Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Campulung Moldovenesc

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Campulung Moldovenesc

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Campulung Moldovenesc si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - studii superioare de specialitate- minim 5 ani experienta pe o pozitie similara in domeniul contabilitatii- certificarea CECCAR se considera avantaj- cunostinte operare PC: MS Office, programe de contabilitate nexus- experienta in lucrul cu gestiuni- cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil- identificarea problemelor potentiale si implementarea solutiilorDescrierea jobului - consultanta in organizarea contabilitatii financiare- evidenta contabila completa de tinut - balanta contabila, registru jurnal, jurnal vanzari si cumparari, declaratii lunare,registru impozit pe profit,registru inventar,revisal,banca,casa etc.-audit si expertiza contabila-contabilitate si fiscalitate- salarizarre- verificarea si inchiderea TVA conform cerintelor / legislatiei locale- declaratii financiare, bilant, rapoarte de profit si pierdere, date informative- inregistreaza si verifica din punct de vedere contabil si fiscal operatiunile d
CATYRAL
Candidatul ideal • Deţine bune cunoştinţe de operare PC;• Are capacitatea de acumulare rapidă a informaţiilor;• Are capacitate de învăţare rapidă a aplicaţiilor;• Are capacitatea de adaptare rapidă, putere de concentrare şi atenţie sporită la detalii;• Deține cunoștințe de contabilitate primară;Descrierea jobului • Introduce,valideaza,prelucreaza date;• Tine evidenta, intocmeste si introduce date;• Verifica corectitudinea datelor inregistrate;• Intocmeste diverse rapoarte de activitate;
TRUTZI
Candidatul ideal capacitate de analiza si sintezadinamism, rezistenta la stres si flexibilitate la locul de muncaseriozitate si buna organizare, persoana riguroasa, atentie la detaliicapacitate de lucru in echipadisponibilitate pentru angajare imediata, cu norma intreagaDescrierea jobului Inregistrari contabile pentru 2 firmeInregistrari tranzactii contabile sub forma de cash si POS – registre de casa si borderou iInregistrari contabile privind deconturile de cheltuieli (RON si EUR) Evidenta extracontabila si inregistrari contabile pentru contracte de depozit (dobanzi);Suport la activitatile de inchidere de luna;Diverse activitati la cererea superiorului direct.
BEST LINE EXPRESS
Candidatul ideal capacitate de analiza si sintezadinamism, rezistenta la stres si flexibilitate la locul de muncaseriozitate si buna organizare, persoana riguroasa, atentie la detaliicapacitate de lucru in echipadisponibilitate pentru angajare imediata, cu norma intreagaDescrierea jobului Inregistrari contabile pentru 2 firmeInregistrari tranzactii contabile sub forma de cash si POS – registre de casa si borderou iInregistrari contabile privind deconturile de cheltuieli (RON si EUR)Evidenta extracontabila si inregistrari contabile pentru contracte de depozit (dobanzi);Suport la activitatile de inchidere de luna;Diverse activitati la cererea superiorului direct.
ROYAL HAIR
Candidatul ideal Economist Junior• Responsabilitate, seriozitate, rigurozitate si atentie la detalii• Abilitati de comunicare, analiza si prelucrare a informatiilor• Abilitati bune de operare MS Office• Cunostinte contabile si legislative la nivel cel putin mediu.Educatie: min. absolvent studii medii, de preferat economice;Experienta profesionala: min. 1 an pe un post similar;Cunostiinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu;Cunostiinte contabilitate primara;Persoana organizata, spirit de echipa si o buna putere de concentrare;Descrierea jobului Economist JuniorVerifica nir-urile intocmite de colegii de pe magazine si le verifica in raport cu facturile emise de furnizor pe punctele aferente de lucru.Intocmeste deconturi de cheltuieli;Intocmeste facturi,bilete de ordin, dispozitii de plata si incasari;Intocmeste situatia platilor si a incasarilor;Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic.Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitate
AUTO ALBINA
Candidatul ideal Suntem o echipă tânără, activă pe piața leasingului de personal de peste 8 ani și oferim servicii de calitate atât clienților externi (din Franța) cât și din România.Ne mărim echipa și suntem în căutarea unui/unei Contabil/ Economist pentru poziția de Entry level.Cerințe:*Minim 2 ani experiență pe un post similar*Cunoștințe foarte bune de contabilitate de gestiune*Cunoștințe foarte bune de contabilitate primară*Cunostinte de salarizare*Cunoașterea limbii franceze la nivel conversațional*Disponibilitate pentru a învăța lucruri noi*Seriozitate și implicareDescrierea jobului Responsabilități:*Înregistrarea facturi*Contabilitate primară*Contabilitate de gestiune*Activități administrative*Suport oferit pe partea de salarizare/plățiBeneficii:*Mediu dinamic*Posibilități de dezvoltare personală și profesională*Pachet salarial stabilit in urma interviuluiAplică și hai să ne cunoaștem in cadrul unui interviu!
LUCREZ ÎN EUROPA
Candidatul ideal Studii medii; Cunostinte operare PC-nivel mediu; Cunostinte contabilitate primara; Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc; Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti; Prezenta agreabila, sociabila si activa; Atentie la detalii; Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Tiparirea tichetelor de pariere; Gestionarea incasarilor si a platilor; Intocmirea documentelor de contabilitate primara; Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.BENEFICII: Tichete de masa; Bonusuri in functie de performanta si implicare; Formare profesionala in cadrul companiei; Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
Mozzart
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană conștiincioasă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să aibă studii economice superioare finalizate și cunoștințe operare PC.Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Cerinte:- Studii economice superioare- Cunostinte operare PC: Microsoft Office Word, Excel- Abilitatea generală de învăţare- Aptitudini calcule matematice- Acuitate vizuală apropiată- Persoană foarte conştiincioasă, riguroasă şi meticuloasă în realizarea sarcinilor- Capabilă să lucreze independent şi să efectueze timp îndelungat acelaşi tip de sarcini, cu un bun echilibru emoţional.- Constituie un avantaj cunoașterea software contabilitate Nexus- Locație stabilă în Suceava (nu se acceptă munca la distanță)Beneficii:- Salariu atractiv- Traininguri- Instruire necesară- Bonusuri în funcție de performanțe- Posibilitatea de a avansa- Mediu de lucru într-o echipă de profesionişti.
SET-CORPORATION
Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOCENTER și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
VABRO RETAIL
Candidatul ideal Daca iti place sa creezi cele mai frumoase amintiri clientilor planificand calatorii in toata lumea si sa aduci zambete pe chipul lor, ai ajuns unde trebuie.Suntem o echipa frumoasa cu Super Consultanti de Turism care pune accent pe dezvoltarea profesionala permanenta.Ce ne dorim noi? Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 6 luni in domeniu; Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala; Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office; Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.Descrierea jobului Vei intocmi pachete de vacanta persoanlizate, care sa se potriveasca nevoilor clientului; Vei rezerva si emite bilete de avion (IATA si low-cost), autocar, cazari, asigurari medicale, servicii de rent a car, etc.; Vei prelua cererile de oferta alocate sau primite spontan si vei mentine legatura cu potentialii clienti pe intreaga derulare a pro
TRAVEL BRANDS
Candidatul ideal Contabil Junior Studii superioare în domeniul economic sau alte specializări Experiența într-o poziție similară poate constitui un avantaj Cunoștințe dе bază a principiilor contabile Cunostinte dе operare PC (MS Office, cunoștinele dе SAP pot constitui un avantaj) Cunoștințe dе limba germană și/sau engleză Disponibilitate dе a învăța lucruri noi Atenție la detalii în activitatea zilnicăDescrierea jobului Contabil Junior Evidеnțа contаbilă pеntru portofoliul de clienti Verificаrea fаcturilor în conformitаtе cu cеrințelе lеgalе Înrеgistrаrеа platilor în sistеmul contabil, SAP Colaborаre frеcvеntă cu аlti colеgi, din departamеntеle dе vanzari Vеrificаrea peridică a conturilor de clienti Pregătirea diverselor fișiereleOferim: Atmosferă de lucru placută alături de colegi care învață continuu Responsabilitate și provocări noi, într-un Shared Service divers (7 țări) Șansa de a fi delegat, în scop profesional, în țara pentru care esti responsabil Inducție și instruire specific
EGGER ROMANIA
Candidatul ideal Vino alături de noi, în rolul de Operator comenzi magazin online!Dacă:- ești pasionat de tehnologie și mediul online; - comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate; - te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă; - ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional; - diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Se considera avantaje:- Experienta de lucru cu platforma de comert electronic WordPress- Experienta pe un post similar (gestiune, facturare, receptie marfa, ambalare marfa)- Cunostinte de contabilitate primara Descrierea jobului Atributiile postului:• Verificarea si prelucrarea comenzilor primite pe platforma online;• Generarea facturilor si AWB-uri;• Receptia marfii si intocmirea documentelor de intrare marfa (NIR-uri) • Gestionarea stocurilor• Listarea produselor noi pe websiteCerinte:• Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, Internet)• Persoana atenta la detalii, prompta in rezolvarea problemelor• Abi
PALO SANTO ROMANIA
Candidatul ideal • DORINȚĂ DE SUCCES profesional și personal, dispus(ă) să-și folosească timpul, abilitățile și energia pentru a ajunge cât mai sus!• Dispus(ă) să ÎNVEȚE, pentru că dacă nu învață, este imposibil să crească• student(ă) SAU proaspăt absolvent(ă) SAU tânăr(ă) profesionist(ă) SAU profesionist(ă) care dorește să se re-specializeze și să facă tranziția către o altă carieră, mult mai dinamică, de tip antreprenorial• DESCURCĂREȚ(Ă) și cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga să muncești, acest lucru înseamnă că este nevoie să te pui singur(ă) la muncă o dată ce știi ce ai de făcut)• Să lucreze într-o ținută business, pentru că aspectul tău este în strânsă legătură cu compania noastră• Gândire POZITIVĂ și o personalitate deschisă – nu dorim să stricăm mediul foarte plăcut pe care l-am creat deja• Să fie SOCIABIL(Ă) și atent(ă) la detalii• Cunostințe medii de Microsoft Office• Și, cel mai important, sa fie AMBIȚIOS(Ă), ORGANIZAT(Ă), DESCHIS(Ă)!Cautam talente, in
Confidenţial
Candidatul ideal Societatea comercială ADRIA SRL angajează economist - Suceava.- Studii economice în domeniul financiar-contabil;- Competențe solide de contabilitate;- Abilități de lucru în MS Office;- Spirit de echipă;Descrierea jobului - Verificarea și înregistrarea documentele contabile;- Contabilitatea stocurilor și a mijloacelor fixe;- Urmarirea stocurilor şi rapoartele de stocuri lunare;- Inregistrarea facturilor furnizor;- Facturare și evidența încasărilor;- Jurnal vanzări / cumpărări;- Intocmești deconturi de cheltuieli etc.Beneficii:- Pachet salarial motivant;- Telefon de serviciu.
ADRIA
Candidatul ideal - Studii economice universitare- Cunostinte de contabilitate, legislatie contabila si fiscala- Cunostinte de operare in programul Nexus constituie un avantaj- Spirit de echipa- Atenție la detalii, initiativa, proactivitate, orientare catre lucrul cu cifre- Focus pe obiective si rezultate, spirit analitic, obiectivitate- O bună cunoaștere a aplicațiilor Office (editoare de texte/Word și calcul tabelar/Excel)- Disponibilitate pentru lucru în echipă cu colegi din departamente tehnice și economice- Constituie un avantaj detinerea de permis de conducere cat. BDescrierea jobului - Evidenta clienti, furnizori- Gestiune stocuri materii prime si materiale, produse finite- Inventariere stocuri la punctele de lucru- Tinerea relatiei cu banca- Intocmirea de rapoarte solicitate de conducere sau seful ierarhic- Contabilizarea facturilor de intrare, a facturilor emise, respectiv avizare- Locul de munca se afla in loc.Suceava, judetul Suceava
SYMMETRICA
Candidatul ideal • Studii superioare în domeniul economic• Cunoașterea principiilor contabile și a legislației fiscale• Cunoștințe avansate de operare PC• Atenție sporita la detalii, acuratețea datelor în activitatea zilnicăDescrierea jobului • Verificarea corectitudinii documentelor primare înregistrate;• Evidenta analitica pentru conturile care dezvolta fise ( urmarire solduri, corectie, punctare cu partenerii pentru eventualele neconcordante);• Verificarea jurnalelor de cumpărări și vânzări;• Întocmirea declarațiilor fiscale de TVA, impozit profit, impozite reținute la sursa, taxe locale;• Participarea la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar contabil;• Reconcilierea conturilor;• Verificarea si implementarea schimbărilor legislative contabile și fiscale.
TRUTZI
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Scurta descriere a companieiCompania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava. Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioan
IULIUS
Candidatul ideal - persoană comunicativă, organizată, atentă la detalii- persoană dornică să evolueze profesional- abilități foarte bune de operare PC- cunoștințe Nemetschek Allplan, modulul inginerie (criteriu eliminatoriu - se dă probă)- avantaj cunoștințe de limba engleză și/sau germanăDescrierea jobului - realizarea desenelor tehnice (cofraj, armare, detalii de execuție) pentru structuri civile și industriale- efectuarea modificărilor asupra planurilor inițiale- elaborarea și verificarea listelor de cantități în conformitate cu planșele desenateCe oferim:- un domeniu de activitate versatil, interesant- salarizare atractivă în funcție de performanță- inițiere minuțioasă în procesele de lucru- asistență & coaching din partea unui inginer constructor cu experiență- o echipă motivată, prietenoasă- proiecte și soluții tehnice care te vor ajuta să te dezvolți profesional
ROTSIN BAU
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.