Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Jimbolia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Jimbolia

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Jimbolia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Noțiuni de contabilitate primară și operare PC (MS-Office, Outlook, Word si Excel);- Bune abilități de calcul matematic;- Absolvirea unei școli cu profil economic (constituie un avantaj);- Bune abilități de comunicare și relationare cu colegii;- Flexibilitate;- Persoană responsabilă, organizată, dinamică;Descrierea jobului Responsabilități:- Întocmește documente contabile ( facturi, chitanțe, monetare, registru de casă) și se ocupă de îndosarierea și arhivarea lor;- Introduce, prelucrează și validează datele;- Ține evidența zilnică a gestiunii de mărfuri;- Efectuează activități de secretariat, și, dupa caz, operațiuni de încasări și plăți;- Urmărește si organizează implementarea normelor prevăzute în HACCP.Beneficii:- pachet salarial competitiv;- tichete de masă;- bonus de prezență;- bonusuri de sărbători;- bonus de recomandare;- transport asigurat;- instruire profesională în domeniu, acces la instrumente de lucru performante;- posibilitatea dezvoltării profesionale
INDPRODCOM
Candidatul ideal · Absolvent studii superioare economice și un minim de 2 ani experiență.· Cunoștințe de contabilitate primară - experiență în utilizarea programului de gestiune și contabilitate SAGA constituie avantaj· Utilizare MS Office, Excel nivel mediu.· Abilitatea de a invața rapid lucruri noi· Bune abilități de comunicare· Dinamism, inițiativă, seriozitate· Persoană echilibrată emoțional, organizată, serioasă, inteligentă, punctuală, cu claritate și coerență în exprimare, dornică și capabilă să acumuleze noi informațiiCunostinte si abilitati de comunicare in limba engleza.Descrierea jobului · Ține evidența zilnică a registrului de casă;· Întocmește deconturile de cheltuieli precum și pe cele legate de contractele de asociere în participație· Verifică corectitudinea documentelor primite și emise· Efectuează plățile la scadență și ține evidența la zi pe furnizori și clienți;· Menține relația cu clienții și furnizorii de servicii.· Emite facturi de vânzare din programul de contabi
CATERING MIXT RO
Candidatul ideal - studii medii sau superioare- experienta in domeniu constituie un avantaj;- bune cunostinte dе operare PC.- notiuni dе contabilitate primara (NIR, factura, aviz).Descrierea jobului - prеiа si procеseaza comenzile vеnitе de la аgentii dе vanzari, respеctiv cliеntii firmei, in bаzа procedurilor interne;- intocmeste fаcturi si аlte documente specifice de iesire din depozit;- tine evidenta formularelor cu regim special;- arhivarea documentelor care au fost verificate si inregistrate.- preia incasarile de la agentii de vanzari- indeplineste si alte atributii specificate in fisa postului;Se acorda Salariu motivant, tichete de masa si prime
MIRUNA INTERNATIONAL IMPEX SRL
Candidatul ideal Cabinet de expertiza fiscala judiciara angajeaza CONTABIL - ECONOMISTCandidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii minime:- studii superioare de specialitate in domeniul economic- experienta minima de 2 ani in domeniul contabil (orice nivel este acceptat)- cunoasterea programelor de contabilitate Ciel sau Saga constituie un avantajDescrierea jobului Candidatul ales va gestiona un portofoliu de clienti conform pregatirii si experientei sale (pe diverse domenii de activitate), va opera documentele contabile lunare, va intocmi evidenta contabila pana la nivel de balanta si va intra in responsabilitatea sa depunerea declaratiilor fiscale (daca experienta nu cuprinde intreaga gama, va fi invatat la locul de munca). Sunt EXCLUSE din atributiile sale intocmirea bilantului, evidenta personalului (cu declaratiile aferente) si calculele impozitelor.
GRIGORESCU CRISTINAECATERINA CONSULTANT FISCAL
Candidatul ideal - studii finalizate in domeniul economic;- limba engleza;- cunoasterea MS Office, excel avansat;- responsabil, determinat, organizat, spirit de echipa, abilitati de comunicare;- experienta minim 3 ani.Descrierea jobului - Inregistrarea facturilor din plata cash in sistem contabil;- Intocmirea declaratiilor;- Reconcilieri de solduri;- Reevaluare pentru alte valute;- Inventar;- Mijloace fixe;- Suport pentru auditorii externi;- Intocmirea de rapoarte conform cerintelor managementului.
PLASESS (ROMÂNIA)
Candidatul ideal Minim studii mediiCunostinte de contabilitate primara, gestiune si arhivare documenteCunostinte utilizare calculatorExperienta de lucru in programul WinMentor constituie avantajDescrierea jobului Comunicare directa cu clientii pentru preluarea comenzilorAsigurarea consilierii clientilor alaturi de echipa Lomilux AOperarea in programul de contabilitate WinMentor:- Intocmirea documentelor necesare pe baza comenzilor- Incasarea si operarea instrumentelor de incasareBeneficiiDezvoltare profesionala intr-un mediu competitivPachet salarial motivant
LOMILUX A
Candidatul ideal Experienta minim 2 ani intr-o firma de contabilitate.Experienta in coordonarea unei echipe (min 3-4 persoane).Bune cunostinte in domeniul contabilitatii/fiscalitatii .Operarea programelor: Primavera, SoftPro (reprezintă un plus ).Descrierea jobului Verificarea corectitudinii documentelor primare si/sau a evidentelor contabile.Respectarea politicilor si procedurilor contabile stabilite la nivel de societate.Verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare.Realizarea de centralizatoare, situatii sau rapoarte necesare desfasurarii activitatii sau la solicitarea managerilor/actionarilor.
MAXAGRO CENTER
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane angajeaza Contabil Sef pentru un client cu sediul in Lugoj.Responsibilities:Intocmeste evidentele contabile ( registre si jurnale);Intocmeste si verifica balanta lunara, bilantul semestrial si anual;Depune declaratii Statistica – lunar, trimestrial si anual si BNR;Intocmirea declaratiilor lunare si deconturilor de TVA;Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere luna);Raspunde de organizarea si controlul inventarierii patrimoniului societatii;Inregistreaza evidenta productiei finalizate si a celei in curs de executie;Cunoasterea la zi a legislatiei fiscale – contabile si intelegerea implicatiilor modificarilor legislative raportate la activitatea firmei;Asigurarea evidentei contabile a operatiunilor economice ale companiei in conformitate cu legislatia in vigoare.Intocmirea unor diverse rapoarte financiare ;Candidate Profile:Studii superioare de profil economic.Experienta profesionala in domeniu minim 2
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Suntem o societate comercială cu peste 20 de ani de activitate în domeniul instalațiilor, ce activăm pe piața din România, iar pentru sediul din Timișoara căutăm o persoană care să se alăture echipei noaste pe poziția de: Responsabil birou – Funcționar economic.Cerințe :Absolvent(ă) de studii superioare; (constituie un avanataj studiile economice);Cunoștințe contabilitate primară;Atenție sporită la detalii;Abilitatea de a gestiona mai multe sarcini concomitent; Capacitate de organizare și planificare;Competențe digitale - operare PC (Pachetul Office – în special Microsoft Word și Excel);Bune cunoștințe de limba engleză (citit, scris, vorbit);Capacitate de respectare a termenelor limită;Descrierea jobului Activități Contabilitate primară :Colectare și introducere facturi furnizori în WinMentor;Emitere și înregsitrare facturi clienți;Evidență clienți de încasat;Evidența furnizorilor ce urmează a fi puși la plată (scadențar);Evidență deconturi personal (fără înregistrare
Confidenţial
Descrierea jobului - organizarea şi ţinerea evidenţei financiar-contabile- ţinerea evidenţei primare (întocmire facturi, recepţii, bonuri deconsum, bonuri de predare produse finite, descărcarea gestiunii deproduse finite, , registru de casă, registru de bancă, situaţiifurnizori/clienţi pe termene scadente) şi înregistrarea documentelorjustificative în contabilitatea financiară;- întocmirea şi înregistrarea la organele administrative competente adeclaraţiilor lunare/trimestriale (D100, D300, D394, D390,D205, D107,etc.);- întocmirea şi înregistrarea la organele administrative competente asituaţiilor financiare anuale/semestriale;- întocmirea balanței lunare de verificare şi a registrelor decontabilitate obligatorii;- întocmirea statului individual de plată pentru personalul societăţii- înregistrarea şi transmiterea către ITM - Revisal a contractelorindividuale de muncă/acte aditionale/decizii de incetare,etc;- eliberare adeverinţe salariaţi: vechime/ venit /bancă / şomaj / medicde famili
FAN RIN RRS
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane recruteaza pentru clientul sau, un mare producator de profile obtinute la rece, cu sediul in Buzias, Contabil Senior.Responsibilities: Intocmire raport DAILYCASH cu incasarile si platile din ziua precedenta; Incarcat extrase bancar EUR si HUF in SAP; Prelucrare extrase EUR si HUF in SAP , doar platile; Transmitere “miscari”, respectiv incasarile din ziua curenta de cel putin doua ori pe zi catre departamentul credit; Inregistrare facturi cu receptii pentru materii prime in lei si toate facturile cu receptii in Eur si HUF; Inregistrare facturi de servicii in Eur si HUF; Verificare in SAP inregistrarea facturilor; Efectuare scadentar zilnic si transmitere spre aprobare; Evidenta platilor introduse manual in Registru OP, cu numere de OP; Efectuare restituiri la clienti, solicitare formulare IBAN, verificare daca sunt incarcate in SAP; Inregistrare delegatii externe; Descarcat extrase Eur si Lei si incarcarea acestora in SAP; Cash
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Ești în căutarea unui loc de muncă? Angajăm CONTABIL pentru o companie ce își desfășoară activitatea în domeniul cosmeticelor, din Timișoara.Ești candidatul ideal dacă: Ești absolvent de studii economice; Ai experiență în domeniul economic minim 3 ani; Ești organizat, atent la detalii și respecți planificările; Ai cunoștințe de legislație fiscală, de operare Excel, Word – nivel avansat.Descrierea jobului Responsabilitățile tale vor fi: Se asigură de corectitudinea documentelor contabile primte de la furnizori, clienți, colaboratori; Efectuează înregistrările contabile conform legislției fiscale în vigoare; Verifică datele introduse în programul de contabilitate; Păstrează evidența contabilă și urmărește furnizori, clienți; Participă la elaborarea situațiilor pentru audit și controale; Verifică jurnalele de cumpărări/ vânzări, reconcilează soldurile de stocuri, deconturi, avansuri salariați.Ce îți oferim? Pachet salarial avantajos; Tichete de masa ( 20 lei/zi lucrata);
LIFE IN JOB SRL
Candidatul ideal Cerinte:Studii superioare;Membru CECCAR – constituie un avantaj;Cunostinte in operarea programului MS Office ( Excel, Word, Powerpoint) si Internet;Cunoasterea programului SAP constituie un avantaj;Limba engleza – vorbit si scris (fluent la nivel business); Limba germana-constituie avantajAbilitati de comunicare si negociere;Corectitudine, ambitie, atitudine principiala in relatiile interpersonale;Obiectivitate in evaluarea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale; capacitate de reactie;Abilitati excelente de comunicare si relationare;Spirit de echipa dar si capacitate individuala de lucru;Atentie la detalii si acuratete;Capacitati de analiza si sinteza;Stabilitate mentala, echilibru emotional si atitudini constante;Putere de decizie si responsabilitate;Descrierea jobului Responsabilitati:Prelucrarea situatiilor financiareEvidenta contabilaVerificarea si inregistrarea facturilorCrearea si transmiterea declaratiilor catre autoritati (ANAF, INTRASTAT etc.)
MOEMAX.RO
Candidatul ideal - studii economice superioare finalizate sau în curs de finalizare- experienta pe un post similar de minim2 ani- nu este necesara calificarea ca expert contabil- persoana organizata, atenta la detalii cu abilitati de planificareDescrierea jobului - intocmire evidente contabile sub supravegherea managementului- intocmire si verificare balanate contabile si jurnale obligatorii- intocmire declaratii fiscale- mentinerea comunicarii cu clientii alocati
MCFINK
Candidatul ideal Studii medii; Cunostinte operare PC-nivel mediu; Cunostinte contabilitate primara; Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc; Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti; Prezenta agreabila, sociabila si activa; Atentie la detalii; Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Tiparirea tichetelor de pariere; Gestionarea incasarilor si a platilor; Intocmirea documentelor de contabilitate primara; Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.BENEFICII: Tichete de masa; Bonusuri in functie de performanta si implicare; Formare profesionala in cadrul companiei; Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
Mozzart
Scurta descriere a companieiZF Tech Center Timișoara cu o infrastructură ultra modernă și un sistem de conectare cu servere de mare viteză, va asigura suport proiectelor ce vor modela viitoarea generație de mobilitate la nivel mondial pentru sectoarele: Mecatronică, Hardware și Software. Membrii echipelor ZF România beneficiază de oportunități excelente de carieră, acces la laboratoare de ultimă generație și mediu de lucru multicultural, fiind colaboratori în proiecte internaționale. Vrei să faci parte din echipa noastră și să asigurăm împreună următoarea generație de mobilitate? Află care sunt pozițiile deschise in ZF Tech Center Timisoara in domeniile Dezvoltare, Validare Software și Hardware si vino alaturi de noi! Stiați că …? În România, ZF dispune de peste 5 000 de persoane în cinci locații (Timișoara, Roman, Oravița, Lupeni, Marghita) și furnizează servicii către industria automotive din toată lumea: servicii de cercetare și dezvoltare în industria automotive, precum si producti
ZF TECH CENTER TIMISOARA
Ne marim echipa! Cautam persoane motivate care sa alature echipei noastre.Fima de constructii din Timisoara cautam persoana pentru departamentul contabil cu cunostiinte in contabilitatea primara.Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne sunati.
Noua Casa Locuinte SRL
- Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;- Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului decont;- Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului decasa; - operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si inavans;- operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse,precum si a platilor catre acestia;- verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri dintrezorerie in lei;- incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri sicheltuieli. -operarea zilnica aregistrului de casa
varunas srl
Candidatul ideal Gi Group recruteaza Contabil Senior pentru partenerul sau, o companie care oferă la nivel mondial soluţii individuale din materiale lemnoase.Cerinte: Studii superioare de profil economic; Experienta profesionala in domeniu minim 2 ani; Cunostinte avansate operare PC (MS Office); Persoana responsabila, buna capacitate de organizare si stabilire a prioritatilor; Atitudine pozitiva, fire comunicativa si proactiva; Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate; Cunoasterea standardelor nationale de contabilitate si a legislatiei in domeniu; Limba engleza si/sau germana-nivel mediu (constituie un avantaj).Descrierea jobului Responsabilitati principale: Intocmeste evidentele contabile ( registre si jurnale); Intocmeste si verifica balanta lunara, bilantul semestrial si anual; Depune declaratii Statistica – lunar, trimestrial si anual si BNR; Intocmirea declaratiilor lunare si deconturilor de TVA; Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere luna)
Gi Group Professional
Candidatul ideal Dacă ai capacitatea de a lucra în echipă, ești o persoană dinamică și ordonată, nu ezita să ne contactezi!Descrierea jobului -Înregistrare documente-Contabilitate primară-Capacitatea de a lucra în echipă-Securitatea și protecția muncii-Cunoștințe în IT-Limbă străină nivel avansat-Abilitați excelente de comunicare-Studii superioare-Corectitudine-Seriozitate-Atitudine principială în relațiile cu oamenii
LOCKOUT SYSTEMS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.