelor financiar contabile, verificarea balantelor contabile si intocmirea bilanturil
U.M. 02434 Galaţi, județul Galați, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale vacante de personal civil , contabil/studii medii.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domici
Candidatul ideal -sa aiba capacitatea de a lucra in echipa
-flexibilitate in abordarea situatiilor de lucru
-comunicare buna
-organizare si punctualitate
o buna cunoastere si utilizare a calculatorului si a programelor de contabilitateDescrierea jobului Inregistrare cronologica a documentelor(facturi,chitante,avize,operatiuni bancare,bonuri,etc)
Intocmire facturi si nir-uri
Urmarire plati si incasari
Inventare gestiuni
Candidatul ideal Studii superioare;
Experienta in domeniu de cel putin 3 ani;
Capacitate de concentrare si atentie sporita la detalii;
Persoana dinamica, rezistenta la stres si serioasa;
Capacitatea de a-si stabili prioritati si de a-si organiza munca intr-un mod eficient;
Capacitatea de a respecta termene limita;
Spirit de echipa, devotament si loialitate;Descrierea jobului Atributii:
Inregistrarea în programul de contabilitate SAGA a documentelor financiar-contabile
Verificarea corectitudinii documentelor primare și /sau a evidențelor contabile întocmite de client conform legisla
Societate de contabilitate angajeaza contabilCERINTE:Inregistrare facturi, verificare sold cont, facturi neincasate, deconturi, verificare bonuri si predare situatii la Director Contabil;Organizarea si introducerea documentelor primare in softul de contabilitate pe centrele de cost;Gestiune;Emitere rapoarte din diverse softuriVerificare situatii consumuri, motorina, materiale, etc.;Abilitățile specifice dorite:- Cunostinte operare PC, cunostinte foarte bune de office (Excel, Word, programe contabile, saga, smartbill etc)- Minim 3-5 ani experienta in domeniuCandidatul ideal:Experienta anterioar
Candidatul ideal Experienta in domeniu de cel putin 5 ani;
Cunostiinte in domeniul operatiunilor bancare si valutare;
Cunostinte de intocmire declaratii fiscale, raportari statistica, raportari BNR;
Cunostinte de contabilitate pana la balanta inclusiv;
Experienta in utilizarea unui program de contabilitate si cunostinte de baza in utilizarea programelor informatice de tip Microsoft Office;
Experienta in agentii de turism constituie avantaj.Descrierea jobului Sansa unei cariere si a unei experiente profesionale intr-o reprezentanta internationala.
Candidatul ideal - cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate (absolvent ASE/liceu economic)
- persoana atenta la detalii, responsabila si dinamica
- persoana serioasa, constiincioasa, organizata, capacitate de analiza si sinteza
- abilitati de comunicare si relationare
- sa poata lucra cu termene limita
- cunostinte medii PC (Outlook, Word, Excel)
- cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj).Descrierea jobului - inregistrarea documentelor contabile;
- verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare;
- intocmirea si verificarea ju
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru conținut personalizat după preferințe, precum și pentru activitatea de publicitate online. Pentru detalii, accesați Politica de Confidenţialitate. Pentru gestiune utilizare cookies, accesați Setări personalizate.