Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in remote

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in remote

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Contabil


Candidatul ideal StartCo este un startup românesc în plină dezvoltare care caută să își mărească echipa. Dacă vrei să faci parte dintr-o companie digitală 100% românească, atunci citește mai departe.Suntem în căutarea unui Consultant Contabil entuziast și dedicat, specializat pe PFA-uri, care să se alăture echipei noastre. Rolul tău va fi să răspunzi la întrebările și solicitările clienților noștri, să îi îndrumi în folosirea platformei noastre de contabilitate și să gestionezi comunicarea prin mesageria aplicației. Dacă îți place să interacționezi cu oamenii și să le oferi suport în rezolvarea provocărilor, te vrem în echipa noastră!Cerințe: Experiență de minim 2 ani în contabilitate, preferabil partida simplă specifică PFA-urilor. Cunoaștere solidă a regulilor de fiscalitate aplicabile PFA-urilor. Abilități excelente de comunicare scrisă și interacțiune directă cu clienții. Cunoștințe bune de operare PC și nivel avansat de limbă engleză pentru comunicare eficientă cu clienții cetățen
STARTCONTABILITATE S.​R.​L.​

Contabil Remote


Candidatul ideal ContabilPentru echipa de contabilitate, căutăm un contabil cu experiență și pasiune pentru domeniul financiar-contabil, dar și cu dorința de a crește din punct de vedere profesional.Pe cine căutămTe potrivești acestui rol dacă:· Ai experiență profesională de minim 2 ani în domeniul contabil;· Îți dorești să crești și să te dezvolți cât mai mult în domeniul financiar-contabil;· Ești o persoană ambițioasă, energică și dornică de noi provocări;· Ai inițiativă și îți dorești o colaborare pe termen lung;· Ești o persoană dinamică, metodică și organizată;· Ai cunoștințe foarte bune de Excel, Word;· Ai experiență în utilizarea unui program de contabilitate/gestiune/ERP;· Ai un nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze;· Ai abilități foarte bune de comunicare și interacțiune;· Lucrezi permanent la dezvoltarea ta pe plan profesional.Descrierea jobului ContabilDescrierea jobuluiEchipa de contabilitate este cea care se ocupă de evidența contabilă a clienților cu un abonament a
STARTCONTABILITATE S.​R.​L.​

Contabil Senior Coordonator – Consultant


Candidatul ideal Te invităm să te alături echipei Accountess dacă esti pasionat de domeniul financiar contabil și de provocările oferite de activitatea într-o firmă de consultanță și contabilitate.Pentru potrivirea cu cerințele postului disponibil este important să îndeplinești următoarele caracteristici: Un plus este cunoașterea programului Socrate/Bitsoftware; Eşti o persoană organizată, responsabilă, pozitivă şi prietenoasă Ai abilităţi foarte bune de comunicare şi relaţionare Eşti absolvent al unei facultati cu profil economic Ai cunoștințe bune de contabilitate financiară, de fiscalitate si raportare manageriala Nivel crescut de independență profesională si decizională Ai o experiență de cel puțin 5 ani în domeniul contabilităţii si consultantei Ai experiența sau/si abilitățile necesare pentru a gestiona un portofoliu de clienți Ai experiența sau/si abilitățile necesare pentru a pregăti/coordona echipele operaționale Ai cunoștințe bune de folosire a pachetului Microsoft Office, cu
ACCOUNTESS PROFILE SRL

Contabil Junior/​junior Accountant


Candidatul ideal Te invităm să te alături echipei Accountess dacă esti atras sau pasionat de domeniul financiar contabil și de provocările oferite de activitatea într-o firmă de consultanță și contabilitate. Potrivirea cu echipa și postul disponibil necesită să:Fii o persoană organizată, responsabilă, adaptabilă şi prietenoasăAi curiozitate să descoperi misterele contabilității și fiscalitățiiAi experiență de cel puțin un an în domeniul contabilităţii sau foarte multa determinare să învețiAi studii economiceAi cunoștințe bune de operare Word si Excel și înclinație spre digitalizareAi o atenție deosebită la detalii și iti place să lucrezi în echipa și într-un mediu dinamicDescrierea jobului Te invităm să te alături echipei Accountess unde sub îndrumarea unui supervizor, te poți dezvolta prin activități precum:- Înregistrarea documentelor contabile în softul contabil- Contabilitate financiară şi de gestiune până la nivel de balanţă şi/sau bilanţ ⚖ - Calculul, înregistrarea şi declararea
ACCOUNTESS PROFILE SRL
Vezi alte joburi relevante

Operator call center cu franceza/​engleza si germana/​engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5500 LEI pe lună
Cerințe:Limba engleză și germană sau engleză și franceză la nivel avansat - obligatoriu;Abilitati de comunicare, de ascultareCapacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilorSpirit de echipa si initiativa Beneficii:Program de lucru full-time, remote;Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;Concedii conform legislației;Asigurare medicală:Tichete de masă;Sporuri de weekend;Salariu motivant fix. Responsabilități:Raspunde la apelurile clientilor;Rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail;Ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei;Ofera supot tehnic;Cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Microsoft 365 Consultant


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 8000 până la 12000 LEI pe lună
Who is this role for: We are seeking a highly skilled and motivated Microsoft 365 Consultant to join our Professional Services team. The successful candidate will be responsible for working with as part of our highly successful team; designing, implementing, and managing Microsoft 365 services and solutions for our clients. You will work with the engineering lead and practice lead to plan and deliver high-quality Microsoft 365 focused projects and deliverables. Being part of a larger international group, you will have a lot of opportunities to create new products using your skills but you will also get the chance to develop your career and to gain new skills. We expect you to have the right communication skills that will allow you to work in international teams as well as to share your knowledge with your teammates. Certification Requirements: Microsoft 365 Enterprise Administrator Expert;Microsoft 365 Messaging Administrator Associate;Microsoft 365 Teams Administrator Associate. What
JURMY CONS FAYER SRL

Colaborator Fonduri Europene


Candidatul ideal Candidatul ideal este acea persoana motivata sa invete de la profesionisti o meserie foarte bine platita si cautata in acest moment.Descrierea jobului Societate cu experienta in consultanta accesare fonduri europene recruteaza 5 persoane dornice de venituri suplimentare extrem de atractive, tipul jobului este remote, plata se va efectua pe proiect. Detinem un portofoliu mare de clientie, asiguram training de specialitate.Concret, persoana recrutata va depune proiecte europene cu finantare nerambursabila asistat pe tot parcursul proiectului de o persoana cu experienta din echipa noastra.
IBI MARKETING SOLUTION S.​R.​L.​

Consultant Chat/​telefon/​e-mail - Remote


Candidatul ideal Ne-ar plăcea sa ne cunoștem, dacă:Ești o persoană calmă, deschisă, responsabilă și punctuală;Deții abilități dе comunicare și claritate în exprimare;Te poți adapta la diverse tipologii dе oameni, fie ei clienți sau colegi;Îți place să lucrezi în echipă, dar și individual;Prezinți deschidеrе și interes în ceea ce privește dezvoltarea ta.Descrierea jobului Cum arată o zi la locul de muncă? Veți prelua diverse solicitări prin chat / telefon / e-mail și veți oferi suport clienților noștri; Veți asista curierii și partenerii, respectând procedurile și fluxurile specifice proiectului; Veți înregistra și actualiza în aplicația noastră internă informațiile obținute; Participați la traininguri de specialitate care vă ajută să învățați și să vă dezvoltați.Ce vă oferim? Program flexibil de 8 ore/zi, luni – duminică, 5/7 zile; Turele pot fi dimineața, după-amiaza sau noaptea, prin rotație; Un job dinamic și diversificat, cu o echipă primitoare și deschisă; Oportunități reale de a
VALORIS CENTER SRL

Jd Manufacturing Sales And Distribution Consultant- Remote


Candidatul ideal Qualifications Minimum qualifications B.E./ B. Tech/ MCA or equivalent Fluent in both French and English. Preferred Qualifications Experience in JD Edwards Manufacturing and Sales and Distribution Modules. Strong written and verbal communication skills in both French and English Willingness and ability to multi-task. Should be able to handle client call, manage & mentor team. Ability to be learn and apply new processes and tools. Technical understanding of products/services and/or ecosystem being supported. Descrierea jobului In this role, you would be primary responsible for supporting and enhancing web application. Responsibilities Work in a highly-collaborative team environment with an always-evolving mixture of active teamwork and quiet-time. Passionate about project advancement and self-learning. Study customer requirements on procurement processes and map to ERP. Analyze As-Is Processes and design the optimized To-Be Processes Perform Design Validation and identi
GENPACT ROMANIA SRL

Consultant Relatii Clienti | Limba Romana - Remote


Candidatul ideal Dacă simți că abilitățile tale de comunicare, empatie și organizare merită să fie puse în valoare într-un mediu dinamic și plin de potențial, acum este momentul să iei acțiune! Echipa noastră te așteaptă cu nerăbdare să te alături, oferindu-ți un cadru prietenos și susținător pentru a-ți transforma oportunitățile în reușite palpabile. Haide să construim împreună viitorul de succes pe care ți-l dorești!Ce ne-ar placea să aduci echipei noastre? Personalitate deschisă, calmă și responsabilă, care înțelege importanța punctualității; Abilități remarcabile de comunicare, cu o exprimare clară și concisă; Capacitatea de a te adapta cu ușurință la diverse tipologii de oameni, fie ei clienți sau colegi; Aprecierea pentru munca în echipă, dar și abilitatea de a prospera în munca individuală; Viteză de scriere pentru a te familiariza rapid cu aplicațiile noastre; Deschidere și interes în ceea ce privește dezvoltarea personală și profesională.Descrierea jobului Cе vеi face? Vei men
VALORIS CENTER SRL

Consultant - Remote


Candidatul ideal Buna abilitati de comunicare.Descrierea jobului Preluare apeluri clienti.
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Operator Date - Back Office


Candidatul ideal Candidato ideale- Lingua italiana medio-avanzato sia parlata che scritta- Avere esperienza di attività di back office di almeno 1 anno - Utilizzo PC e applicativi Office ed essere disposti ad apprendere nuovi programmi; - Predisposizione al lavoro in team;Descrierea jobului Descrizione del lavoroResponsabilità: - Elaborare tutte le richieste ricevute attraverso i canali di comunicazione concordati e risolverle entro il termine concordato e in modo educato ed efficiente;- Provvede all’inserimento dei dati necessari all'interno del portale Compliance, per la creazione di un fascicolo cliente.- Garantire un elevato grado di qualità nell'evasione delle richieste pervenute, secondo standard qualitativi e procedure di lavoro concordate;-Fornire informazioni (telefonicamente o via email) ai clienti interni, al fine di fornire supporto nello svolgimento della loro attività;- Rispetto delle regole di riservatezza attraverso un alto livello di etica e integrità.Vantaggi:
ALAVIE CONSULTING SOLUTIONS SRL

Consultant Asigurari Si Turism -autorizare Online


Candidatul ideal Căutăm persoane motivate pentru a dezvolta business-ul nostru și a ne împărtăși viziunea de a ajuta oamenii în educarea lor financiară si gestionarea finanțelor personale eficient. Este important să ai încredere în tine și să deții deja sau să îți dorești să dezvolți abilități de leadership, deoarece ne propunem să construim cel mai mare hub de consultanți profesioniști din țara noastră. Suntem interesați doar de persoane de înaltă calitate, capabile să se alinieze cu viziunea noastră și să contribuie la proiectul nostru.Ai posibilitatea de lucru remote, astfel că poți să desfășori activitatea de oriunde din țară.In acest business, vei avea ocazia să intermediezi asigurări, credite, imobiliare, vacanțe și soluții investiționale, iar responsabilitățile tale vor include analiza nevoilor și cerințelor clienților și oferirea de soluții personalizate. Vei fi o sursă de inspirație și îndrumare pentru clienți, ajutându-i să-și pună banii la treabă indiferent de venituri și să
CONFORT ASIGURAT S.​R.​L.​

Operator Call Center Italiana


Candidatul ideal cunoașterea limbii italiane la nivel avansat; persoană comunicativă, energică, cu dorință dе creștere profesională; capacitate dе integrare, adaptare și desfășurare a activității în cadrul unei echipe tinere și dinamice; cunoștințe dе bază operare PC, navigare internet; cunoștințe dе bază operare dispozitive smartphone și tablete; cunoștințe dе bază pachet Office: Word, Excel, Outlook.Descrierea jobului Vino să lucrеzi într-o compаniе stаbilă, cu pеstе 20 de аni dе еxpеriеnță, trаdiție și inovаrе! Esti interesat/interesata sa iti desfasori activitatea de acasa?Job-ul presupunе:Activitаtе în contаct dirеct și continuu cu cliеnții din domеniul finаnciar bаncаr, prin intеrmеdiul difеritelor instrumеntе de lucru puse la dispozițiе, utilizarea canаlеle trаdiționalе dе comunicare (vocе, mail) cât și canalele alternative moderne (chat, skype).Oferta noastră: pachet salarial motivant, ce crește odată cu rezultatele tale; al 13-lea salariu - bonus, la finalul fiecărui an; premi
CENTRICO SELIR S.​R.​L.​

Consultant Suport Tehnic,​ Mod De Lucru Remote Sau La Sediu


Candidatul ideal Suntem si vom ramane mereu in plina extindere a departamentului de SUPORT TEHNIC.De ce? Pentru ca suntem de parere ca niciodata nu este suficient atunci cand vine vorba despre grija fata de clientii nostri.Acestea fiind spuse, iata ce am dori sa gasim la tine:- usurinta in comunicare si o atitudine proactiva, orientata spre client- o permanenta dorinta de a-i ajuta pe cei din jur- calm si rabdare- deschidere si interes spre invatarea de lucruri noi- atentie la detalii- o buna stapanire a limbii romane, atat cea scrisa, cat si cea vorbita- autenticitate si sinceritate.Descrierea jobului Ce vei face in rolul de CONSULTANT SUPORT TEHNIC:- vei prelua solicitarile din partea clientilor SmartBill, fie pe email, chat sau telefon si ii vei ghida in utilizarea softului nostru de Facturare si Gestiune;- vei asculta cu maxima atentie situatiile expuse de catre clienti si vei cauta sa oferi solutiile cele mai potrivite, in cel mai scurt timp posibil.Nu te speria, imediat dupa anga
INTELLIGENT IT S.​R.​L.​

Consultant Vanzari ( Regim Colaborare Pfa /​ Srl)


Candidatul ideal Experiență anterioară în vânzări de minim 3 ani;Abilități excelente de comunicare și negociere;Capacitatea de a lucra independent și de a gestiona eficient timpul;Descrierea jobului Prospectarea activă a pieței pentru identificarea de noi clienți business;Evaluarea criteriilor privind respectarea condițiilor eligibilitate;Incheiere contract;Deținerea unui SRL/PFA ( se va lucra în sistem de colaborare).Beneficii: Telefon Comision 10% de la primul contract
INCORSO CONSULT S.​R.​L.​

Expense Reports Auditor


Candidatul ideal This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aim at fully exploit their communication and analytical skills.As Expense Reports Auditor, you play a critical role in safeguarding the financial integrity of the organization by meticulously reviewing and analyzing expense reports and ensuring compliance with policies and procedures.To succeed in this role, you will need to develop a deep knowledge of the supported processes, be solution-oriented and like problem-solving. Your attention to detail, analytical mindset, and ability to communicate effectively will contribute to maintaining accurate financial records and promoting responsible spending practices within the company.Even if some prior experience will be considered a plus, the position is a good opportunity for beginners as we will provide tools and training which will help you succeed in the role. The Expense Reports Auditor is part of the Finance Support Services o
SNC LAVALIN ROMANIA SA

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Important: Citește cu atenție până la sfârșit înainte de a aplica, pentru ca sunt șanse foarte mari ca acest anunț să NU fie pentru tine! Îți va lua maxim 1 minut și vei evita să-ți pierzi timpul atât ție, cât și nouă.Dacă ești genul de persoană careNu-ți place să ajuți și să relaționezi cu oameniiNu cauți să evoluezi constant și să bați recorduriNu ești dispus să ieși din zona de confortCauți un job unde să te complaci și să muncești minimul posibil pentru un salariu fixTe rog să nu citești mai departe…Pentru că anunțul acesta NU este pentru tine.Suntem în căutare de oameni cu energie pozitivă și puternic motivați de rezultate pentru poziția de Consultant de Vânzări.Plata se va face la comision din vânzări, așa încât câștigurile tale pot fi NELIMITATE, în funcție de rezultatele pe care le produci.Tot ce îți putem spune este că avem oameni care au venit în echipă cu ZERO experiență și au ajuns ca după câteva luni să câștige peste 2000 de euro pe lună.Noi îți oferim tra
DREAMS BY R S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 665 de salarii introduse în Salario: 3075 RON/Luna

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Important: Citește cu atenție până la sfârșit înainte de a aplica, pentru ca sunt șanse foarte mari ca acest anunț să NU fie pentru tine! Îți va lua maxim 1 minut și vei evita să-ți pierzi timpul atât ție, cât și nouă.Dacă ești genul de persoană careNu-ți place să ajuți și să relaționezi cu oameniiNu cauți să evoluezi constant și să bați recorduriNu ești dispus să ieși din zona de confortCauți un job unde să te complaci și să muncești minimul posibil pentru un salariu fixTe rog să nu citești mai departe…Pentru că anunțul acesta NU este pentru tine.Suntem în căutare de oameni cu energie pozitivă și puternic motivați de rezultate pentru poziția de Consultant de Vânzări.Plata se va face la comision din vânzări, așa încât câștigurile tale pot fi NELIMITATE, în funcție de rezultatele pe care le produci.Tot ce îți putem spune este că avem oameni care au venit în echipă cu ZERO experiență și au ajuns ca după câteva luni să câștige peste 2000 de euro pe lună.Noi îți oferim tra
DREAMS BY R S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 678 de salarii introduse în Salario: 3125 RON/Luna

Financial Analyst


Candidatul ideal University degree in Accounting/Finance English fluency 5+ years financial reporting experience NetSuite experience a plus Highly detail-oriented and organized in work Ability to meet assigned deadlines Excellent communication and interpersonal skills with a customer service focus Proficiency with Microsoft Office applications Advanced skill level in Microsoft Excel Technical abilities with accounting systems Strong problem-solving and analytical skills Ability to act and operate independently within his/her work Team playerDescrierea jobului In this role, you will:• Conduct monthly and quarterly account reconciliations to ensure accurate reporting and ledger maintenance.• Analyze financial statements for discrepancies and other issues that should be brought to the Controller’s attention.• Perform monthly reconciliation of balance sheet accounts.• Perform monthly reconciliation of P&L accounts.• Contribute to monthly process for Projects Revenue Recognition• Perform re
OSF GLOBAL SERVICES SRL

Media netă estimată pe baza celor 842 de salarii introduse în Salario: 5050 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.