Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Arges

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Arges

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cautam contabil, pentru contabilitate primara în programul Saga, full time, punct de lucru Stefanesti,Arges , zona primarie ,program 9 -17, mai multe detalii la telefon !
Dalauto Logistic Spedition SRL
Scurta descriere a companieiCER CLEANIG EQUIPMENT, filiala de producție a grupului Kärcher, din Curtea de Argeș. Fabrica CER Cleaning Equipment înfi­ințață înca din anul 2006, la Curtea de Argeș.Cerinte Studii superioare economice sau tehnice; Experiență de minim 2 ani pe o poziție similară, de preferat într-o companie de productie;Cunostinte MS Office (Excel, Word, PowerPoint) - avansat obligatoriu, SAP poate reprezenta avantaj;Calificari speciale: cunostinte de contabilitate de gestiune;Persoană organizată;Capacitate de analiza si sinteza;Adaptabilitate, atitudine proactiva, capacitate de a inova;Responsabilitate, capacitate de analiza si atentie la detalii;Spirit analitic: să poată identifica soluții la problemele cu care se confruntă;Simt dezvoltat al eticii profesionale;Limba Engleza - fluent obligatoriu.ResponsabilitatiRaportare/Analiză;Asigura gestionarea procesului de raportare lunară a cheltuielilor operaționale aferente centrelor de cost, respectiv a investițiilor;Analiza dev
CER CLEANING EQUIPMENT
Scurta descriere a companieileoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.Cerinte •Studii superioare economice sau tehnice;•Experiență de minim 2 ani pe o poziție similară, de preferat într-o companie de productie;•Cunostinte MS Office (Excel, Word, PowerPoint) - avansat obligatoriu, SAP poate reprezenta avantaj;•Calificari speciale: cunostinte de contabilitate de gestiune;•Persoană organizată;•Capacitate de analiza si sinteza;•Adaptabilitate, atitudine proactiva, capacitate de a inova;•Responsabilitate, capacitate de analiza si atentie la detalii;•Spirit analitic: să poată identifica soluții la problemele cu care se confruntă;•Simt dezvoltat al eticii profesionale;•Limba Engleza - fluent obligatoriu.Responsabilitati•Raportare/Analiză;•Asigura gestionarea proces
LEOHR
Scurta descriere a companieiCER CLEANIG EQUIPMENT, filiala de producție a grupului Kärcher, din Curtea de Argeș. Fabrica CER Cleaning Equipment înfi­ințață înca din anul 2006, la Curtea de Argeș.Cerinte - Studii superioare economice;- Experienta 2-3 ani intr-o pozitie similara;- PC skills: Office, Finance ERP;- Cunoasterea limbii engleze nivel avansat.Responsabilitati- Intocmeste registrul de casa, opereaza incasarile si platile in numerar in SAP;- Verifica deconturile de cheltuieli ;- Verifica, intocmeste si valideaza pachetul de plati saptamanal si proceseaza platile manuale;- Verifica incasarile si platile, provenienta si distribuirea acestora; - Verifica facturile de furnizori insotite de documentele de livrare, urmareste scadentele si inregistrarea acestora in contabilitate; - Verifica si intocmeste facturile de servicii pentru clienti si urmareste scadentele acestora;- Verifica corectitudinea documentelor de intrare si a inregistrarilor din contabilitate privind mijloacele fixe;-
CER CLEANING EQUIPMENT
Candidatul ideal Cerinte:- Studiile Superioare sunt obligatorii;- Experienta in domeniul Consultantei/ Bancar (persoane juridice) minim 3 ani experienta;- Sunt necesare cunostinte temeinice Microsoft Office, Adobe Acrobat Pro, Internet Explorer (persoanele selectate dupa interviu vor sustine o proba practica);- Sa fie responsabil/a si sa fie atenta la detalii;- Sa fie dispus/a sa invete si sa creasca profesional;- Sa fie bine organizat/a pentru obtinerea unei bune productivitati;- Sa fie un/o bun/a profesionist/a care iubeste munca pe care o desfasoara;- Sa aiba capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual; Sa fie o persoana calma si stapana pe sine, stim cu totii cat de dificili sunt anumiti clienti;Reprezinta avantaje:- Detinerea unei diplome universitare/postuniversitare in domeniul Economic, Juridic si Inginerie;- Cunostinte privind realizare analiza financiara;Descrierea jobului Cateva dintre responsabilitatile job-ului sunt:- Sa scrie/depuna/raspunda la clarificari/impleme
FORUM PROIECT INVEST
Angajator:Firmă străină cu sediul în USA, care oferă clienților (firme și persoane fizice) servicii complete de contabilitate, suport in domeniul taxelor aplicabile acestora și consiliere în domeniul afacerilor.Post:Contabil junior, normă redusă (part time), cu contract de muncăLoc de muncă:La domiciliul angajatului (telemuncă);Salariu net oferit:Remunerarea lucrărilor efectuate de angajat se va face lunar, pe bază de tarif orar, la începutul fiecărei luni pentru luna precedentă (în funcție de numărul de ore lucrate), astfel:- în perioada de acomodare / probă (6 luni), tarif orar net = 20 lei/oră;- după perioada de acomodare / probă, tarif orar net = 30 lei/oră;Taxele și impozitele pe salarii vor fi rambursate lunar de angajator, dar revine angajatului obligația de a depunde la ANAF declarația D112 și de a le plăti în fiecare lună (se va încheia un acord scris între angajat și angajator, în acest sens).Candidatul ideal: - Absolvent al unei facultăți de finanțe-contabilitate / sau stude
Celsa
CERINTE - Studii superioare in domeniul economic;- Experienta de minim 5 ani intr-o functie de Director Economic/Contabil Sef;- Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;- Abilitati de organizare si conducere;- Experienta in utilizarea calculatorului: softuri de contabilitate, e-mail, pachet Office, altele;- Initiativa, responsabilitate, discretie, atentie deosebita la detalii;- Respectarea termenelor limita;DESCRIEREA JOBULUI - Organizeaza, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii;- Urmareste inregistrarea corecta a documentelor;- Intretine relatia cu autoritatile de control si taxe;- Gestioneaza situatiile de criza in managementul financiar;- Intocmire balanta, bilant si depunerea declaratiilor fiscal;- Alte activitati specifice postului.SALARIU MOTIVANT!
LAS VEGAS GAMES FUN
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
SC Comargros SA Pitesti Program contabilitate PRO SC Sarcinile principale ale jobului :-verificare evidenta contabila , balanta ;- intocmire bilant;-Intocmirea si depunerea declaratiilor ANAF- urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte in contabilitate -Revisal 15 salariati-salarizare personal-plati bancareSalariu negociabil la interviuVa rugam contactare telefonica
Comargros sa
Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY
Descrierea jobului Noi știm că deja ești un #winner, dar suntem convinși că împreună putem crește. Este momentul potrivit să te transferi în echipa noastră. Ai un loc de titular asigurat, un job stabil și dacă evoluțiile tale sunt pe măsură, poți fi promovat oricând.Candidatul ideal- Studii medii- Cunostinte de operare PC - nivel mediu- Persoana pozitiva, responsabila si comunicativa, cu o atitudine orientată către client- Serios, loial, punctual si corectDescrierea jobului:- Prezentarea ofertei de pariere clienților și gestionarea relatiei cu acestia- Plasarea biletelor de pariere- Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti din agentie- Întocmirea unor simple rapoarte la finalul zilei de lucru- Păstrarea standarului de imagine a brandului in agentieBeneficii- venituri medii intre 2150 – 5000 ron- Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca stabil- Program de lucru flexibil, doua zile cu doua libere, de la 10 la 22- Salariu fix si tichete de masa- Plata orelor su
DREAM BETTING
#echipacostcontab ANGAJEAZĂ! Economist, contabil. Dacă îți place lucrul într-o echipa profesionista și unita, atunci te așteptăm cu CV pe adresa de e-mail : Cerințe :-experienta în domeniu- experienta într-un cabinet de contabilitate este un avantaj
Cost Contab
Candidatul ideal Manager Agentie Turism (home based)/ Corporate ConsultantExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit realizat in functie de valoare totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group
MB CZECH IMPORT LOGISTIC angajează CONTABIL JUNIORRESPONSABILITĂȚI:- înregistrarea documentelor financiar-contabile;- întocmirea diverselor situații contabile si rapoarte solicitate;- implicarea activă în procesul de audit intern;- sprijinirea contabilului senior în activitățile specifice domeniului financiar.CERINȚE:- Studii superioare finalizate in domeniul economic;- Experienta de minim 6 luni în domeniu;- Abilități de organizare și planificare/ prioritizare;- Atenție la detalii si responsabilitate;- Dorința de dezvoltare si perfecționare in domeniul financiar-contabil;- Cunoa terea unui program de contabilitate i gestiune.Program: 09:00 - 17:00Mai multe detalii la numărul de telefon: / E-mail:
MB CZECH IMPORT LOGISTIC
Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group
Firma specializata in vanzari si service copiatoare / imprimante laserAngajez fata pentru secretariat / contabilitate primara- postul nu necesita experinta- operare PC obligatoriu Program part-time (4 ore / 10-14 / luni - vineri )Mioveni - jud Arges CV la email :
ALIN DESIGN EVENTS SRL
Sociatate comerciala angajeaza pentru urmatoarele posturi:- supraveghetor jocuri ,- secretariat/contabilitate primaraEXPERIENTA NU ESTE OBLIGATORIE.CERINTE: seriozitate, responsabilitate, dorinta de munca, bun simt, cunostiinte minime operare calculator, respect.BENEFICII: - contract de munca, - salarizare deosebita,- un job pe termen lung cu posibilitatea de a dobandi vaste cunostiinte in domeniul ales si posibilitatea de a avansa, - alte beneficii in functie de performanta atinsa.Pentru detalii sunati la : 0743 949 567
JOB
Candidatul IdealAbsolvent de studii medii/ superioareCunostinte operare/ utilizare PC;Experienta pe un post similar sau in domeniul bancar constituie un avantaj;DESCRIEREA JOBULUIEfectueaza operatiuni de schimb valutar si transfer de baniSe asigura TRAINING REMUNERATSe asigura SUPORT PERMANENT DE LA SEDIURespecta si aplica procedurile societatii si politica marketing
PAVONE S.​R.​L.​
Sala de Jocuri de Noroc - Angajam Operator Sala Jocuri, Electronist, Contabil in locatiile din Pitesti si Topoloveni. Ne puteti contacta la: Tel: Email: (Va rog sa ne trimiteti CV urile dvs la aceasta adresa de email) Salariu net (pentru cele 3 posturi) corespunzator cu experienta: 1800 - 4000 DESCRIEREA PENTRU FIECARE POST (JOB)*** Operator Sala Jocuri Candidatul ideal: Persoana deschisa, punctuala, responsabila si organizata Absolvent de studii medii Aptitudini de comunicare excelente Atenție distributivă și atenție la detalii Seriozitate și spirit de echipă Disponibilitate pentru program de lucru în ture Experiența nu este obligatorie, însă constituie un avantajDescrierea jobului: Informarea clienților în legătură cu serviciile oferite și regulamentul de joc Efectuarea plăților către clienți Crearea și menținerea unui ambient plăcut pentru clienți*** Electronist Candidatul ideal: Cunostinte in intretinerea si repararea echipamentelor electrice si electronice Abilitati de organizare,
SC Samara New Trade SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.