Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

67 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Cluj

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

67 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Cluj

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Cluj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Cunostinte operare Win Mentor- Cunostinte bune MS Office.- Experienta in domeniu financiar-contabil minim 3 ani. Descrierea jobului - Asigura suport directorului financiar in elaborarea diverselor rapoarte, cereri de informatii cerute de conducere, audit sau autoritati;- Participa la inventarierea anuala- Asigura completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa, completarea si colectarea a tuturor documentelor ce stau la baza înregistrării numerarului in evidenta contabila.- Arhiveaza documentele contabile precum si cele de salarizare, asigura pastrarea in conditii optime a arhivei contabile.- Asigura depunerea declaratiilor de impunere taxe locale, cereri recuperare concedii medicale- Intocmeste si depune dosarul privind certificatul de nerezidenta la administratia Financiara.- Intocmeste diverse rapoarte la cererea conducerii.
CLEVER MEDIA NETWORK
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine?Sa aplici în practică cunoștințele de contabilitate primara dobândite până acumSa fii deschis și să te adaptezi usor la schimbăriSa-ti doresti sa muncesti in echipaSa-ti doresti sa excelezi în acest domeniuSa ai abilități de lucru atât online cât și offline cand te intalnesti cu cliențiiEnergie și dorință să aduci îmbunătățiri constante în aria responsabilitatilor taleSa comunici deschis, sa oferi si sa primești feedback într-un mod constructivSă ai experiență practică în contabilitate primara de cel putin 6 luniDescrierea jobului Ce iti oferim?Vei avea acces la know-how-ul CEDEXPERTSuntem deschisi sa impartasim constant cunoștințele contabile, fiscale si multe alteleVei avea acces la cursuri și platforme de specialitateVei beneficia de workshop-uri periodice pe diverse teme care te vor ajuta sa gestionezi mai eficient provocarile (time management, task management, comunicare eficienta, vanzari, etc)Vei interactiona cu clienții din portofoliul tă
CEDEXPERT
Candidatul ideal Absolvent de studii universitare- domeniul financiar-contabil; Minim 1 an experienta pe un post similar Cunoastere operare PC - MS Office Cunoasterea programului de contabilitate Winmentor cu experienta dovedita in folosirea acestui program Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; Cunoasterea legii contabilitatii Capacitate de organizare si planificare Persoana cooperanta si cu spirit de echipa; Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate; Excelente abilitati de comunicare;Descrierea jobului Sa colecteze, cronologic si sistematic documentele contabile care stau la baza tranzactiilor economice; Sa inregistreze la timp si corect informațiile financiare necesare, folosindu-se de documentele justificative; Sa verifice completarea legala a tuturor actelor justificative; Sa organizeze documentele, sa le indosarieze si sa le arhiveze; Sa predea si sa preia documentele contabile; Sa tina evidenta la zi a tuturor operatiunilor economi
THERMOPAN
Candidatul ideal Cerinte: Experienta intr-o pozitie similara; Cunostinte operare PC; Experienta dе lucru intr-un program dе gestiune si contabilitate(Cunoastrea programului SMARTBILL constituie un avantaj); Cunostinte dе contabilitate primara; Atentie si agilitate in operarea PC-ului.Descrierea jobului Rеcеptiа mаrfii; Intocmirеа AWB-urilor afеrеntе comеnzilor; Emitereа fаcturilor аfеrеntе comеnzilor; Procеsarе, monitorizarе și închidеrе fаcturi rеtur pеntru produsеlе rеturnаtе dе către cliеnți; Pregаtirеа actеlor pentru contаbilitаtе; Program de lucru: Luni - Vineri - 09:00 - 18:00; Punct de lucru: Str. Aurel Vlaicu, Nr.184, Bloc C2, Cluj Napoca.
PRO RACING SHOP
Candidatul ideal studii superioare economice experienta specifica de minim 3 ani; bune abilitati de comunicare si relationare; cunostinte bune de operare PC – MS Office (Excel, Word, etc.), cunoasterea programelor relevante indeplinirii atributiilor conform fisei postului ; cunostinte privind legislația financiar – contabila in vigoare; constituie avantaj: cunostinte/experienta de lucru cu ERP, atentie la detalii, organizare, responsabilitate, operativitate, corectitudine, rabdare, perseverenta, gandire proactiva in identificarea de solutiiDescrierea jobului inregistrarea documentelor justificative in ordine sistematica si cronologica in evidentele contabile si de gestiune, cu generarea notelor si registrelor contabile si a balantelor de verificare, in conformitate cu legislatia in vigoare si in raport cu specificul si normele interne ale organizatiei; intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si declaratiile fiscale periodice, in termenele stabilite, conform legislatiei in
FEREX PARTNER
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine?Sa aplici în practică cunoștințele de contabilitate și fiscalitate dobândite până acumSa fii deschis și să te adaptezi usor la schimbăriSa-ti doresti sa muncesti in echipaSa-ti doresti sa excelezi în acest domeniuSa ai abilități de lucru atât online cât și offline cand te intalnesti cu cliențiiEnergie și dorință să aduci îmbunătățiri constante în aria responsabilitatilor taleSa comunici deschis, sa oferi si sa primești feedback într-un mod constructivSă ai experiență practică în contabilitate între 3-5 ani*experiența într-un cabinet contabil constituie un avantajDescrierea jobului Ce iti oferim?Vei avea acces la know-how-ul CEDEXPERTSuntem deschisi sa impartasim constant cunoștințele contabile, fiscale si multe alteleVei avea acces la cursuri și platforme de specialitateVei beneficia de workshop-uri periodice pe diverse teme care te vor ajuta sa gestionezi mai eficient provocarile (time management, task management, comunicare eficienta, vanzari,
CEDEXPERT
Candidatul ideal Experienta dе minim 2 ani intr-o functie Contabil SefCunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Studii superioare in domeniul economicCapacitate dе a conduce, coordona, organiza si controla echipa si activitățile financiar contabile din cadrul Departamentului Contabilitate;Experienta in utilizarea calculatorului: softuri dе contabilitate,e-mail , comunicare; Office – Word, Excel, altele; Capacitate dе a prelucra informatiile, dе a le interpreta si dе a le valorifica prin luarea dе decizii sau prin furnizarea dе date prelucrate altor factori decizionali.Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate.Capacitate dе lucru în echipă şi individual.Abilitati dе organizare si conducere. Initiativa, discretie, atentie deosebita la detalii, exactitate si corectitudineDescrierea jobului - Raspundе de inregistrаrеа contabila lа timp а tranzactiilor in contabilitate in concordan
PATRISTRANS VT LOGISTIC
Candidatul ideal Exella Europe, lider pe piata est-europeana in domeniul fotogravurii chimice si fotodecupajului in metal, angajeaza pentru sediul din Apahida CONTABIL / ECONOMIST.Se cer:- Studii in domeniul economic;- Cunostinte in realizarea evidentelor contabile;- Cunostinte de legislatie financiar-contabila;- Cunostinte operare soft contabil (SAGA).Descrierea jobului - Efectuează înregistrarea cronologică și sistematică a tuturor documentelor contabile- Facturi de achiziții, registrul de casa;- Intocmește și înregistrează facturi către clienți ;- Intocmește diverse situații, rapoarte, analize financiar-contabile cerute de conducere;- Participă la activitățile de închidere de luna/an;- Indosariază și arhivează documentele după înregistrare;- Se informează permanent în legatură cu modificarile legislative in domeniul contabil.- Activitati casierie, completare si inregistrare Registru de casa, efectuare incasari, plati.Oferim mediu de lucru dinamic si profesionist.
EXELLA EUROPE
Candidatul ideal Absolvent studii economice liceale sau universitare; Cunoasterea programului SAGA; Cunostinte bune ale pachetului Microsoft Office; Experienta de minim 3 ani in domeniul financiar-contabil; Abilitati de comunicare, relationare si panificare; Fire dinamica, flexibila, organizata cu dorinta de a invata;Descrierea jobului Responsabilitati: Gestioneaza un portofoliu de firme (diverse domenii), mentine legatura cu clientii; Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei; Solicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabile;​ Intocmeste declaratii fiscale, inchideri lunare, bilant, balanta de verificare si diverse rapoarte;
LG EUROCONT BUSINESS
Candidatul ideal Licentiat/a in domeniul economic - Contabilitate sau Finante Experienta in domeniul economic - minim 1 an Experienta in contabilitatea furnizorilor reprezinta un avantaj Cunostinte MS Office Cunostinte minime de limba engleza Atitudine responsabila Capacitate buna de concentrare intr-un mediu dinamic Rigoare in planificarea activitatiiDescrierea jobului Responsabilitati principale: Inregistreaza in evidenta contabila facturile de achizitii sau prestari servicii emise de terti Se asigura ca toate facturile primite sunt aprobate de catre persoana resposabila, in limitele de aprobare, conform deciziei consiliului de administratie Verifica daca documentele primite de la furnizori respecta cerintele de forma impuse de lege, daca sunt corecte din punct de vedere contabil si daca includ toate documentele justificative Inregistrarea corecta a facturilor pe centre de cost si incadrarea corecta in linia de buget Verifica lunar concordanta dintre evidenta analitica a furnizorilor
SANEX
Candidatul ideal Experiență relevantă de specialitate;Bune abilități de comunicare; lucru în echipă; organizarea și stabilirea priorităților în activitatea profesională;Abilitatea de păstrare a confidențialității activității profesionale;Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine și responsabilitate în luarea deciziilor;Persoană proactivă; experiența de lucru într-un mediu dinamic;Disponibilitate la munca de teren și delegații;Cunoscător al limbii engleze;Cunoștințe bune de operare PC (MS Office);Cunoștințe de analiză economico-financiară;Cunoștințe solide economice;Experiență întocmire/interpretare balanță, bilanț;Cunoștințe de legislație fiscală și contabilă;Cunoștințe operare programe de contabilitate;Reprezintă un avantaj experiența de lucru în programul SAGA;Reprezintă un avantaj experiența într-o firmă de contabilitate;Descrierea jobului Gestionează o parte a portofoliului de clienți al societății;Evidenţe încasări pe surseBugete previzionate sap
RTZ PARTNERS SPRL
Candidatul ideal Studii superioare; Experienta minim 5 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile; Cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil; Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; Capacitate de organizare si conducere a activitatii departamentului; Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;Descrierea jobului - Inregistreaza si urmareste inregistrarea corecta si la timp in contabilitate, a documentelor contabile;- Asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile, conform legislatiei in vigoare;- Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile, urmareste rulajele si soldurile conturilor contabile din balanta de verificare;- Efectueaza plati bancare prin intermediul aplicatiilor bancare;- Tine
DIFERIT
Scurta descriere a companieiGi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.Cerinte Candidatul ideal:- Absolvent de studii superioare in domeniul economic; masterul in audit reprezinta un avantaj;- Are experienta de cel putin 3-4 ani pe un rol similar, ce presupune raportare financiara si audit;;- Are cunostinte solide de contabilitate financiara si fiscalitate;- Are cunostinte solide de IFRS (IFRS 16);- Ms Office - Excel - avansat;- Competente de comunicare (scris si vorbit) in limba Engleza la nivel mediu-avansat;- Calificarea CECCAR/ CAFR (sau in curs de obtinere) reprezinta un avantaj;- ACCA-ul reprezinta un avantaj;- Are capacitatea de a prelucra informatii, a le interpreta si valorifica prin luarea de decizii;- Experienta in organizarea si
Gi Group Professional
Candidatul ideal -are studii superioare in domeniul economic, specialitatea contabilitate;-are cunostinte solide de specialitate in domeniul contabil si fiscal;-se preocupa continuu cu studiul legislatiei contabile si fiscale, astfel incat este la curent in permanenta cu prevederile legislative specifice;-are experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara;-are un avantaj competitional daca detine calitatea de expert contabil si/sau consultant fiscal;-are cunostinte foarte bune de operare pe calculator (MS Office).Descrierea jobului Persoana care va fi angajata pe aceasta pozitie, va avea ca atributii cel putin urmatoarele:-inregistrarea in ERP, la zi si corect, a documentelor justificative care ii sunt alocate, cu respectarea in totalitate a reglementarilor contabile si fiscale in vigoare, precum si cu alocarea corecta a acestora pe centrele de cost ale societatii;-operarea platilor bancare prin programele de plati electronice;-este sau asigura back-up pentru orice coleg din departame
ROXER GRUP
Candidatul ideal Cautam coleg/colega, persoana cu initiativa, responsabila, atenta, cu experienta sau care sa aiba abilitati de invatare rapida;Operator facturare si introducere produse in platforma online;Domeniu activitate - Distributie si Magazin online Tigari ElectroniceSe considera avantaje:- Experienta de lucru cu platforma de comert electronic WordPress- Experienta pe un post similar (gestiune, facturare, receptie marfa, ambalare marfa) constituie avantaj- Cunostinte de contabilitate primaraDescrierea jobului Responsabilitati:-Preluare comenzi de la departamentul de vanzari• Verificarea si prelucrarea comenzilor primite pe platforma online;• Generarea facturilor si AWB-uri;• Receptia marfii si intocmirea documentelor de intrare marfa (NIR-uri) • Gestionarea stocurilor• Listarea produselor noi pe websiteCerinte:• Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, Internet)• Persoana atenta la detalii, prompta in rezolvarea problemelorCe oferim:Program de lucru: L- V: 8.30- 16.30;
MAI BIOPLANT
Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana: persoana dinamica, metodica si organizata cu initiativa si interesata de o colaborare pe termen lung cu cunostinte foarte bune de Excel, Word cu experienta in utilizarea unui program de contabilitate/gestiune/ERP cu un nivel avansat de cunoastere a limbii engleze cu abilitati foarte bune de comunicare si interactiune cu dorinta de imbunatatire profesionala permanentaDescrierea jobului Responsabilitati job: centralizarea tuturor documentelor si datelor economico-financiare ale firmelor care ii sunt distribuite verificarea si operarea documentelor contabile in programul de contabilitate verificarea si reglarea fisei pe platitor ANAF, precum si fiselor pentru parteneri comerciali intocmirea de diverse documente si/sau rapoarte necesare in activitatea financiar-contabila intocmirea de acte necesare bunei desfasurari a activitatii de personal-salarizare
STARTCONTABILITATE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, organizata si serioasa pentru activitate de birou/secretariat, contabilitate primaraCerinte: cunostinte operare PC – Office seriozitate şi responsabilitate; integritate morală; abilităţi şi experienţă organizatorică; capacitate de planificare şi prioritizare; atenţie distributivă; abilităţi dezvoltate de comunicare şi de a dezvolta relaţii interpersonale; motivare şi eficienţă; capacitate de luare a deciziilor;Constituie un avantaj: cunostinte de contabilitate primara.Descrierea jobului Responsabilităţi: raspunde de inregistrarile de contabilitate primara si de verificarea financiara a contractelor societatii coordonarea relatiei cu furnizorii companiei coordonarea activitatii de evidenta a personalului (ordinele de deplasare, certificatele medicale, cererile de concediu, arhivare) activitati de preluare sarcini de la managerul general pentru rezolvare a anumitor sarcini se ocupă de corespondenţa (email, poştă ) societatii; stabileşte ag
VILE DE TOP
Candidatul ideal Dacă c1fr3l3 sunt pas1unea ta, aruncă un ochi pe j0bul de ma1 jos și s-ar putea să găs3ști exact ceea c3 cauți :) Studii superioare economice absolvite; Cunoștințe dе operare calculator (Excel, Word); Cunoașterea softului de contabilitate SAGA C (constituie un avantaj); Experiență anterioară pe un post similar de 2-3 ani; Abilități de planificare, organizare și atenție la detalii; Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor prelucrate; Capacitate dе relaționare și munca în echipă.Descrierea jobului Înrеgistrezi zilnic deconturile angajaților; Verifici și gestionezi reconcilierea soldurilor furnizorilor și clienților; Prelucrezi și înregistrezi datele contabile înscrisе în documеntelе justificativе, în concordаnță cu lеgislаțiа din Româniа în vigoare; Participi la întocmirea declarаțiilor pеntru impozitеlе și taxelе cerute dе lеgislаția în vigoare (D100, D112, D101, D107, D205, D301); Implementezi și propui îmbunătățirea procedurilor contabile interne; Participi la
CLINICĂ DENTARĂ
Candidatul ideal Cerinte:- obligatoriu studii superioare;- cunostinte contabilitate primara si operare PC;- cunoasterea limbii engleze - nivel mediu;- persoana onesta, corecta, ordonata, cu abilitati administrative;- capabila sa asimileze cunostinte noi;- experienta anterioara este binevenita, dar nu obligatorie.Descrierea jobului - preluarea comenzilor de la clienti;- realizarea procesului de facturare catre clienti;- urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti;- urmarirea stocurilor.
GRUP TICO ROMANIA IMPEX
Candidatul ideal Descriere rol:Atribuțiile tale includ introducerea în contabilitate a extraselor de cont, emiterea facturilor conform termenelor limită stabilite și efectuarea la timp a compensărilor. Totodată, te vei ocupa de efectuarea plăților salariale către angajații noștri și te vei asigura că toate contribuțiile către stat sunt achitate în timp util.În plus, rolul de Contabil Senior presupune efectuarea de plăți zilnice către furnizori, transmiterea declarațiilor Intrastat și verificarea corectitudinii documentelor înregistrate intragrup.Este important să ai studii superioare în domeniul financiar sau contabilitate. Trebuie să ai peste 3 ani de experiență în contabilitate sau ca economist. Este obligatoriu să cunoști limba română. Căutăm o persoană care să fie statornică și loială, disciplinată și prietenoasă, în același timp.Rolul de Contabil Senior implică să fii o persoană răbdătoare, cu un bun control emoțional. Trebuie să ai o fire diplomată și conștiincioasă, să te adapte
UTILBEN
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 67 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.