SC PRESTIGE TRANSILVANIA SRL din CAMPIA TURZII angajeaza persoana la departamentul de Contabilitate .Cerinte:- studii in domeniul de contabilitate- experienta in domeniu cel putin 2 ani- persoana harnica si organizata Oferim salariu atractiv si seriozitate!Pentru detalii va rog sunati la sau
Angajam contabil/a pentru evidenta contabila primara Program 8 ore/zi de luni pana vineri, sector 1 , Bucuresti.Reprezinta avantaj experienta in domeniu.Pentru persoanele interesate CV-urile se primesc atasate la anunt
Candidatul ideal Licenţă studii contabilitate - Contabilitate si Informatica de Gestiune;
Experienta minima de 2 ani in domeniul contabil;
Experienta pe un post similar constituie avantaj;
Cunoșterea programului de contabilitate SAGA;
Cunoştinţe MS Office;
Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate;
Capacitate de lucru în echipă;
Persoană serioasă, motivată şi ambiţioasă.Descrierea jobului Servicii financiar-contabile complete pentru companii micii si medii.
La salariul net se adaugă și tichete d
Candidatul ideal 1. optimism și entuziasm față de meseria aleasă;
2. dispus să invețe din dorință proprie de dezvoltare și nu pentru că cerem noi acest lucru;
3. adoptarea unei ținute potrivite mediului de "lucru la birou" - imaginea ta transmite imaginea firmei;
4. sa fii organizat…foarte organizat;
5. sa fii atent la detalii…foarte atent;
6. sa fii harnic, descurcăreț și perseverent;
7. sa te poți adapta mediului de lucru și să comunici cu echipa;
8. sa știi să vorbești și să scrii frumos (diplomat);
9. cunostinte temeinice de contabilitate, de preferat cunostinte despre regismul spe
Candidatul ideal
Experiență minim 1-2 ani în activitatea financiar – contabilă;
Studii superioare economice finalizate;
Cunoaște programul de contabilitate Nexus Erp (constituie avantaj);
Abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
Atent la detalii, responsabil, orientat spre rezultat
Descrierea jobului
Înregistrarea documentelor financiar-contabile în softul de contabilitate Nexus;
Verificarea jurnalelor de vânzări și cumpărări, respectiv a registrului de casă;
Organizarea documentelor contabile și efectuarea activităților de listare/ scanare;
Menținerea relației
TOMIS AGREGATE SRL cu sediul in Ovidiu, jud.Constanta angajeaza contabil pentru evidenta contabila,intocmire balanta si bilant.Firma ofera conditii de munca decente,personal calificat,atmosfera placuta si linistita,salariu atractiv.Permisul de conducere reprezinta un avantaj.TEL.CONTACT .
Candidatul ideal - Absolvent studii de specialitate;
- Experienta minim 2 ani pe un post similar;
- Organizat si Analitic – sa poata contribui la gasirea unor solutii simple/complexe si rapide pe problemele contabile si fiscale;
- Cunostiinte medii de Excel;
- Abilitati de comunicare si spirit de echipa;
- Persoana responsabila, dedicata contabilitatii;
- Cunoasterea programelor WIZCOUNT;
- Reprezinta un avantaj experienta in comertul cu amanuntul.Descrierea jobului Noi iti oferim urmatoarele:
- Pachet salarial motivant
- Program de lucru business hours
- Posibilitatea de a benefic
Candidatul ideal Suntem o echipa tanara,in formare si cautam contabili,contabilitate primara si finala,care sa lucreze in regim part time sau full time.Descrierea jobului Candidatul ideal
Daca esti o persoana serioasa, riguroasa, rabdatoare si constiincioasa, crezi ca poti lucra cu pasiune alaturi de noi si esti dornica de a progresa, asteptam CV-ul tau.
Cunoasterea softului de contabilitate SAGA C constituie un avantaj, precum si limba engleza la un nivel mediu.
Descrierea jobului
Activitatea presupune introducerea actelor contabile, verificarea evidentelor contabile la societăți comercia
Candidatul ideal - Experienţă în domeniul contabilităţii;
- Studii superioare (studiile în domeniul economic constituie un avantaj);
- Cunoştinţe temeinice de contabilitate si fiscalitate;
- Cunoştinţe în utilizarea suitei Microsoft Office, în special Excel, la nivel avansat;
- Cunoştinţe de operare a unui program de tip ERP (Navision constituie un avantaj);
- Abilităţi de analiză şi sinteză, atenţie la detalii;
- Abilităţi de comunicare şi relaţionare;
- Capacitate de lucru în echipă şi individual;
- Persoană ordonată şi organizată.Descrierea jobului - Înregistrarea contabilă a docume
Nu rata joburile!
Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Candidatul ideal Studii economice de specialitate;
Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat
Cunostinte solide de contabilitate si in ceea ce priveste legislatia aplicabila
Persoana proactiva, atenta la detalii, ambitioasa si responsabila
Cunostinte MC Office - nivel avansatDescrierea jobului Inregistrarea documentelor financiar contabile ale societatii;
Realizarea operatiunilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
Intocmeste situatii si rapoarte financiar contabile;
Analizeaza si verifica situatia soldurilor;
Realizeaza inchiderile de luna;
Candidatul ideal Daca esti o persoana serioasa, riguroasa si constiincioasa, crezi ca poti lucra alaturi de noi si esti dornica de a progresa, asteptam CV-ul tau in limba maghiara si cu poza pe adresa de e-mail: office@merkbau.roDescrierea jobului Responsabilităţi :
-contabilitate primara
- operarea documentelor de intrare-iesire in gestiuni;
- intocmirea documentelor justificative privind operatiile contabile;
- operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca si casa
- intocmirea notelor contabile, registrelor contabile si documentelor centralizatoare;
- intocmirea raportarilor
Angajam contabil/a junior pentru evidenta contabila primara Program 8 ore/zi de luni pana vineri, sector 1 , Bucuresti.Reprezinta avantaj experienta in domeniu.Pentru persoanele interesate CV-urile se primesc atasate la anunt
Candidatul ideal Cautam Contabil cu experienta in domeniul agricol!
Cerinte:
Cunoscatoare a aplicatiei SAGA;
Cunostinte in legislatia contabila;
Cunostinte de contabilitate financiara si de gestiune;
Atentie la detalii si acurate in inregistrarea operatiunilor;
Promptitudine;
Eficienta;
Cunostinte in domeniul agricol;
Capacitatea de planificare a activitatii si de respectarea termenelor;
Permis conducere categoria B;
Program de lucru part-time.
Descrierea jobului
Asigura evidenta contabila a stocurilor si tine evidenta veniturilor si cheltuielilor;
Intocmeste situ
Candidatul ideal Studii economice superioare;
Cel putin 3 ani experienta intr-o pozitie similara;
Cunoastinte temeinice de legislatie din domeniu contabil si financiar-fiscal;
Cunostinte de contabilitate financiara si de gestiune;
Cunostinte de operare PC;
Atentie la detaliu si acuratete in inregistrarea operatiunilor;
Promptitudine si eficienta in efectuarea lucrarilor;
Capacitate de organizare.Descrierea jobului Inregistrezi in contabilitate si verifici corectitudinea inregistrarii :
- venituri si cheltuieli, facturi de clienti si furnizori, deconturi de cheltuieli
- plati si incasa
Firma BBC EXPERT HR SRL , firma specializata in domeniul Resurselor Umane, angajeaza contabila cu experienta, varsta maxima de angajare este de 50 ani. Am prefera ca viitoare noastra colega sa cunoasca foarte bine legislatia in vigoare, sa fie o persoana vesela, open mind, dispusa la deplasari, de preferinta necasatorita, nonconformista si mereu eleganta. Contractul va fi pe perioada nedeterminata. Pentru interviu avem nevoie de un CV-ul dvs insotit de o poza si o scurta descriere si caracterizare a dvs.email: Tel/Whattap :
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru ocuparea acestui post:
- are studii superioare de specialitate, completate, eventual cu diverse cursuri de specializare in domeniu;
- cunoaste legislatia in vigoare, specifica domeniului contabil – financiar
- cunoaste monografia contabila si functiunea conturilor contabile
- are experienta de lucru similara
- este o persoana foarte organizata, serioasa, muncitoare, dornica de a invata lucruri noi si de a-si pune cunostintele si expertiza in slujba eficientizarii activitatii de ansamblu a angajatorului
- opereaza cu usurinta in softuri de contabil
Candidatul ideal Angajam contabil cu experienta in utilizarea softurilor de contabilitate si cunostinte solide de contabilitate si legislative ( in raport cu domeniul financiar - contabil ), experienta in domeniu de minim 5 ani.
Cerinte:
- absolvent de studii superioare in domeniul economic;
- experienta in suita Microsoft Office (Word, Excel);
- capacitate de lucru in echipa;
- abilitati bune de comunicare;
- limba engleza – nivel mediu (conversational)'
- atentie la detalii;
- rationament logic.Descrierea jobului Responsabilitati:
- Urmareste respectarea principiilor contabi
Candidatul ideal Dorim sa ne extindem si suntem in cautarea unui Contabil Junior motivat si talentat care sa se alature echipei noastre.
Daca esti o persoana organizata, cu o atitudine pozitiva, dornica sa inveti si iti place sa lucrezi in domeniul financiar- contabil, te asteptam la noi in echipa.
Cerinte :
studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate);
cunostinte de utilizare Saga, Excel;
experienta pe un post similar intre 1-3 ani;
cunostinte de limba engleza;
atentie distributiva si capacitate de concentrare.
Responsabilitatile job-ulu
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru conținut personalizat după preferințe, precum și pentru activitatea de publicitate online. Pentru detalii, accesați Politica de Confidenţialitate. Pentru gestiune utilizare cookies, accesați Setări personalizate.