Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Buftea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Buftea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Buftea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Studii superioare economice finalizate;- Cunostinte foarte bune de operare PC: Microsoft Ofice (Word, Excel "Tabelul Pivot;- Cerinte limba engleza sau limba rusa (limba rusa reprezinta un avantaj);- Aptitudini de calcul, comunicare si organizare;- Spirit analitic, atentie la detalii;- Gandire logica, matematica;- Capacitate de a rezolva rapid si eficient problemele;- Orientare catre obtinerea de rezultate;Descrierea jobului - Preluarea si introducerea in sistem a comenzilor clientilor;- Intocmirea facturilor aferente comenzilor inregistrate;- Gestionarea datoriilor clientilor si urmarirea realizarii platilor;- Furnizarea informatiilor necesare asupra produselor catre clientii din diferite retele si intocmirea specificatiilor produselor;- Asigurarea suportului in desfasurarea activitatii de gestionare a comenzilor;- Coordonarea activitatilor specifice de gestiune a materialelor consumabile: combustibil, etc.;- Implementarea si urmarirea target-lui Managerilor Teritori
ROSHEN ONE
Candidatul ideal Experinta min 1 an in contabilitate Atentie la detaliu si buna capacitate organizatorica Cunostiinte minime de Excel Dorinta de a invata si a se specializa in domeniul contabilitateDescrierea jobului Inregistrarea facturilor de vanzare / cumparare in sistemul de contabilitate Verificarea registrelor de casa din punctele de lucru Arhivare documente Gestioneza activitatile contabile de zi cu zi, sub indrumarea coordonatorului, astfel încat termenele limita sa fie indepliniteBeneficii: Salariu avantajos Bonuri de masa de 20 lei/zi lucrata Sediul este in Mogosoaia, jud Ilfov si asiguram transport de la Gara de Nord pentru salariatii din Bucuresti si din Buftea pentru cei din zona respectiva
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION
Candidatul ideal Pentru noi, candidatul ideal: Este o persoană organizată și atentă la detalii; Este o persoană flexibilă și rezistentă la stres; Are o puternică orientare către client; Are o bună capacitate de coordonare și de a realiza multiple sarcini; Are cunoștințe de contabilitate primară; Are cunoștință de limba engleză; Cunoaște programele Office (Word, Excel, PowerPoint).Constituie avantaj: cunoașterea programului SmartBill; cunoașterea platformelor online WordPress și Merchant Pro; deținerea permisului auto categoria B.Nu aplica dacă: nu ești o persoană ordonată și atentă la detalii; nu îți place să comunici frecvent cu alte persoane.Descrierea jobului Principalele responsabilități ale job-ului vizează: Comunicare permanentă cu clienții noștri și asigurarea de asistență individuală în vânzarea produselor; Menținerea legăturilor cu diverși furnizori, colaboratori; Efectuarea recepției de marfă, etichetarea acesteia și înregistrarea mișcărilor de mărfuri; Suport în activitatea
ALL INDUSTRIAL FV
Candidatul ideal Cunoasterea ERP Scala (reprezinta un avantaj)Cunostinte IT (operare Windows, suita Microsoft Office, baze de date).Experienta anterioara intr-o pozitie similara constituie un avantajDescrierea jobului Acorda suport fortei de vanzari, prin gestionarea stocurilor, tinerea evidentei si urmarirea contractelor de vanzari pentru toti clientii si distribuitorii, livrarea marfurilor conform contractelor aprobate, precum si urmarirea situatiei incasarilor in concordanta cu obiectivele stabilite. Asigura o evidenta corecta si permanent actualizata a produselor comandate pe categorii de produs/client/furnizor Participa la stabilirea necesarului de produse de aprovizionat, esalonat pe zile/saptamani/luni Asigura de aprovizionarea cu marfa de la furnizor in baza forecastului si a comenzilor aprobate de Management, conform contractelor agreate Inregistreaza in programul de gestiune intrarile/iesirile de marfa Emite facturile si avizele de transport marfa Organizeaza si supravegheaza
AECTRA AGROCHEMICALS
Candidatul ideal - Suntem in cautare de studenti pentru pozitia de Consultant Vanzari- Experienta in vanzari sau callcenter - constituie un avantaj;- Foarte bune abilitati de comunicare si persuasiune, limbaj fluent, vocabular bogat si expresiv;- Orientare catre rezultate si capacitate de organizare;- Bune cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel, Outlook, etc.)-- Candidatul trebuie sa fie o persoana dinamica si implicata- Acest proiect este la inceput si dorim sa il extindem la nivel national.Descrierea jobului - Contactarea telefonica a potentialilor clienti;- Interactiunea telefonica cu clientii pentru a le oferi informatii despre produsele comercializate;- Administrarea si dezvoltarea portofoliului de prospecti/clienti baza sw date;- Identificarea nevoilor clientilor si a oportunitatilor de vanzare in cadrul convorbirilor telefonice de vanzariBENEFICII:- program full-time, de luni până vineri, de la 09:00 la 18:00, o ora pauza de masa (cu weekend liber);- condiții stabile d
STERGERE BIROUL DE CREDIT
Candidatul ideal • Absolvent de minim 8 clase;• Disponibilitatea de a lucra in doua schimburi;• Operativitate in desfasurarea activitatii;• Capacitatea de a lucra in echipa;• Spirit colegial si corectitudine in raporturile de munca.Descrierea jobului • Sa aplice capace la tuburile de spuma poliuretanica;• Sa formeze cutii si sa introduca tuburile de spuma poliuretanica in cutii;• Sa aseze cutiile cu tuburi pe palet - pentru barbati;• Sa verifice ambalajele si materialele auxiliare inainte de introducerea lor pe fluxul de fabricatie;• Sa verifice tuburile ambalate inainte de sigilarea cutiilor de carton;• Sa comunice sefului de schimb orice problema identificata care se refera la procesul de productie;• Sa asigure ordinea si curatenia la locul de munca pe toata durata timpului de lucru;Beneficii:• Salariul motivant;• Decontarea transportului;• Asigurare in caz de accident 24h/24 , 7 zile/7;• Abonament la o clinica medicala privata;• Prima anuala in functie de performante;• Tichete de ma
BOSTIK ROMANIA
Candidatul ideal Daca esti pasionat de parfumerie, detii abilitati de comunicare si cunosti Limba Engleza la un nivel conversational, te invitam sa faci parte din echipa Best Value!Mediul de lucru este superior oricarui segment de retail din Romania. Angajații nostri sunt formați cu ajutorul programelor de training oferite de cei mai buni specialiști din domeniu.Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri: Dior, Chanel, Guerlain, etc Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce oferim noi? Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Prime de Sarbatori; Zile in plus de concediu de odihna; Traininguri interne si externe; Echipa tanara si mediu de lucru dinamic. Transport asigurat din Ploiesti / Indemnizatie de transport;
MILLENIUM PRO DESIGN
Candidatul ideal - apt din punct de vedere medical si psihologic;- disponibilitate pentru efort fizic;- autorizatie de stivuitorist - constituie un avantaj.Descrierea jobului Este responsabil pentru:- procesare transporturi cargo si posta in Terminalul Cargo;- incarcare/descarcare transporturi cargo si posta in/din mijloacele de transport specializate;- receptionare, verificare, depozitare si livrare transporturi cargo si posta;- pregatire transporturi cargo si posta pentru expediere;- completare si prelucrare documente referitoare la transporturile cargo si posta.Beneficii:- loc de munca stabil intr-o companie de succes in domeniu;- formare profesionala la locul de munca - scolarizare si certificare de specialitate pentru procesare cargo si posta, operare echipamente specifice;- posibilitate de avansare - sef echipa, coordonator.Oferim:- de la 2.500 + 300 lei tichete de masa - venit net la angajare;- de la 2.800 + 300 lei tichete de masa - venit net la angajare cu autorizatie de stivu
GLOBE GROUND ROMANIA
Candidatul ideal - Abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, web, chat și e-mail);- Atitudine pozitivă, proactivă - orientare către client;- Abilități foarte bune de organizare și prioritizare a sarcinilor zilnice;- Cunoștințe de utilizare PC (pachetul Microsoft Office în special Excel, e-mail, interfețe online) - nivel mediu;- Experiență pe o poziție similară de minim 1 an;- Absolvent(ă) a unei forme de învățământ medii;- Limba engleză- nivel conversaționalDescrierea jobului -Preluarea, gestionarea, redirectionarea tuturor apelurilor telefonice venite prin intermediul numarului de call-center;-Preluarea, gestionarea, redirectionarea tuturor mesajelor si solicitarilor venite prin intermediul site-urilor Autoklass;-Efectuarea programarilor sau reprogramarilor clientilor pentru reparatia autovehiculelor in service, la test- drive, etc;-Raspunde prompt tuturor solicitarilor oricarui client, avand o atitudine politicoasa, pozitiva, amabila;-Preia feed-ba
AUTOKLASS CENTER
Descrierea jobului 6560 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H. ESSERSH.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii , dar, mai presus de toate, este o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 6560 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși care îndrăznesc să facă afaceri, sunt pregătiți să fructifice oportunitățile și să facă o diferență în fiecare zi, prin simplitate. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne îngrijim de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Da, cei 6560 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H.Essers.Sperăm ca vei înțelege și tu în curând motivele! Căutăm un Operator Calculator.CE VEI FACE În calitate de Operator Calculator, nu numai că vei asigura o urmărire corectă și
H ESSERS
Descrierea jobului Candidatul Ideal- Experiență de peste 2 ani în activitate notarială (jurist/secretariat notarial, avocat, operator redactare acte notariale etc.) este de dorit, iar experiența în procedură succesorală notarială constituie avantaj,- Studii juridice, de preferat absolvent/ă al/a facultății de drept pentru cei fara experienta notariala, obligatoriu,- Experiență și rapiditate în tehnoredactarea actelor notariale în conformitate cu actele prezentate și cu cerințele clientului, ortografierea corectă a textelor astfel redactate,- Experiența în lucrul cu registrele, arhiva notarială și ghidurile de evaluare, constituie avantaj- Excelente abilități de comunicare și relaționare interumană, precum și o fire veselă, sociabilă, extrovertită și comunicativă sunt o necessitate,- Domiciliul în apropierea biroului notarial constituie avantaj (Mogoșoaia, Buftea, Chitila, Otopeni, Bucureștii Noi, Ion Mihalache, sectorul 1, etc.),- Orientare către client și amabilitate,- Cunoștințe bune
NOTARIS BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL
Candidatul ideal Adaptabilitate, atitudine pozitiva si abilitati de leadership. Experienta pe o pozitie de management in transport/curierat/distributie, ideal peste 5 ani Capacitatea de a dezvolta proceduri de lucru, procese, metrici, care sa creasca eficienta si productivitatea Buna cunoastere a suitei MS Office, in special excel; Cunoștințe solide cu privire la industrie și legislatia in transport Aptitudini avansate de management organizational; Bune abilitati de comunicare, planificare si negociere; Seriozitate, dinamism si adaptabilitate; Capacitate de analiza, sinteza si luarea deciziilor; Integritate si principii solide de etica profesionala; Disponibilitate pentru deplasari ocazionale la clienti din Europa de VestDescrierea jobului Dezvoltarea sustenabila a companiei si obtinerea profitului operational Coordonarea si supravegherea intregii activitatati operationale a companiei Construieste relatii si coordoneaza activitatea echipelor din subordine Planifica, monitorizeaza și an
C & C APPROACH TRANSPORT
Candidatul ideal TAX CONSULTANTType: permanent, full-timeSalary: competitiveLocation: Bucharest, Romania (entirely office-based)Job brief:For our partner, an international advisory group, providing a wide range of advisory services to a variety of clients, from large companies looking to complex advisory and inland guidelines to mid-size international firms just pervading into the CEE region, we are searching for two talented Tax Consultants to offer a first-class service to company’s clients.Main responsibilities:In a more senior role, you will: review tax compliance mandates, focusing on key clients, supervision, setting up procedures and automatization workflows, improve work standards, client management and business development, contribute on advisory, transactional and controversy engagements and mandates represent the firm in professional events and mentor junior staff.In a more junior role, you will: perform tax consulting actions (corporation tax, withholding tax, income tax, l
ACTIV RECRUITMENT GRUP
Candidatul ideal Atentie distributiva si simt al responsabilitatii; Capacitatea de a observa in detaliu, vigilenta; Excelente abilitati de comunicare, lucru in echipa; Operare MS Office; Experienta in monitorizare folosind echipamente de supraveghere video - constituie avantaj; Disponibilitate de lucru in ture de zi si weekend;Descrierea jobului Monitorizarea camerelor video, conform obiectivelor si cerintelor stabilite de companie - evidenta, monitorizarea si stocarea de informatii - realizarea raportarilor periodice privind situatiile monitorizate. Preluarea, inregistrarea si rezolvarea prin email sau telefon a problemelor intampinate de operatorii din teritoriu sau de alte departamente din sediul central ce solicita ajutorul. Monitorizarea respectarii regulior interne si asigurarea suportului necesar operatorilor din punctele de lucru.
SPEED TRANSFER
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY
Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal Manager Agentie Turism (home based)/ Corporate ConsultantExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit realizat in functie de valoare totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal Macar una din cele enumerate mai jos:-Frigotehnist-Instalator-Montator aer conditionat-Muncitor calificat cu experienta în climatizare/necalificat-Electrician pentru echipamente dе climatizarePreferabil posesor permis dе conducere categ. BDescrierea jobului Sа аsigure montаjul si servicе-ul echipamentelor de climatizare si ventilatie;Bеneficii:-Progrаm de lucru dе luni panа vineri;-Lucru in еchipа;-Contrаct dе muncа;-Sаlаriu gеnеros;-Bonus in functiе dе pеrformantа.
JRA INSTAL GROUP
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.