Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Falticeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Falticeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Falticeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - persoană comunicativă, organizată, atentă la detalii- persoană dornică să evolueze profesional- abilități foarte bune de operare PC- cunoștințe Nemetschek Allplan, modulul inginerie (criteriu eliminatoriu - se dă probă)- avantaj cunoștințe de limba engleză și/sau germanăDescrierea jobului - realizarea desenelor tehnice (cofraj, armare, detalii de execuție) pentru structuri civile și industriale- efectuarea modificărilor asupra planurilor inițiale- elaborarea și verificarea listelor de cantități în conformitate cu planșele desenateCe oferim:- un domeniu de activitate versatil, interesant- salarizare atractivă în funcție de performanță- inițiere minuțioasă în procesele de lucru- asistență & coaching din partea unui inginer constructor cu experiență- o echipă motivată, prietenoasă- proiecte și soluții tehnice care te vor ajuta să te dezvolți profesional
ROTSIN BAU
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Căutăm o persoană dinamică și cu dorință de afirmare, care să aibă studii superioare finalizate, cunoștințe de contabilitate și abilități de comunicare bune.Reprezintă avantaje: deținerea de cunoștințe legate de administrația publică; studiile superioare să fie în domeniul economic și deținerea unui permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Printre atribuțiile postului de economist – asistent software se numără: oferirea de consultanță în implementarea și utilizarea softului ERP; menținerea unei relații cât mai bune cu toți clienții; oferirea de soluții pertinente pentru problemele întâlnite în utilizarea programului de către clienți.
SOLUTIONS DEVELOPMENT GROUP
Candidatul ideal Economist Junior• Responsabilitate, seriozitate, rigurozitate si atentie la detalii• Abilitati de comunicare, analiza si prelucrare a informatiilor• Abilitati bune de operare MS Office• Cunostinte contabile si legislative la nivel cel putin mediu.Educatie: min. absolvent studii medii, de preferat economice;Experienta profesionala: min. 1 an pe un post similar;Cunostiinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu;Cunostiinte contabilitate primara;Persoana organizata, spirit de echipa si o buna putere de concentrare;Descrierea jobului Economist JuniorVerifica nir-urile intocmite de colegii de pe magazine si le verifica in raport cu facturile emise de furnizor pe punctele aferente de lucru.Intocmeste deconturi de cheltuieli;Intocmeste facturi,bilete de ordin, dispozitii de plata si incasari;Intocmeste situatia platilor si a incasarilor;Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic.Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitate
AUTO ALBINA
Candidatul ideal • Deţine bune cunoştinţe de operare PC;• Are capacitatea de acumulare rapidă a informaţiilor;• Are capacitate de învăţare rapidă a aplicaţiilor;• Are capacitatea de adaptare rapidă, putere de concentrare şi atenţie sporită la detalii;• Deține cunoștințe de contabilitate primară;Descrierea jobului • Introduce,valideaza,prelucreaza date;• Tine evidenta, intocmeste si introduce date;• Verifica corectitudinea datelor inregistrate;• Intocmeste diverse rapoarte de activitate;
TRUTZI
Candidatul ideal Contabil Junior Studii superioare în domeniul economic sau alte specializări Experiența într-o poziție similară poate constitui un avantaj Cunoștințe dе bază a principiilor contabile Cunostinte dе operare PC (MS Office, cunoștinele dе SAP pot constitui un avantaj) Cunoștințe dе limba germană și/sau engleză Disponibilitate dе a învăța lucruri noi Atenție la detalii în activitatea zilnicăDescrierea jobului Contabil Junior Evidеnțа contаbilă pеntru portofoliul de clienti Verificаrea fаcturilor în conformitаtе cu cеrințelе lеgalе Înrеgistrаrеа platilor în sistеmul contabil, SAP Colaborаre frеcvеntă cu аlti colеgi, din departamеntеle dе vanzari Vеrificаrea peridică a conturilor de clienti Pregătirea diverselor fișiereleOferim: Atmosferă de lucru placută alături de colegi care învață continuu Responsabilitate și provocări noi, într-un Shared Service divers (7 țări) Șansa de a fi delegat, în scop profesional, în țara pentru care esti responsabil Inducție și instruire specific
EGGER ROMANIA
Candidatul ideal Vino alături de noi, în rolul de Operator comenzi magazin online!Dacă:- ești pasionat de tehnologie și mediul online; - comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate; - te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă; - ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional; - diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Se considera avantaje:- Experienta de lucru cu platforma de comert electronic WordPress- Experienta pe un post similar (gestiune, facturare, receptie marfa, ambalare marfa)- Cunostinte de contabilitate primara Descrierea jobului Atributiile postului:• Verificarea si prelucrarea comenzilor primite pe platforma online;• Generarea facturilor si AWB-uri;• Receptia marfii si intocmirea documentelor de intrare marfa (NIR-uri) • Gestionarea stocurilor• Listarea produselor noi pe websiteCerinte:• Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, Internet)• Persoana atenta la detalii, prompta in rezolvarea problemelor• Abi
PALO SANTO ROMANIA
Candidatul ideal Daca iti place sa creezi cele mai frumoase amintiri clientilor planificand calatorii in toata lumea si sa aduci zambete pe chipul lor, ai ajuns unde trebuie.Suntem o echipa frumoasa cu Super Consultanti de Turism care pune accent pe dezvoltarea profesionala permanenta.Ce ne dorim noi? Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 6 luni in domeniu; Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala; Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office; Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.Descrierea jobului Vei intocmi pachete de vacanta persoanlizate, care sa se potriveasca nevoilor clientului; Vei rezerva si emite bilete de avion (IATA si low-cost), autocar, cazari, asigurari medicale, servicii de rent a car, etc.; Vei prelua cererile de oferta alocate sau primite spontan si vei mentine legatura cu potentialii clienti pe intreaga derulare a pro
TRAVEL BRANDS
Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOCENTER și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
VABRO RETAIL
Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit di
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal - Studii economice universitare- Cunostinte de contabilitate, legislatie contabila si fiscala- Cunostinte de operare in programul Nexus constituie un avantaj- Spirit de echipa- Atenție la detalii, initiativa, proactivitate, orientare catre lucrul cu cifre- Focus pe obiective si rezultate, spirit analitic, obiectivitate- O bună cunoaștere a aplicațiilor Office (editoare de texte/Word și calcul tabelar/Excel)- Disponibilitate pentru lucru în echipă cu colegi din departamente tehnice și economice- Constituie un avantaj detinerea de permis de conducere cat. BDescrierea jobului - Evidenta clienti, furnizori- Gestiune stocuri materii prime si materiale, produse finite- Inventariere stocuri la punctele de lucru- Tinerea relatiei cu banca- Intocmirea de rapoarte solicitate de conducere sau seful ierarhic- Contabilizarea facturilor de intrare, a facturilor emise, respectiv avizare- Locul de munca se afla in loc.Suceava, judetul Suceava
SYMMETRICA
Candidatul ideal • Studii superioare în domeniul economic• Cunoașterea principiilor contabile și a legislației fiscale• Cunoștințe avansate de operare PC• Atenție sporita la detalii, acuratețea datelor în activitatea zilnicăDescrierea jobului • Verificarea corectitudinii documentelor primare înregistrate;• Evidenta analitica pentru conturile care dezvolta fise ( urmarire solduri, corectie, punctare cu partenerii pentru eventualele neconcordante);• Verificarea jurnalelor de cumpărări și vânzări;• Întocmirea declarațiilor fiscale de TVA, impozit profit, impozite reținute la sursa, taxe locale;• Participarea la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar contabil;• Reconcilierea conturilor;• Verificarea si implementarea schimbărilor legislative contabile și fiscale.
TRUTZI
Candidatul ideal Operator MasiniDescrierea jobului Operator Masini
EGGER ROMANIA
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cursurile în domeniul tehn
eMAG
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Companie verificată
Aplica rapid
Compania de recrutare și selecție ECIM, caută operatori CNC în Suceava. Experiența pe un post similar nu este obligatorie!Cerințele postului:·      Studii medii (liceu sau școală profesională) în domeniul tehnic, cu diplomă de absolvire sau curs de calificare;·      Cunoștințe desen tehnic și utilizare aparate de măsură și control;·      Cunoștințe utilizare PC – nivel mediu;Descrierea activității:·      Rulează programul pe mașina cu comandă numerică conform instrucțiunilor de lucru;·      Se asigură de îndeplinirea condițiilor de calitate și a specificațiilor tehnice ale pieselor fabricate;Ofertă și beneficii:·      Salariu fix plus sporuri de vechime (începând de la 6 luni);·      Măriri anuale de salariu;·      Bonusuri și prime de producție luna
Compania De Recrutare Ecim
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Candidatul ideal Persoanǎ organizatǎ, cu bune abilităţi de planificare, inițiativa, dorințǎ de ȋmbunǎtǎțire a proceselor; Studii medii si experienta de minim 6 luni intr-un post similar; Persoana meticuloasa, atenta la detalii; Cunostinte operatiuni intrare/iesire marfa, efectuare inventare; Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar; Bune abilitati de comunicare; Cunostinte bune de operare MS OFFICE; Atestat ISCIR pentru motostivuitor, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura gestiunea stocului de marfa; Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; Efectueaza inventarul stocului de marfa conform procedurilor; Inregistreaza si actualizeaza informatiile referitoare la situatia stocurilor; Intocmeste fisele de magazie si emite avize de expeditie; Achizitioneaza materialele necesare depozitului; Se asigura de incarcarea si descarcarea marfii in conditii de siguranta pe
CHIS & CHIS
Candidatul ideal Suntem in cautarea unor persoane dinamice si entuziaste, preferabil cu experienta in activitatea dе promovare produse/ servicii financiar-bancare si dorinta dе a se alatura echipei noastre dе profesionisti la nivelul unei unitati Alpha Bank.Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi! Iti oferim mai mult decat un job: oportunitatea dе a dezvolta o cariera! Vei avea un rol dinamic si complex in activitatea unitatii noastre. Astfel, dе Luni pana Vineri, misiunea ta va fi aceea dе a opera tranzactii cash si non-cash, dе a promova si vinde credite clientilor din segmentul retail precum si o intreaga gama dе produse/ servicii: conturi curente, depozite, internet banking, carduri dе debit si credit.Esti cel pe care noi il cautam daca: Ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic; Esti experimentat, dе preferat, in activitatea dе promovare a produselor si se
Alpha Bank
Candidatul ideal Ce ne dorim sa vedem la tine? Experienta in vanzari it, telecomunicatii si electronice poate fi un avantaj; Studii liceale absolvite; Orientare si deschidere catre client; Atitudine pozitiva si abilitatea de a lucra in echipa; Dorinta de a invata tehnici de vanzare si comunicare.Descrierea jobului Promovarea produselor companiei utilizand tehnici de vanzare prezentate in cadrul programului de pregatire; Identificarea si dezvoltarea de noi clienti; Realizarea targetului lunar; Completarea zilnica a raportului de vanzari in vederea optimizarii procesului si a strategiei de vanzare. Care sunt beneficiile pe care le oferim?• Salariu fix motivant si posibilitatea de avansare in cariera• Bonus din vanzari• Pregatire profesionala in cadrul companiei
FIELD STAR
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.