Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Chiajna

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Chiajna

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Chiajna si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Facturare –contabilitate Primara


Candidatul ideal SC Reparatii Centrale SRL isi mareste echipa !Suntem un grup tanar,dinamic,in plina formare si dezvoltare ,gasim solutii impreuna provocarilor aparute, ne ajutam unii pe altii, dornici sa crestem,ne asumam rolul pe care il avem in companie, invatam mereu si ne bucuram impreuna de fiecare reusita!PROFIL CANDIDATCunostințe avansate operare PC: pachetul Office, navigare internet;Dorința de învațare și dezvoltare permanentă, cu abilitatea de a rezolva simultan sarcini multiple;Persoană analitică, organizată, meticuloasă, atentă la detalii;Capacitatea de a respecta termene limita;Studiile superioare de specialitate (contabilitate) prezinta un avantaj;Abilitati de comunicare si relationare,Punctualitate, seriozitate,buna organizare,spirit de echipa,atentie la detalii, viteza mare de lucru,Persoana responsabila, organizata, cu capacitate de analiza si sinteza, rezistenta in conditii de stres,respectarea ordini interioare,colaborarea cu echipa pentru a imbunatati procesele de
REPARATII CENTRALE S.​R.​L

Contabil


Candidatul ideal • Cunoștințe solide de contabilitate și finanțe;• Studii superioare de specialitate (economic);• Abilități de comunicare și colaborare în echipă;• Minim 2 ani experiență într-o poziție similară, de preferat experiență în programul Saga Software;• Cunoștințe pachet Microsoft Office;• Cunoștințele de operare Revisal constituie avantaj.Descrierea jobului • Verificarea, prelucrarea și introducerea în programul de contabilitate a documentelor contabile;• Întocmirea și verificarea documentelor financiare, inclusiv facturi, chitanțe și registre contabile;• Monitorizarea și reconcilierea conturilor financiare;• Întocmirea declarațiilor fiscale și a altor rapoarte financiare necesare;• Înregistrarea contractelor de muncă și a modificărilor acestora în Revisal;• Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;• Concedii și prime de sărbători.
STOIAN I.​ VERONICA PERSOANă FIZICă AUTORIZATă

Media netă estimată pe baza celor 6120 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Analist Servicii Clienti - Facturare


Candidatul ideal Cerinte: Cunostinte de operare MS Office; Abilitati de a comunica eficient si de a lucra in echipa; Atitudine pozitiva si prietenoasa; Experienta in zona de operare date / facturare (reprezinta avantaj);Descrierea jobului Descrierea activitatii: Inregistrarea si verificarea facturilor sosite prin portalul ANAF – S.P.V; Operarea facturilor in softul intern si transmiterea catre Dep. de contabilitate; Anexarea documentelor justificative: Avize de marfa, C.M.R-uri, etc; Mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii alocati privind: emiterea / inregistrarea facturilor; Actualizarea rapoartelor interne specifice;Beneficii: Pachet salarial competitiv; Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Program flexibil; Diverse reduceri la partenerii Yusen Logistics Romania; Expunere in proiecte de anvergura internationala;Locatie: Bucuresti, sector 6 – zona AFI Cotroceni (metrou Politehnica)Regim de lucru: Hibrid
YUSEN LOGISTICS ROMANIA S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Contabil Primar


Candidatul ideal - cunostinte elementare in domeniul financiar- contabil- cunostinte, aptitudini (rapiditate) operare PC (MS Office, internet), SAGA- persoana analitica, organizata, cu capacitate de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor- persoana pozitiva, echilibrata, responsabila, integra, serioasa- bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, dornica de formare si dezvoltare profesionalDescrierea jobului - introducerea documentelor contabile lunare pentru societatile din portofoliu- lucrari de contabilitate primara- efectuarea listelor dupa inchiderile lunare si activitati de arhivare
CDF FINANCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2564 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabilitate Primara


Candidatul ideal Departamentul Contabil, cauta colegi pentru operare documente contabile. Oferim un loc de munca intr-un mediu stabil, salariu motivant, in functie de cunostintele candidatului; program de lucru: 09:00 – 17:30 cu 30 min pauza de masa; Bonus de sarbatori;locatie - Bucuresti, Nerva Traian, Sector3cerintele postului:- experiența in operarea documentelor contabile, responsabill(a), atent(a) la detalii;- cunoasterea programului Saga;- cunostinte de Microsoft Office;- experienta in domeniu de minim 1 an;- cunostinte de contabilitate primara;responsabilitati :- aranjeaza documentele primite de la clienti si le indosariaza;- inregistreaza cronologic documentele primite :facturi de achizitii, facturi de vanzari, documente de incasare si plata in numerar, extrase de banca, etc;- verifica situatia documentelor lipsa;- comunica clientului situatia documentelor lipsa si se asigura de primirea acestora;- asigura finalizarea inregistrarii documentelor, in timp util pentru depunerea de
NIVAS BUSINESS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2655 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Primar


Candidatul ideal Dacă ești o persoană calmă, echilibrată, sociabilă, atentă la detalii, dacă îți plac cifrele și stăpânești pârghiile contabilității; Dacă ai studii medii in profilul economic; Dacă ai experiență în domeniul financiar - contabil de cel putin 2 ani; Dacă ai bune abilităti de lucru in Microsoft Office si experienată cu softuri de contabilitate; Atunci ești exact persoana pe care o cautăm.Vei fi clar avantajat, dacă ai mai activat într-o firmă din domeniul HORECA, cunoști programul SAGA, BREEZE SI KEEP UPDescrierea jobului Responsabilitățile tale vor fi in principal: Operarea în contabilitate a achizițiilor de materii prime si materiale, NIR-uri, Bonuri de consum, verificarea stocurilor, emiterea facturilor pentru clienti; Verificari de solduri cu terții (clienți si furnizori); Înregistrarea mijloacelor fixe și amortizărilor, facturilor de leasing; Înregistrarea în contabilitate a Extraselor bancare și a Registrului de Casă; Înregistrarea deconturilor de cheltuieli Înregis
ONE FOOD EXPERIENCE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2608 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist - Contabilitate Primara - Otopeni


Candidatul ideal La ce ar trebui să te aștepți de la acest loc de muncă? Oportunitatea perfectă de a învăța, de a crește și de a-ți construi o carieră într-o companie cu creștere rapidă. Citește cu atenție descrierea postului de mai jos și aplică cu încredere dacă te regăsesti în acest rol.Abia așteptăm să te cunoaștem!🌎 Locație: activitatea se desfășoară on-site la sediul nostru din Otopeni, Calea Bucureștilor, nr. 289 (în spate la Țiriac Collection).⏰ Programul de lucru: luni-vineri (08:30-17:30, cu 1h pauză de masă).💰 Ce oferim: Salariu pana la 5200 RON (salariu fix + tichete de masa); Abonament gratuit la biblioteca Bookster; Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini; Oportunități de creștere și dezvoltare profesională; O echipă prietenoasă; Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât personal cât și profesional; Echipament de lucru.💼 Cerințe: Studii universitare în domeniul Economic; Experiență pe o poziție s
KLASS-WAGEN S.​R.​L.​

Contabil Primar


Candidatul ideal Pentru completarea echipei noastre, cautam o persoana dinamica, dornica de munca, serioasa, responsabila, posesoare permis conducere Studii superioare in domeniul economic, specialitatea contabilitate Cunostinte in domeniu minim 2 ani Abilitati de organizare si planificare Meticulozitate si acuratete Spirit analitic, lucrul in echipa SeriozitateDescrierea jobului Contabilitate primara si de gestiune Intocmirea de rapoarte specifice Verificare zilnica a soldurilor bancare si pastrarea evidentei incasari/cheltuieli Completarea registrelor fiscale ale firmei Mentinerea legaturii cu institutiile abilitate in domeniul financiar contabil si nu numai Intocmeste facturi, situatii si efectueaza plati catre furnizori si catre bugetul de statBeneficii: Salariu motivat discutabil la interviu Laptop, telefon Program : 9:00 - 17:00, Luni - Vineri Punct de lucru: Tunari / Otopeni
STAIF CONSTRUCT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2868 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager (cu Competente De Contabil Primar)


Candidatul ideal - studii superioare, de preferat economice, juridice, resurse umane;- cunoasterea pachetul Microsoft Office, in special EXCEL, nivel avansat;- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat - CONDITIE de angajare;- eperienta in contabilitate primara;- experienta in achizitii reprezinta un avantaj;- disponibilitate pentru deplasari interne si externe, peste 30% din timp;- persoană atentă, organizată, implicată și serioasa. Descrierea jobului - Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii de produse, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc);- este implicat in procesul de achizitie de la furnizori a produselor;- Pastreaza legatura cu Vama;- Intocmeste contracte cu fabrici internationale;- Verifica respectarea termenelor de livrare contractuale;- Intocmeste corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi de marfa ai grupului in legatura cu pr
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Administrativ (cunostinte De Contabilitate Primara)


Candidatul ideal • Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex.• Experiență anterioară în contabilitate/administrativ de minim 2 ani.• Abilități organizatorice și atenție la detalii.• Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini.• Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic.• Cunoștințe foarte bune de Excel;• Proactivitate și implicare – dorința de a progresa și învăța lucruri noi;• Abilități de analiză și rezolvare a task-urilor, identificând cele mai bune soluții;• Capacitate de prioritizare a sarcinilor astfel încât să fie respectate termenele limită;• Flexibilitate la schimbare și adaptare rapidă pentru realizarea atribuțiilor jobului la calitatea și în termenele solicitate;• Atenție la detalii;• Bune abilități de comunicare (scris și verbal);• Limba engleză – nivel bun;Descrierea jobului Jobul reprezintă o oportunitate pentru cei care își doresc o cariertă în care să îmbine activități administrative cu task-uri de contabilitate primară. Principale
FUNDATIA CRAWFORD HOUSE

Contabil Si Operator Contabilitate Primara/​financiara


Candidatul ideal Daca esti la inceput de cariera si doresti sa dobandesti abilitati practice in domeniul contabilitatii sau daca ai experienta si cunostinte solide de contabilitate, esti colegul pe care il cautam.Echipa Confidence isi mareste echipa cu un Contabil si Un operator contabilitate primara/financiara.Descrierea jobului Operator contabilitate primara/financiara – sediul clientului nostru din zona Dimitrie Leonida Intocmirea si gestionarea documentelor financiare si contabile primare Inregistrarea corecta si in timp util a tranzactiilor financiare. Colaborarea eficienta cu echipa de contabili si furnizori externi. Asigurarea respectarii regulilor fiscale si a procedurilor interne. Preluarea si gestionarea corespondentei administrative. Intocmirea de analize şi rapoarte financiar-contabile solicitate de către superiorul ierarhic. Cunostinte HR si ITM reprezinta un avantaj Cunostinte program SAGA reprezinta avantaj Pachet salarial atractivContabil: Organizarea si tinerea contabi
CONFIDENCE ACCOUNTING SOLUTIONS SRL

Economist - Contabilitate Primara - Otopeni


Candidatul ideal La ce ar trebui să te aștepți de la acest loc de muncă? Oportunitatea perfectă de a învăța, de a crește și de a-ți construi o carieră într-o companie cu creștere rapidă. Citește cu atenție descrierea postului de mai jos și aplică cu încredere dacă te regăsesti în acest rol. Abia așteptăm să te cunoaștem! 🌎 Locație: activitatea se desfășoară on-site la sediul nostru din Otopeni, Calea Bucureștilor, nr. 289 (în spate la Țiriac Collection). ⏰ Programul de lucru: luni-vineri (08:30-17:30, cu 1h pauză de masă). 💰 Ce oferim:Salariu pana la 5200 RON (salariu fix + tichete de masa); Abonament gratuit la biblioteca Bookster; Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini; Oportunități de creștere și dezvoltare profesională; O echipă prietenoasă; Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât personal cât și profesional; Echipament de lucru. 💼 Cerințe:Studii universitare în domeniul Economic; Experiență pe o poziți
KLASS-WAGEN S.​R.​L.​

Economist - Contabilitate Primara - Otopeni


Candidatul ideal La ce ar trebui să te aștepți de la acest loc de muncă? Oportunitatea perfectă de a învăța, de a crește și de a-ți construi o carieră într-o companie cu creștere rapidă. Citește cu atenție descrierea postului de mai jos și aplică cu încredere dacă te regăsesti în acest rol. Abia așteptăm să te cunoaștem! 🌎 Locație: activitatea se desfășoară on-site la sediul nostru din Otopeni, Calea Bucureștilor, nr. 289 (în spate la Țiriac Collection). ⏰ Programul de lucru: luni-vineri (08:30-17:30, cu 1h pauză de masă). 💰 Ce oferim:Salariu pana la 5200 RON (salariu fix + tichete de masa); Abonament gratuit la biblioteca Bookster; Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini; Oportunități de creștere și dezvoltare profesională; O echipă prietenoasă; Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât personal cât și profesional; Echipament de lucru. 💼 Cerințe:Studii universitare în domeniul Economic; Experiență pe o poziți
KLASS-WAGEN S.​R.​L.​

Contabil Primar


Candidatul ideal -persoană adaptabilă, cu capacitate de învățare și lucru cu oamenii;-aptitudini de comunicare, atenție-concentrare și rezistență la stres;-cunoștințe bune de operare calculator (Saga, WinMentor, etc)-abilităţi de a lucra în echipă, organizat și responsabil;-minim un 3 experiență pe post similar.Descrierea jobului Responsabilități:-întocmirea facturilor, avizelor de expediție, notelor de recepție-crearea, menținerea și dezvoltarea bazei de date și relațiilor cu clienții-transmiterea cerințelor clienților la departamentele corespunzatoare-întocmirea rapoartelor de activitate și perfecționarea continuă a cunoștințelor tehnice despre produse-întocmirea documentelor fiscale aferente livrărilor către clienți-gestioneaza situatia stocurile de marfa ( de la calculator)
BMC TRUCK BUS SA

Media netă estimată pe baza celor 2771 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Facturist - Contabilitate Primara


Candidatul ideal Dorim sa ni se alature o persoana calma si cu dorinta de a invata lucruri noi.Cerinte:- Cunostinte operare calculator, pachetul Microsoft Office – mediu- Studii superioare - avantaj- Persoana dinamica, comunicativa, responsabila, loiala- Atentie la detalii- Persoana cu initiativaEste de preferat ca domiciliu candidatilor sa fie in zona sediului social al companiei si anume Centura Bucuresti Otopeni - Mogosoaia. Transportul din alte zone ale Bucurestiului se poate efectua de catre anumiti colegi care au domiciliu in acea zona sau se face preluarea de la metrou statia Bazilescu.Descrierea jobului Angajam facturist cu cunostinte IT, pachet MS Office nivel mediu, contabilitate primara si limba engleza nivel mediu.Responsabilitati:- Sa emita facturi / bonuri fiscale si tot ce tine de transmiterea lor catre clienti- Sa intocmeasca registrul de casa + sa pregateasca documentele necesare firmei de contabilitate externalizate- Verifica stocurilor de marfuri- Preia comenzile si
AUTOCHEMICALS SRL

Facturist- Contabilitate Primara


Candidatul ideal Experienta de minimum1 an pe o pozitie similara;Cunostinte de limba engleza la nivel mediu spre avansat;Cunostinte de Microsoft Excel la nivel mediu.Descrierea jobului Inregistrarea zilnica a documentelor contabile primite de la clientii din portofoliu;Intocmirea de proforme / facturi avans / facturi fiscale / avize de insotire a marfii / receptie marfa – in functie de activitatea zilnica;Furnizarea de rapoarte zilnice / lunare / periodice – in functie de cerintele superiorului direct;Intocmirea / verificarea evidentelor contabile;Intocmirea de raporte financiar-contabile – in momentul in care sunt solicitate.
LUGERA MAKLER SRL

Economist - Contabilitate Primara In Popesti-leordeni


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate in domeniul economic- Capacitate dе organizare a timpului, sarcinilor si locului dе munca- Capacitatea foarte buna dе comunicare si relationare;- Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;- Minime cunostinte teoretice / practice dе contabilitate- Cunostinte operare PC (Windows, Outlook, Microsoft Word si Excel, Internet);- Capacitatea dе a stabilii si realiza obiective- Capacitate dе analiza si organizare- Seriozitate, profesionalismDescrierea jobului - Inregistrarea in contabilitаte а operatiunilor de casa si bancа- Inregistrаrеa fаcturilor dе clienti si furnizori- Mеntinerеа relatiilor cu institutiа de stаt- Arhivarеa documentelor financiar-contabile- Mentinerea legaturii cu departamentele din cadrul firmei
EUROBUSINESS TIPAR S.​R.​L.​

Consultant In Imobiliare


Candidatul ideal Suntem in cautare de persoane hotarate sa isi dezvolte cariera in domeniul imobiliar, in cadrul biroului RE/MAX Value, Bucuresti-Ilfov. De ce ai vrea sa evoluezi in imobiliare?Pentru ca: Este un domeniu care acopera o nevoie de baza a societatii Romania este tara cu cea mai mare pondere de proprietari din Europa In imobiliare sunt cele mai mari volume de vanzari si deci si cele mai mari comisioane generate Indiferent de situatia economica generala, mereu vor fi oameni care vor vrea sa vanda sau sa cumpere Nu ai nevoie de calificare sau de experienta anterioara in imobiliare, suntem aici sa iti oferim tot suportul necesar, instrumentele si informatiile care sa te ajute sa poti deveni un profesionist in domeniu.Asadar, intrebarea este “De ce nu?”Descrierea jobului Te invitam sa ne contactezi daca indeplinesti criteriile obligatorii de mai jos:1. Ai dorinta de a-ti dezvolta propriul business de succes si ai in vedere sa iti deschizi o firma (SRL, PFA, microintreprindere e
DTS SPEED CONCEPT S.​R.​L.​

Operator Pariuri Sportive & Slot Attendant


Candidatul ideal Cautam colegi pentru punctele de lucru din: Campina, Potigrafu, Tancabesti, Balotesti, Chiajna, Voluntari, Bucuresti, Tunari! Pentru mai multe detalii 0734.000.143 .CANDIDATUL IDEAL POTI FI CHIAR TU!- Esti student sau absolvent de liceu cu diploma?- Consideri ca esti echilibrat , responsabil si constiincios ?- Ai abilitati de calcul matematic si cunostinte operare PC?- Esti organizat, punctual, dornic de dezvoltare si totodata orientat catre rezultate?Daca raspunsurile au fost DA, te asteptam in ECHIPA NOASTRA!Descrierea jobului *Acceptarea si validarea tichetelor de pariere;*Acordarea de suport clientilor si explicarea regulilor de joc;*Intampinarea si asistarea clientilor pe toata durata vizitei, intr-o maniera profesionala, amiabila si prompta;*Informarea clientilor cu privire la campaniile promotionale si evenimente organizate in cadrul salii sau la nivel de companie;*Supravegherea activitatii salii de joc si asigurarea unei atmosfere prietenoase si animate in cadr
CLUB KING SRL

Administrare Site /​ Consultant Vanzari Online


Candidatul ideal Cautam un/o coleg ordonat, agreabil, constiincios, motivat, care sa isi doresca sa invete lucruri noi.De asemenea, sa aiba bune abilitati de comunicare si munca in echipa si disponibilitatea sa se angajeze intr-un contract de munca pe termen lung.Oferim un mediu de lucru placut si un colectiv prietenos.Descrierea jobului Administrează produsele de pe site (actualizeaza descrieri-poze produse, adăugare produse noi, adauga promotii, schimba slider, etc)Ca activitate de Call- Center, identifica produsul dorit de client, realizează oferte personalizate si mentine legatura cu acestia.Procesează digital comenzile in CRM sau ERP (soft gestiune) in sensul că verifică stoc, anunță client stadiu comanda, acorda ok de livrare la depozit, etc. De manipularea mărfii, împachetarea și de livrarea lor se ocupa colegii responsabili din depozit.Poate reprezintă un avantaj experiența în lucru cu Photoshop sau Corel, Ciel erp (Next Up), Magento sau CRM-uri.Cerințe minime: utilizare browse
CARTO - PLAST SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.