U.M. 02434 Galaţi, județul Galați, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale vacante de personal civil , contabil/studii medii.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domici
SC PRESTIGE TRANSILVANIA SRL din CAMPIA TURZII angajeaza persoana la departamentul de Contabilitate .Cerinte:- studii in domeniul de contabilitate- experienta in domeniu cel putin 2 ani- persoana harnica si organizata Oferim salariu atractiv si seriozitate!Pentru detalii va rog sunati la sau
Angajam contabil/a junior pentru evidenta contabila primara Program 8 ore/zi de luni pana vineri, sector 1 , Bucuresti.Reprezinta avantaj experienta in domeniu.Pentru persoanele interesate CV-urile se primesc atasate la anunt
Candidatul ideal Absolvent facultate profil economic (de preferat Contabilitate, Finante Banci)
Cunostinte si experienta in contabilitatea primara
Foarte bune abilitati de operare PC, cunostinte Excel avansate
Cunostinte operare in Program de Contabilitate Winmentor - constituie un avantaj
Persoană comunicativă, foarte organizată si responsabilă.
Persoana rezistenta la stresDescrierea jobului Activitati de contabilitate primara :
- emitere facturi, inregistrare facturi,
- evidenta, inregistrare, verificare documente si situatii contabile,
- evidenta mijloace fixe si stocuri,
- partici
ALUKÖNIGSTAHL SISTEME DE ALUMINIU, OTEL SI PLASTIC
Candidatul ideal - Studii superioare de specialitate (profil finante-contabilitate);
- Experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani;
- Cunostinţe solide de contabilitate;
- Cunoasterea pachetului Microsoft Office; Excel foarte bine
- Persoana organizata, atenta la detalii, responsabila, cu dorinta de perfectionare si capacitate de a invata detalii legate de specificul activitatii firmei;
- Constituie avantaj cunoasterea limbii engleza si a programului de gestiune si contabilitate Scala si/sau Microsoft Dynamics AXDescrierea jobului - Verificare si inregistrare deconturi si facturi de
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic
Experienta de minim 5 ani in contabilitate
Cunostinte de limba engleza - nivel mediu
Cunostinte solide a legislatiei contabile si fiscale
Cunostinte de utilizare PC: MS Office, programe de contabilitate, cunoasterea ERP-ului SoftOne constituie un avantaj
Descrierea jobului Inregistrarea si evidenta pe centre de cost a diverselor facturi (exclusiv marfa): chirii, utilitati, obiecte de inventar, mijloace fixe, protocol, servicii, etc;
Emiterea facturilor catre clientii principali (25 facturi lunare)
Reconcilierea soldurilor cu furni
Candidatul ideal
Să fie o persoana dinamică, implicată și responsabilă
Să fi absolvit o facultate cu profil economic
Să fi lucrat 1-3 ani în firme sau departamente de contabilitate
Să aibă experiență de lucru cu Saga
Să stăpânească bine noțiunile de bază ale contabilității
Să citească și să fie la curent cu noutățile legislative din domeniu
Să fie pasionată de contabilitate și preocupată de o carieră în domeniu
Descrierea jobului
Vei avea program de la 09 la 18, prezența fizică la birou fiind necesară
Vei ține evidența contabilă pentru societăți din diverse domenii de acti
Candidatul ideal Candidatul ideal
- cunoasterea utilizarii programului Charisma constitue un mare avantaj;
- cunostinte de operare documente primare, cu utilizarea informatiilor contabile si a legislatiei in domeniu (utilizare cu usurinta a conturilor contabile), inclusiv contabilitate de gestiune-stocuri;
- verificarea operarilor efectuate;
- experienta de minim 5 ani, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile;
- studii superioare de specialitate;
- cunostinte de operare PC MS Office, Word, Excel.
- bune abilitati de comunicare atat scrisa cat si verbala;Descrierea j
Candidatul ideal Cunoasterea programului de contabilitate SAGA reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Inregistrarea documentelor financiar-contabile in programul de contabilitate SAGA, depunerea declaratiilor lunare/trimestriale si a bilantului semnestrial/anual.
Nu rata joburile!
Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Candidatul ideal - Experienţă în domeniul contabilităţii;
- Studii superioare (studiile în domeniul economic constituie un avantaj);
- Cunoştinţe temeinice de contabilitate si fiscalitate;
- Cunoştinţe în utilizarea suitei Microsoft Office, în special Excel, la nivel avansat;
- Cunoştinţe de operare a unui program de tip ERP (Navision constituie un avantaj);
- Abilităţi de analiză şi sinteză, atenţie la detalii;
- Abilităţi de comunicare şi relaţionare;
- Capacitate de lucru în echipă şi individual;
- Persoană ordonată şi organizată.Descrierea jobului - Înregistrarea contabilă a docume
Candidatul ideal CUNOŞTINŢE NECESARE:
Ø MS Office (Word, Excel, )
Ø Cunoştinţe de contabilitate si utilizarea programelor de contabilitate minim 2 ani.
Cunostinte de limba engleza
APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE:
de calcul
de comunicare;
de planificare şi organizare a activităţilor specificeDescrierea jobului ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente):
Ø Inregistreaza si arhiveaza facturile de la furnizori;
Ø Verifica fise de clienti si furnizori;
Ø Inregistreaza deconturile de cheltuieli ale angajatilor;
Ø Inregistreaza extrasele bancare;
Ø Alte solicitari ocazionale cer
Descopera povestea noastra si hai in echipa Strategic!Căutăm o persoană motivata, entuziastă și organizată care să se alăture echipei noastre, în calitate de Contabil.Daca acest rol se potrivește cu așteptările tale profesionale, te invităm să ne transmiti CV-ul tau la urmatoarea adresa de email: Avand cunostinte solide in domeniul legislatiei contabile si fiscale (TVA, impozit pe profit, impozit pe veniturile nerezidentilor), in acest rol vei avea urmatoarele responsabilitati: operarea si verificarea documentelor financiar contabile, verificarea balantelor contabile si intocmirea bilanturil
Candidatul ideal • Experienta de munca intr-un departament financiar contabil de minim 5 ani
• Experienta in domeniul retail constituie un avantaj
• Cunoasterea ERP - Atlantis constituie avantaj
• Cunoasterea SAP constituie avantaj
• Absolvent de studii superioare de contabilitate
• Cunostinte foarte bune ale pachetului Office (Microsoft Excel si Word)
• Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia din domeniul financiar - contabil
• Abilitatea de a indeplini sarcinile la timp si in mod eficient
• Capacitatea de organizare şi prioritizare a activităţilor cu respectarea termenelor l
Dorim sa ne marim echipa, cautam colegi noi.Este necesar sa cunosti programul Saga, si sa ai experienta de minim 2 ani pentru intocmire declaratii pana la nivel de balanta.
Candidatul ideal - Experienta anterioara in domeniul contabilitatii de minim 2 ani, va fi remunerat in consecinta daca a lucrat in firma de contabilitate;
- Experienta de lucru in NEXUS
-Studii universitare sau post universitare economice finalizate obligatoriu; -Cunostinte solide cu privire la legislatia financiar-contabile si cunostinte fiscale;
- Cunoaștere excelentă a computerului (în special EXCEL), plus capacitatea de a lucra cu programe speciale de contabilitate ;
- Engleza nivel avansat
- Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si cu o buna capacitate de adaptare;
-Membru C
Ofer servicii contabilitate pentru SRL, Intr.Indiv, PFA, preț negociabil în urma evaluării privind obiectul de activitate ,TVA , nr, salariati, CA.Detalii la telefon
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg pentru pozitia de Contabil - Contabilitate primara de gestiune
- experienta pe un post similar
- responsabil
- seriosDescrierea jobului - Inregistrarea facturilor/avizelor de la furnizori
- Operare bonuri de consum, fise de magazie, note de transfer intre gestiuni
- Intocmire facturi intre societatile din grup
- Inregistrarea avizelor emise catre punctele de lucru
- Inregistrarea avizelor de livrare catre clienti
- Gestiunea stocurilor de produse
- Urmarirea livrarilor catre clienti
- Urmarirea executarii contractelor de vanzare
- Intoc
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
U.M. 02434 Galaţi, județul Galați, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale vacante de personal civil , contabil/studii medii.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
studii medii;
vechime în specialitatea studiilor de 3 ani și 6 luni.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
16 aprilie 2021, ora 16.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
26 aprilie 2021, ora 10.30: proba scrisă;
05 mai – 06 mai 2021, ora 10.30: proba interviu.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Depunerea dosarelor și organizarea concursului se vor face la sediul U.M. 02434, Galați, Str. Domnească nr. 92, unde vor fi afișate detaliile organizatorice necesare. Telefon contact 0236/461.080, interior 1888.
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru conținut personalizat după preferințe, precum și pentru activitatea de publicitate online. Pentru detalii, accesați Politica de Confidenţialitate. Pentru gestiune utilizare cookies, accesați Setări personalizate.