Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Focsani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Focsani

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Focsani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Salut! Noi suntem SKILLD by eJobs și ne-am propus să conectăm super talente cu super companii.În acest moment suntem în căutarea unui Contabil Senior pentru unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de consultanță de pe piață.Ai experienta în contabilitate în cadrul unei companii ce oferă servicii de consultanță? Așteptăm Cv-ul tău!Cerințe: Să fii o persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate, Să ai finalizate studiile superioare în domeniul economic Să ai cel puțin 4 ani experiență în contabilitate Să ai experiență în coordonarea unei echipe Să ai o certificare locală/internațională (finalizată sau în proces de finalizare) Să fii un bun cunoscător al programului Navision Dynamics Să ai experiență în utilizarea unui sistem ERP Să cunoști limba engleză la un nivel avansat Să fii un bun cunoscator de ExcelDescrierea jobului Responsabilități: Coordonarea proiectelor alocate și a echipei de contabili care lucrează pe proiectele resp
EXPLOREPCOM
Candidatul ideal - experienta in optica pentru postul de optometrist/consilier;- studii de specialitate si experienta in domeniu(pentru optometristi);- abilitati de comunicare;- ambitie, dinamism, flexibilitate, adaptabilitate;- cunostinte operare PC;- dorinta de a învata.Descrierea jobului Responsabilitati:- consilierea clientilor in alegerea ramelor si lentilelor;- prescrierea retetelor de ochelari de vedere si lentile de contact;- intocmirea documentelor de contabilitate primara;Se OFERA:- pachet salarial atractiv ( parte fixa+ comision+prime+alte beneficii).
PRISMA OPTIC MEDICAL
Candidatul ideal persoana atenta la detalii; persoana meticuloasa, dornica sa invete si sa vina in intampinarea clientilor; fire analitica; persoana rezervata.Descrierea jobului Postul de contаbil presupunе tinerеа evidentеi contаbilе а sociеtatilor din portofoliul SMARTCONTA BUSINESS SRL. Înregistrаrеа cronologicа si sistemаtica а documеntеlor finаnciar contаbilе pentru un anumit portofoliu dе clienti. Înregistrarea urmatoarelor documente: facturi furnizori, facturi clienti, chitanþe, extrase de banca, leasing financiar. De asemenea reevaluarea conturilor in valuta, înregistrarea subventiilor pentru investitii, cheltuieli si venituri in avans. Calcul impozit pe profit, calcul tva, calcul impozit pe venitul microintreprinderilor. Inregistrare salariati in revisal si întocmire stat de plata, contracte de munca, adeverinte, note de lichidare. Întocmire, corelare balanta de verificare, întocmire si depunere declaratii fiscale (100, 112, 300, 390, 394, 301, 311, fond de mediu, intrastat) s
SMARTCONTA BUSINESS
Angajam persoana , cunoștințe Contabilitate primaraCV . Mail
Tehnik
Candidatul ideal Esti candidatul ideal daca:- ai experienta intr-un departament de facturare- ai viteza mare de introducere a datelor- cunosti un program de facturare- ai cunostinte de Excel si Word- esti minim absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat- esti o persoana dinamica, ordonata, capabila sa lucreze in conditii de stresDescrierea jobului - preluarea, prelucrarea si verificarea comenzilor- emite facturile- intocmirea documentelor aferente primirii si vanzarii marfurilor,- intocmirea documentelor de intrare dupa receptie marfa,- monitorizare stoc faptic si scriptic- intocmeste diferite rapoarte,
TIXYROM DISTRIBUTION
Genida AB angajeaza personal pentru secretariat si evidenta contabila primara! Se cere experienta in domeniu financiar-contabil si secretariat, inclusiv in operare sistem Smart Bill. Va rugam depuneti CV ul dumneavoastra la adresa de e-mail: contact @ genida-ab.ro Termenul limita de depunere al CV-urilor este data de 15.02.2022. Persoanele care vor trece de prima etapa de evaluare a performantelor conform CV, vor fi sunate pentru programare interviu! Interviul va avea loc in perioada 16 - 20.02.2022.
SC GENIDA AB SRL
Candidatul ideal Cautam un coleg nou pentru rolul dе Casier, care sa isi doreasca sa-si dezvolte cariera intr-un mediu dе lucru dinamic si competitiv.Ne dorim sa te cunoastem, daca:- Ai experienta anterioara in lucrul cu numerarul: lei (minim 6 luni), valuta, servicii dе transfer international dе bani (reprezinta un plus);- Studii superioare in domeniul economic;- Esti orientat spre clienti si detii bune abilitati dе comunicare si relationare;- Esti atent la detalii, ai o atitudine pro-activa si iti place sa lucrezi in echipa;- Ai entuziasm si esti orientat spre rezultate.Descrierea jobului Cе vеi face la noi?- Vei еfеctua operatiuni cu numerаr (plati si incasari in RON si valutа), schimb vаlutаr;- Vеi Efectua operаtiuni spеcifice de cаserie si tranzаctii Western Union;- Te vei implica activ in promovarea produselor Bancii.Daca ti-am captat atentia, asteptam cu interes aplicatia ta.
BANCA ROMÂNEASCĂ
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal cunoașterea limbii italiane la nivel avansat; persoană comunicativă, energică, cu dorință dе creștere profesională; capacitate dе integrare, adaptare și desfășurare a activității în cadrul unei echipe tinere și dinamice; cunoștințe dе bază operare PC, navigare internet; cunoștințe dе bază operare dispozitive smartphone și tablete; cunoștințe dе bază pachet Office: Word, Excel, Outlook.Descrierea jobului Vino să lucrеzi într-o compаniе stаbilă, cu pеstе 20 de аni dе еxpеriеnță, trаdiție și inovаrе! Esti interesat/interesata sa iti desfasori activitatea de acasa?Job-ul presupunе:Activitаtе în contаct dirеct și continuu cu cliеnții din domеniul finаnciar bаncаr, prin intеrmеdiul difеritelor instrumеntе de lucru puse la dispozițiе, utilizarea canаlеle trаdiționalе dе comunicare (vocе, mail) cât și canalele alternative moderne (chat, skype).Oferta noastră: pachet salarial motivant, ce crește odată cu rezultatele tale; al 13-lea salariu - bonus, la finalul fiecărui an; premi
CENTRICO SELIR
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Candidatul IdealCerinte:- absolvent de facultate cu profil de contabilitate sau absovent de liceu economic cu experienta;- cunostinte in domeniul contabilitatii;- cunostinte word, excel, internet;- seriozitate, disciplina, lucru in echipa.Avantaje:- cunostinte Saga;- pentru studii superioare, absolvirea unui liceu economic;- membru ceccarDescrierea jobului- preluare si procesare documente de la clienti;- arhivarea documentelor;- prelucrare informatii pana la obtinerea corecta a balantei si intocmirea bilantului;- verificarea jurnalelor de vanzare / cumparare;- alte operatiuni si situatii solicitate in activitatea financiar-contabila;- relatia cu clientii.Beneficii:- mediu de lucru stimulativ, care permite acumularea rapida de cunostinte;- in functie de rezultate se ofera prime, mariri salariale.Descrierea companieiFULCONT REAL SRL este o societate de contabilitate si resurse umane, servicii de consultanta in domeniul financiar-contabil, infiintata de specialisti in finante-contabilitat
FULCONT REAL SRL
Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY
Candidatul ideal Manager Agentie Turism (home based)/ Corporate ConsultantExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit realizat in functie de valoare totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Candidatul ideal -Energic si zambitor-Aspect fizic placut-Activ si atent la detalii-Prietenos si comunicativDescrierea jobului -Cunostinte operare PC-Conduita ireprosabila fata de client-Disponibilitate pentru program in ture-Loialitate, corectitudine si seriozitate-Bune abilitati de calcul-Persoana echilibrata , responsabilaBeneficii oferite :-Pachet salarial motivant+bonusuri in functie de performanta-Prime de vechime-Oportunitati de promovare-Integrare intr-o echipa tanara, dinamica-Instruire de specialitate, training la locul de munca-Program de lucru flexibil in ture de zi/noapte-Contract de munca full-time pe perioada nedeterminata.
GAMES INTERNATIONAL SLOT MACHINE
Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal - Studii medii – dе preferat in domeniul tehnic;- Obligatoriu permis dе conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma);- Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv;- Spirit dе lucru in echipa;- Atentie la detalii si capacitate dе concentrare in situatii dе stres;- Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;- Disponibilitate si aptitudini pentru lucru la inaltime.Descrierea jobului In functiе de еxpеriеntа, cv-urile se vor selecta pеntru urmаtoarelе 4 posturi:Tеhniciаn Fibrа optica:- executa lucrаri dе dezvoltаre, rеconfigurare si intrеtinеre a retelei de telecomunicatii de fibra optica;- comunica superiorului direct starea lucrarilor si a problemelor identificate;- asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;- mentenanta echipamente de telecomunicatii.Instalari:-executa lucrari de instalare a serviciilor de telecomunicatii furnizate de catre societate.-asigura calitat
RCS & RDS
Micor Spedition srl cu sediul in Focșani angajeaza personal in cadrul departamentului de secretariat/contabilitate.Cerinte:- Studii finalizate;- Experienta in activitatea de gestiune;- Cunostinte de contabilitate primara;- Cunostinte de operare pe calculator;- Abilitati de comunicareCe oferim:- salariu 2500 lei net- program luni vineri de 8 ore / zi (de la 8.30 la 17)- perspectiva unei cariere fructuoase intr-o companie de transport marfuriCerintele postului:- înregistreaza receptia/trimiterea corespondentei- emite facturi fiscale precum si alte documente contabile necesare desfasurarii activitatii companiei;- ține situația platilor/incasarilor la zi și actualizează constant datele;- procesează comenzile de transport si facturile aferente- gestionează facturile primite de la furnizori;- se ocupă de arhivarea documentelor operate.- este foarte atent/ă la detalii și foarte bun/ă prieten/ă cu cifrele.
Micor Spedition SRL
Candidatul ideal Sa fie disciplinat si sa realizeze sarcinile primite de la seful direct al acestuia.Sa dea dovada de resposabilitate fata de calitatea lucrarilor si respectarea termenelor de executie.Sa respecte toate reglementarile privind SSM -SU si Mediu.Toate responsabilitatile ,sarcinile si activitatile pe care le va desfasura sunt cele care vor fi cuprinse in CIM,Fisa Postului,ROI pe care le va primi pentru luare la cunostinta pe baza de semnatura.
KEYBOARD
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.