Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Chisineu Cris

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Chisineu Cris

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Chisineu Cris si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Capacitate dе analiza obiectiva si atentie la detaliiLucru în echipă si creativitate practicăComunicare foarte bună, coerentă și structurată.Cunoștințe în domeniul online si de utilizare PC: Windows, MS Office, Internet.Persoană ordonată, atentă la detalii, cu simț organizatoric, capabil/ă de a asimila lucruri noi.Constituie avantaj:Limba engleză cel putin la un nivel mediu Cursuri și diplome suplimentare în domeniul digital / onlineDescrierea jobului Responsabilitati:Actualizarea și întreținerea informatiilor despre produse: descrieri, coduri, prețuri, promoții;Prelucrarea imaginilor de produse în conformitate cu regulile stabilite; Urmărirea competitorilor, precum și a tendințelor de pe piață; Menținerea legăturii cu celelalte departamente.Beneficii:Salariu motivantMunca alaturi de un colectiv tanarSite-ul nostru:https://www.hnicosmetice.ro
H.N.I
Candidatul ideal Cum esti tu:-ai studii medii, de preferinta economice-ai experienta de contabilitate primara sau facturare de minim 2 ani- obligatoriu-ai permis categ B- obligatoriu.-ai atentie la detalii si esti organizat/ a-esti usor adaptabil/ a , serios/ a si eficient/ a.Descrierea jobului -intocmesti documentele financiar-contabile: facturi, proforme, avize, NIR.-preiei comenzile clientilor-mentii legatura cu clientii, trimiti documentele necesare etc-completezi comenzile de transport si le trimiti companiilor colaboratoare.
SUN PREMIUM BUSINESS
Candidatul ideal – capacitate de adaptabilitate, flexibilitate– rezistenta in situatii de stres– bune abilitati de comunicare– organizat– capacitate de lucru in echipa– studii economice superioare– cunostinte operare PC (MS office Word/Xcel/PP)– experienta in contabilitate 3-5 ani, experienta in zona de trezorerie/ relatia cu bancile constituie un avantaj– cunostinte de limba engleza – nivel mediuDescrierea jobului Responsabilitati:– procesarea platilor bancare in termenul scadent si conform procedurii interne stabilite– introduce in contabilitate informatiile din extrasele bancare– evidenta si inregistrare documente financiar contabile aferente registrului de casa, gestionare numerar– verificare fise clienti, emitere facturi de avans si penalitati– pregatirea datelor pentru raportarea lunara si/sau trimestriala pentru codurile de TVA externe Beneficii:– mediu de lucru profesionist– abonament medical– pachet salarial:– salariu fix + tichete de masa
SMART DIESEL
Angajam contabil,(contabilitate primara) cu experienta. Cunostinte operare PC , SAGA, EXCEL. Atributii: avizare, facturare, evidenta contractelor, gestiune, registru jurnal, registru de casa, evidenta angajatilor. Sediul social este in Tisa Noua, Arad (13 km din centrul orasului). Programul de lucru este pe doua schimburi.Pentru mai multe detalii , ne puteti contacta la nr. de tel.
Agrokyl Comp SRL
Se cauta pensoana pentru contabilitate primara cu experianta si cel putin Engleza , Maghiara avansata .Mediul de lucru :BIROU , de luni ---- > vineri intre ora 09.00 ora 17.00 salariul atractiv . 3000 LEI NET Ce se cere? seriozitate punctualitate si devotament . persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV LA ADRESA CONTULUI
MEKONSM CONSULTING SRL
Angajez contabil contabilitate primara experienta minim 3 ani. cunoasterea programului Saga constitue un avantaj. Salar atractiv. Tichete de masa. Decontare transportCV la adresa de e-mail.
ALPINC SRL
Prestez servicii de contabilitate primara - facturare, inregistrare facturi, receptii, operare plati si incasari prin casa si banca , evidenta facturilor neincasate si neachitate , evidenta stocurilor etc
dana
Candidatul ideal Studii universitare economice; Experienta relevanta de minim 2 ani; Cunostinte de limba Engleza (obligatoriu) si/sau Germana; Cunostinte financiar-contabile solide; Cunostinte avansate Excel; Cunostinte de calculator MS Office, SAP; Abilitatea de a lucra in echipa; Asertivitate; Abilitati de comunicare si de respectare a termenelor.Descrierea jobului Asigura corectitudinea inregistrarilor contabile pentru diferite tipuri de facturi (materie prima, transport, taxe vamale, servicii); Asigura inregistrarea la timp a facturilor, pentru efectuarea platii acestora in concordanta cu termenii de plata agreati; Pregateste plati conform scadentelor; Clarificarea cazurilor problematice cu furnizorii, respectiv cu departamentul achiziții; Intocmeste situatii contabile diverse privind reconcilieri conturi terti, fise cont; Confrunta evidentele sintetice cu cele analitice si reconciliaza conturile; Participa la intocmirea lucrarilor specifice de inchidere lunara, semestriala sau anu
Leoni Arad
Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit di
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Persoană serioasă, pozitivă, deschisă, capacitate de utilizare a calculatorului.Descrierea jobului Organizare birou și protocol, corespondența firmei, alte atribuții la cererea managerului.Secretariat administrativ: primire/transmitere de e-mail-uri, adrese, solicitări; indosariere documente; răspunde la telefoane.Contabilitate primarăAsistență semnături electronice.
ARBIT AXC
Companie verificată
Aplica rapid
Hai în echipa noastră din Arad Căutăm operatori suport producție Dacă:• Ai îndemânare și vedere bună;• Ai disponibilitate de a învăța;• Ești o persoană serioasă și responsabilă;• Munca în schimburi nu reprezintă o problemă. Oferim: Venit lunar 2300 lei NET (salariu fix, bonus lunar și tichete de masă); Plata orelor de noapte cu spor de 25%; Plata orelor de weekend cu spor de 75%; Contract pe perioada nedeterminată; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET; Instruire la locul de muncă.Transport asigurat din - Municipiul Arad, Moroda,Iermata, Seleus, Pancota, Maderat, Masca, Galsa, Siria, Ghioroc, Mandruloc, Vladimirescu, Chisineu, Cris, Nadab, Simand, Caporal Alexa, Santana, Zimandu Nou, Zimand Cuz, Livada, Sanleani, Varsand, Pilu, Sanmartin, Macea, Curtici, Sofronea, Sanpaul, Nadlac, Semlac, Seitin, Pereg, Pecica, Turnu.Informațiile detaliate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și drepturile Dvs. în acest sens se regăsesc la //exactsystems.ro/notificare-p
Exact Systems
Candidatul ideal - Persoană organizată, meticuloasă- Atenție la detalii- Capacitate de auto-organizare și concentrare- Capacitate de stabilire a priorităților- Cunoștințe pachet Microsoft OfficeDescrierea jobului 1. Întocmește zilnic situația soldului bancar și a disponibilului propriu al firmei, a cursului valutar;2. Planificarea plăților cu bilete la ordin în funcție de disponibilități și prognoza încasărilor;3. Efectuează operațiunile bancare (plăți furnizori, ordine de plată bugetare etc), plățile electronice, licitații și ridicările de numerar;4. Ține legătura cu băncile, clienții și furnizorii interni, în ceea ce privește atribuțiile ce-i revin;5. Verifică încasările, proveniența și distribuirea acestora;6. Preia și verifică seturile de documente din departamentele comerciale, întocmește deconturile estimative;7. Verifică soldurile și rulajele clienților și furnizorilor;8. Introduce și verifică în programul de contabilitate înregistrările documentelor efectuate;9. Colaborează la
BN Business
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Candidatul ideal Candidatul Ideal: citire și înțelegere a instrucțiunilor de lucru: atenție la detalii, îndemânare, finețe manuală seriozitate și responsabilitate disponibilitate la program în 2 sau 3 schimburiDescrierea jobului Descrierea jobului: BONUS de PREZENȚĂ 500 lei/lună TICHETE DE MASĂ în valoare de 20 lei/zi Ore suplimentare plătite 200% Măriri salariale în funcție de merit BONUS de recrutare Prime de sărbători Muncă în echipă Colectiv de lucru plăcut și prietenos Transport asigurat din: Arad, Turnu, Pecica, Dorobanți, Variaș, Iratoșu, Semlac, Sânpetru German, Secusigiu (ne aflam in afara Mun. Arad, pe drumul spre loc. Turnu)
HT EST DIVISION
Candidatul ideal - absolvent/ă de studii superioare în domeniul economic sau juridic;- experiență minim 1 an în domeniul economic sau juridic. Experiența în domeniul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile constituie avantaj;- cunoștințe avansate de operare PC și MS Office (Word, Excel);- gândire analitică și strategică, abilități foarte bune de analiză și sinteză a datelor și informațiilor;- persoană organizată și atentă la detalii;- responsabilitate în desfășurarea activității, respectarea termenelor limită;- preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului profesional individual și al echipei.Descrierea jobului Responsabilități:- elaborarea documentelor necesare depunerii și implementării proiectelor cu finanțare nerambursabilă (cerere de finanțare, plan de afaceri, cereri de plată/rambursare, rapoarte etc.), în concordanță cu procedura Programelor de finanțare;- oferirea de asistență clienților în desfășurarea procedurilor de achiziții;- asistarea clienților în procedurile
SMART BUSINESS AGENCY
Descrierea jobului Candidatul Ideal Absolvent cu studii de specialitate finalizate Cunostinte despre notiunile de baza din domeniul opticii si optometriei Profesionalism, abilitati de comunicare si organizare dezvoltate Persoana perseverenta cu atitudine pozitiva, orientata catre client si responsabila Experienta relevanta in domeniul opticii medicale Cunostinte oprerare PC Abilitati bune de organizare, de comunicare Entuziasm, determinare, initiativa Atitudine pozitiva, spontaneitate si dinamism Orientare catre client, responsabilitateResponsabilitati: consilierea si asistenta clientilor in alegerea produselor potrivite plasarea comenzilor in platforma companiei incasarea sumelor datorate de catre clienti aprovizionarea la raft cu produse & asigurarea curateniei produselor expuse (stergerea de praf a acestora) pregatirea comenzilor online cu ridicare din showroomBeneficii: Mediu de lucru placut, garantat :) Pachet salarial motivant, in functie de cunostinte si abilitati. Bonusuri Sist
TENSA ART DESIGN
RESPONSABILITATI TRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul automotive angajeaza in Arad pentru postul de operator calitate cu instruire la angajare.Responsabilitati:•Inspectia vizuala si dimensional a pieselor din domeniul automotive. CERINTE Cerinte:•Minim 10 clase;•Disponibilitate de lucru in 3 schimburi. BENEFICII OFERITE Oferim:•Intre 2000-2300 net cu sporuri si bonusuri.;•Bonus de performanta pana la 15%;•Spor de noapte si de weekend;•Tichete de masa 20 lei/zi;•Ore suplimentare platite dublu;•Transport asigurat sau decontat;•Prime de sarbatori legale;•Asigurare medicala. DESCRIEREA FIRMEI We are a Romanian company and since 2004 we have been managing to prove by our results that combining the professional experience with the seriousness and the involvement is the solution to build a durable relationship with our partners. The values that lead our activity: Team integrity in the relation wi
IHM TOTAL CONSULT
Candidatul ideal Îţi doreşti să activezi într-un domeniu profesional, cel al serviciilor financiar-bancare?Scopul tău primordial este să îţi dezvolţi abilităţile profesionale şi personale pentru a-ţi putea lua viaţa în propriile mâini?Eşti student şi ai nevoie de flexibilitatea programului de muncă pentru a te prezenta la cursuri sau examene?Doreşti să activezi într-o societate în cadrul căreia să te identifici cu valorile companiei: meritocraţie, teamwork, interculturalitate în mediul organizaţional, dezvoltare continuă şi profesionalism?Competenţe necesare pentru a face parte din echipa noastră!- cunoştinţe de operare PC (pachetul MS Office);- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;- capacitate de analiză şi sinteză;- capacitate de adaptare;- orientare spre atingerea obiectivelor;- spirit de echipă;- studii medii;- cunoaşterea limbii italiene (constituie un avantaj).Descrierea jobului Responsabilităţi:- analizarea şi prelucrarea documentelor personale şi imobiliare necesare
FINPROM
Your Activities:─ Support POC team members, provide guidance and trainings in order to perform daily tasks;─ Create and maintain reports in POC department responsibilities;─ Standardize and optimize administrative processes within EMEA Purchasing;─ Main interface between POC department and internal customers;─ Active participation in continuous improvement of departments and company’s processes andprocedures , Kaizen principles and 5S;─ Maintain the Internal Control System (ICS) and the rules constituting the C-SOX standards in his/herresponsibility area, in order to ensure the compliant execution of the processes and to comply with the legaland internal requirements of the JOYSON corporation, the result of which being the passing without non –compliances of the internal and external audits on this topic.Your Prerequisites:— University degree in business administration or comparable studies ;— Good understanding of Direct and Indirect Purchasing processes;— Knowledge of Infor , AS400 s
JOYSONFETY SYSTEMS SIBIU
Candidatul ideal Misiunea noastra la AD AutoTotal este sa atingem impreuna cu partenerii nostri cel mai inalt nivel de profesionalism de pe piata romaneasca de piese auto. Cautam in mod constant sa le intelegem nevoile, sa le oferim produse si servicii unice si inovatoare, solutii specifice si o experienta pozitiva alaturi de un raport calitate-pret corect.Pentru realizarea cu succes a misiunii, ne cautam un coleg entuziast pentru echipa care gestioneaza si implementeaza soft-ul de gestiune pentru service/magazin auto, denumit “Total Manager”.In acest rol de Consultant Tehnic Soft IT, vei acoperi zona Crisana/Banat/Oltenia.Cerinte:Locat in zona Timisoara/Arad sau in alt oras al zonelor de acoperireDisponibilitate pentru deplasariOnest, Adaptabil, Empatic, Logic in exprimarePuternica orientare catre clientCunostinte baze de date MYSQL, SQL, ORACLECunostinte Windows, retelistica, routere ( PORTFORWARD )Cunostinte ExcelCunostinte minime HARDWARE Descrierea jobului Responsabilitati:Prezent
AD AUTO TOTAL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.