Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Glina

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Glina

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Glina si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Glina si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil Junior /​ Economist (glina)


Candidatul ideal - Studii superioare în domeniul financiar-contabil finalizate (Constituie avantaj);- Abilităţi foarte bune de organizare, planificare şi atenţie la detalii;- Experienta de lucru in WIZZ COUNT ERP / SAGA; (Constituie Avantaj);- Conostinte foarte bune de Excel/Word.- Bune abilitati de comunicare, atitudine pozitiva si initiativa;- Capacitate de asimilare rapida si respectarea termenelor limita;Descrierea jobului Birourile se afla in zona Popesti Leordeni/ Glina - Jud. Ilfov (Capat linie RATB 440 de la Piata Sudului)Responsabilitati:- Inregistrare documente pe conturi în softul de contabilitate (WIZZ COUNT) (facturi, bancă, casă, deconturi, etc);- Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor;- Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora ;- Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans;- Operarea zilnica a facturilor de la furnizori
MORAD FOODS S.​R.​L.​

Contabilitate Primara


Angajez tinerii băieții ce au terminat studiile de contabilitate! Dacă sunteți un contabil talentat în căutarea unei noi provocări profesionale, vă invităm să aplicați la poziția noastră de contabil. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru comun.
Agricultura

Media netă estimată pe baza celor 2772 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Angajam Contabil - Sc Agricol


Angajăm un contabil pentru firma noastră de agricultura, dornic de a lucra și sociabil! Responsabilitățile includ gestionarea contabilității financiare, raportarea fiscală și colaborarea cu auditorii externi. Cerințe: experiență în contabilitate, cunoștințe solide în legislația fiscală și contabilă. Acceptăm tânăr ce a terminat studiile!!!
Bacry Universal Agro

Angajez Contabil


Angajam contabil contabila intr-o firma de Agricultura cu experiența si dornica de a excela cu abilitatile sale! Vom acorda un salariu foarte bun acesteia! ANGAJAM URGENT!!!
Agricol
Vezi alte joburi relevante

Contabil Primar


Candidatul ideal - cunostinte elementare in domeniul financiar- contabil- cunostinte, aptitudini (rapiditate) operare PC (MS Office, internet), SAGA- persoana analitica, organizata, cu capacitate de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor- persoana pozitiva, echilibrata, responsabila, integra, serioasa- bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, dornica de formare si dezvoltare profesionalDescrierea jobului - introducerea documentelor contabile lunare pentru societatile din portofoliu- lucrari de contabilitate primara- efectuarea listelor dupa inchiderile lunare si activitati de arhivare
CDF FINANCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2564 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabilitate Primara


Candidatul ideal Departamentul Contabil, cauta colegi pentru operare documente contabile. Oferim un loc de munca intr-un mediu stabil, salariu motivant, in functie de cunostintele candidatului; program de lucru: 09:00 – 17:30 cu 30 min pauza de masa; Bonus de sarbatori;locatie - Bucuresti, Nerva Traian, Sector3cerintele postului:- experiența in operarea documentelor contabile, responsabill(a), atent(a) la detalii;- cunoasterea programului Saga;- cunostinte de Microsoft Office;- experienta in domeniu de minim 1 an;- cunostinte de contabilitate primara;responsabilitati :- aranjeaza documentele primite de la clienti si le indosariaza;- inregistreaza cronologic documentele primite :facturi de achizitii, facturi de vanzari, documente de incasare si plata in numerar, extrase de banca, etc;- verifica situatia documentelor lipsa;- comunica clientului situatia documentelor lipsa si se asigura de primirea acestora;- asigura finalizarea inregistrarii documentelor, in timp util pentru depunerea de
NIVAS BUSINESS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2655 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Primar


Candidatul ideal Dacă ești o persoană calmă, echilibrată, sociabilă, atentă la detalii, dacă îți plac cifrele și stăpânești pârghiile contabilității; Dacă ai studii medii in profilul economic; Dacă ai experiență în domeniul financiar - contabil de cel putin 2 ani; Dacă ai bune abilităti de lucru in Microsoft Office si experienată cu softuri de contabilitate; Atunci ești exact persoana pe care o cautăm.Vei fi clar avantajat, dacă ai mai activat într-o firmă din domeniul HORECA, cunoști programul SAGA, BREEZE SI KEEP UPDescrierea jobului Responsabilitățile tale vor fi in principal: Operarea în contabilitate a achizițiilor de materii prime si materiale, NIR-uri, Bonuri de consum, verificarea stocurilor, emiterea facturilor pentru clienti; Verificari de solduri cu terții (clienți si furnizori); Înregistrarea mijloacelor fixe și amortizărilor, facturilor de leasing; Înregistrarea în contabilitate a Extraselor bancare și a Registrului de Casă; Înregistrarea deconturilor de cheltuieli Înregis
ONE FOOD EXPERIENCE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2608 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Administrativ (cunostinte De Contabilitate Primara)


Candidatul ideal • Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex.• Experiență anterioară în contabilitate/administrativ de minim 2 ani.• Abilități organizatorice și atenție la detalii.• Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini.• Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic.• Cunoștințe foarte bune de Excel;• Proactivitate și implicare – dorința de a progresa și învăța lucruri noi;• Abilități de analiză și rezolvare a task-urilor, identificând cele mai bune soluții;• Capacitate de prioritizare a sarcinilor astfel încât să fie respectate termenele limită;• Flexibilitate la schimbare și adaptare rapidă pentru realizarea atribuțiilor jobului la calitatea și în termenele solicitate;• Atenție la detalii;• Bune abilități de comunicare (scris și verbal);• Limba engleză – nivel bun;Descrierea jobului Jobul reprezintă o oportunitate pentru cei care își doresc o cariertă în care să îmbine activități administrative cu task-uri de contabilitate primară. Principale
FUNDATIA CRAWFORD HOUSE

Asistent Manager (cu Competente De Contabil Primar)


Candidatul ideal - studii superioare, de preferat economice, juridice, resurse umane;- cunoasterea pachetul Microsoft Office, in special EXCEL, nivel avansat;- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat - CONDITIE de angajare;- eperienta in contabilitate primara;- experienta in achizitii reprezinta un avantaj;- disponibilitate pentru deplasari interne si externe, peste 30% din timp;- persoană atentă, organizată, implicată și serioasa. Descrierea jobului - Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii de produse, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc);- este implicat in procesul de achizitie de la furnizori a produselor;- Pastreaza legatura cu Vama;- Intocmeste contracte cu fabrici internationale;- Verifica respectarea termenelor de livrare contractuale;- Intocmeste corespondenta permanenta cu furnizorii interni si externi de marfa ai grupului in legatura cu pr
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Facturare –contabilitate Primara


Candidatul ideal SC Reparatii Centrale SRL isi mareste echipa !Suntem un grup tanar,dinamic,in plina formare si dezvoltare ,gasim solutii impreuna provocarilor aparute, ne ajutam unii pe altii, dornici sa crestem,ne asumam rolul pe care il avem in companie, invatam mereu si ne bucuram impreuna de fiecare reusita!PROFIL CANDIDATCunostințe avansate operare PC: pachetul Office, navigare internet;Dorința de învațare și dezvoltare permanentă, cu abilitatea de a rezolva simultan sarcini multiple;Persoană analitică, organizată, meticuloasă, atentă la detalii;Capacitatea de a respecta termene limita;Studiile superioare de specialitate (contabilitate) prezinta un avantaj;Abilitati de comunicare si relationare,Punctualitate, seriozitate,buna organizare,spirit de echipa,atentie la detalii, viteza mare de lucru,Persoana responsabila, organizata, cu capacitate de analiza si sinteza, rezistenta in conditii de stres,respectarea ordini interioare,colaborarea cu echipa pentru a imbunatati procesele de
REPARATII CENTRALE S.​R.​L

Contabil Si Operator Contabilitate Primara/​financiara


Candidatul ideal Daca esti la inceput de cariera si doresti sa dobandesti abilitati practice in domeniul contabilitatii sau daca ai experienta si cunostinte solide de contabilitate, esti colegul pe care il cautam.Echipa Confidence isi mareste echipa cu un Contabil si Un operator contabilitate primara/financiara.Descrierea jobului Operator contabilitate primara/financiara – sediul clientului nostru din zona Dimitrie Leonida Intocmirea si gestionarea documentelor financiare si contabile primare Inregistrarea corecta si in timp util a tranzactiilor financiare. Colaborarea eficienta cu echipa de contabili si furnizori externi. Asigurarea respectarii regulilor fiscale si a procedurilor interne. Preluarea si gestionarea corespondentei administrative. Intocmirea de analize şi rapoarte financiar-contabile solicitate de către superiorul ierarhic. Cunostinte HR si ITM reprezinta un avantaj Cunostinte program SAGA reprezinta avantaj Pachet salarial atractivContabil: Organizarea si tinerea contabi
CONFIDENCE ACCOUNTING SOLUTIONS SRL

Economist - Contabilitate Primara - Otopeni


Candidatul ideal La ce ar trebui să te aștepți de la acest loc de muncă? Oportunitatea perfectă de a învăța, de a crește și de a-ți construi o carieră într-o companie cu creștere rapidă. Citește cu atenție descrierea postului de mai jos și aplică cu încredere dacă te regăsesti în acest rol. Abia așteptăm să te cunoaștem! 🌎 Locație: activitatea se desfășoară on-site la sediul nostru din Otopeni, Calea Bucureștilor, nr. 289 (în spate la Țiriac Collection). ⏰ Programul de lucru: luni-vineri (08:30-17:30, cu 1h pauză de masă). 💰 Ce oferim:Salariu pana la 5200 RON (salariu fix + tichete de masa); Abonament gratuit la biblioteca Bookster; Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini; Oportunități de creștere și dezvoltare profesională; O echipă prietenoasă; Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât personal cât și profesional; Echipament de lucru. 💼 Cerințe:Studii universitare în domeniul Economic; Experiență pe o poziți
KLASS-WAGEN S.​R.​L.​

Economist - Contabilitate Primara - Otopeni


Candidatul ideal La ce ar trebui să te aștepți de la acest loc de muncă? Oportunitatea perfectă de a învăța, de a crește și de a-ți construi o carieră într-o companie cu creștere rapidă. Citește cu atenție descrierea postului de mai jos și aplică cu încredere dacă te regăsesti în acest rol. Abia așteptăm să te cunoaștem! 🌎 Locație: activitatea se desfășoară on-site la sediul nostru din Otopeni, Calea Bucureștilor, nr. 289 (în spate la Țiriac Collection). ⏰ Programul de lucru: luni-vineri (08:30-17:30, cu 1h pauză de masă). 💰 Ce oferim:Salariu pana la 5200 RON (salariu fix + tichete de masa); Abonament gratuit la biblioteca Bookster; Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini; Oportunități de creștere și dezvoltare profesională; O echipă prietenoasă; Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât personal cât și profesional; Echipament de lucru. 💼 Cerințe:Studii universitare în domeniul Economic; Experiență pe o poziți
KLASS-WAGEN S.​R.​L.​

Contabil Primar


Candidatul ideal -persoană adaptabilă, cu capacitate de învățare și lucru cu oamenii;-aptitudini de comunicare, atenție-concentrare și rezistență la stres;-cunoștințe bune de operare calculator (Saga, WinMentor, etc)-abilităţi de a lucra în echipă, organizat și responsabil;-minim un 3 experiență pe post similar.Descrierea jobului Responsabilități:-întocmirea facturilor, avizelor de expediție, notelor de recepție-crearea, menținerea și dezvoltarea bazei de date și relațiilor cu clienții-transmiterea cerințelor clienților la departamentele corespunzatoare-întocmirea rapoartelor de activitate și perfecționarea continuă a cunoștințelor tehnice despre produse-întocmirea documentelor fiscale aferente livrărilor către clienți-gestioneaza situatia stocurile de marfa ( de la calculator)
BMC TRUCK BUS SA

Media netă estimată pe baza celor 2771 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Facturist- Contabilitate Primara


Candidatul ideal Experienta de minimum1 an pe o pozitie similara;Cunostinte de limba engleza la nivel mediu spre avansat;Cunostinte de Microsoft Excel la nivel mediu.Descrierea jobului Inregistrarea zilnica a documentelor contabile primite de la clientii din portofoliu;Intocmirea de proforme / facturi avans / facturi fiscale / avize de insotire a marfii / receptie marfa – in functie de activitatea zilnica;Furnizarea de rapoarte zilnice / lunare / periodice – in functie de cerintele superiorului direct;Intocmirea / verificarea evidentelor contabile;Intocmirea de raporte financiar-contabile – in momentul in care sunt solicitate.
LUGERA MAKLER SRL

Operator facturare si responsabil service


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Candidatul IdealCautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere!(de preferat persoane de sex feminin) Ai experienta de cel putin 6 luni pe un post similar;Ai studii medii finalizate;Esti o persoana sociabila si orientata catre oameni;Iti place sa iti planifici timpul si activitatile;Esti atent/a la detalii;Experienta in domeniul achizitiilor/service electrocasinice reprezinta un avantaj;Iti asumi responsabilitatea. Descrierea jobuluiRaspunzi de corectitudinea introducerii datelor, a informatiilor transmise si a inregistrarilor pe care le executi, conform procedurilor de lucru in vigoare;Verifici in permanenta, pe toate canalele folosite de companie, comenzile primite de la clienti (e-mail, whatsapp, on-line, manager, etc);Folosesti cu responsabilitate toate programele de lucru;Trimiti zilnic oferte clientilor din zonele de care esti responsabil si ii suni pentru confirmarea primirii lor;Actualizezi in permanenta baza de date cu clienti noi, sau informati
Hausberg Romania SRL

Operatori productie_un schimb


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3100 LEI pe lună
Cerințe:-capacitate de invatare si adaptare-seriozitate-disponibilitatea de a lucra intr-un schimb sau doua schimburi Beneficii:-salariu motivant-tichete de masa de 35 lei/zi-prime de sarbatori de sarbatori-transport asigurat-contract de munca perioada nedeterminata-asigurare medicala Responsabilități:-opereaza echipamentele de productie-realizeaza activitati zilnice aferente fluxului de productie-realizeaza planul zilnic de productie respectand termenele de productie stabilite si standardele de calitate-informeaza seful de schimb asupra problemelor legate de procesul de productie Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- ul sau sa apeleze nr. de telefon afisat. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Operatori masini industriale


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 3300 LEI pe lună
Descrierea postului: Operatori Masini Industriale (supervizarea producției și asigurarea funcționării normale a mașinilor de producție)(Munca se desfasoara in 3 schimburi) Cerințele postului: Studii MediiCalificări/specializări/cursuri necesare: nu este cazul insa experienta in zona de productie reprezinta un avantaj Responsabilitățile postului: preia schimbul de la colegii care si-l termina;asamblare manualaverificare productie in lucrucontrol vizualalimentare manuala diverse masini in productiementine curatenia la locul de muncapreda schimbul la sfarsitul turei
JURMY CONS FAYER SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.