Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Cisnadie

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Cisnadie

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Cisnadie si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal absolvent studii superioare economice; experienta de minim 2 ani in contabilitatea firmelor romanesti; cunostinte de fiscalitate romaneasca; cunoasterea programului Viltech constituie un avantaj; putere de concentrare, atentie la detalii, constiinciozitate; abilitati de comunicare; implicare in munca, in relatiile cu colegii si cu clientii; cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.Descrierea jobului inregistrarea documentelor furnizate de clienti (facturi de vanzari si de cumparari, documente de casa si banca, altele); intocmirea statelor de plata si a Revisal; intocmirea si transmiterea declaratiilor lunare si trimestriale; intocmirea si verificarea balantelor lunare in colaborare cu supervizorii; comunicarea cu clientii.Beneficii: salariu atractiv direct corelat cu volumul de munca; cresteri salariale periodice; tichete de masa; program normal de munca; formare si perfectionare profesionala continua cu sustinerea supervizorilor si a colegilor; dezvoltarea abi
CERTEXPERT
Candidatul ideal Absolvent sau in curs de absolvire de ISE sau ASE, vorbitor de limba germana, candidatul ideal trebuie sa fie o persoana , dornica de a evolua profesional, curioasa si dinamica. Reprezinta avantaj o minima experienta in gestiune- eventual cunoasterea programului Yardi - dar nu obligatoriu, experienta in Excel si Word.Candidatul trebuie sa fie disponibil pentru deplasari trimestriale in Germania.Descrierea jobului Candidatul va face parte din echipa de servicii de contabilitate si gestiune zilnica a proprietatilor si va fi responsabil pentru pregatirea bilanturilor si raportarea finanaciara impreuna cu monitorizarea financiara pentru un portofoliu de clienti.Responsabilitati : pregatirea conturilor lunare ale clientilor, colaborare cu auditorul clientilor, asistenta la tranzactii de rutina, introducere in sistem de facturi si pregatirea ordinelor de plata, completarea procedurilor la inceput si final de luna, pregatirea raportului de TVA la sfarsit de luna.Beneficii : s
VOELKEL COMPANY REAL ESTATE COMPETENCE
Candidatul ideal Experienta dе minim 5 ani intr-o functie Contabil Sef / Director EconomicCunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Atestat CECCAR dе expert contabil - 5 ani vechime minimStudii superioare in domeniul economicCapacitate dе a conduce, coordona, organiza si controla echipa si activitățile financiar contabile din cadrul Departamentului Contabilitate;Experienta in utilizarea calculatorului: softuri dе contabilitate,e-mail , comunicare; Office – Word, Excel, altele;Capacitate dе a prelucra informatiile, dе a le interpreta si dе a le valorifica prin luarea dе decizii sau prin furnizarea dе date prelucrate altor factori decizionali.Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate.Capacitate dе lucru în echipă şi individual.Abilitati dе organizare si conducere.Initiativa, discretie, atentie deosebita la detalii, exactitate si corectitudineDescrierea jobului - Raspundе de inre
Confidenţial
Scurta descriere a companieiDe peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional. Cerinte We're hiring for a company that provides to her clients different type of services, such as accounting, audit and taxes.The following skills are required:University graduate (Accounting, Economic studies or relevant) Good English skills, oral
Experis Romania
Scurta descriere a companieiDe peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional. Cerinte Manpower recruteaza pentru clientul sau un Contabil Junior. Partenerul nostru ofera consultanta in domeniul contabilitatii, audit si taxe catre tarile nordice.Localitate: SibiuCandidatul ideal:- Absolvent de studii superioare (Contabilitate, E
Experis Romania
Candidatul ideal Ai cunostinte de contabilitate primara?Stii sa te exprimi in limba engleza?Esti responsabil, atent la detalii si foarte bine organizat?Vrei sa iti sporesti cunostintele de contabilitate intr-un mediu international?Atunci te asteptam cu drag sa faci parte din echipa noastra tanara si dinamica, pentru a ne ajuta sa derulam activitati de contabilitate primara pentru clientii nostri din Suedia.Ca sa fii sigur ca ai avea succes si ai putea creste alaturi de noi, ar fi bine sa poti adauga un "DA!" raspicat la urmatoarele afirmatii:- Ai studii superioare in domeniul economic- Ai gandire logica si apetenta pentru lucrul cu cifre- Te intelegi de minune cu colegii de echipa, dar stii sa duci lucrurile la bun sfarsit si singur- Esti rapid si atent atunci cand lucrezi, iar greselile nu trec de tineDescrierea jobului Daca vei face parte din echipa noastra, responsabilitatile tale vor fi urmatoarele:- Vei prelua, valida si inregistra informatii contabile- Vei inregistra facturile de
SETLY ROMANIA
Candidatul ideal Abilitati: coordonare, motivare si dezvoltare echipa organizare, planificare si gestionare a resurselor abilitatea de a lucra cu termene limitaCunostinte de: operare PC (MS Office) contabilitate primara visual merchandisingDescrierea jobului control si gestionare stocuri coordonare echipa intocmire rapoarte pregatirea, promovrea si vanzarea produselorTrimite CV-ul tau la adresa de email: [email protected]
CASA TEXTILELOR
Tin evidenta contabila primara la PFA-uri si SRL-uri ...Simona tel.
pfa
Candidatul ideal Cerințe: Studii postliceale sau superioare; Persoană agreabilă; Cunoștiinte PC.Descrierea jobului Responsabilitati: Evaluarea și reabilitarea auzului; Protezare auditivă; Reglare aparate auditive; Evidență contabilitate primară; Promovare de specialitate; Menținerea relației cu CAS; Inregistrare documente.Oferta: Salariu motivant; Oportunitatea dezvoltării unei cariere de succes.
MIADI
HARRIS ENTERPRISE SRL, firma cu domeniul de activitate in constructii, angajeaza o persoana competenta pentru activitatea de secretariat si de contabilitate primara.Cerinte:-Experienta de minim 1-3 ani in contabilitate primara-Cunoasterea programului de contabilitate Viltech si SmartBill, constituie avantaj-Abilitati de comunicare, bun organizator si pricepere in realizarea sarcinilor in mod eficient-Cunostinte foarte bune de operare PC- Microsoft Office (Word, Excel), e-mail, internet banking-Persoana flexibila, ordonata, serioasa, loialaDescrierea jobului:-Operarea si indosarierea documentelor interne: nir, bonuri de consum, pontaje, diurne, foi de parcurs etc.-Inregistrarea facturilor de achizitie si introducerea bunurilor in sistemul de gestiune-Elaborarea notelor de intrare pentru obiectele de inventar si active fixe-Efectuarea si urmarirea platilor catre furnizori interni si incasarilor de la clienti-Urmarirea soldurilor pentru clienti/ incasari la datele scadente aferente-Eviden
HARRIS ENTERPRISE
Candidatul ideal - Experienta minim 5 ani ;- Cunoasterea pachetului MS Office, Excel;- Abilitati de comunicare si de lucru in echipa;- Spirit de observatie foarte dezvoltat;- Capacitatea de a lucra in mod metodic si de a acorda atentie la detalii;- Capacitati morale si umane;- Auto - disciplina, punctualitate si respectarea termenelor limita.Descrierea jobului Locul desfasurarii acestei activitati este pe santier, la punctul de lucru.- Asigura gestiunea fizica a stocului de materii prime, materiale, a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe;- Opereaza in fisele de magazie miscarile privind stocurile;- Pastreaza documentele justificative legate de stocuri;- Efectueaza lunar inventarul stocului de materii prime , materiale si a obiectelor de inventar;- Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic;- Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei;- Respecta legislatia de gestiune a stocurilor;- Confirma documentele de primire / expedi
WIEBE ROMANIA
Candidatul ideal - Experienta pe un post similar- Carnet de conducere categoria B- Persoana responsabila, cu spirit organizatoric.CUNOSTINTE NECESARE:- Cunostinte de management;- Microsoft Office;- Cunostinte minime de contabilitate primara;Descrierea jobului Scopul general al postului reprezinta coordonarea si supervizarea activitatii de logistica si administrare in zona de lucru.Obiectivele postului- Managerul este responsabil de gestionarea si rezultatele departamentului, de planificarea, coordonarea si supervizarea activitatii din cadrul acestuia si a personalului din subordine, cu respectarea strategiei si politicii societatii.- Managerul este in subordinea directorilor responsabili si in colaborare cu alti conducatori de directii si servicii, supravegheaza respectarea normelor practicate in regimul schimbului de marfuri si cheltuielile specifice si reprezinta organizatia proprie in relatiile cu alte sectoare interne sau cu tertii.- Sa informeze superiorul(Directorul Operational)
ANSAMBLE CATERING & SERVICES
Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit di
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Esti pe deplin familiarizat cu specificul activitatilor de salarizare/payroll?Ai si cunostinte de contabilitate primara?Stii sa te exprimi in limba engleza?Esti responsabil, atent la detalii si foarte bine organizat?Vrei sa iti sporesti cunostintele intr-un mediu international?Atunci te asteptam cu drag sa faci parte din echipa noastra tanara si dinamica, pentru a ne ajuta sa derulam activitati de salarizare pentru clientii nostri din Suedia.Ca sa fii sigur ca ai avea succes si ai putea creste alaturi de noi, ar fi bine sa poti adauga un "DA!" raspicat la urmatoarele afirmatii:- Ai studii superioare in domeniul economic- Ai gandire logica si apetenta pentru lucrul cu cifre- Te intelegi de minune cu colegii de echipa, dar stii sa duci lucrurile la bun sfarsit si singur- Esti rapid si atent atunci cand lucrezi, iar greselile nu trec de tineDescrierea jobului Daca vei face parte din echipa noastra, responsabilitatile tale vor fi urmatoarele:- Vei prelua, verifica si aprob
SETLY ROMANIA
Candidatul ideal Suport administrativ al Directorului de Vânzări, suport al reprezentanților de vânzări și responsabil cu activitățile zilnice specifice postuluiCerințe:Experiență anterioară pe o poziție similară prezintă un avantajBune abilități de comunicare în limba engleză (scris și vorbit), limba germană este un plusAutodisciplinat și orientat spre rezultate, bine organizatAbilitatea de a comunica profesional și eficient cu colegii interni și externiMuncă în echipă, adaptabilitate, inițiativăAbilitatea de a face mai multe sarciniGândire logică, atenție la detalii,memorie bună, corectitudine, seriozitate, responsabilitateOrientare spre îndeplinirea sarcinilor corect și la termenCunoștințe operare PC - Office: Excel, Word, PDF, Power PointExperiență anterioară operare în program ERP (program software în care poți face comenzi, facturi, diferite rapoarte etc)Cunoștințe minime de contabilitate primarăCapacitate de organizare a timpului de lucruCapacitate de a lucra sub presiuneCapacit
BUSSCHER HOFFMANN S.​R.​L.​
Candidatul ideal Cerinte :- Studii universitare economice, cu specializare in domeniul contabilitate/ finante; constituie avantaje: cunostinte certificate / cursuri de specializare in domeniul contabil;- Experienta in domeniul financiar-contabil, calificarea de inspector resurse umane constituie un avantaj- Experienta in lucrul cu SAGA, ReviSal, MsOffice- Experienta in intocmirea declaratiilor specifice lunare, trimestriale, a situatiilor financiare lunare, trimestriale si anuale;- Persoana responsabila, cu initiativa, capabila sa lucreze independent si in echipa, cu capacitate de analiza si sinteza;- Persoana ordonata, atenta la detalii, cu abilitati excelente de comunicare si atitudine proactiva;- Capacitate de organizare a activitatii, stabilire a priorităților, de impunere si respectare a termenelor.Descrierea jobului – Derularea operațiunilor financiar – contabile, completarea registrelor contabile, întocmirea balanței de verificare;– Înregistrarea operațiunilor contabile în progr
ACCES ABIL CONT
Candidatul ideal Cunostinte si experienta relevanta in domeniul economic;Experienta pe un post similar minim 3 ani;Absolvent al facultatii cu profil economic;Capacitate de analiza si sinteza, gandire logica;Personalitate puternica, bine organizata;Abilitati de comunicare, planificare si coordonare;Corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.Descrierea jobului Inregistrarea incasarilor si platilor in numerar conform registrului de casaInregistrarea extraselor de card in contabiliateInregistrarea extraselor bancareUrmarirea si plata ratelor aferente creditelor bancareIntocmirea diverselor situatii financiare aferente dosarelor de credite si leasingDescarcarea facturilor de combustibil si trimiterea lor catre recuperatorul de TVADescarcarea facturilor de utilitatiInregistrarea facturilor de furnizori : transportatori, piese auto, utilitati, asigurari , leasing, combustibil, mijloace fixe si obiecte de inventarUrmarirea facturilor scadente prin intocmirea rapo
OHR SOLUTIONS-D
Companie verificată
Aplica rapid
Cerintele postului:cunostinte de interpretare desen tehnic si experinta in domeniu constituie avantaj;spirit de initiativa,abilități minime de operare P.C.disponibilitate pentru program in 3 schimburi.Descrierea postului: Operare mașini CNCRulează programul CNC pe maşina cu comanda numerica conform instrucţiunilor de operare;Realizeaza diferite repere dupa un desen tehnic, face corectiile necesare;Cunoaste, utilizeaza si intretine instrumentele de masura si control;Măsoară şi verifică piesele, conform cerinţelor tehnice;Completeaza documentele referitoare la productie.Oferim:salariu negociabil in functie de nivelul de cunostinte tehnice si experienta;tichete de masă,spor ore noapte, spor ore suplimentare;contract de muncă pe perioadă nedeterminată;transport asigurat din Sibiu, Cisnadie, Selimbar
Matec CNC Technik SRL
Candidatul ideal Studii superioare in domeniu medical constituie un avantaj Experienta de manager, bun organizator si atent la detalii Cunostere legislatie medicala Cunostinte de client-service si cunosterea pietei medicale Experienta in relatie cu CAS, DSP Cunostinte minime de contabilitate primara, Microsoft office, internet Limba engleza nivel mediu Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Planificarea si organizarea activitatilor specifice laboratorului de analize medicale . Supravegheaza operațiunile de zi cu zi ale laboratorului medical prin verificarea îndeplinirii obiectivelor pe departamente Coordoneaza departamentele de Receptie Medicala si Asistenta Medicala – client service; Mentinerea unui nivel de performanta ridicat al echipei Orientare catre nevoile pacientilor, colaboratorilor, a oamenilor cu care interactioneaza; orientare spre crestere si dezvoltare. Gestionarea si delegarea eficienta a resurselor. Gestioneaza procesele de recrutare si redacteaza fise de pos
Clinica Sante
Candidatul ideal We are looking for an ambitious and motivated person, who likes to work with numbers, Excel tables and wants to learn more about payroll.The following skills are required: University graduate (Economics, Mathematics, Cybernetics or similar) Strong analytical skills Microsoft Excel Good English skills, oral and written (B1-B2-C1-C2) Descrierea jobului The Pаyroll Consultant will work for our clients from thе Nordic countriеs.The following pеrsonаl chаrаctеristics are preferred: Motivаtion and willingness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environment Ability to follow thе core values in Azets: Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic.Descrierea jobului The main tasks for a payroll consultant are to: Process employee changes, advance salary, pension & insurance, travel claims etc Create and send files to clients, close the payroll run and pay the salaries Create and send payslips to employees
AZETS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.