Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Dragomiresti-Deal

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Dragomiresti-Deal

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Dragomiresti-Deal si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Dragomiresti-Deal si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Persoana organizata, cu inițiativa și interesata de o colaborare pe termen lung.Abilitați foarte bune de comunicare și interacțiune.Experiența profesionala de 1-2 ani in domeniul contabilCunoasterea pachetului MS OFFICE cu precadere EXCEL.Cu experiența in utilizarea unui program de contabilitate/gestiune/ERP.Nivel mediu-avansat de cunoaștere a limbii engleze.Cunostinte de fiscalitate si legislatie financiar-contabila.Absolvent studii superioare profil economic/financiar sau contabil.Descrierea jobului Verificarea și operarea documentelor contabile in programul de contabilitate.Intocmirea tuturor declaratiilor lunare (D300, D390, D394, D112 etc) si a raportarilor periodice (fara bilant).Efectuarea tuturor operațiunilor necesare pentru inchiderea lunara din punct de vedere contabil.Intocmirea de diverse documente și/sau rapoarte necesare in activitatea financiar-contabila.Efectuarea operațiunilor/documentelor specifice activitatii de salarizare.Realizarea diferitelor rap
ROM-EUROTRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 5698 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Analist Servicii Clienti - Facturare


Candidatul ideal Cerinte: Cunostinte de operare MS Office; Abilitati de a comunica eficient si de a lucra in echipa; Atitudine pozitiva si prietenoasa; Experienta in zona de operare date / facturare (reprezinta avantaj);Descrierea jobului Descrierea activitatii: Inregistrarea si verificarea facturilor sosite prin portalul ANAF – S.P.V; Operarea facturilor in softul intern si transmiterea catre Dep. de contabilitate; Anexarea documentelor justificative: Avize de marfa, C.M.R-uri, etc; Mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii alocati privind: emiterea / inregistrarea facturilor; Actualizarea rapoartelor interne specifice;Beneficii: Pachet salarial competitiv; Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Program flexibil; Diverse reduceri la partenerii Yusen Logistics Romania; Expunere in proiecte de anvergura internationala;Locatie: Bucuresti, sector 6 – zona AFI Cotroceni (metrou Politehnica)Regim de lucru: Hibrid
YUSEN LOGISTICS ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.