Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Dragasani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Dragasani

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Dragasani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Bune cunostinte de operare MS Office;- Studii superioare economice finalizate sau in curs;- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;- Constituie un plus cunoasterea programului de contabilitate SAP;- Cunostinte solide in domeniul legislatiei contabile si fiscale;- Orientare spre obiective si termene;- Capacitatea de a indeplini sarcini repetitive si de a lucra cu cifre;- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;- Punctualitate si seriozitate. Descrierea jobului - Inregistreaza, verifica si reconciliaza tranzactiile economice in contabilitatea primara si financiara conform standardelor contabile romanesti si standardelor de raportare financiara ale companiei, asigurand acuratetea situatiilor contabile;- Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei;- Intocmeste, verifica si reconciliaza rapoarte si situatii necesare managementului companiei pentru gestionarea financiara si operationala a companiei;- Inregistreaza incasarile si
STYL
Candidatul ideal - Studii superioare finalizate in domeniul economic, de preferinta ASE Bucuresti;- Abilitati de lucru cu programe informatice de tip ERP&CRM- Comnicare eficienta (exprimarea clara a ideilor, sustinerea eficienta a unei prezentari) si tact pedagogic;- Abilitati de negociere;- Corectitudine, implicare, seriozitate, responsabilitate si dorinta de afirmare;- Permis auto categoria B si disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti dar si in tara.- Rugam candidatii care nu indeplinesc criteriile de mai sus sa nu depuna CV-uri !!!Descrierea jobului Aceast job iti ofera oportunitatea de a-ti dezvolta simultan abilitatile de comunicare, cunostintele economice si cele din domeniul IT. De asemenea, vei avea sansa de a interactiona cu toate nivelurile ierarhice ale unei firme, vei intelege modul in care functioneaza companiile si vei avea posibilitatea de a participa la reorganizarea acestora cu ocazia implementarii noilor sisteme informationale. Postul ofera posibilitatea angajat
TAREM
Candidatul ideal SC SEYTOUR SRL a primit trofeul de aur "International Quality Crown Award London 2003" pentru calitate si excelenta in turism. De asemenea, compania a primit Certificatul de Calitate "TQM - QC 100 Total Quality Management" din partea BUSINESS INITIATIVE DIRECTION cu sediul in Madrid.Te asteptam in echipa noastra daca : ai studii superioare in domeniul turismului ai rabdare si dorinta de a progresa in domeniul turismului ai domiciliu stabil in Ramnicu Valcea te descurci cu usurinta sa navighezi cu sistemele de operare PC poti intelege si conversa in limba englezaDescrierea jobului Ce vei face la noi: vei consilia clientii in vederea depistarii ofertelor ideale vei intermedia vanzarea de bilete de avion si autocar vei intocmi asigurari de calatorie vei vinde pachete de sejururi (pachete turistice sau cazari individuale) te vei ocupa cu intocmirea documentelor de contabilitate primaraCe iti oferim salariu de baza+comision vanzari mediu de lucru placut posibilitatea efectu
SEYTOUR
Candidatul ideal Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?Ai cunostiinte generale dе IT?Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbila.Idеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa de soluții conform аșteptării acеstorаÎnregistrаrеа vânzărilor pe cаsa dе marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina !Posibilitati de dezvoltare a cariereiPachet salarial atractivBonusuri lunare pentru performanta in vanzari
CONTAKT EXPRESS LOGISTIK
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Descrierea jobului Noi știm că deja ești un #winner, dar suntem convinși că împreună putem crește. Este momentul potrivit să te transferi în echipa noastră. Ai un loc de titular asigurat, un job stabil și dacă evoluțiile tale sunt pe măsură, poți fi promovat oricând.Candidatul ideal- Studii medii- Cunostinte de operare PC - nivel mediu- Persoana pozitiva, responsabila si comunicativa, cu o atitudine orientată către client- Serios, loial, punctual si corectDescrierea jobului:- Prezentarea ofertei de pariere clienților și gestionarea relatiei cu acestia- Plasarea biletelor de pariere- Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti din agentie- Întocmirea unor simple rapoarte la finalul zilei de lucru- Păstrarea standarului de imagine a brandului in agentieBeneficii- venituri medii intre 2150 – 5000 ron- Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca stabil- Program de lucru flexibil, doua zile cu doua libere, de la 10 la 22- Salariu fix si tichete de masa- Plata orelor su
DREAM BETTING
Candidatul ideal We are searching a Solutions Consultant that will be providing support and training to the client to ensure their requirements are met. The role involves daily client interaction as well as internal contact with product managers, project managers, development, QA and IT teams.Descrierea jobului What is the job about? Involvement in client business review/discovery to gain understanding of the business requirements Understand the existing and new client business processes Provide workshops and demonstrations of Operative products Provide best practice recommendations Help client prepare for change management for new processes Responsible for configuring system and configuration documentation Collaborate with client and internal QA on testing scripts Field client feedback and issues Work with Product and Engineering as needed Responsible for training planning and preparing training materials Conduct and evaluate client training Create and develop client user guides and w
Operative
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Angajez secretar notarial/ operator calculator. Cerinte: studii medii sau superioare, rezistenta la stres, capacitate de a lucra în echipa, capacitate de învățare rapida a profesiei, onestitate, loialitate, fire dinamica
Birou individual notarial Chirsanov Capanu Alexander Cristian
Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY
Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal - Studii medii- Abilități de operare PC (MS Windows, MS Office)- Bune abilitati de comunicare si relationare- Experiența anterioara in call center va fi considerată un avantajDescrierea jobului Operatorul call center trebuie sa indeplineasca urmatoarele atributii:- Initierea apelurilor telefonice catre clientii care au achizitionat un serviciu/produs pentru a le oferi informatii despre alte servicii/produse;- Vinde servicii aditionale, promovand serviciile companiei;- Identifica nevoile clientului;- Mentine baza date call center, introducand informatii.Oferim:- Mediu de lucru dinamic si placut intr-o companie ce se extinde- Pachet salarial atractiv peste media pietei, format din salariu fix + comision (in functie de performanta)- Contract de munca pe durata nedeterminata- Training si dezvoltare personala- Oportunitate de dezvoltare a carierei
IQBox
Candidatul ideal Candidatul IdealIti doresti o cariera in domeniul financiar? Speed Transfer iti ofera sansa dе a avea un loc dе munca ce confera siguranta, motivare si satisfactie financiara. Pentru asta, tu trebuie sa detii cunostinte minime dе operare pe calculator, sa-ti placa sa lucrezi cu publicul, sa fii o fire comunicativa, atent(a) la detalii, iar corectitudinea si seriozitatea sa fie doua caracteristici care te definesc.Daca ai experienta dе lucru in casierie este si mai bine.Descrierea jobului Carе sunt sаrcinile tаlе zilnice? Efеctuаreа de operаtiuni dе transfеr de bаni si schimb vаlutаr.De ce sa lucrezi la noi? Pe langa cariera in domeniul financiar, compania ofera un pachet salarial atractiv, compus din salariu fix + Tichete Masa + comisioane din tranzactii + beneficii extrasalariale anuale precum Tichete Cadou ( Paste, Martie, Iunie, Craciun ) si Tichete Vacanta.Postul din RAMNICU VALCEA face referire la localitatea BALCESTI si CAMPULUNG.Postul din FOCSANI face referire
SPEED TRANSFER
Candidatul ideal Manager Agentie Turism (home based)/ Corporate ConsultantExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit realizat in functie de valoare totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group
DescriereCerinte:- Studii liceale/universitare absolvite;- Cunostinte de contabilitate primara;- Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple;- Bune abilitati organizatorice si disponibilitate pentru munca in echipa- Cunostinte de operare PCResponsabilitati:- Intocmirea receptiilor pe baza documentelor de insotire a marfii (facturi)- Realizarea avizelor de expeditie intre gestiunile firmei- Emitere facturi- Introducerea documentelor specifice caseriei (chitante, bonuri fiscale)
Pigulin Fruit SRL
Candidatul ideal - Studii medii – dе preferat in domeniul tehnic;- Obligatoriu permis dе conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma);- Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv;- Spirit dе lucru in echipa;- Atentie la detalii si capacitate dе concentrare in situatii dе stres;- Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;- Disponibilitate si aptitudini pentru lucru la inaltime.Descrierea jobului In functiе de еxpеriеntа, cv-urile se vor selecta pеntru urmаtoarelе 4 posturi:Tеhniciаn Fibrа optica:- executa lucrаri dе dezvoltаre, rеconfigurare si intrеtinеre a retelei de telecomunicatii de fibra optica;- comunica superiorului direct starea lucrarilor si a problemelor identificate;- asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;- mentenanta echipamente de telecomunicatii.Instalari:-executa lucrari de instalare a serviciilor de telecomunicatii furnizate de catre societate.-asigura calitat
RCS & RDS
CERINTELE POSTULUI: -Cunostinte operare PC, WINDOWS, EXCEL -Emiterea, verificarea si evidenta Avizelor de insotire a marfii si a Facturilor fiscale -Operare in program de specialitate Receptionare marfa si documente -Cunoasterea circuitului documentelor intr-o firma Responsabilitate si flexibilitate -Receptionare marfa si documente-Aptitudini de comunicare si lucru in echipa Program de lucru avantajos. Relatii la telefon:
SC
Spitalul Județean de Urgență Vâlcea organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de economist (2 posturi), la Serviciul ATAP.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz,
Instituii judeene
Angajam operatori ambalare etichetare la Fabrica de Conserve Raureni - Rm Valcea.Responsabilitatile postului:- etichetarea produselor- ambalarea produselor- manipularea si aranjarea produselor in zona de etichetareCerinte:- seriozitate- abilitatea de a lucra in echipaSe asigura instruirea la locul de munca.Relatii la sediul companiei sau la nr de telefon
FABRICA DE CONSERVE RAURENI
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.