Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Calafat

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Calafat

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Calafat si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Abilitati, calitati si aptitudini :- capacitate de analiza si sinteza;- spirit de observatie;- adaptabilitate;- capacitatea de comunicare cu clientul/furnizorul;- capacitatea de organizare a unui proiect si urmarirea acestuia pana la finalizare- capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- capacitatea de a respecta termene limita;- placerea si abilitatea de a invata lucruri noi;- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;- calm, echilibru;- atentie catre detalii;- rapiditate si eficienta in realizarea sarcinilor de serviciu;- claritate in comunicare.- politete si respect fata de angajatorCerinte specifice (delegari, deplasari):- lucrul in echipa- relatia cu clienti / furnizoriPregatiri si experienta / Cerinte specifice privind colaborarea :Pregatirea de specialitate: Studii economice. Cunostinte de operare: M.S. Office; Excel, Navigare internet,
DIAMET
Candidatul ideal Evidenta primaraDescrierea jobului Operare documente primare
OVIAND S.​R.​L.​
Candidatul ideal - Studii superioare in domeniul financiar-contabil- Experienta in contabilitate minim 2 ani- Buna cunoastere a aplicatiilor MS Office (Excel - avansat)- Persoana dinamica, responsabila si organizata, interesata de o colaborare pe termen lung- Adaptabilitate la munca in echipa, cu abilitati de comunicare si relationare- Capacitate de analiza si incadrare in termene, gandire logica si atentie la detalii- Cunoasterea legislatiei financiar contabileDescrierea jobului Responsabilitati:- preia si proceseaza comenzile venite de la agentii de vanzari- intocmeste facturi,chitante si alte documente specifice de iesire din depozit- incaseaza chitantele- introduce NIR-urile interne/externe- realizeaza circuitul logistic al soferilor- tine evidenta formularelor cu regim special;- executa lucrari de registratura;- inregistrarea in evidentele contabile a facturilor primite de la furnizori;- verifica intocmirea corecta din punct de vedere fiscal a documentelor primare;Program de lucru
SENIC COM
Candidatul ideal Consideri ca esti un contabil care vrea sa faca o schimbare in cariera lui alaturandu-te unei echipe de profesionisti?Consideri ca vrei sa performezi la cele mai inalte standarde alaturi de Echipa N&C ?Esti un om deschis la nou, dinamic si caruia ii plac provocarile?Esti un specialist care citeste legislatie si ii place sa o implementeze, dand dovada de rigurozitate si onoare in exercitarea profesiei?Sau esti un absolvent in domeniul economic/ contabilitate?N&C CONSULTING societate de consultanta si contabilitate angajeaza contabil cu experienta de minim 3 ani, bun cunoscator PC.Descrierea jobului N&C CONSULTING societate de consultanta si contabilitate angajeaza contabil cu experienta de minim 3 ani, bun cunoscator PC.Se ofera salariu motivant, bonuri de masa si alte beneficii; program de luni pana vineri, de la 8.30-17.30, intr-o atmosfera calda si prietenoasa.
N&C CONSULTING
Candidatul ideal Persoana ordonata si meticuloasa;Capacitate de analiza si sinteza;Cunoasterea programului de contabilitate TRENDIX constituie un avantaj;Sa cunoasca pachetul MS Office ( word , excel );Descrierea jobului sa conteze operatiunile patrimoniale; sa analizeze documentele colectate; asigura desfasurarea corespunzatoare a operatiunilor de decontare cu furnizorii si clientii, urmarirea debitorilor si a creditorilor; asigura inregistrarea si prelucrarea unor documente financiare, evidenta incasarilor si platilor. verificarea corelatiilor existente prin urmarirea sistematica a unor rapoarte de depistare a eventualelor erori ; centralizarea tuturor datelor de la punctele de lucru -pregatire si obtinere de rapoarte financiare si contabile periodice si legale (balanta de verificare lunara, bilant, cont de profit si pierdere,etc)Beneficii : vei face parte din echipa profesionista a grupului Plusauto​ salariu fix; bonuri de masa; decontare transport; post de lucru dotat corespunzator
PLUSAUTO
Candidatul ideal We are looking for a talented Accounting Supervisor to join our team specializing in Finance for our Generator Factory in Craiova.In this role, you will make an impact in the following ways:Responsible for implementing accounting practices and procedures. Supervises a group of general accountants or accounting clerks in maintaining the general ledger.Strong level of English required – written and spoken.​Education, Licenses, Certifications:College, university, or equivalent degree in Accounting, Finance or related field required. CCAR is optional ; ACCA is a benefit ;Experience:Relevant professional work experience in the field of study required. 3 years experience in similar position in a multinational company is mandatory.Descrierea jobului Key responsibilities:- Implements the Standard Costing Calculation and Costing Group Policies for Group into CGT Craiova local Costing calculation in respect of Standard Cost implementation and transfer prices calculation under di
KELLY SERVICES SP.​ Z.​ O.​ O.​
Candidatul ideal Criterii esenţiale pentru succesul pe această poziţieStudii medii/superioare de specialitate economică, contabilitate primară Experienţa pe o poziţie similară - minimum 3 ani Cunoştinţe şi abilităti de operare PC (MS Office, programe de gestiune financiar-contabilă; cunoşterea programului Mentor este considerată un avantaj)Seriozitate şi promptitudineAbilităţi de organizare, planificare, comunicare şi analizăDescrierea jobului Ce activităţi ai desfăşura alături de PHARMA S.A.?Responsabilităţile tale vor fi legate de asigurarea bunei desfăşurări a activităţii economico-financiare în cadrul punctului de lucru Supraveghezi fluxurile de numerar din punctul de lucru (prelucrezi datele privind încasările, ţii evidenţa încasărilor şi plăţilor în numerar, preiei încasările de la agenţii de vânzări, pentru care întocmeşti şi înregistrezi documente de încasare)Verifici documentele justificative ale cheltuielilor efectuate de angajaţii punctului de lucru, precum şi modul de lucru
PHARMA
Candidatul ideal Candidatul IdealIti doresti o cariera in domeniul financiar? Speed Transfer iti ofera sansa dе a avea un loc dе munca ce confera siguranta, motivare si satisfactie financiara. Pentru asta, tu trebuie sa detii cunostinte minime dе operare pe calculator, sa-ti placa sa lucrezi cu publicul, sa fii o fire comunicativa, atent(a) la detalii, iar corectitudinea si seriozitatea sa fie doua caracteristici care te definesc.Daca ai experienta dе lucru in casierie este si mai bine.Descrierea jobului Carе sunt sаrcinile tаlе zilnice? Efеctuаreа de operаtiuni dе transfеr de bаni si schimb vаlutаr.De ce sa lucrezi la noi? Pe langa cariera in domeniul financiar, compania ofera un pachet salarial atractiv, compus din salariu fix + Tichete Masa + comisioane din tranzactii + beneficii extrasalariale anuale precum Tichete Cadou ( Paste, Martie, Iunie, Craciun ) si Tichete Vacanta.
SPEED TRANSFER
Candidatul ideal - experienta in facturare avizare
SOLAREX IMPEX
Candidatul ideal - Studii medii/superioare;- Operare PC –MS office;- Cunostinte program gestiune;- Obligatoriu experienta anterioara pe un post similar ;- Bune abilitati de comunicare si organizare.Descrierea jobului - Intocmeste documente fiscale aferente livrarilor;- Intocmire note de intrare receptie, bonuri de consum, emitere facturi fiscale;- Asigurarea suportului in desfasurarea activitatii de gestionare a comenzilor;- Opereaza documente de retur marfa de la clienti;- Colaboreaza cu gestionarii de marfa si de ambalaj in vederea concordantei stocurilor scriptice cu cele faptice ;-Semnaleaza sefului ierarhic neconcordantele intre stocul fizic si cel scriptic ;-Participa la realizarea inventarelor periodice;-Arhiveaza documentele specifice postului.OFERIM:Salariu atractiv;Contract de munca pe durata nedeterminata, conform legislatiei in vigoare;
COLISEUM
Candidatul ideal Functionar administrativ service - Craiova, perioada 1 an• studii medii sau superioare• cunostinte de contabilitate primara• capacitatea de a asimila cu uşurinţă informaţii tehnice• experienţă în activităţi administrative legate de reparaţii sau service reprezintă avantaj• cunoştinţe de operare pe calculator (inclusiv MS Office)• cunoaşterea limbii engleze constituie avantaj• persoană foarte bine organizată• orientare către clientDescrierea jobului Functionar administrativ service - Craiova, perioada 1 anMisiunea postului: Acordă suport şefului de atelier în coordonarea activităţilor atelierului, operând documentele şi informaţiile aferente activităţilor de service şi gestionând comenzile de piese destinate lucrărilor de reparaţii.Contractul va fi pe perioadă determinată de 1 an si 3 luniPrincipalele responsabilități:• Verifică și introduce în sistemul informatic datele legate de activitatea mecanicilor de service• Întocmește facturile de reparații şi bonurile de consu
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK
Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare economice; Experienta in domeniul financiar-contabil este un avantaj; Bune cunostinte despre principiile calculului salariilor si contabilităţii salariilor; Cunoştinţe de legislaţie financiara română şi modul de aplicare; Experienta in utilizarea pachetului MS Office (Excel, Word, Outlook); Engleza – nivel mediu; Bune abilitati de comunicare, spirit de initiativa si capacitatea de a realiza sarcini multiple in termene restranse; Dorinta si capacitatea de a invata si de a se dezvolta.Descrierea jobului - Are responsabilitatea pentru pregătirea la timp si corecta, raportarea, plata şi procesarea prezenţei zilnice a angajatilor şi a procesului de salarizare aliniate la cerinţelele de control intern, precum si transmiterea tuturor datelor intr-o forma consolidată.- Verifica înregistrarea documentelor justificative şi gestionarea conformităţii cu ştatul de plată- Se implica cu sprijinul echipei controlorilor financiari, în desfăşurarea şi contabil
Experis Romania
Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai :Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
VABRO RETAIL
Sc Rtt România Srl, angajează personal pentru următoarele posturi:-secretara, cu cunoștințe de operare PC(pachet MsOffice),cunoștințe de limbă italiană, engleza și franceza .-contabilitate primara (2 persoane) operare PC, (pachet MsOffice), cunoscătoare de limbă italiană .Program de lucru de Luni-Vineri,08-16. Va rugam sa atașați CV-ul pe WhatsApp la nr de telefon: , sau pe adresa de e-mail
S.​C.​R.​T.​T ROMANIA TELECOMUNICATION TRADING.​SRL
Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit di
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal - persoana energica, riguroasa, constiincioasa si foarte atenta la detalii- persoana serioasa, dornica de munca, cu spirit de echipa, comunicativa, rezistenta la stres- cunostinte foarte bune operare pc (word, excel, programe contabilitate)- bune abilitati de comunicare- capacitate de planificare a muncii si organizareDescrierea jobului - evidenta contabila in firma de contabilitate
AT PROFESIONAL CONSULTING
Candidatul ideal - studii universitare economice;- minimum 3 ani experienta intr-un post similar;- intelegerea principiilor financiar - contabile;- abilitatea de a pregati si interpreta rapoarte specifice;- abilitatea de a comunica profesional cu personalul de conducere si colegii, atat verbal, cat si in scris;- abilitatea de a lucra autonom si de a realiza sarcinile de lucru cu atentie la detalii si de a respecta termenele limita;- abilitati de analiza, sinteza si rationament logic;- utilizare PC - Word, Excel (nivel avansat);- abilitati de lucru in echipa;- orientat care rezultat, abilitati de prioritizare.Descrierea jobului Are in responsabilitate urmatoarele evidente:1. Contabilitatea imobilizarilor corporale, necorporale si financiare;2. Contabilitatea subventiilor pentru investitii;3. Contabilitatea furnizorilor pentru investitii;4. Contabilitatea impozitelor si taxelor locale.Sarcini:- Participa la fundamentarea strategiei si politicii financiar - contabile a companiei;- Asigura
CEREALCOM DOLJ
Candidatul ideal Noi suntem:#OameniiDeLaProfi si ne ghidam zilnic dupa cele 3 valori – respect, onestitate si responsabilitate.Cautam oameni buni si implicati care vor sa creasca personal si profesional, alaturi de o echipa cu peste 25.000 de colegi in toata tara.Suntem deschisi sa ii primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte din reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national si cel mai mare numar de magazine din Romania.Scopul fiecarei zile este sa fim mai buni si sa reprezentam cu mandrie brandul Profi.Compania noastra evolueaza odata cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care il au colegii nostri, confirma de fiecare data aprecierea si recunoasterea pe care le aratam celor care se implica, sunt responsabili si vor sa isi construiasca o cariera la Profi.Ce facem noi pentru tine?Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentru toti colegii nostri.- Inve
PROFI ROM FOOD
Descrierea jobului Manpower is looking for an experienced Financial Analyst – Senior who can apply their knowledge of financial for our client in Craiova, leader of generators production.Key responsabilities Prepares complex financial analyses and reports for department management. Prepares analyses, reports, and special studies for management. Business partners with organizational unit(s) to develop annual budgets, expense and staffing forecasts, and statistical reporting. Prepares and consolidates financial data statistical reporting, including financial performance, variance explanations, and cost analysis. Coaches or leads less-experienced Financial Analysts.Qualifications and Competencies Analyses financial data by evaluating results and solutions to support business decisions; prepares and presents financial information by summarizing data to communicate results in compliance with regulations and stakeholder expectations; partners with stakeholders to drive financial performance
Experis Romania
Candidatul ideal Persoana agreabila cu disponibilitate si abilitati de comunicare; Capacitate de prelucrare, interpretare si valorificare a informatiilor prin luarea de decizii; Persoana constiincioasa, riguroasa si corecta; Abilitati de sistematizare, organizare si prioritizare. Adaptabilitate la lucrul in echipa.Descrierea jobului Responsabilitati: ​Intocmeste registrul de casa si documentele primare de decontare, verifica deconturile de cheltuieli; Inregistreaza in evidenta contabila facturile de prestari servicii; Asigura intretinerea modulelor de furnizori si clienti si actualizarea datelor din aplicatiile bancare; Emite facturi catre client din sistemele tehnic-operative si urmareste achitarea acestora; Verifica si arhiveaza documentele contabile.
AVICOLA RAGGI
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.