Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Breaza

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Breaza

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Breaza si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - să fie absolvent de studii superioare (preferabil în domeniul economic);- să aibă experiență în HR/salarizare și activitatea financiar – contabilă minim 12 luni;- să aibă cunoștințe de lucru în MS Office (Excel, Word), Outlook; ușor adaptabil în lucrul cu programe noi;- persoană dispusă să învețe;- bune abilitați de organizare, comunicare, relaționare;- să lucreze în echipă;Descrierea jobului - întocmirea CIM-urilor, actelor adiționale, decizii, etc;- transmiterea informațiilor de începere activitate, prelungiri, încetări, etc firmei colaboratoare în vederea înregistrării in REVISAL;- întocmirea pontajului și a situațiilor lunare și transmiterea lor către firma colaboratoare în vederea întocmirii statului de plată;- organizarea dosarelor de personal și arhivarea lor, centralizarea listelor cu angajați și întocmirea diverselor situații solicitate;- întocmire și înregistrare registru de casă;- înregistrarea foilor de parcurs, calcularea și înregistrarea deconturilor;-
LUBBERS ROMANIA
Scurta descriere a companieiGi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.Cerinte Licent in finanțe, contabilitate, economie. (CECCAR)Cel puțin 3 ani de experienta in domeniul contabilitii; Cunoștinte bune de principii si practici contabile & financiare; Cunoașterea buna a pachetului MS Office (Word, Excel) și a oricărui sistem financiar ERP;Bine organizat și capabil să stabileasca prioritati si sa respecte termenele limita; Cunostinte medii de limba engleza.Responsabilitati-organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;-asigura, organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrim
Gi Group Professional
Candidatul ideal Klass Wagen este o companie cu capital românesc, activă de mai bine de un deceniu în domeniul închirierilor de autoturisme, devenind lider național de piață pe segmentul călătoriilor de tip concediu. Flota noastră de autoturisme este prezentă în 7 locații din România, dar și în Budapesta (Ungaria) și Lisabona (Portugalia).OBSERVAȚIE:1. Activitatea se desfășoară în vecinătatea aeroportului OTOPENI;2. Deși job-ul este în OTOPENI, el este promovat și în alte localități din România, pentru persoanele interesate de o relocare.Ne dorim o persoană care să bifeze următoarele cerințe:- Studii economice superioare finalizate;- Membru CECCAR sau CCF constituie un avantaj;- Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara;- Cunostinte solide de contabilitate;- Experienta de utilizare ERP (experienta cu Navision constituie un avantaj);- Cunostinte medii de limba engleza prezinta avantaj;- Persoana riguroasa, atenta la detalii si meticuloasaDescrierea jobului - Inregistrare si evident
Klass Wagen
Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOCENTER și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
VABRO RETAIL
Candidatul ideal ERPA HR recruteaza Manipulant Marfa pentru clientul sau, lider in logistica si depozitare pentru sectoarele de FMCG si retail.Candidatul ideal:- responsabil, ordonat, capacitate dе organizare la locul dе munca,atent, punctual, implicat;- lucrul in echipa;- abilitati dе comunicare si relationare;- persoаna cu dorintа dе muncaDescrierea jobului Responsabilitati:- Manipularea marfurilor manual, cu liza manuala sau electrica, in conditii de pastrare a integritatii acesteia- Efectueaza operatiuni de incarcare sau descarcare din camion asigurand integritatea produselor manipulate.- Pregateste comenzile pentru incarcare in conformitate cu Picking – listul primit.- Responsabil de calitatea paletilor incarcati- Responsabili pentru taierea foliilor de pe paleti- Responsabil de numarul paletilor incarcati conform comenzilor comunicate de catre coordinator- Foloseste liza electrica sau liza mecanica atunci cand este necesar.- Utilizeaza echipamentul conform prescriptiilor tehnice
ERPA PREMIUM VISION
Candidatul ideal Îți plac animalele de companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit de echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Descrierea jobului Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri de vânzări. Pregătire în domeniul veterinar (medic/tehnician veterinar), în nutriție animală sau acvaristica. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe de contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Vino în echipa Zoomania și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei companii de încredere şi în plină expansiune. Vei face parte din echipa unei companii cu peste 15 ani de experiență. Un mediu de lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor. Salariu motivant și bonusuri în funcție de realizări, perfomanțe și evaluările periodice. Tiche
VABRO RETAIL
CERINTE:- Absolvent al invatamantului superior economic;- Cursuri de pregatire: operatiuni financiar-bancare;- Instruire formala sau experienta in domeniul procedurilor si normelor specifice domeniului muncii;- Experienta de minim 3 ani pe un post similar, de preferat intr-o companie industriala, cuprinzand toate aspectele activitatii economice ;- Notiuni generale de contabilitate;- Legislatie financiar-bancara;- Cunostinte operarea datelor in Revisal;- Cunostine solide de legislatia muncii (Codul Muncii, Codul Fiscal);- Cunoasterea prevederilor legale referitoare la calcularea salariilor, la plata indemnizatiilor, a contributiilor sociale catre autoritati etc;- Cunostinte operare MS Office (Excel, Word, Outlook);- Cunosterea limbii engleze (scris, vorbit);- Atentie concentrata si distributiva, echilibru emotional, placere pentru lucrul cu cifre;- Atentie la detalii, seriozitate, capacitate buna de comunicare scrisa si orala, rezistenta la stres;- Abilitati de calcul, coordonare, plani
EDGE ROUND DESIGN SRL
Candidatul ideal Îți plac animalele de companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit de echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Descrierea jobului Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri de vânzări. Pregătire în domeniul veterinar (medic/tehnician veterinar), în nutriție animală sau acvaristica. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe de contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Vino în echipa Zoomania și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei companii de încredere şi în plină expansiune. Vei face parte din echipa unei companii cu peste 15 ani de experiență. Un mediu de lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor. Salariu motivant și bonusuri în funcție de realizări, perfomanțe și evaluările periodice. Tiche
VABRO RETAIL
SOCIETATE ANGAJEAZA PERSOANA PTR CONTABULITATE PRIMARA PART TIME
Ad garaje MOTORMANIA
Candidatul ideal Abilitati de comunicare si relationare; Atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre clienti; Capacitate de invatare rapida si adaptare; Cunostinte de Microsoft Office, nivel mediu.Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vanzarea/promovarea produselor companiei si consilierea clientilor in conformitate cu standardele de customer service; Implementarea in magazin a campaniilor desfasurate de divizia retail; Completarea actelor de contabilitate primara care decurg din activitatea magazinului; Aplicarea celor mai bune practici in vederea atingerii obiectivelor lunare; Participarea la inventarierea produselor aflate in gestiunea magazinului.Ce îți oferim? Sesiuni constante de training specializat; Discounturi pentru produsele companiei; Competiții interne cu premii; Zile libere suplimentare în funcție de vechimea în companie; Servicii medicale la o clinică privată; Plan de carieră prin formare continuă; Vei face parte dintr-o echipă pozitivă și foarte bine pregătită; Vei
STUDIO MODERNA
Scurta descriere a companieiCerinte Esti candidatul ideal daca ai:Studii superioare finalizate (avantaj) /in curs dе finalizare; Experienta in operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; Cunostinte operare PC si contabilitate primara; Limba engleza( avantaj); ​Experienta intr-un post similar? (avantaj)Esti o persoana:Orientata spre rezultate, eficienta, perseverenta in atingerea obiectivelor;Atenta la nevoile clientului, amabila si flexibila;Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu de lucru elegant ?Datorita expansiunii ne marim echipa de vanzari. Vino in cea mai cool echipa si vei beneficia de:Training-uri specializate ( e-learning & on the job, tehnici vanzare etc)! Toate acestea te vor ajuta sa te dezvolti atat pe plan profesional cat si personal; Pachet salarial competitiv & diferite bonusuri; Program de lucru flexibil, in ture.ResponsabilitatiCe vei face ?Vei consilia clientii prin recomandari individualizate; Vei efectua activitati administ
TEILOR
SOCIETATE COMER CIALA ANGAJEAZA PART TIME,PERSOANA PTR CONTABILITATE PRIMARA
AD GARAJE MOTORMANIA
Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit di
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal - experienta minim 1 an in calculul de costuri;- cunoasterea limbii engleze sau italiene constituie avantaj;- abilitati de comunicare si relationare.Descrierea jobului - inregistreaza facturi de materii prime;- intocmeste rapoarte cu evidenta consumurilor pe proiecte;- calculeaza valoarea orei de lucru pe unitate/proiect;- calculeaza valoarea inventarului la sfarsit de luna (productia neterminata, productia finalizata)- calculeaza costul pentru produsele si serviciile firmei;- verifica si actualizeaza periodic preturile;- analizeaza documente economice;- intocmeste rapoarte preturi vs vanzari pe proiecte;- participa la inventarele lunare, anuale.
ALUBĂICOI
Candidatul ideal University degree (economics or controlling preferred). 5+ years experience in various Controlling and Finance assignments Experience in a multinational manufacturing company Experience in statistical analysis and financial modelling Fluent in English both written and spoken Ability to form successful working relationships quickly at all levels Good knowledge of Microsoft Office Package, especially ExcelDescrierea jobului Review standard costs and hourly rate, cost improvements Production cost analysis and tracking Cost control – check invoices received and issued against offers ,purchase orders or price lists Variance analysis for P&L and B/S accounts of the plant Performing cost center control, including cost centre accounting, cost accounting, cost savings review and tracking Tracking and reporting of KPI’s (balanced score card) and permanent financial analysis with corrective actions initiated and follow-up Provide service and support in terms of analysis and numbe
RHEIN VISION
Candidatul ideal Ești în căutarea unui loc de muncă stabil?Având în vedere proiectele noi, dezvoltarea companiei si faptul că ne mărim echipa, te așteptăm la noi!Candidatul ideal:- Cunostinte setare / reglare si operare masini cu comanda numerica;- Cunostinte desen tehnic;- Cunostinte procese frezare si strunjire;- Verificarea calitatii produselor fabricate;- Cunostinte utilizare scule si instrumente de masura si control (calibre, sublere, micrometre);- Absolvent Liceu sau Scoala Profesionala, de preferat in specializarea Prelucrator prin aschiere/ Mecanica;Descrierea jobului - Asigura realizarea pieselor in urma setarii si operarii masinilor cu comanda numerica (CNC);- Pregateste semifabricatul pentru operatia de prelucrare prin aschiere;- Ruleaza programul CNC pe masina cu comanda numerica (CNC), conform instructiunilor de operare si cu specificatiile tehnice;- Masoara si verifica piesele folosind instrumentele de masura, conform cerintelor si specificatiilor tehnice;- Incarca si man
ROQUET EASTERN EUROPE
Scurta descriere a companiei1994 a fost un an bogat in evenimente remarcabile. Echipa de fotbal a Romaniei, condusa de capitanul Gheorghe Hagi, a obtinut cea mai buna performanta din istorie la un Campionat Mondial. Compania Sony a lansat consola PlayStation si a schimbat radical industria de gaming. Iar Nelson Mandela a fost ales presedinte al Africii de Sud, dupa 43 ani de apartheid in aceasta tara. Este totodata anul in care Flanco, creatie a antreprenorului Florin Andronescu, a deschis pe Calea Mosilor, in Bucuresti, primul sau magazin. Si momentul din care am inceput sa ne cautam drumul spre inimile romanilor.Am stiut de la bun inceput ca vrem sa aducem cat mai aproape de familiile din Romania cele mai noi si mai moderne tehnologii. Am crescut de la 1 la 50 de magazine doar in primii 5 ani de existenta. De la electronice la electrocasnice si produse IT, pana la produsele telecom si de lifestyle, ne-am construit gama de produse prin prisma misiunii de a face vietile oamenilor mai u
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal 3 ani de experiență dovedită în vânzări de produse electrotehnice, mecanice etc Avantaj: Contacte în afaceri și piețe relevante; Orientat spre vânzări, orientat către țintă, proactiv și dinamic; Orientat spre dezvoltarea afacerilor; Competență în relaționare și corespondență : Abilități avansate de comunicare și negociere; Abilități excelente de ascultare și prezentare. Abilități de comunicare în limba engleză pentru afaceri (avantaj); Operare PC, Microsoft office, SAP. Limbi straine: engleza avansat, italianaDescrierea jobului Achiziționarea de noi conturi de afaceri și companii Analizeaza și identifica cerințele comerciale și dezvoltarea afacerii clienților ; Negocierea condițiilor comerciale și încheierea contractului cu clientul ; Implementare și suport post-vânzare; Gestionarea contului clientului; Menținerea și extinderea bazei de date a companiilor potențiale. Colaborare cu departamentele adiacente .
DUCATI ENERGIA ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.