Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Dambovita

Filtre
Sortare
Departament
Tipul jobului
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Dambovita

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Dambovita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Ai studii economice si experienta in contabilitate primara? Alatura-te echipei noastre!Responsabilitati: - evidenta preturi achizitie - preturi vanzare;- receptia produselor comandate;- emite si inregistreaza zilnic avize,facturi, etc,- pregateste si indosariaza documentele pentru contabilitateCERINTE:- Cunostinte contabilitate primara;- Cunoștințe PC: MSOffice (Word, Excel, Outlook), programul Saga;- Capacitatea de comunicare;- Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;- Abilitatea si dorinta de a invata lucruri noi;
GBC GROUP
Urgent, angajez doamna pentru contabilitate primara la societate cu activitate de colectarea deșeurilor nepericuloase, salariu 3500 lei.
Sc Delta Primo Srl
Angajam persoana secretariat asistent manager economist pentru intocmire acte birou si/sau contabilitate primara intrari iesiri evidente contabile necesare desfasurarii avtivitatii unei ferme de păsări/ firme de distributie produse proaspete.Postul necesită vizita la locația noastră Valea Mare Dâmbovița de 2 3 ori pe saptamana 1 2 ore.Programul fermei este de la 09 la 19.Persoană organizată, responsabilă, obișnuită să lucreze.Introducere documente in calculator si raportarea situatiilor:Preluare comnezi.Introducere intrari bonuri/facturi.Emitere facturi marfa produse finite.Transmitere facturi platforme online.Programări online descărcări recuperate ambalaj etc.Transmitere email.Arhivarea documentelor firmei.Evidentă stocuri / raportări Alte rapoarte si situatii solicitate de firma.Se ofera:Salariu competitiv.Contract de munca pe perioada nedeterminata.Posibilitate avansare.
Albert Distribution Logistics srl
S.C. BETANIA IMPEX S.R.L. este o firma producatoare de echipament de protectie. Angajeaza secretara/ contabilitate primara.Responsabilitati: -inregistrare in SAGA a facturilor(intrari- iesiri), banca, casa, state salarii, etc.-alte activitati de secretariat si contabilitate primara.Punctul de lucru este in Targoviste, str. Silviu Stanculescu, nr. 45, Dambovita, vis a vis de Restaurant Nova 2. Daca sunteti interesat(a), ne puteti contacta la numarul de telefon
Betania Impex
Școala Gimnazială nr. 4, Moreni, județul Dâmbovița, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale, de execuție, temporar vacante, de administrator financiar contabil – 0,50 normă.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condi
Locuri de munca la stat
Spitalul Municipal Moreni, cu sediul în Moreni, Strada 22 Decembrie nr. 18, județul Dâmbovița, organizează concurs pentru ocuparea următorului post, conform Ordinului 284/2007, completat cu Ordinul nr. 954/2017, funcție specifică comitetului director.Denumirea postului: director financiar contabil – post contractual vacant.Condiții specifice de participare la concurs:nivelul studiilor – studii universitare de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în profil economic;vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: cel puțin 7 ani în specialitatea studiilor și minimum 3 ani vechime în post de conducere.Data, ora și locul de desfășurare a concursului:proba scrisă în data de 16.06.2022, ora 10.00, la sediul instituției;afișare rezultate probă scrisă în data de 17.06.2022;depunere contestații în data de 20.06.2022;soluționare contestații în data de 21.06.2022;susținere proiect în data de 27.06.2022, ora 10.00, la sediul instituției;proba interviu în data de 27.0
Instituii locale
Candidatul ideal: - are studii superioare în domeniul economic, - are cunoștințe solide, de specialitate, în domeniul contabil, - are experiență de minim 3 ani pe o poziție similară, - are spirit de echipă și bune abilități de comunicare, - are cunoștințe foarte bune de operare pe calculator în Microsoft Office, Saga sau alte programe de contabilitate.La schimb oferim: - pachet salarial motivant; - posibilitatea dezvoltării profesionale; - șansa de a lucra într-un cadru profesionist, alături de o echipă tânără.Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la numărul de telefon sau la adresa de email.
GRUPUL INDUSTRIAL ALCA SRL
BILDEN, marca inregistrata a S&L Trust Construct SRL, cu o prezenta de 17 ani pe piata materialelor de constructii si finisaje, angajeaza personal de birou facturare.Daca doresti sa lucrezi intr-un mediu stabil, corect si propice dezvoltarii, te asteptam cu drag in echipa noastra!Cautam o persoana energica, pozitiva si implicata.Experienta in vanzari sau operare PC constituie un avantaj, dar nu este obligatorie.Cerinte:- Studii medii/superioare;- Cunostinte operare calculator: Excel, Word (nivel mediu);- Organizare si abilitati de relationare;- Capacitate de comunicare (vorbeste la telefon cu clientii);- Atentie la detalii, usurinta de a invata noi cunostinte.Resposabilitati:- Intocmire facturi, avize si oferte, pe baza comenzilor primite de la clienti;- Utilizarea programului de facturare B-Org Neomanager;- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;- Preluarea comenzilor de la clienti;- Intocmire AWB-uri pentru curierat;- Colaborare cu celelalte departamente.Beneficii:- O
BILDEN
Angajez ,utilizator experimentat soft contabilitate SAGA.Necesar: cunostinte minime de contabilitateProgram 8 ore (flexibil).Salariu motivanLocatie Targoviste
DROCONT EXPERT
Spitalul Județean de Urgență Târgoviște, județul Dâmbovița, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:consilier juridic I (S) – Serviciul juridic, recuperare debite și arhivă;economist debutant (S) – Serviciul R.U.N.O.S.;economist I A (S) – Biroul avizare și urmărire contracte;economist II (S) – Compartimentul programe europene.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) a
Instituii locale
Spitalul Județean de Urgență Târgoviște, județul Dâmbovița, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată, a funcțiilor contractuale de conducere/execuție, vacante, după cum urmează:șef serviciu – Serviciul evidență și administrare patrimoniu;economist debutant – Serviciul R.U.N.O.S.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberat
Instituii locale
BANCA COOPERATISTA MIHAI VITEAZUL TARGOVISTE angajeaza OPERATOR GHISEU BANCA la punctul de lucru VOINESTI si punctul de lucru TITU , jud DambovitaConditii:- studii medii, de preferinta economice;- cunostinte operare PC;- domiciliul/resedinta: Voinesti / Titu (jud Dambovita) sau localitatile invecinate;Experienta gestionara constituie un avantaj.CV-urile se depun la sediul central din Targoviste, C. Campulung, nr. 7, sau pe email pana la data de 01.05.2022.Relatii suplimentare la tel:
Banca Cooperatista Mihai Viteazul Targoviste
SC EURO AUDIT SERVICE SRL cu sediul in Targoviste, str. Calafat, nr.5, tel. ZERO SAPTE DOI TREI SASE TREI TREI SAPTE NOUA ZERO , email: , angajeaza electricieni autorizatiANRE/electricieni cu calificare pentru lucrari de iluminat public (demontare-montarede corpuri de iluminat, puncte de aprindere, stalpi metalici, etc.), indiferent dedomiciliul acestora. Lucrarile in marea lor majoritate sunt in domeniul iluminatuluipublic si sunt pozitionate in municipii, orase si comune din toata tara. Transportul ladomiciliu si cazarea sunt asigurate gratuit de catre firma. Se asigura castiguri de celputin 1.000 euro net/luna. Locurile sunt limitate. Regula de angajare este: primul venit-primul angajat. Va asteptam cu drag in colectivul nostru!
EUROAUDIT
Functia de incadrare: economistCerinte:- cunostinte in domeniul financiar - contabile;- cunostinte avansate Microsoft Office;- capacitate de exprimare in scris coerenta si fluenta;- disponibilitate program flexibil;- experienta accesare/ implementare proiecte finantate prin fonduri europene constituie avantaj;Descrierea jobuluiResponsabilitati:- intocmire/ redactare draft memorii, planuri de afaceri, documentatii conform cerintelor procedurilor de accesare/ implementare fonduri europene;- verificare acte/ documente conform procedurilor de eligibilitate a cheltuielilor finantate prin intermediul fondurilor europene. Beneficii Oferite:- dezvoltare cariera si pregatire profesionala in domeniile consultanta fonduri europene, evaluare active si intreprinderi, audit financiar, expertiza contabila, consultanta fiscala.Descrierea companieiSocietatea comerciala desfasoara activitati in domeniul economic si financiar contabil, consultanta fonduri europene.CV-urile se pot trimite la adresa de mai
Audit Solutions SRL
Salut ,Cautam sa intregim echipa departamentului de vanzari Orange.De ce oameni avem nevoie? - Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; - Dinamici; - Atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabil; - Abilitatea de convingere si experienta in domeniu reprezinta un avantaj.Responsabilități/BeneficiiPostul presupune: - Vanzari de servicii de telecomunicatii (internet, televiziune, telefonie mobila, telefonie fixa) pentru compania Orange Romania Communications; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Munca de teren; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; - Asimilarea informatiilor legate de avantajele si beneficiile serviciilor oferite; - Disponibilitate pentru program in a doua jumatate a zilei.Ce beneficii ai ? - Salariu cu mult peste medie construit din 3 parti : salariu fix + comisioane + bonus de volum; - Posibilitatea de avansare prin performanta intr-o companie multinationala; - Training-u
Orange Romania Communications
Depozit material constructii Atherman (punct de lucru: comuna Ciocanesti, DB) angajeaza operator comercial! Candidatul Ideal:-Studii medii (liceu) finalizate- Simtul umorului, orientare către clienti, gandire pozitivă si entuziasm;- Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual si în echipă;- Proactivitate si implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clientiIor ;-Cunostinte pachet Microsoft Office;-Cunostinte minime de contabilitate;-Experienta in domeniul vanzarilor constituie un avantaj. Activitati principale:-Relatia permanenta cu clientii si furnizorii companiei;-Preluare comenzi (direct sau telefonic) ;-Facturarea si incasarea comenzilor preluate. Beneficii:Pachet salarial + bonusuriContact:
Atherman
LOCATIE DEPOZITE:CIOROGARLA SI BACU-LANGA BUCURESTISALARIU COMPETITIV;TRANSPORT ASIGURAT DIN MORENI-GURA OCNITEI-TARGOVISTETEL:0***.***.***
LHOMCART
Compania Matei Conf Grup, lider in producerea echipamentelor de lucru si de protectie, caută noi colegi pentru departamentul Producție, într-un mediu de lucru profesionist dotat cu tehnologie performantă.Programator Operator CNCCandidatul ideal: Absolvent scoala profesionala cu calificare in domeniu; Cuno tin e aprofundate de programare si operare CNC; Capabil sa utilizeze cu usurinta instrumentele de masura specifice activitatii; Persoana serioasa, responsabila, ce respecta termenele de lucru; Capacitate de lucru in echipa; Dorinta de invatare si perfectionare; Flexibilitate in abordarea problemelor si in gasirea de solutii.Descrierea jobului: Preluarea si interpretarea desenelor lansate in fabricatie; Regleaza si opereaza utilajul CNC pentru realizarea pieselor in conformitate cu desenele tehnice si respectand timpii de productie; Masoara piesele conform tehnologiei, a specificatiilor tehnice si a standardelor de calitate; Indeplinirea cerintelor de calitate.Noi va oferim: Contract d
Matei Conf Grup
Pentru mai multe detalii puteti aduce cv-ul la depozitul nostru de cafea din Pucioasa , strada Dacia nr 20 sau la adresa de email
Kfea.​ro
Angajez operator vulcanizare cu experienta. Activitatile vor fi cele specifice unei vulcanizari. Toate detaliile se vor discuta la interviu.Locul de munca ca fi in Targoviste Dambovita
Grpt
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.