Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Joita

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Joita

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Joita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Esti atent la detalii dar ai si capacitate de analiza si sinteza? Iti doresti sa devii un bun specialist, intr-un mediu profesionist? Esti un teamworker si iti place sa iti canalizezi energia impreuna cu colegii pentru atingerea tintelor de echipa si a termenelor limita?Iti doresti sa lucrezi intr-o organizatie cu sisteme de lucru moderne, care te incurajeaza sa te dezvolti personal si profesional?Atunci …locul tau este la noi!!!Daca doresti sa te alaturi echipei noastre si esti/ai: absolvent/a studii superioare – profil economic, de preferat specialitatea contabilitate şi informatica de gestiune sau finante- banci; experienţă profesională de specialitate - minim de 5 ani; si in functie de conducere – 2 ani. Membru CECCAR si/sau al Camerei Consultantilor Fiscali cunostinte aprofundate privind legislatia in vigoare care reglementeaza activitatea financiar-contabila; cunostinte limba engleza – nivel avansat (scris, vorbit); cunostinte MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
MATECO
Candidatul ideal Noi suntem:#OameniiDeLaProfi si ne ghidam zilnic dupa cele 3 valori – respect, onestitate si responsabilitate.Cautam oameni buni si implicati care vor sa creasca personal si profesional, alaturi de o echipa cu peste 25.000 de colegi in toata tara.Suntem deschisi sa ii primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte din reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national si cel mai mare numar de magazine din Romania.Scopul fiecarei zile este sa fim mai buni si sa reprezentam cu mandrie brandul Profi.Compania noastra evolueaza odata cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care il au colegii nostri, confirma de fiecare data aprecierea si recunoasterea pe care le aratam celor care se implica, sunt responsabili si vor sa isi construiasca o cariera la Profi.Ce facem noi pentru tine?Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentru toti colegii nostri.- Inve
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Studii medii/superioare de specialitate Minimum 3 ani experienta in salarizare Cunoasterea legistatiei in domeniul salarizarii si muncii , asigurarilor sociale si de sanatate Experienta de lucru in software de salarizare constituie avantaj Cunostinte operare pachet MS Office Limbi straine cunoscute: engleza nivel mediu (avantaj) simt al responsabilitatii de nivel ridicat capacitate de planificare si organizare, atentie la detalii, rabdare, meticulozitate bune abilitati de lucrul cu cifrele si orientare spre detalii gandire analitica si capacitate de sinteza capacitate de a colecta, compila si analiza date abilitati de comunicare diplomație, confidențialitate, integritate si onestitate Descrierea jobului Scopul postului: desfasoare activitati de calcul si evidenta drepturilor salarialeATRIBUTII:a. Calculeazã si centralizeazã drepturile salariale cuvenite salariatilor societãtii, pe baza documentelor care i-au fost aduse la cunostinta.b. Intocmeste statele de platã, luna
SHIPYARD ATG GIURGIU
Candidatul ideal Societatea HeidelbergCement România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Operator stație sortare, pentru punctul de lucru Balastiera Cornetu - Mihăilești, jud. Ilfov.Cerințele postuluiStudii și experiență: Școală profesională, profil tehnic; Minim 1 an experiență în domeniul industrial;Cunoștințe și abilități necesare: Cunoștințe privind caracteristicile tehnice și funcționale ale echipamentelor și utilajelor; Abilități de comunicare și lucru în echipă; Îndemânare, viteză de reacție și precizie în execuție; Capacitate de concentrare și atenție sporită; Punctualitate, seriozitate și corectitudine.Descrierea jobului Principalele responsabilități: Asigură buna funcționare a utilajelor și echipamentelor din stația de sortare; Participă în cadrul activităților generale de mentenanță; Execută lucrări de întreținere curentă a tuturor utilajelor și echipamentelor pe care le deservește; Gestionează materialele și piesele de schimb necesare
Carpatcement
Ofer servicii contabilitate primara de la domiciliu
Persoana fizica
Candidatul ideal Salut! Noi suntem SKILLD by eJobs și ne-am propus să conectăm super talente cu super companii.În acest moment suntem în căutarea unui Contabil Senior pentru unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de consultanță de pe piață.Ai experienta în contabilitate în cadrul unei companii ce oferă servicii de consultanță? Așteptăm Cv-ul tău!Cerințe: Să fii o persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate, Să ai finalizate studiile superioare în domeniul economic Să ai cel puțin 4 ani experiență în contabilitate Să ai experiență în coordonarea unei echipe Să ai o certificare locală/internațională (finalizată sau în proces de finalizare) Să fii un bun cunoscător al programului Navision Dynamics Să ai experiență în utilizarea unui sistem ERP Să cunoști limba engleză la un nivel avansat Să fii un bun cunoscator de ExcelDescrierea jobului Responsabilități: Coordonarea proiectelor alocate și a echipei de contabili care lucrează pe proiectele resp
EXPLOREPCOM
Angajez fata/doamna pentru contabilitate primara. pentru depozitul de lenjerie. Cunostintele excel sau alte programe conta constituie un avantajAsiguram transport Giurgiu oras - Adunatii Copaceni . Salariu motivant in functie de experienta.Masa de pranz este asigurata.
Serena Exim SRL
Descrierea jobului 6560 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H. ESSERSH.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii , dar, mai presus de toate, este o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 6560 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși care îndrăznesc să facă afaceri, sunt pregătiți să fructifice oportunitățile și să facă o diferență în fiecare zi, prin simplitate. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne îngrijim de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Da, cei 6560 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H.Essers.Sperăm ca vei înțelege și tu în curând motivele! Căutăm un Operator Calculator.CE VEI FACE În calitate de Operator Calculator, nu numai că vei asigura o urmărire corectă și
H ESSERS
Candidatul ideal Maersk Romania recruteaza persoana care:- are experienta in domeniul logistic de minim 3 - 5 ani pe pozitie de coordonare echipa depozit;- are atitudine si stil de comunicare constructive, clare si proactive in relatia cu echipa, reusind sa motiveze si sa insufle responsabilitate si coeziune;- are capacitatea de a prioritiza activitatile si urmari implementarea planului de lucru zilnic, astfel incat se asigure desfasurarea optima a operatiunilor, furnizand servicii de cea mai buna calitate clientului;- are cunostințe de operare MS Office, in special Excel, Outlook;- cunoaste fluxurile si modul operare intrari / iesiri marfa in WMS;- manifesta flexibilitate, spirit de echipa, responsabilitate, seriozitate, implicare si atitudine proactiva;- are usurinta in a invata un nou sistem de gestiune stocuri;- vorbeste limba engleza, nivel mediu.Descrierea jobului Scopul general al postuluiTrasarea unei conduite clare, de leadership si dezvoltare a echipei operationale, astfel in
MAERSK ROMANIA
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Iti face placere sa vorbesti la telefon si sa ii ajuti pe ceilalti? Esti spontan, curios si dornic sa lucrezi intr-un mediu de lucru dinamic? Atunci hai la Vodafone.Echipa noastra de Call Center a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum. Asta este sansa ta sa devii colegul nostru!Aplica acum pentru pozitia de Consultant Customer Service Call Center si hai sa ne cunoastem.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci?Sa oferi suport clientilor noi si sa dеzvolti relatiilе cu cei existenti, prin gasirea unor solutii potrivite nеvoilor acestora;Sa respecti normеle de confidеntialitate.Sa fii organizat, punctual si sa iti poti desfasura activitatea zilnica pe un computer.Ce iti oferim noi?Program flexibil: poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4h/6h/8h), sa ai destula energie si pentru un suc dupa munca.Mod de lucru hybrid (o parte din timp in sediul Vodafone, cealalta parte din confortul casei tale).Training in care inveti tot ce ai nevoie pentru ca
VODAFONE ROMANIA
Scurta descriere a companieiSă ne cunoaștem!V-ați întrebat vreodată cum ajung pe rafturi produsele Pampers, Ariel, Oral-B, Duracell, RioMare, Pringles, Dolce&Gabbana, BOSS, Wella, Londa? Cine este responsabil de vânzarea și livrarea acestora către clienti?Noi suntem!Faceți cunoștință cu distribuitorul FMCG Interbrands Orbico. Acoperim o gamă largă de brand-uri cunoscute la nivel mondial, de la produse de îngrijire ale părului la produse alimentare și nealimentare.Cu o echipă de experți profesioniști pasionați, oferim soluții complete de afaceri pentru vânzări, servicii logistice și brand management pentru mărcile din portofoliul nostru.În viața noastră de zi cu zi suntem conduși de misiunea, viziunea și valorile noastre.Cerinte Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: - Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare); - Experienta in retail (1 an); - Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; - Foarte bune abilitati de comunicare si
INTERBRANDS ORBICO
Candidatul ideal Angajam personal depozit -ZONA LIBERA-OPERATOR CALCULATORDescrierea jobului SALARIU 2800 BRUT+ 20 bonuri de masa (20X20lei)Program de lucru LUNI-VINERI 8 ore.Nu se lucreaza ore suplimentarePosibilitati de promovare.
ROCAST
Candidatul ideal Avem nevoie de forte noi si oameni cu initiativa in echipa noastra de la sala de jocuri din centru- Player.Cum ar trebui sa fie persoana ideala: Sa stie sa zambeasca; Sa fie de gasca. Sa fie dispusa sa invete. Sa fie organizata; Sa fie dispusa sa lucreze ture de noapte.Descrierea jobului Ce oferim: Contract pe perioada nedeterminata; Bonus lunar; Concursuri; Mariri salariale la 1 an, 2 ani samd; Colegi buni si intelegatori; Seriozitate;Daca te entuziasmeaza ideea de a lucra cu noi si te potrivesti cu descrierea de mai sus, trimite un CV si te contactam noi.
CELLADA
Descrierea jobului Noi știm că deja ești un #winner, dar suntem convinși că împreună putem crește. Este momentul potrivit să te transferi în echipa noastră. Ai un loc de titular asigurat, un job stabil și dacă evoluțiile tale sunt pe măsură, poți fi promovat oricând.Candidatul ideal- Studii medii- Cunostinte de operare PC - nivel mediu- Persoana pozitiva, responsabila si comunicativa, cu o atitudine orientată către client- Serios, loial, punctual si corectDescrierea jobului:- Prezentarea ofertei de pariere clienților și gestionarea relatiei cu acestia- Plasarea biletelor de pariere- Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti din agentie- Întocmirea unor simple rapoarte la finalul zilei de lucru- Păstrarea standarului de imagine a brandului in agentieBeneficii- venituri medii intre 2150 – 5000 ron- Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca stabil- Program de lucru flexibil, doua zile cu doua libere, de la 10 la 22- Salariu fix si tichete de masa- Plata orelor su
DREAM BETTING
Candidatul ideal Diploma de bacalaureat-obligatoriu; Persoane sociabile, comunicative, care se integreaza rapid in colectiv si care au o exprimare clara si cursiva; Persoane cu si fara experienta in call center, inclusiv studenti dornici sa invete si sa progreseze; Persoane cu capacitatea de a se adapta la interlocutori de tipologii diferite;Descrierea jobului Contactarea potentialilor respondenti pentru aplicarea interviurilor telefonice (outbound);BENEFICII: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program de lucru: 9.00 - 17.30(L-V); Salariu atractiv, ce creste cu fiecare an de vechime in cadrul firmei; Bonus anual in functie de performanta; Mediu placut de munca, echipa tanara, energica; Respect si aprecierea rezultatelor muncii depuse.
MARKET INSIGHT SOLUTIONS
Candidatul ideal Te asteaptam intr-un cuib vesel din care zilnic zambetele si buna dispozitie nu lipsesc!Suntem o echipa tanara, ambitioasa, dinamica si cautam pe altii asemenea noua, care sa ni se alature!Daca esti o fire entuziasta si iti face placere sa socializezi, esti persoana potrivita pentru a face parte din echipa noasta!Te vrem in echipa noastra daca:- esti o persoana perseverenta, ambitioasa si atenta la detalii;- ai abilitati de comunicare, spontaneitate, atentie distributiva;- ai aspect placut, ingrijit;- disponibilitate pentru program in ture, inclusiv de noapte (12/24,12/48); se lucreaza 15-16 zile pe luna.Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi :- intampinarea clientilor in sala de joc si servirea cu bauturi din produsele de protocol;- oferirea de informatii despre regulile de joc si modul de functionare a aparatelor;- realizarea platilor corespunzatoare castigurilor obtinute de participantii la joc si intocmirea raportului asupra platilor efectuate.Noi iti of
LUCKY SEVEN GAMBLING
Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY
Candidatul ideal Manager Agentie Turism (home based)/ Corporate ConsultantExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit realizat in functie de valoare totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.