Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Buzias

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Buzias

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Buzias si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Noțiuni de contabilitate primară și operare PC (MS-Office, Outlook, Word si Excel);- Bune abilități de calcul matematic;- Absolvirea unei școli cu profil economic (constituie un avantaj);- Bune abilități de comunicare și relationare cu colegii;- Flexibilitate;- Persoană responsabilă, organizată, dinamică;Descrierea jobului Responsabilități:- Întocmește documente contabile ( facturi, chitanțe, monetare, registru de casă) și se ocupă de îndosarierea și arhivarea lor;- Introduce, prelucrează și validează datele;- Ține evidența zilnică a gestiunii de mărfuri;- Efectuează activități de secretariat, și, dupa caz, operațiuni de încasări și plăți;- Urmărește si organizează implementarea normelor prevăzute în HACCP.Beneficii:- pachet salarial competitiv;- tichete de masă;- bonus de prezență;- bonusuri de sărbători;- bonus de recomandare;- transport asigurat;- instruire profesională în domeniu, acces la instrumente de lucru performante;- posibilitatea dezvoltării profesionale
INDPRODCOM
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane recruteaza pentru clientul sau, un mare producator de profile obtinute la rece, cu sediul in Buzias, Contabil Senior.Responsibilities: Intocmire raport DAILYCASH cu incasarile si platile din ziua precedenta; Incarcat extrase bancar EUR si HUF in SAP; Prelucrare extrase EUR si HUF in SAP , doar platile; Transmitere “miscari”, respectiv incasarile din ziua curenta de cel putin doua ori pe zi catre departamentul credit; Inregistrare facturi cu receptii pentru materii prime in lei si toate facturile cu receptii in Eur si HUF; Inregistrare facturi de servicii in Eur si HUF; Verificare in SAP inregistrarea facturilor; Efectuare scadentar zilnic si transmitere spre aprobare; Evidenta platilor introduse manual in Registru OP, cu numere de OP; Efectuare restituiri la clienti, solicitare formulare IBAN, verificare daca sunt incarcate in SAP; Inregistrare delegatii externe; Descarcat extrase Eur si Lei si incarcarea acestora in SAP; Cash
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal · Absolvent studii superioare economice și un minim de 2 ani experiență.· Cunoștințe de contabilitate primară - experiență în utilizarea programului de gestiune și contabilitate SAGA constituie avantaj· Utilizare MS Office, Excel nivel mediu.· Abilitatea de a invața rapid lucruri noi· Bune abilități de comunicare· Dinamism, inițiativă, seriozitate· Persoană echilibrată emoțional, organizată, serioasă, inteligentă, punctuală, cu claritate și coerență în exprimare, dornică și capabilă să acumuleze noi informațiiCunostinte si abilitati de comunicare in limba engleza.Descrierea jobului · Ține evidența zilnică a registrului de casă;· Întocmește deconturile de cheltuieli precum și pe cele legate de contractele de asociere în participație· Verifică corectitudinea documentelor primite și emise· Efectuează plățile la scadență și ține evidența la zi pe furnizori și clienți;· Menține relația cu clienții și furnizorii de servicii.· Emite facturi de vânzare din programul de contabi
CATERING MIXT RO
Candidatul ideal Contabil EconomistCandidatul idealStudii economice superioare;Cunoștinte bune ale pachetului Microsoft Office, în special Excel;Cunoșterea programului SAGA;Experiență de minim 2 ani în domeniul financiar-contabilAbilități de comunicare, relaționare, planificare și management al timpului;Cunostinte de limba engleza nivel mediuFire dinamică, flexibilă, foarte bine organizată, cu dorința de a învăța și capacitate de a lucra în echipă;BeneficiiGrilă salarială motivantăTichete de masăOportunitatea de dezvoltareBirouri primitoare, colegi prietenoși și cafea bunăResponsabilitățiGestionează un portofoliu de firme, menține legătura cu clienții;Realizează totalitatea activităților contabile conform legislației;Solicită, sortează și arhivează documentelor contabile;Întocmește declarațile fiscale, închiderile lunare, bilanțul și diverse rapoarte solicitate de către client;Întocmește balanța de verificare;Asigură suport și consiliere financiară pentru clienții din portofoliu;Descri
GP-TAX & ACCOUNTING
Candidatul ideal Cabinet de expertiza fiscala judiciara angajeaza CONTABIL - ECONOMISTCandidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii minime:- studii superioare de specialitate in domeniul economic- experienta minima de 2 ani in domeniul contabil (orice nivel este acceptat)- cunoasterea programelor de contabilitate Ciel sau Saga constituie un avantajDescrierea jobului Candidatul ales va gestiona un portofoliu de clienti conform pregatirii si experientei sale (pe diverse domenii de activitate), va opera documentele contabile lunare, va intocmi evidenta contabila pana la nivel de balanta si va intra in responsabilitatea sa depunerea declaratiilor fiscale (daca experienta nu cuprinde intreaga gama, va fi invatat la locul de munca). Sunt EXCLUSE din atributiile sale intocmirea bilantului, evidenta personalului (cu declaratiile aferente) si calculele impozitelor.
GRIGORESCU CRISTINAECATERINA CONSULTANT FISCAL
Candidatul ideal - studii finalizate in domeniul economic;- limba engleza;- cunoasterea MS Office, excel avansat;- responsabil, determinat, organizat, spirit de echipa, abilitati de comunicare;- experienta minim 3 ani.Descrierea jobului - Inregistrarea facturilor din plata cash in sistem contabil;- Intocmirea declaratiilor;- Reconcilieri de solduri;- Reevaluare pentru alte valute;- Inventar;- Mijloace fixe;- Suport pentru auditorii externi;- Intocmirea de rapoarte conform cerintelor managementului.
PLASESS (ROMÂNIA)
Candidatul ideal Minim studii mediiCunostinte de contabilitate primara, gestiune si arhivare documenteCunostinte utilizare calculatorExperienta de lucru in programul WinMentor constituie avantajDescrierea jobului Comunicare directa cu clientii pentru preluarea comenzilorAsigurarea consilierii clientilor alaturi de echipa Lomilux AOperarea in programul de contabilitate WinMentor:- Intocmirea documentelor necesare pe baza comenzilor- Incasarea si operarea instrumentelor de incasareBeneficiiDezvoltare profesionala intr-un mediu competitivPachet salarial motivant
LOMILUX A
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane angajeaza Contabil Sef pentru un client cu sediul in Lugoj.Responsibilities:Intocmeste evidentele contabile ( registre si jurnale);Intocmeste si verifica balanta lunara, bilantul semestrial si anual;Depune declaratii Statistica – lunar, trimestrial si anual si BNR;Intocmirea declaratiilor lunare si deconturilor de TVA;Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere luna);Raspunde de organizarea si controlul inventarierii patrimoniului societatii;Inregistreaza evidenta productiei finalizate si a celei in curs de executie;Cunoasterea la zi a legislatiei fiscale – contabile si intelegerea implicatiilor modificarilor legislative raportate la activitatea firmei;Asigurarea evidentei contabile a operatiunilor economice ale companiei in conformitate cu legislatia in vigoare.Intocmirea unor diverse rapoarte financiare ;Candidate Profile:Studii superioare de profil economic.Experienta profesionala in domeniu minim 2
ADECCO RESURSE UMANE
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane angajeaza Contabil Sef pentru un client cu sediul in Lugoj.Responsibilities:Intocmeste evidentele contabile ( registre si jurnale);Intocmeste si verifica balanta lunara, bilantul semestrial si anual;Depune declaratii Statistica – lunar, trimestrial si anual si BNR;Intocmirea declaratiilor lunare si deconturilor de TVA;Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere luna);Raspunde de organizarea si controlul inventarierii patrimoniului societatii;Inregistreaza evidenta productiei finalizate si a celei in curs de executie;Cunoasterea la zi a legislatiei fiscale – contabile si intelegerea implicatiilor modificarilor legislative raportate la activitatea firmei;Asigurarea evidentei contabile a operatiunilor economice ale companiei in conformitate cu legislatia in vigoare.Intocmirea unor diverse rapoarte financiare ;Candidate Profile:Studii superioare de profil economic.Experienta profesionala in domeniu minim 2
ADECCO RESURSE UMANE
Descrierea jobului - organizarea şi ţinerea evidenţei financiar-contabile- ţinerea evidenţei primare (întocmire facturi, recepţii, bonuri deconsum, bonuri de predare produse finite, descărcarea gestiunii deproduse finite, , registru de casă, registru de bancă, situaţiifurnizori/clienţi pe termene scadente) şi înregistrarea documentelorjustificative în contabilitatea financiară;- întocmirea şi înregistrarea la organele administrative competente adeclaraţiilor lunare/trimestriale (D100, D300, D394, D390,D205, D107,etc.);- întocmirea şi înregistrarea la organele administrative competente asituaţiilor financiare anuale/semestriale;- întocmirea balanței lunare de verificare şi a registrelor decontabilitate obligatorii;- întocmirea statului individual de plată pentru personalul societăţii- înregistrarea şi transmiterea către ITM - Revisal a contractelorindividuale de muncă/acte aditionale/decizii de incetare,etc;- eliberare adeverinţe salariaţi: vechime/ venit /bancă / şomaj / medicde famili
FAN RIN RRS
Candidatul ideal Cerinte:Studii superioare;Membru CECCAR – constituie un avantaj;Cunostinte in operarea programului MS Office ( Excel, Word, Powerpoint) si Internet;Cunoasterea programului SAP constituie un avantaj;Limba engleza – vorbit si scris (fluent la nivel business); Limba germana-constituie avantajAbilitati de comunicare si negociere;Corectitudine, ambitie, atitudine principiala in relatiile interpersonale;Obiectivitate in evaluarea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale; capacitate de reactie;Abilitati excelente de comunicare si relationare;Spirit de echipa dar si capacitate individuala de lucru;Atentie la detalii si acuratete;Capacitati de analiza si sinteza;Stabilitate mentala, echilibru emotional si atitudini constante;Putere de decizie si responsabilitate;Descrierea jobului Responsabilitati:Prelucrarea situatiilor financiareEvidenta contabilaVerificarea si inregistrarea facturilorCrearea si transmiterea declaratiilor catre autoritati (ANAF, INTRASTAT etc.)
MOEMAX.RO
Candidatul ideal Gi Group recruteaza Contabil Senior pentru partenerul sau, o companie care oferă la nivel mondial soluţii individuale din materiale lemnoase.Cerinte: Studii superioare de profil economic; Experienta profesionala in domeniu minim 2 ani; Cunostinte avansate operare PC (MS Office); Persoana responsabila, buna capacitate de organizare si stabilire a prioritatilor; Atitudine pozitiva, fire comunicativa si proactiva; Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate; Cunoasterea standardelor nationale de contabilitate si a legislatiei in domeniu; Limba engleza si/sau germana-nivel mediu (constituie un avantaj).Descrierea jobului Responsabilitati principale: Intocmeste evidentele contabile ( registre si jurnale); Intocmeste si verifica balanta lunara, bilantul semestrial si anual; Depune declaratii Statistica – lunar, trimestrial si anual si BNR; Intocmirea declaratiilor lunare si deconturilor de TVA; Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere luna)
Gi Group Professional
Candidatul ideal - studii economice superioare finalizate sau în curs de finalizare- experienta pe un post similar de minim2 ani- nu este necesara calificarea ca expert contabil- persoana organizata, atenta la detalii cu abilitati de planificareDescrierea jobului - intocmire evidente contabile sub supravegherea managementului- intocmire si verificare balanate contabile si jurnale obligatorii- intocmire declaratii fiscale- mentinerea comunicarii cu clientii alocati
MCFINK
Candidatul ideal Studii medii; Cunostinte operare PC-nivel mediu; Cunostinte contabilitate primara; Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc; Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti; Prezenta agreabila, sociabila si activa; Atentie la detalii; Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Tiparirea tichetelor de pariere; Gestionarea incasarilor si a platilor; Intocmirea documentelor de contabilitate primara; Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.BENEFICII: Tichete de masa; Bonusuri in functie de performanta si implicare; Formare profesionala in cadrul companiei; Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
Mozzart
Scurta descriere a companieiZF Tech Center Timișoara cu o infrastructură ultra modernă și un sistem de conectare cu servere de mare viteză, va asigura suport proiectelor ce vor modela viitoarea generație de mobilitate la nivel mondial pentru sectoarele: Mecatronică, Hardware și Software. Membrii echipelor ZF România beneficiază de oportunități excelente de carieră, acces la laboratoare de ultimă generație și mediu de lucru multicultural, fiind colaboratori în proiecte internaționale. Vrei să faci parte din echipa noastră și să asigurăm împreună următoarea generație de mobilitate? Află care sunt pozițiile deschise in ZF Tech Center Timisoara in domeniile Dezvoltare, Validare Software și Hardware si vino alaturi de noi! Stiați că …? În România, ZF dispune de peste 5 000 de persoane în cinci locații (Timișoara, Roman, Oravița, Lupeni, Marghita) și furnizează servicii către industria automotive din toată lumea: servicii de cercetare și dezvoltare în industria automotive, precum si producti
ZF TECH CENTER TIMISOARA
Ne marim echipa! Cautam persoane motivate care sa alature echipei noastre.Fima de constructii din Timisoara cautam persoana pentru departamentul contabil cu cunostiinte in contabilitatea primara.Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne sunati.
Noua Casa Locuinte SRL
- Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;- Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului decont;- Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului decasa; - operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si inavans;- operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse,precum si a platilor catre acestia;- verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri dintrezorerie in lei;- incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri sicheltuieli. -operarea zilnica aregistrului de casa
varunas srl
Ești candidatul ideal dacă: Ai făcut contabilitate românească de la A la Z cel puțin 5 ani (tehnic și teoretic);Nu te întrece nimeni când vine vorba de cunoștințe despre Legea Contabilității și Codul Fiscal;Ai experiență în firme cu obiect de activitate producție; Ai studii superioare financiar-contabile;Ești o persoană organizată, responsabilă și știi să comunici eficient;Ești o persoană independentă în activitatea ta. Responsabilități: Organizează, conduce, controlează și răspunde de desfașurarea activității financiar-contabile a societății;Răspunde de stabilirea corectă a documentelor financiar-contabile care se întocmesc și de circuitul lor în cadrul societății în conformitate cu procedurile interne;Organizează, participă și răspunde de întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil lunar și anual;Asigură asistență și consultanță în probleme de natură financiar-contabile pentru conducerea societății;Reprezintă departamentul financiar - contabil al societății î
Recrumind
Candidatul ideal Abilitati: coordonare, motivare si dezvoltare echipa organizare, planificare si gestionare a resurselor abilitatea de a lucra cu termene limitaCunostinte de: operare PC (MS Office) contabilitate primara visual merchandisingDescrierea jobului control si gestionare stocuri coordonare echipa intocmire rapoarte pregatirea, promovrea si vanzarea produselorTrimite CV-ul tau la adresa de email: [email protected]
CASA TEXTILELOR
Scurta descriere a companieiGi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.Cerinte Ce dorim de la tine?- studii superioare in domeniul financiar-contabil, finalizate;- 1-2 ani experienta pe o pozitie similara;- cunostinte avansate de operare PC (Excel, Word);- cunostinte bune de limba engleza;- abilitati de comunicare si atentie la detalii.ResponsabilitatiResponsabilitatile postului:-pregatirea situatilor de inchidere de luna;-verificarea documentelor suport pentru tranzactiile/operatiunile clientului;-prelucrarea informatiilor primite de la client, in baza instructiunilor primite de la membrii seniori ai echipei;-indeplinirea altor sarcini cu referire la înregistrările contabile periodice trasate de către superiorul ierarhic.
Gi Group Professional
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.