Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Cumpana

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Cumpana

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Cumpana si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Scurta descriere a companieiCS Vision este specializata in implementarea proiectelor complexe de management al informatiei, atat in domeniul public cat si privat.Compania activeaza la nivel national si are birouri in Bucuresti, Brasov si Cluj Napoca.Inca din 2002 dezvolta produse personalizate care acopera functiuni de business process management, document managemet and collaboration. In calitate de Microsoft Gold Partner cu competente in Enterprise Content Management si ISV, a fost prima companie care a personalizat Microsoft SharePoint 2003 si 2007 pentru domeniul administratiei publice. Cerinte - cunostinte de gestiune, contabilitate primara;- cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel, Outlook);• abilităţi de comunicare ;• capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile și de a improviza;• foarte bune abilităţi de planificare şi organizare;• experienţă de minim 1 an pe un post similar - este un plus.Responsabilitati- Opereaza in stoc miscarile de marfa-
CS VISION
Candidatul ideal candidat ideal :- lucru in echipa- proactiv- organizat- perseverentDescrierea jobului - 2 posturi disponibile- Asigura suport departamentului de vanzari- Gestioneaza clientii activi ai companiei(primeste comenzi si le onoreaza)- Face oferte clientilor activi ai companiei- Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei- Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Companieie- zona in care activeaza - Constanta sediul CompanieiCerinte:- constituie avantaj experienta anterioara departamentul de ofertare sau gestiune clienti- constituie avantaj experienta anterioara de vanzari- constituie avantaj experienta in domeniul produselor industriale ( de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii);- cunostinte de operare calculator: Word, Excel ;- excelente abilitati de comunicare ( negociere, comunicare persuasiva, perseverenta);- initiativa,- capacitate de analiza logica a situatiilor si informati
DALGECO CONFECŢII TEXTILE
Candidatul ideal - Minim 2 ani experienta intr-un departament financiar-contabil- Studii economice- Abilitati PC : Word, Excel, Outlook- Persoana organizata, riguroasa, flexibila si cu simtul raspunderii- Atitudine proactiva si pozitiva; integritate- Atentie la detalii- Experienta HoReCaDescrierea jobului - Gestionare facturi și solduri clienți- Gestionarea stocurilor de marfa, a materialelor auxiliare, consumabilelor, obiecte de inventar- contabilitate primara- Intocmirea NIR, bonuri de consum, devize de lucrari, facturi- Pregatirea rapoartelor pe clienti - zilnic, saptamanal, lunar- Confirmari de sold clienti (comunicarea cu clientii)- Experienta operare program contabilitate- Experinta in firme de HoReCa constituie avantaj
EURO VIAL RESIDENCE
Candidatul ideal Who we are looking for• Finance/Accounting degree.• 2 or more years of experience in accounting roles, preferably in Multinational companies, Preferably with Accounts Receivable experience.• Experience in the field of logistics and warehousing.• Proficient in MS Office, esp. Excel.• SAP knowledge is an advantage.• Good command of written and spoken English.• Knowledge of Romanian Financial legislation.Skills• Analytical & Problem-Solving skills.• Operate within procedures, policies and practices.• Teamwork: collaborate on tasks and use synergies in other functions.• Capable of meeting very strict deadlines and flexible to work in a team environment.• Effective and timely communication with all stake holders involved.• Confidentiality and discretion of a very high level is expected.Personal Characteristics• Highly energetic and self-motivated, proactive and resourceful.• Keeps cool under pressure and can deal efficiently with ambiguity.• Can manage relationship with dis
APM TERMINALS ROMANIA SR
Candidatul ideal studii superioare economice; cunostiinte/experienta SAP; experienta intre 3-5 ani; personalitate dinamică, comunicativa, organizata, analitica, punctuala; cunoasterea legislatiei in domeniu financiar-contabilDescrierea jobului inregistrаrea corеctа si lа zi in progrаmul utilizat а tuturor dаtеlor de contabilitаtе primаra: fаcturi furnizori, incаsari si plati prin orice instrumеntе de incаsаrе / plata, dеconturi dе cheltuieli, etc. in conformitate cu legislatia in vigoare. urmarirea soldurilor contabile: clienți, furnizori, banca; intocmirea de rapoarte si analize; relationare cu institutii financiar - bancare; intocmire/verificare balanta/bilant.
VARD ENGINEERING CONSTANȚA
Candidatul ideal .Descrierea jobului In prezent cautam un Contabil (Trezorerie) -Contract 2 ani orientat catre echipa si proactiv pentru Petromidia - Navodari, in cadrul companiei KMG Rompetrol Services Center. KMG Rompetrol Services Center inglobeaza functiile suport (administrativ, financiar, resurse umane, IT, juridic, achizitii publice, secretariat) si deserveste, incepand cu anul, toate companiile din cadrul Grupului. Noul tau rol: Înregistrează, procesează și raportează situațiile financiare de exploatare aferente fluxului de numerar, în conformitate cu procedurile și politicile financiar-contabile ale companiei. Activitati care te vor ajuta sa stralucesti: Tine evidenta operativa a conturilor bancare ale societatii si monitorizeaza disponibilitatea numerarului; Mentine relatia cu bancile din punct de vedere operational; Efectueaza plăți zilnic/lunar/trimestrial, întocmind toate documentele bancare aferente acestora Verifica ordinele de plata intocmite, urmareste semnatura, trans
KMG INTERNATIONAL
Candidatul ideal - Liceul industrial/ Scoala profesionala de profil/ 10clase/ Cursuri de calificare CNC;- Experienta in ateliere de prelucrari prin aschiere – reprezinta avantaj;- Cunostinte de desen tehnic, de programare, tolerante, masuratori;- Atentie la detalii, indemanare, precizie;- Persoana muncitoare, dornica de a invata si de a progresa, atat personal, cat si professional;Descrierea jobului - Pregateste piesele ce urmeaza a fi prelucrate in conformitate cu instructiunile de lucru, si ordinul de fabricatie;- Identifica produsele finite necorespunzatoare;- Inspectia sculelor aschietoare pentru mentinerea calitatii si duratei de viata;- Gestioneaza si informeaza supervizorul direct despre starea stocului de scule si consumabile necesare functionarii masinii CNC;- Observarea procesului si operarea masinii pentru verificarea acuratetii setarilor si detectarea disfunctionalitatilor sau prelucrarea neconforma, folosind echipamente de masura si control;- Creeaza si editeaza programele
DRUGON INTERNATIONAL
Candidatul ideal Ne dorim sa fii: Persoana energica si pasionata in tot cea ce face Dispus la invatare continua si dezvoltare personala Responsabil fata de sarcinile de serviciu Sa dai dovada de initiative, flexibilitate si sa ai bune abilitati de comunicareDescrierea jobului In cadrul magazinului Max vei prezenta produsele si serviciile societatii in scopul de a atrage clientii si te vei ocupa de ofertare si procesul de vanzare pe toata perioada colaborarii. De asemenea, vei participa la diverse evenimente si traininguri de profil cu scopul dobandirii de informatii ce pot spori calitatea vanzarilor.Responsabilitati: Comunicarea si relationarea cu clientii Propune produsele potrivite solicitarilor clientilor Ofera informatii relevante despre specificul produselor Atingerea obiectivelor zilnice si lunare Gestionarea corecta a stocurilorOferim: Contract pe perioada nedeterminata Salariu fix: incepand de la 2150 lei NET Bonusuri din vanzari: intre 500-4000 lei ,in functie de performante P
MAX
Candidatul ideal - persoana sociabila ;- studii economice finalizate;- experienta de minim 3 ani in functia de contabil ( contabilitate financiara);- cunoasterea SAGA SOFT si MICROSOFT OFFICE.Descrierea jobului descriere job, responsabilitati : - evidеnțа contаbilă pеntru portofoliul de clienti;- inregistrarea documentelor financiar-contabile lunare, corect, conform legislatiei in vigoare ;- verificarea jurnalelor de vanzari, de cumparari, a registrelor de casa, a rapoartelor de gestiune, a balantei analitice;- participarea la inventarierea anuala si operarea rezultatelor inventarierii in evidenta contabila;- respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.);- confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces.
DS EXPERT FINANCE TEAM
Candidatul ideal Contabil-Studii superioare in domeniu, de preferat in invatamantul de stat;-Experienta relevanta in domeniul financiar contabil – minim 1 ani;-Cunostinte solide de operare PC si Microsoft Office;-Abilitatea de a utiliza programe informatice de contabilitate;Descrierea jobului -Asigura inregistrarea / verificarea cronologica, sistematica si corecta a documentelor financiar-contabile ale societatii;-Asigura respectarea legislatiei fiscale, precum si modificarile legislative intervenite, printr-un studiu permanent al legislatiei in domeniu.
VMB LUX-SONOR
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu până la 3500 LEI pe lună
Angajam Operator Schimb Valutar (casier), pentru sezon sau perioada nedeterminata.Salariul este de 3500 ron
Sc Grandpact Srl
Descrierea postuluiCandidatul ideal are:- studii în domeniul economic;- cunoștințe de contabilitate și fiscalitate;- cuno tin e operare PC ;- capacitate de analiză și sinteză ;- atenție la detalii și atenție distributivă ;- abilități de lucru atât individual cât și în echipă.Descrierea jobului- facturare servicii- urmarirea si inregistrarea deconturilor;- inregistrarea facturilor- inregistrarea incasarilor si a platilor;- verificarea inregistrarilor contabile efectuate si validarea lor;Cerințele postului-Bune cunostine operare PC-Cunostinte SAGABeneficii-Salariu motivant
EURO SGTAR GAZ
angajam personal receptie service auto pentru activitatea de programare clienti . gestionare relatie cu furnizorii si clientii completare registru casa , nir-uri .cunostiinte contabilitate primara . cunoscator program saga .program L-V 09-17. relatii la tel
ecopower gpl srl
Candidatul ideal Aptitudini de comunicare; Persoana dinamica, organizata si creativa Abilitati de lucru in echipa Usurinta in utilizarea computerului si navigare internet. Cunoașterea produselor noastre Se integreaza usor si lucreaza eficient in echipaCerințe-Diploma de liceu, diplomă de învățământ general sau echivalent.-Confortabil cu utilizarea calculatoarelor.PROGRAM : de Luni pana Vineri de la 9.00 - 17.30SALARIUL ESTE NEGOCIABIL, IN FUNCTIE DE EXPERIENTA. OFERIM BONURI DE MASA!Descrierea jobului Operator Call Center - Mangalia - limba RomanaNe marim echipa! Suntem in cautarea unei persoane dornice de a invata lucruri noi, care sa isi doreasca sa evolueze impreuna cu firma, sa inteleaga obiectivul firmei si sa doreasca sa lucreze intr-un mediu placut si sigur.Responsabilitati: Gestioneaza comunicarea telefonica si scrisa ( prin e-mail si chat ) cu clienti Monitorizarea fluxului operational de expediere a producelor catre destinatar Urmareste livrarea produselor si se asigura ca su
ZONIA WORLD
Candidatul ideal - experienta de minim 5 ani- cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate.- cunostinte contabile la nivel de balanta (inclusiv inchidere lunara + declaratii catre stat )- studii superioare economice- abilitati bune de comunicare cu colegii si cu celelalte departamente-responsabilitate si acuratete- cunostinte operare PC (aplicatii office si programe de contabilitate, preferabil ,Saga ).Se doreste o persoana care sa se integreze intr-un departament de contabilitate deja format care este in continua ascensiune si care sa-si doreasca un ambient de lucru placut.Descrierea jobului Responsabilitatile vor fi:- inregistrarea documentelor justificative in ordine sistematica si cronologica in evidentele contabile si de gestiune, cu - - - generarea notelor si registrelor contabile si a balantelor de verificare, in conformitate cu legislatia in vigoare si in raport cu specificul si normele interne ale organizatiei;- intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si dec
AOL FIRST HOLDING
Candidatul ideal - Studii superioare in domeniu;- Experienta relevanta in domeniul financiar-contabil – minim 3 ani;- Cunoastere a legislatiei financiar-contabile si fiscale;- Cunostinte solide de operare PC si Microsoft Office–in special Excel. Constituie un avantaj operarea in sistemul de gestiune hoteliera: Opera si Softul de contabilitate Charisma;- Capacitate de a lucra in echipa, dar si independent;- Dorinta de a munci si implicare activa in desfasurarea activitatii;- Abilitatea de a utiliza programe informatice de contabilitate, de a lucra la proiecte multiple, de gestionare a problemelor in vederea atingerii obiectivului final, la termene-limita;- Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, foarte buna gestionare a timpului;- Persoana responsabila, punctuala, dinamica, orientata spre rezultate, rezistenta la stres;- Simt analitic si organizatoric, integritate si loialitate;- Reprezinta un avantaj experienta de munca intr-o societate cu obiect de activitate de turism si
ANA HOTELS
SOCIETATE COMERCIALA ANGAJAZA CONTABIL PENTRU EVIDENTA CONTABILA PRIMARAEXPERIENTA MINIM 2 ANI
SC CIVICON INTER SRL
Candidatul ideal - Studii medii sau superioare- Cunostinte de operare calculator - pachet MS Office , programe de gestiune (vor fi considerate avantaj)- Buna cunoastere a procesului de gestiune si a legislatiei privind gestiunea.- Experienta intr-un post similar- Seriozitate si integritate , fara cazier.- Cunostinte minime de contabilitate primara- Capacitate de planificare si organizare a activitatii- Bune abilitati de comunicareDescrierea jobului ​- Primeste, organizeaza, pastreaza si distribuie marfurile aflate in gestiune;- Intocmeste documentele de receptie, verifica si depoziteaza marfurile receptionate;- Intocmeste documentele de transfer, pregateste si marfurile destinate transferului;- Raspunde pentru marfurile aflate in gestiune si organizeaza activitatea de livrari (incarcari/descarcari camioane) conform graficului.- Organizeaza si efectueaza activitati privind inventarierea patrimoniului;- Urmareste respectarea si realizarea graficului de inventariere;- Asigura si respecta
SOLID HOUSE
Caut job part time in domeniul contabilitatii de gestiune.Telefon .AdrianaRog seriozitate!
Cora Bratianu
Operez intrari (facturi de achizitie, facuturi cheltuilei, bonuri fiscale, avize nir-uri) iesiri (facturi de vanzare, zet-uri, avize) transferuri intre gestiuni bonuri de consum in productie conform retetelor registru de casa incasari/plati (chitante/ bonuri fiscale/ dispoziti incasare/plati conform contractului de imprumut) jurnalul de banca incasari/plati conform extrasului de cont
contabilitate primara
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.