Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Bolintin Vale

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Bolintin Vale

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Bolintin Vale si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Esti atent la detalii dar ai si capacitate de analiza si sinteza? Iti doresti sa devii un bun specialist, intr-un mediu profesionist? Esti un teamworker si iti place sa iti canalizezi energia impreuna cu colegii pentru atingerea tintelor de echipa si a termenelor limita?Iti doresti sa lucrezi intr-o organizatie cu sisteme de lucru moderne, care te incurajeaza sa te dezvolti personal si profesional?Atunci …locul tau este la noi!!!Daca doresti sa te alaturi echipei noastre si esti/ai: absolvent/a studii superioare – profil economic, de preferat specialitatea contabilitate şi informatica de gestiune sau finante- banci; experienţă profesională de specialitate - minim de 5 ani; si in functie de conducere – 2 ani. Membru CECCAR si/sau al Camerei Consultantilor Fiscali cunostinte aprofundate privind legislatia in vigoare care reglementeaza activitatea financiar-contabila; cunostinte limba engleza – nivel avansat (scris, vorbit); cunostinte MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
MATECO
Candidatul ideal Societatea HeidelbergCement România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Operator stație sortare, pentru punctul de lucru Balastiera Cornetu - Mihăilești, jud. Ilfov.Cerințele postuluiStudii și experiență: Școală profesională, profil tehnic; Minim 1 an experiență în domeniul industrial;Cunoștințe și abilități necesare: Cunoștințe privind caracteristicile tehnice și funcționale ale echipamentelor și utilajelor; Abilități de comunicare și lucru în echipă; Îndemânare, viteză de reacție și precizie în execuție; Capacitate de concentrare și atenție sporită; Punctualitate, seriozitate și corectitudine.Descrierea jobului Principalele responsabilități: Asigură buna funcționare a utilajelor și echipamentelor din stația de sortare; Participă în cadrul activităților generale de mentenanță; Execută lucrări de întreținere curentă a tuturor utilajelor și echipamentelor pe care le deservește; Gestionează materialele și piesele de schimb necesare
Carpatcement
Candidatul ideal Experienta anterioara minim un an; Studii medii sau superioare profil economic; Cunostinte contabilitate primara; Cunostinte Operare PC (pachet Office si Outlook avansat). Abilitati de analiza si sintezaDescrierea jobului Opereaza in softul de contabilitate AWB-urile incasate in fiecare „casa”, distinct pe fiecare echipaj de curier. Listeaza registrul de casa si il arhiveaza impreuna cu toate documentele justificative (sumarul de chitante si chitanta de depunere la banca) la finalul fiecarei zile. Inregistreaza si semnaleaza toate diferentele constatate la depunerile curierilor. Colaboreaza cu coordonatorii de curierat pentru clarificarea AWB-urilor. Colaboreaza cu clientii pentru clarificarea soldurilor. Arhiveaza registrul de casa. Intocmeste Registrul de casa. Raporteaza situatia soldului (componenta pe AWB/curier) la fiecare final de luna sau ori de cate ori se solicita.
ALTEX LOGISTIC & DISTRIBUTION
Ofer servicii contabilitate primara de la domiciliu
Persoana fizica
Angajez fata/doamna pentru contabilitate primara. pentru depozitul de lenjerie. Cunostintele excel sau alte programe conta constituie un avantajAsiguram transport Giurgiu oras - Adunatii Copaceni . Salariu motivant in functie de experienta.Masa de pranz este asigurata.
Serena Exim SRL
Descrierea jobului Noi știm că deja ești un #winner, dar suntem convinși că împreună putem crește. Este momentul potrivit să te transferi în echipa noastră. Ai un loc de titular asigurat, un job stabil și dacă evoluțiile tale sunt pe măsură, poți fi promovat oricând.Candidatul ideal- Studii medii- Cunostinte de operare PC - nivel mediu- Persoana pozitiva, responsabila si comunicativa, cu o atitudine orientată către client- Serios, loial, punctual si corectDescrierea jobului:- Prezentarea ofertei de pariere clienților și gestionarea relatiei cu acestia- Plasarea biletelor de pariere- Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti din agentie- Întocmirea unor simple rapoarte la finalul zilei de lucru- Păstrarea standarului de imagine a brandului in agentieBeneficii- venituri medii intre 2150 – 5000 ron- Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca stabil- Program de lucru flexibil, doua zile cu doua libere, de la 10 la 22- Salariu fix si tichete de masa- Plata orelor su
DREAM BETTING
Descrierea jobului 6560 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H. ESSERSH.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii , dar, mai presus de toate, este o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 6560 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși care îndrăznesc să facă afaceri, sunt pregătiți să fructifice oportunitățile și să facă o diferență în fiecare zi, prin simplitate. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne îngrijim de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Da, cei 6560 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H.Essers.Sperăm ca vei înțelege și tu în curând motivele! Căutăm un Operator Calculator.CE VEI FACE În calitate de Operator Calculator, nu numai că vei asigura o urmărire corectă și
H ESSERS
Candidatul ideal Noi suntem:#OameniiDeLaProfi si ne ghidam zilnic dupa cele 3 valori – respect, onestitate si responsabilitate.Cautam oameni buni si implicati care vor sa creasca personal si profesional, alaturi de o echipa cu peste 25.000 de colegi in toata tara.Suntem deschisi sa ii primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte din reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national si cel mai mare numar de magazine din Romania.Scopul fiecarei zile este sa fim mai buni si sa reprezentam cu mandrie brandul Profi.Compania noastra evolueaza odata cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care il au colegii nostri, confirma de fiecare data aprecierea si recunoasterea pe care le aratam celor care se implica, sunt responsabili si vor sa isi construiasca o cariera la Profi.Ce facem noi pentru tine?Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentru toti colegii nostri.- Inve
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Maersk Romania recruteaza persoana care:- are experienta in domeniul logistic de minim 3 - 5 ani pe pozitie de coordonare echipa depozit;- are atitudine si stil de comunicare constructive, clare si proactive in relatia cu echipa, reusind sa motiveze si sa insufle responsabilitate si coeziune;- are capacitatea de a prioritiza activitatile si urmari implementarea planului de lucru zilnic, astfel incat se asigure desfasurarea optima a operatiunilor, furnizand servicii de cea mai buna calitate clientului;- are cunostințe de operare MS Office, in special Excel, Outlook;- cunoaste fluxurile si modul operare intrari / iesiri marfa in WMS;- manifesta flexibilitate, spirit de echipa, responsabilitate, seriozitate, implicare si atitudine proactiva;- are usurinta in a invata un nou sistem de gestiune stocuri;- vorbeste limba engleza, nivel mediu.Descrierea jobului Scopul general al postuluiTrasarea unei conduite clare, de leadership si dezvoltare a echipei operationale, astfel in
MAERSK ROMANIA
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Scurta descriere a companieiSă ne cunoaștem!V-ați întrebat vreodată cum ajung pe rafturi produsele Pampers, Ariel, Oral-B, Duracell, RioMare, Pringles, Dolce&Gabbana, BOSS, Wella, Londa? Cine este responsabil de vânzarea și livrarea acestora către clienti?Noi suntem!Faceți cunoștință cu distribuitorul FMCG Interbrands Orbico. Acoperim o gamă largă de brand-uri cunoscute la nivel mondial, de la produse de îngrijire ale părului la produse alimentare și nealimentare.Cu o echipă de experți profesioniști pasionați, oferim soluții complete de afaceri pentru vânzări, servicii logistice și brand management pentru mărcile din portofoliul nostru.În viața noastră de zi cu zi suntem conduși de misiunea, viziunea și valorile noastre.Cerinte Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: - Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare); - Experienta in retail (1 an); - Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; - Foarte bune abilitati de comunicare si
INTERBRANDS ORBICO
Candidatul ideal Angajam personal depozit -ZONA LIBERA-OPERATOR CALCULATORDescrierea jobului SALARIU 2800 BRUT+ 20 bonuri de masa (20X20lei)Program de lucru LUNI-VINERI 8 ore.Nu se lucreaza ore suplimentarePosibilitati de promovare.
ROCAST
Candidatul ideal Iti face placere sa vorbesti la telefon si sa ii ajuti pe ceilalti? Esti spontan, curios si dornic sa lucrezi intr-un mediu de lucru dinamic? Atunci hai la Vodafone.Echipa noastra de Call Center a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum. Asta este sansa ta sa devii colegul nostru!Aplica acum pentru pozitia de Consultant Customer Service Call Center si hai sa ne cunoastem.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci?Sa oferi suport clientilor noi si sa dеzvolti relatiilе cu cei existenti, prin gasirea unor solutii potrivite nеvoilor acestora;Sa respecti normеle de confidеntialitate.Sa fii organizat, punctual si sa iti poti desfasura activitatea zilnica pe un computer.Ce iti oferim noi?Program flexibil: poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4h/6h/8h), sa ai destula energie si pentru un suc dupa munca.Mod de lucru hybrid (o parte din timp in sediul Vodafone, cealalta parte din confortul casei tale).Training in care inveti tot ce ai nevoie pentru ca
VODAFONE ROMANIA
Angajam operator statie betoane Bolintin Vale si Ciolpani Salariu minim garantat pe cartea de munca 1000 Euro net,plus bonificatii in functie de vanzari,masina de serviciu,plus alte faciliati !Experienta in domeniu este obligatorie.
corsaru rosu impex 93 srl
Cautam operator dale beton pentru un depozit din Bolintin Vale. Activitate presupune efort fizic si stat in picioare. Programul este de 12/24, de luni pana vineri. Beneficii:- salariu 2300 ron net + spor de productie 10%- tichete de masa 400 ron- al 13-lea salariu- prime de Paste si de Craciun (400 si 500 lei net)- decont transport integral (decont combustibil in functie de distanta si zile lucrate)Pentru mai multe detalii ne puteto contacta la numerele: si
Randstad
Angajam soferi ,cife , basculante si operatori pompe de betoane Putzmeister cu experienta , salariu minim net garantat pe cartea de munca 4500 leipentru locatiile Bucuresti, Bolintin Vale si CIolpani Prahova
corsaru rosu impex 93 srl
Candidatul ideal Avem nevoie de forte noi si oameni cu initiativa in echipa noastra de la sala de jocuri din centru- Player.Cum ar trebui sa fie persoana ideala:-Sa stie sa zambeasca;-Sa fie de gasca.-Sa fie dispusa sa invete.-Sa fie organizata;-Sa fie dispusa sa lucreze ture de noapte.Descrierea jobului Ce oferim:-Contract pe perioada nedeterminata;-Bonus lunar;-Concursuri;-Mariri salariale la 1 an, 2 ani samd;-Colegi buni si intelegatori;-Seriozitate;Daca te entuziasmeaza ideea de a lucra cu noi si te potrivesti cu descrierea de mai sus, trimite un CV si te contactam noi.
CELLADA
Candidatul ideal Manager Agentie Turism (home based)/ Corporate ConsultantExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit realizat in functie de valoare totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Candidatul ideal Noi suntem Seatbelt. O companie înfiinţată în 2011 din dorinţa de a aduce domeniul de protecţia muncii într-o nouă eră.Cu noi, angajaţii sunt protejaţi, iar angajatorii relaxaţi pentru ca suntem Profesionişti, Super inovativi in domeniu SSM-SU, Flexibili organizaţiilor cu care lucrăm si Nebuni de eficienţi.Ne largim echipa de consultanți constant de 10 ani și suntem entuziaști de aceasta, vino alături de noi să facem împreună o lume mai sigură!Dacă ești o persoană comunicativă, cu experiență de teren și relații cu clienții, dornică să invețe lucruri noi permanent, care are permis auto, lucrează bine în echipă și are energia să ducă lucrurile la bun sfârșit, ești candidatul ideal să faci parte din echipa SEATBELT CONSULTING. Noi vom avea grijă să te învățăm o nouă meserie alături de mentori profesioniști.Căutăm și specialiști cu certificare în evaluări de risc (finalizată sau în curs de finalizare), chiar și fără experiență în domeniu. Te invităm să faci parte din echip
SEATBELT CONSULTING
Candidatul ideal Diploma de bacalaureat-obligatoriu; Persoane sociabile, comunicative, care se integreaza rapid in colectiv si care au o exprimare clara si cursiva; Persoane cu si fara experienta in call center, inclusiv studenti dornici sa invete si sa progreseze; Persoane cu capacitatea de a se adapta la interlocutori de tipologii diferite;Descrierea jobului Contactarea potentialilor respondenti pentru aplicarea interviurilor telefonice (outbound);BENEFICII: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program de lucru: 9.00 - 17.30(L-V); Salariu atractiv, ce creste cu fiecare an de vechime in cadrul firmei; Bonus anual in functie de performanta; Mediu placut de munca, echipa tanara, energica; Respect si aprecierea rezultatelor muncii depuse.
MARKET INSIGHT SOLUTIONS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.