Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Fagaras

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Fagaras

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Fagaras si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal In 2021 we started to build our group Finance Center in Brasov and therefore we are offering multiple opportunities in this new organization.Take the opportunity to boost your career within a global company, that offers you the best possible conditions for progressing in your career.This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to grow in a career in the accounting and finance fields.We are expanding our team in the Brasov office and looking for an Accountant.We are expanding our team in Brasov office and looking for an Accountant.Requirements: Academic background in University Degree specializing in Finance /Accounting Previous experience in General Accounting SAP knowledge (represents a plus).Skills: In-depth accounting knowledge MS Office (advanced Excel skills) Basic knowledge on direct and indirect taxes Medium English Proactive behaviour Ability to communicate confidently, with clarity both downwards and upw
ELDON
Companie verificată
Aplica rapid
In 2021 we started to build our group Finance Center in Brasov and therefore we offering multiple opportunities in this new organization. Take the opportunity to boost your career within a global company, that offers you the best possible conditions for progressing in your career.This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to grow in a career in the accounting and finance fields.We are expanding our team in the Brasov office and looking for an Accountant.Requirements:Academic background in Finance/AccountingPrevious experience/knowledge in accounting across General Accounting processesSAP knowledge (is a plus)Skills:Accounting knowledge;MS Office (advanced excel skills);Basic knowledge of direct and indirect taxesMedium English;Proactive behavior;Ability to communicate confidently, with clarity both downwards and upwards and with stakeholders in-country and internationally;Process improvement oriented;Excellent communicatio
nVent Hoffman
Candidatul ideal - Experiență în domeniul de contabilitate primara min. 5 ani- Cunoștințe foarte bune PC (Windows, Word, Excel), soft-uri de contabilitate, email - se va susține un test- Persoana atenta la detalii și bine organizată- Abilități bune de comunicare- Acuratete in prelucarea si arhivarea documentelor- Respectarea termenelor limita- FlexibilitateDescrierea jobului - Inregistrarea corecta si in timp a tuturor documentelor in sistemul de gestiune- Realizarea rapoartelor si a situatiilor specifice- Corespondenta cu clientii (Email, WhatsApp, Telefon)- Diverse sarcini administrative
ACCURATO KRONSTADT
Scurta descriere a companiei1994 a fost un an bogat in evenimente remarcabile. Echipa de fotbal a Romaniei, condusa de capitanul Gheorghe Hagi, a obtinut cea mai buna performanta din istorie la un Campionat Mondial. Compania Sony a lansat consola PlayStation si a schimbat radical industria de gaming. Iar Nelson Mandela a fost ales presedinte al Africii de Sud, dupa 43 ani de apartheid in aceasta tara. Este totodata anul in care Flanco, creatie a antreprenorului Florin Andronescu, a deschis pe Calea Mosilor, in Bucuresti, primul sau magazin. Si momentul din care am inceput sa ne cautam drumul spre inimile romanilor.Am stiut de la bun inceput ca vrem sa aducem cat mai aproape de familiile din Romania cele mai noi si mai moderne tehnologii. Am crescut de la 1 la 50 de magazine doar in primii 5 ani de existenta. De la electronice la electrocasnice si produse IT, pana la produsele telecom si de lifestyle, ne-am construit gama de produse prin prisma misiunii de a face vietile oamenilor mai u
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Descrierea jobului Ofertă: Salariu brut după expirarea perioadei de probă : 2750 RON Primă de vechime și prezență Tichete de masă : 20 RON / zi Primă semestrială pentru concediile de vară și de iarnă Spor ore suplimentare : 100 % Spor de noapte : 25 % Asigurare medicală la o clinică privată Program de lucru : 2 schimburi permanent și schimbul 3, în funcție de volumul de producție Transport asigurat pentru persoanele navetiste, pe rutele existentePersoanele interesate sunt rugate sa trimita cererile de angajare sau CV-urile :[📧] ---> prin e-mail la adresa [email protected][📨] ---> în cutia poștală amplasată la sediul firmei de pe str. Negoiu nr. 151, localitatea Fagaras, jud.Brasov[📞] [☎️] Informații se pot obține la numărul de telefon : 0268-218-237 [📞] [☎️]
JTTI ROMANIA
Firma din Codlea angajam contabil/economist cu experienta in domeniu.
BRAVCOD
Candidatul ideal Experienta de minim 1 an in domeniul financiar-contabilStudii superioare economice/curs specializare finante-contabilitateFluenţă (scris/vorbit) în limba englezăOperare sistem ERP sau a unui program similarBune cunoștinte de operare pachet Microsoft Office: Word, Excel și navigare InternetSa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare etc.)Descrierea jobului Sarcina generala : coordonarea activitatilor necesare eficientizarii activitatii de contabilitate si raportare financiara catre directorul finaciar, finantatori si parteneri Inregistrarea sistematica a documentelor justificative primare, extras de cont bancar, dispozitii de plata, deconturi angajati, casa, note contabile Înrеgistrаre intrări de mаtеriаlе în bazа documеntеlor primitе (facturi intеrnе, fаcturi extеrnе, DV
TERWA CONSTRUCTION SYSTEMS
Candidatul ideal Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?Ai cunostiinte generale dе IT?Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbila.Idеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa de soluții conform аșteptării acеstorаÎnregistrаrеа vânzărilor pe cаsa dе marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina !Posibilitati de dezvoltare a cariereiPachet salarial atractivBonusuri lunare pentru performanta in vanzariAlte bonusuri
CONTAKT EXPRESS LOGISTIK
Candidatul ideal CERINTE Studii superioare finalizate; Cunoaștere la nivel avansat a legislației în domeniul financiar-contabil si fiscal; Cunoasterea aplicatiei ERP- SAP constituie avantaj; Capacitate de analiză și sinteză; Abilități de comunicare și negociere; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Rezistență la efort și stres; Spirit de observație, dinamism; Cunostinte avansate de MS Office (word, excel).Descrierea jobului DESCRIEREA POSTULUI:a) Financiar - Contabilitate organizeaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; asigura si organizeaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare si
STEINEL DISTRIBUTION
Candidatul ideal Te asteptam in echipa ... Daca esti in cautarea unui partener care sa te sustina in dezvoltarea propriei afaceri Daca iti doresti sa fii corect recompensat financiar pentru activitatea depusa Daca crezi in importanta pregatirii profesionale si iti doresti sa te dezvolti Daca iti place sa interactionezi cu oamenii si sa-ti dezvolti in permanenta sistemul de relatii interpersonale Daca esti in cautarea unei activitati dinamice si plina de provocari. Daca iti doresti un program flexibil pentru a putea sa iti pui in aplicare visele.Și dacă... Comunici usor cu oamenii Stii ca pentru a avea success e nevoie de perseverenta si disciplina Esti genul care indiferent de situatie, merge numai inainte Stii ca pentru a reusi e nevoie sa-ti asumi responsabilitati Ai studii medii, daca ai studii superioare constituie un avantaj Ai spirit antreprenorial Esti orientat catre obtinrea de rezultate Daci ai si experienta in vanzarea de produse si servicii financiare, atunci ai un avantajDe
ACTIV INSURANCE POS
Candidatul ideal Persoana activa cu bune abilitati de comunicare, organizata, cu atitudine pozitiva orientata catre rezultate si nu in ultimul rand cu spirit de echipa.Descrierea jobului Cerinte:- experienta in contabilitate minim 2 ani- cunoastere MS Office - persoana organizata si atenta la detaliiResponsabilitati:- intocmire deconturi pentru tehnicieni-operatori vending- verificare stocuri pentru punctul de lucru alocat- valorificare inventare- contabilizare si verificare deconturi bani si marfa- verificare conformitate incasari din automate versus contoare- contabilizare facturi achizitii- inregistrare extrase bancare
Dallmayr Vending
Candidatul ideal [✔️] Seriozitate[✔️] Punctualitate[✔️] Cunoștințe operare PC (Microsoft Office, Excel)[✔️] Lucru de gestiune cu marfa;[✔️] Integritate;[✔️] Avantaj: cunoștințe de contabilitate primară, gestiunea produselor petroliere.Descrierea jobului Responsabilități:[✔️] Coordonarea activității și angajaților din stație;[✔️] Responsabil de gestiunea produselor comercializate;[✔️] Întocmește rapoarte, comenzi către furnizori;[✔️] Întocmește documente contabilitate primară, NIR, facturi etc.;[✔️] Efectuează recepția carburantului în stație.Beneficii:[✔️] Transport decontat;[✔️] Bonuri de masa in valoare de 20 Ron/Zi lucratoare;[✔️] Program de lucru: Luni-Vineri de la 08:00-16:00;[✔️] Zile Sarbatori Legale libere;[✔️] Salariul se acorda la timp (in toata activitatea firmei, nu au intarziat salariile nici o zi)[✔️] Mediu placut, fara certuri, injurii.
J.A. PETROL
Candidatul ideal Suntem o echipă tânără, activă pe piața leasingului de personal de peste 8 ani și oferim servicii de calitate atât clienților externi (din Franța) cât și din România.Ne mărim echipa și suntem în căutarea unui/unei Contabil/Contabile pentru poziția de Entry level.Cerințe:*Minim 2 ani experiență pe un post similar*Cunoștințe foarte bune de contabilitate de gestiune*Cunoștințe foarte bune de contabilitate primară*Cunostinte de salarizare*Cunoașterea limbii franceze la nivel conversațional*Disponibilitate pentru a învăța lucruri noi*Seriozitate și implicareDescrierea jobului Responsabilități:*Înregistrarea facturi*Contabilitate primară*Contabilitate de gestiune*Activități administrative*Suport oferit pe partea de salarizare/plățiBeneficii:*Mediu dinamic*Posibilități de dezvoltare personală și profesională*Pachet salarial stabilit in urma interviuluiAplică și hai să ne cunoaștem in cadrul unui interviu!
LUCREZ ÎN EUROPA
Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit di
FLANCO RETAIL
Angajam contabil contabilitate primara,domeniu patiserie. Locatia se afla in Brasov pe str.Iuliu Maniu nr.26 .Va asteptam la un interviu de luni-vineri intre orele 10 14 si sambata 10-11.
HM LIMITED EXIM SRL
Cofetaria Bombo angajeaza Referent de specialitate financiar contabilitate.Pregătirea necesară postului de muncă:1. De bază: studii medii de specialitate (studii superioare, dupa caz).2. Experiență profesională: de preferat minim 2 ani pe un post similar.Cunoștințe, abilități și deprinderi: cunoașterea si înțelegerea structurii afacerii, a cerințelor, specificului și priorităților activităților; cunoștințe economice; excelente abilități de organizare, analiză și planificare; cunoștințe operare PC; cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională (engleză); abilități de negociere (aplicarea de tehnici de negociere potrivite cu profilul partenerului dediscuție și luarea în calcul a limitelor între care poate conduce negocierea); abilități de utilizare a diferitelor instrumente necesare activității sale: internet, programe despecialitate, alte tehnologii moderne; abilități de utilizare a instrumentelor de analiză si evaluare: rapoarte, software etc.; deprinderi de utilizare a t
SC MEKAPAT SRL
Candidatul ideal Candidatul ideal ar trebui sa aibă calificare ca şi prelucrător prin aşchiere (m/f) sau operator CNC (m/f) . Ar fi utile cunoştinţe de operare CNC (strung în special) si desen tehnic, control cu aparate de măsură, reglaj CNC, schimbare scule, dispozitive.Dar cel mai mult conteaza îndemânarea, seriozitatea, flexibilitatea, usurinta de a invata ceva nou.Nu trebuie sa fii neaparat calificat.Te instruim noi si te ajutam sa te califici extern. Conteaza sa te implici in ceea ce faci.Evident trebuie sa ai disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi.Aplica cu incredere!Te asteptam in echipa noastra!Descrierea jobului · prelucrarea de piese conform documentaţiei tehnice· alimentarea şi supravegherea corespunzătoare a maşinilor de prelucrare· controlul vizual al pieselor prelucrate şi verificarea din punct de vedere tehnic calitativ cu ajutorul instrumentelor de verificare· executarea anumitor operaţii simple de reglaj, corecţii în program
TEKFOR BRASOV
Candidatul ideal Salut! Noi suntem SKILLD by eJobs și ne-am propus să conectăm super talente cu super companii.În acest moment suntem în căutarea unui Contabil Senior pentru unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de consultanță de pe piață.Ai experienta în contabilitate în cadrul unei companii ce oferă servicii de consultanță? Așteptăm Cv-ul tău!Cerințe: Să fii o persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate, Să ai finalizate studiile superioare în domeniul economic Să ai cel puțin 4 ani experiență în contabilitate Să ai experiență în coordonarea unei echipe Să ai o certificare locală/internațională (finalizată sau în proces de finalizare) Să fii un bun cunoscător al programului Navision Dynamics Să ai experiență în utilizarea unui sistem ERP Să cunoști limba engleză la un nivel avansat Să fii un bun cunoscator de ExcelDescrierea jobului Responsabilități: Coordonarea proiectelor alocate și a echipei de contabili care lucrează pe proiectele resp
EXPLOREPCOM
Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic ; Experiență de min. 3 ani într-o funcție de specialitate în departamentul financiar contabil; Cunoașterea legislației în domeniul financiar – contabil și fiscal Atentie concentrata si distributiva; Gandire analitica si sintetica; Abilitati de comunicare si lucru în echipa, rezistenta la stres; Cunosterea pachetului Ms Office (word, excel, outlook, etc) Cunoasterea programului B-org reprezinta un avantajDescrierea jobului Inregistrare documente contabile (deconturi, facturi, etc) Inregistrare mijloace fixe Solicitare documente lipsa Verificare fise parteneri Confirmari sold Analizarea documentelor primare colectate ale firmei; Completarea registrelor contabile; Transmiterea documentelor specifice clienților; Operarea și analizarea încasarilor și plăților prin bancă sau casă, urmărirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unității; Urmarirea și operarea documentelor de încasari și plăți prin bancă;
HENDI FOOD SERVICE EQUIPMENT ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.