Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

110 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Ilfov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

110 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Ilfov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Stagii de practica Contabilitate


Esti student la contabilitate? Boboc sau anul 2? Oricum ar fi, cu siguranta ai aflat deja ca, pe langa cursuri si examene, mai ai o provocare de traversat: STAGIUL DE PRACTICA! Chiar daca acesta are, de obicei, o durata destul de scurta, este foarte important sa alegi o oportunitate care sa coincida nevoilor tale de dezvoltare si aspiratiilor tale profesionale!De ce credem ca practica este o ocazie excelenta sa dai startul carierei tale? Uite aici cateva motive: Acumulezi experienta la CV, care te va diferentia de ceilalti candidati atunci cand vei aplica la joburi! Networking. Networking. Networking. Conexiunile in domeniul in care iti doresti sa profesezi sunt esentiale nu numai la inceput de drum, ci pe tot parcursul evolutiei tale in cariera! Te poti face remarcat in compania la care faci practica! Ambitia, potentialul, soft skill-urile si implicarea nu trec neobservate! Alege cu grija stagiul de practica, arata ca vrei sa excelezi, iar colegii si managerii te vor observa si te vo
Finance Recruitment Day

Contabil Senior - companie de consultanta


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Contabil


Candidatul ideal Cunostinte de baza ale contabilitatiiCunostinte: Windows, Office, Internet Explorer,Abilitati de gandire analitica si rezolvare de problemeOrganizare,capacitate de lucru in echipa, adaptabilitateExperienta cu softul de contabilitate SagaDescrierea jobului Înregistrarea facturilor externe în programul contabil;Înregistrarea facturilor de la furnizorii interni/externi în programul contabil;Evidența nir-urilor și a bonurilor de consum;Supravegherea și verificarea stocurilor de marfă și descărcarea de gestiune;Confirmări de solduri cu clienții și furnizorii;Menținerea la zi a jurnalelor de vânzări și cumpărări,Întocmirea deconturilor de cheltuieli;Menținerea la zi a registrului de casă;Înregistrarea operațiunilor de trezorerie (registre de casă și extrase bancare);Beneficii:- tichete de masa- zile libere de sarbatori legale- transport asiguratPentru mai multe informatii puteti suna la 0720449944
COMFORTEX TEHNO SYSTEMS SRL

Media netă estimată pe baza celor 5501 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Facturare Si Vanzare - Complex Doraly


Candidatul ideal Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere!(de preferat persoane de sex feminin - avand in vedere ca 80% din activitate inseamna facturare si vanzare)Persoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate.Descrierea jobului Responsabilitati:Vinde produsele firmei atat clientilor existenti cat si clientilor noi;Emite facturi clientilor care cumpara produse din magazin;Prezinta oferta firmei potentialilor client care intra in magazin;Pregateste marfa comandata de client;Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora;Marcheaza cu preturi produsele din magazin, conform catalogului;Verifica periodic stocurile din magazine si in cazul neregulilor anunta seful de magazin;Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre detaliile tehnice ale produselor;Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client.Programul de lucru este:L - V - 08:
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Analist Servicii Clienti - Facturare


Candidatul ideal Cerinte: Cunostinte de operare MS Office; Abilitati de a comunica eficient si de a lucra in echipa; Atitudine pozitiva si prietenoasa; Experienta in zona de operare date / facturare (reprezinta avantaj);Descrierea jobului Descrierea activitatii: Inregistrarea si verificarea facturilor sosite prin portalul ANAF – S.P.V; Operarea facturilor in softul intern si transmiterea catre Dep. de contabilitate; Anexarea documentelor justificative: Avize de marfa, C.M.R-uri, etc; Mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii alocati privind: emiterea / inregistrarea facturilor; Actualizarea rapoartelor interne specifice;Beneficii: Pachet salarial competitiv; Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Program flexibil; Diverse reduceri la partenerii Yusen Logistics Romania; Expunere in proiecte de anvergura internationala;Locatie: Bucuresti, sector 6 – zona AFI Cotroceni (metrou Politehnica)Regim de lucru: Hibrid
YUSEN LOGISTICS ROMANIA S.​R.​L.​

Contabil Junior


Candidatul ideal Ne extindem echipa! Deschidem un post de Contabil Junior, pentru cineva entuziast si dedicat.Esti in cautarea unei oportunitati de a-ti dezvolta cariera intr-un mediu dinamic si colaborativ? Te invitam sa aplici.Pentru noi esti candidatul ideal daca: Ai absolvit o facultate de profil (preferabil Contabilitate) Ai cunostinte de baza in contabilitate si intelegi principiile contabile Ai experienta anterioara in contabilitatea primara de 1-3 ani Ai cunostinte de operare PC - MS Office - nivel avansatDescrierea jobului Responsabilitatile tale: Realizezi activitati de contabilitate primara (emiti si inregistrezi documente financiar-contabile si de gestiune, verifici facturile de discount, de combustibil,reparatii auto si facturile de la furnizori diversi) + procesare primara in sistem ERP; Realizezi si transmiti partenerilor distribuitori confirmarile de sold; Colectezi datele din sistem ERP in vederea realizarii calcului lunar pe departamente a realizarii bugetelor si tran
BIOCROP SRL

Media netă estimată pe baza celor 438 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Contabil-operator Facturare - Bolintin Vale,​ Jud.​ Giurgiu


Candidatul ideal - Studii economice universitare constituie un avantaj- Cunostinte de contabilitate, legislatie contabila si fiscala- Cunostinte de operare program contabilitate Nexus constituie un avantaj- Spirit de echipa- Initiativa, proactivitate, orientare catre lucrul cu cifre- Orientare catre client- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare si relationare;- Persoana fara alte obligatii personale: job secundar sau firma proprieDescrierea jobului - Evidenta clienti- Facturare- Gestiune stocuri materii prime si materiale, produse finite- Contabilizarea facturilor de intrare- Organizeaza transportul materialelor catre clienti- Coordoneaza incarcarea materialelor in mijloacele de transport si verifica corectitudinea documentelor de livrare- Intocmeste documentele de intrare in gestiune a materiilor prime si a produsului finit- Intocmeste periodic situatia stocurilor de produs finit- Locul de munca se afla in loc. Bolintin Vale, jud. Giurgiu, intr-o fabrica noua, ultramoderna.
SYMMETRICA SRL

Contabil


Candidatul ideal Fundatia HOSPICE Casa Sperantei –angajeaza Contabil - pentru punctul de lucru din Mun.BucurestiCerinte Studii superioare in domeniul economic; Cel putin 3 ani experienta in contabilitate; Cunostinte minime de legislatie financiar-contabila si cod fiscal; Buna cunoastere a utilizarii MS Office (Word, Excel); Seriozitate, bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Persoana organizata, meticuloasa, atenta la detalii, dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva Cunostinte soft CIEL – constituie avantaj Descrierea jobului Responsabilitati: Intocmeste zilnic registrul de casa in lei si valuta si inscrie in registre operatiunile efectuate (dispozitii de incasare/plata,deconturi, chitante ); Asigura plata avansurilor sau a oricaror plati in numerar, aprobate de persoanele in drept si intocmirea completa si corecta a documentelor cerute de lege; Efectueaza depuneri si ridicari de numerar la/si de la banca; Incaseaza sumele de bani de la donatori, sponsori etc; Preia decont
FUNDATIA HOSPICE CASA SPERANTEI

Media netă estimată pe baza celor 5654 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Facturare Contabila


Candidatul ideal INTOCMESTE VERIFICA SI EMITE DOCUMENTE DE VAZNZARE (FACTURI PROFORME AVIZE )INTOCMESTE AWB-URI PENTRU PRODUSELE EXPEDIATE PRIN CURIERINTOCMESTE DIVERSE SITUATII SOLICITATEARNIVEAZA DOCUMENTELE PRIMIRE SI EMIVE SI LE INREGISTREAZA IN PROGRAMUL DE CONTABILITATE SAGADescrierea jobului FACTURAREA SE FACE IN PROGRAMUL SMART BILLPROGRAM LUNI- VINER 08:30/18:00Şoseaua Olteniţei 115A, Popești-Leordeni 0771600752486586
PIESE UTILAJE SHOP S.​R.​L.​

Contabil/​economist Senior


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, o companie ce ofera servicii de contabilitate, avand sediul in zona de nord a Bucurestiului, recrutam Contabil/Economist Senior.CERINTE: Studii superioare de specialitate (finante/contabilitate); Absolvirea Academiei de Studii Economice reprezinta un avantaj; Calificare profesionala in meseria de contabil; Cunostinte de contabilitate financiara; Experienta in domeniu de minim 3 ani; Cunostinte foarte bune operare PC (MS Office); Atentie la detalii; Spirit de echipa; Abilitate foarte buna de comunicare; Persoana organizata, dinamica;Descrierea jobului Inregistreaza si verifica corectitudinea si completitudinea actelor si documentelor de contabilitate; Verifica statele de salarii si notele contabile aferente pe centre de profit si furnizeaza informatiile din timp pentru planificarea platilor; Inregistreaza/Verifica operatiunile cu partenerii externi; Verifica jurnalele de vanzari si cumparari pentru intocmirea declaratiilor si depunerea decontului
BIA HUMAN CAPITAL SOLUTIONS S.​R.​L.​

Contabil Sef


Candidatul ideal SC AREON IMPEX SRL angajeaza pentru departamentul FINACIAR-CONTABIL-Experienta de minim 3-5 ani pe un post similar;-Foarte bune constinte de limba engleza;-Excelente abilitati de operare in Excel;Descrierea jobului Responsabilitati:1. Înregistrarea Tranzacțiilor Financiare:2. Evidența Contabilă:3. Raportare Financiară:4. Conformitatea Reglementărilor Contabile:5. Analiza și Interpretarea Datelor Financiare:6. Audit Intern și Extern:7. Consultanță și Suport:8. Eficiența Proceselor Contabile:9. Gestionarea e-factura in SPV (transmitere si primire facturi)Se lucreaza un singur schimb, de L-J de la 8.00- 17.00 si V 08.00-14.30Se ofera: salariu motivant, direct proportional cu nivelul experientei ( negociat in urma interviului) +tichete de masa+ decontare transport+asigurare de viata de grup
AREON IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 637 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Facturist/​ Operator Facturare


Candidatul ideal Capacitatea de analiza si sinteza; Orientare catre rezultate: planificare si prioritizare, orientare spre solutionare; Abilitati de planificare, programare, monitorizare şi evaluare Atentie la detalii Gandire analiticaDescrierea jobului Firma noastra cauta un Facturist/ Operator Facturare dedicat si talentat pentru a se alatura echipei noastre din departamentul financiar. Daca sunteti o persoana organizata, atenta la detalii si cu abilitati excelente de gestionare a documentelor financiare, va invitam sa aplicati pentru pozitia de Facturist/ Operator Facturare.Responsabilitati: Intocmeste si emite facturile de marfa pe baza fisei de cantar Intocmeste si emite avizele de insotire a marfii; Verifica facturile de marfa sa fe correct intocmite; Inregistreaza facturile de cumparare si bonurile de transfer intre depozite in sistemul de gestiune al stocurilor – WIZ COUNT ; Emite facturi de corectie;Beneficii: Masa de pranz asigurata, Decontare transport, Contract pe perioada
MORAD FOODS S.​R.​L.​

Operator Facturare /​ Casier


Descrierea jobului Cerinte: experienta in operarea documentelor contabile cunostinte de Microsoft Office cunostinte de contabilitate primara experienta anterioara in domeniul facturarii sau contabilitatii cu programul SagaResponsabilitati: Efectuarea operatiunilor de intrare/iesire marfa in/din gestiune Inregistrarea corecta a documentelor in evidenta contabila Intocmirea facturilor fiscale Gestionare stocuri de marfa Intocmire registru de casa Emitere NIR Organizarea si arhivarea documentelor Transmiterea documentelor financiar contabile catre expertul contabil
GEORGIA FRUIT SRL

Contabil Junior


Candidatul ideal CERINȚE: Licenţă studii contabilitate; Minim 1-2 ani experienţă într-o poziţie similară; Cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu; Cunoştinţe foarte bune MS Office; Experienţă de lucru în Navision constituie un avantaj; Persoană responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate; Să fie o persoană cu iniţiativă şi capacitate de analiză, sinteză şi cercetare a informaţiilor, capabilă să poată privi o situaţie în ansamblu, cât şi în detaliu; Capacitate de lucru în echipă şi în condiţii de stres; Să fie o persoană serioasă, motivată şi ambiţioasă.Descrierea jobului Descrierea jobului Primeste, verifica, inregistreaza si arhiveaza documente financiar – contabile; Intocmeste documentele contabile; Dispozitii de plata, dispozitii incasare, intocmire deconturi de cheltuieli Inregistrarea in programul de contabilitate a incasarilor de la clienti si a platilor catre furnizori Asigura si verifica intocmirea documentatie
ISS FACILITY SERVICES INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 510 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal - Cunoasterea softului Saga - constituie un avantaj;- Experiență anterioară de minim 1 an într-o poziție similară - constituie un avantaj;- Cunoștințe solide în domeniul contabilității, finanțelor și legislației fiscale- Studii economice superioare cu bune cunoștințe în domeniul legislativ;- Abilități de comunicare, organizare si gestionare a timpului;- Disciplină și dorință de învățare;- Atenţie la detalii;- Capacitate de asimilare rapidă a informaţiilor;- Cunoașterea bună a pachetului MS Office.Descrierea jobului În cadrul echipei noastre, responsabilitățile tale vor fi următoarele:- Vei prelua, validă și înregistra informațiile contabile.- Vei înregistra facturile primite de la furnizori și facturile emise pentru clienți.- Vei opera deconturile și încasările.- Vei reconcilia conturile de balanță.- Vei înregistra plățile cu numerar și alte tranzacții în programul de contabilitate.- Vei transfera încasările cu cardul în contabilitate și vei gestiona tranzacțiile banca
HIEROPOLIS GRUP CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 5792 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist /​ Contabil Senior


Candidatul ideal AliRa Recruitment recrutează pentru clientul său, companie multinaționala de top, cu activitate pe segmentul de producere și comercializare a sistemelor de irigații în agricultură, aflată în plin proces de expansiune in Romania, o poziție de Contabil Senior pentru sediul companiei din zona de Vest-Soseaua de Centura/Chitila.Profil candidat: Minim 5 ani experiență profesională intr-o pozitie similara (reprezinta un avantaj activitatea in companii de productie); Studii universitare economice/contabilitate; Bune cunoștințe de contabilitate de gestiune, stocuri, mijloace fixe, calcul de producție, raportări, bugete, legislație TVA și fond de mediu; Bune abilități operare ale pachetului MS Office; Experiență în utilizare sisteme ERP; Cunostinte limba engleza.Aptitudini si abilități: Atenție la detalii Bune abilitati de organizare si prioritizare a sarcinilor Capacitate de lucru in echipă Implicare, proactivitate si responsabilitateDescrierea jobului Înregistrează corect și
ALIRA RECRUITMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Facturare - Chiajna


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte Studii medii – obligatoriu.Experienta de minimum 2 ani pe o pozitie similara.Cunostinte de operare pachet MS Ofiice – nivel mediu.Experienta anterioara utilizare soft ERP.Persoana responsabila, atenta la detalii, orientate catre rezultat. Responsabilitati Operareaza sistem informatic de gestiune: inregistrare documente, receptie, transfer intrare/iesire marfa, avize de expeditie.Generează documente primare.Preia comenzile de vanzare si genereaza documente de transport.Verifică în mod continuu corelația stocului din: sistemul informatic cu stocul din fișierul d
Professional

Contabil


Candidatul ideal Locatia postului vacant este sediul Avia Motors - Punct de lucru Pantelimon (Bd. Biruintei 39, Pantelimon, Ilfov).Studii economice superioare;Experienţă anterioară pe un rol similar- reprezintă un avantaj;Cunostinte de legislatie din domeniul financiar - fiscal;Cunostinte de contabilitate financiara si de gestiune;Cunoştinţe temeinice de utilizare a pachetului MS Office;Atentie la detalii şi acuratete in realizarea lucrarilor;Promptitudine şi eficienta in efectuarea lucrarilor;Capacitate de organizare.Descrierea jobului Inregistrarea corecta si la timp in evidenta contabila a tuturor documentelor/operatiunilor financiar-contabile cu respectarea legislatiei in vigoare si conform politicilor contabile agreate de companie.Verificarea documentelor justificative care se inregistreaza in contabilitate sau in baza carora se efectueaza inregistrarile.Verificarea/corectarea inregistrarilor contabile, realizarea rapoartelor de control si reconcilierea soldurilor contabile cu cel
AVIA MOTORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 6457 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Expert Contabil


Candidatul ideal Grup de firme import, productie, comert produse accizabile (bauturi alcoolice) angajeaza contabil autorizat / expert contabil.Ce ne dorim de la tine: Cunoștințe solide de legislație; Experienta anterioara in domeniu de minim 8 aniDescrierea jobului Responsabilitati: Evidență contabilă completă, supervizarea și organizarea departamentului de contabilitate în cadrul fiecărei societăți; Întocmirea balanței de verificare ( analiza și certificarea soldurilor din balanță); Întocmire bilanț contabil; Întocmirea și depunerea declarațiilor ( ANAF, VAMĂ, MEDIU, RETURO, etc.); Resurse umane / contracte de muncă / Revisal / întocmirea statelor de salarii; Analiză financiară / pregatire diverse situații solicitate de departamentul de vânzări.Beneficii: Salariu: 15.000 RON net/lună; Tichete de masă; Mediu de lucru stabil, plăcut și dinamic.
TARGET MEDIA INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 5265 RON/Luna

Contabil /​ Contabil Senior


Candidatul ideal Cerinte & Competente: Studii superioare finalizate; 2 - 4 ani experienta contabilitate romaneasca (RAS); Engleza – nivel mediu/conversational; Bune abilitati de operare MS Office (MS Excel), experienta de utilizare a unui soft contabil; Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoana organizata, atentă la detalii, responsabila; Initiativa și orientare catre rezolvarea problemelor.Descrierea jobului Responsabilitati: Inregistrare documente de contabilitate: facturi, avize, chitante, ordine de plata, bonuri de predare, bonuri de consum; Transmiterea documentelor catre banci, institutii financiare si firma externalizata de contabilitate; Mentinerea unei bune relatii cu institutiile statului; Introducerea documentelor contabile in softul de evidenta contabila; Realizarea diverselor situatii si rapoarte solicitate.
GABTEO CONSULT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 110 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.