Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Lugoj

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Lugoj

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Lugoj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Gi Group recruteaza Contabil Senior pentru partenerul sau, o companie care oferă la nivel mondial soluţii individuale din materiale lemnoase.Cerinte: Studii superioare de profil economic; Experienta profesionala in domeniu minim 2 ani; Cunostinte avansate operare PC (MS Office); Persoana responsabila, buna capacitate de organizare si stabilire a prioritatilor; Atitudine pozitiva, fire comunicativa si proactiva; Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate; Cunoasterea standardelor nationale de contabilitate si a legislatiei in domeniu; Limba engleza si/sau germana-nivel mediu (constituie un avantaj).Descrierea jobului Responsabilitati principale: Intocmeste evidentele contabile ( registre si jurnale); Intocmeste si verifica balanta lunara, bilantul semestrial si anual; Depune declaratii Statistica – lunar, trimestrial si anual si BNR; Intocmirea declaratiilor lunare si deconturilor de TVA; Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere luna)
Gi Group Professional
Ești candidatul ideal dacă: Ai făcut contabilitate românească de la A la Z cel puțin 5 ani (tehnic și teoretic);Nu te întrece nimeni când vine vorba de cunoștințe despre Legea Contabilității și Codul Fiscal;Ai experiență în firme cu obiect de activitate producție; Ai studii superioare financiar-contabile;Ești o persoană organizată, responsabilă și știi să comunici eficient;Ești o persoană independentă în activitatea ta. Responsabilități: Organizează, conduce, controlează și răspunde de desfașurarea activității financiar-contabile a societății;Răspunde de stabilirea corectă a documentelor financiar-contabile care se întocmesc și de circuitul lor în cadrul societății în conformitate cu procedurile interne;Organizează, participă și răspunde de întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil lunar și anual;Asigură asistență și consultanță în probleme de natură financiar-contabile pentru conducerea societății;Reprezintă departamentul financiar - contabil al societății î
Recrumind
Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare de profil economic. Experienta profesionala in domeniu minim 2 ani. Cunostinte avansate operare PC (MS Office). Persoana responsabil(a), buna capacitate de organizare si stabilire a prioritatilor. Atitudine pozitiva, fire comunicativa si proactiva. Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate. Cunoasterea standardelor nationale de contabilitate si a legislatiei in domeniu. Limba engleza si/sau germana-nivel mediu (constituie un avantaj).Descrierea jobului Responsabilitati principale: Intocmeste evidentele contabile ( registre si jurnale); Intocmeste si verifica balanta lunara, bilantul semestrial si anual; Depune declaratii Statistica – lunar, trimestrial si anual si BNR; Intocmirea declaratiilor lunare si deconturilor de TVA; Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, inchidere luna); Raspunde de organizarea si controlul inventarierii patrimoniului societatii; Inregistreaza evidenta productiei finalizate si a celei in c
WERZALIT LEMN TECH SRL
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane recruteaza pentru clientul sau, un mare producator de profile obtinute la rece, cu sediul in Buzias, Contabil Senior.Responsibilities: Intocmire raport DAILYCASH cu incasarile si platile din ziua precedenta; Incarcat extrase bancar EUR si HUF in SAP; Prelucrare extrase EUR si HUF in SAP , doar platile; Transmitere “miscari”, respectiv incasarile din ziua curenta de cel putin doua ori pe zi catre departamentul credit; Inregistrare facturi cu receptii pentru materii prime in lei si toate facturile cu receptii in Eur si HUF; Inregistrare facturi de servicii in Eur si HUF; Verificare in SAP inregistrarea facturilor; Efectuare scadentar zilnic si transmitere spre aprobare; Evidenta platilor introduse manual in Registru OP, cu numere de OP; Efectuare restituiri la clienti, solicitare formulare IBAN, verificare daca sunt incarcate in SAP; Inregistrare delegatii externe; Descarcat extrase Eur si Lei si incarcarea acestora in SAP; Cash
ADECCO RESURSE UMANE
PROFILE:Studies : University degree in Finance or Accounting;Experienced in US GAAP reporting would be mostly valued;Experience in ERP system, SAP would be considered as a plus;Strong knowledge and understanding of international accounting standards;Very good MS Office knowledge;Fluency in spoken and written English;RESPONSIBILITIES:Be responsible for the preparation of financial statements and reports, budgetsand forecasts together with other departments involved;Coordinates and provides input for the preparation of short term operating budgets;Compiles specific related reports as required by the local and corporate management;Involved in transfer price creation and collaboration with other divisions from other countries;Works together with other departments to achieve financial results of the Division;Directly involved and creates Financial Monthly Closure and follow-up with Management Team of the Division;SKILLS:Analytical and logical thinking;Good presentation skills;Values Teamwor
AUTOLIV ROMANIA
Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit di
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Scurta descriere a companieiHoneywell is a Fortune 100 company that invents and manufactures technologies to address tough challenges linked to global macro trends such as safety, security, and energy. With approximately 122,000 employees worldwide, including more than 19,000 engineers and scientists, we have an unrelenting focus on quality, delivery, value, and technology in everything we make and do.Cerinte Abilitatea de a analiza informațiile și concepteleCapacitatea de a colabora cu alții și de a lucra independentO bună coordonare, abilități motorii și dexteritateExperiența constituie un avantajAbilitatea de a comunica informații în mod clarResponsabilitati•Asamblare produse electronice si subansamble prin montarea componentelor•Opereaza masini si echipamente pentru procese automate/semiautomate•Realizeaza conexiunile fara lipire si prin lipire•Experienta industriala influentiaza direct stabilirea nivelului salarial Alte informatiiPersoanele interesate vor trimite un CV direct la s
HONEYWELL
Tmpreuna suntem Lidl, Angajator de Top atat tn Romania cat si tn Europa pentru al cincilea an consecutiv si te asteptam tn echipa noastra pentru a face primul pas tn cariera ta alaturi de noi! Rolul tau Vei fi responsabil/a de tntretinerea si gestionarea sloturilor de programare, cat si de coordonarea camioanelor la descarcare; Vei tnregistra avizele de livrare, vei verifica eventualele diferente si vei contabiliza intrarile de marfa; Vei fi responsabil/a de prelucrarea comenzilor primite din partea magazinelor; Vei optimiza si prelucra planul de curse tn functie de numarul de paleti comandati; Vei tntretine datele de baza relevante pentru depozit; Vei oferi suport tn organizarea si efectuarea inventarului tn depozit si te vei asigura, prin implicare directa, de o buna functionare a acestuia. Oferta noastra Un plan de scolarizare personalizat si un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorari salariale garantate anual; Sporuri salariale atractive, bonusuri si prime ocazionale; Tichete
LIDL ROMANIA
Candidatul ideal Ai studii medii finalizate; studiile superioare reprezintă un avanataj; Ai experiență profesională anterioară de minim 1 an; experiența anterioară în logistică sau retail reprezintă avantaj; Ești organizat/ă, motivat/ă și cu dorință de dezvoltare; Ai abilități de multi-tasking și ești atent/ă de la detalii; Dai dovadă de proactivitate, perseverență și orientare către rezultate; Ai cunoștințe de MS Office (Excel, PowerPoint); Cunoști limba engleză la nivel conversațional.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Vei fi responsabil/ă de întreținerea și gestionarea sloturilor de programare, cât și de coordonarea camioanelor la descărcare; Vei înregistra avizele de livrare, vei verifica eventualele diferențe și vei contabiliza intrările de marfă; Vei fi responsabil/ă de prelucrarea comenzilor prim
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal - absolvent de studii superioare economice-experienta in domeniu- cunostinte de contabilitate financiara, de gestiune si fiscalitate- abilitate de a lucra intr-un mediu dinamic, cu termene limita- acuratete, promptitudine, seriozitate- spirit de echipa si individual, abilitati de comunicareDescrierea jobului Responsabilități:- inregistrarea exacta si la timp a facturilor de furnizori privind :achizitiile de bunuri, mijloace fixe, prestari servicii , dupa verificarea prealabila a prevederilor legale aplicabile in vigoare- inregistrarea documentele de casa si banca si verificarea registrelor aferente- emiterea si inregistrarea instrumentelor de plata CEC, BO, OP- urmarirea soldurilor contabile la clienti si furnizori si trimiterea confirmarilor de sold anuale- intocmirea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli si deplasare- verificarea jurnalelor de TVA- pregatirea situatiei pentru intocmirea declaratiei intrastat- arhivarea documentelor lunareBeneficii- Salariu atra
CLARISMART CONSULTING
Scurta descriere a companieiGi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.Cerinte Candidatul IdealGi group recruteaza Masinist intretinere si operare utilaje de productie, pentru o companie care se ocupa de productia ambalajelor pentru piese auto.Cerinte:Experienta de minim 2 ani ca masinist, lacatus, mechanic, strungar, frezor, prelucrare prin aschiere, reglori mecanici, mecanisme, mentenanta fulii, prese; Minim studii medii; Disponibil pentru program in 2 schimburi; Dornic de a invata lucruri noi (compania ofera training in Lugoj si in Austria).ResponsabilitatiDescrierea jobului:Responsabil de alimentarea utilajelor cu materie prima; Intretinerea utilajului; Urmarirea parametrilor; Respectarea procedurilor de lucru.Se ofera:Salariu fix cu ma
Gi Group Professional
Candidatul ideal Hai, vino, fă și tu parte din familia Nobila Casa! Căutăm trei consultanți de vânzări pentru consilierea clientilor pentru magazinul nostru din Iulius Mall.Dorim să fie un magazin cât mai aproape de clienții noștri!Pentru acesta avem nevoie de ajutorul Tău: să aducem zâmbet în magazin și să creăm o atmosferă caldă, unde Te simți ca acasă. 😊Descrierea jobului Beneficii:- salariu motivant+bonusuri din vânzări- bonusuri si competitii, challenge-uri permanente- bonuri de masă (valoare 20 de lei/zi)- discount excluvi de 25% pentru cumpărături la Nobila Casa- cursuri interne- sistem intern de bonusare pentru recomandare persoane spre angajare- plan de carieră personalizat în funcție de abilitățile și motivația persoanei- Bonus extra pentru zilele de weekend lucrate peste 2 weekenduri pe lună (150 lei extra pentru o zi de weekend)- Majorări salariale anuale garantate- Timp de lucru flexibil- Siguranța unei companii de familie cu tradiție- Muncă dinamică și variatăDacă deții:
MENDOLA PRO
Candidatul ideal Cerinte:studii medii sau superioare;abilitati de analiza;bun organizaror;flexibilitate si responabilitate;cunostinte de microsoft excel;limba italiana / engleza -reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:Responsabil de fabricarea nutreturilor combinate;Tine evidenta consumurilor de materii prime si a produsului finit;Urmareste repsectarea procesului tehnologic;Verifica calitatea si cantitatea cerealelor si a materiilor prime.Oferim :Pachet salarial atractiv;Tichete de masa;Abonament servicii medicale la o clinica privata;Trainig de specialitate in Italia;Decontarea cheltuielilor de transport;
OVOEST
Candidatul ideal Gi group recruteaza Masinist intretinere si operare utilaje de productie, pentru o companie care se ocupa de productia ambalajelor pentru piese auto.Cerinte: Experienta de minim 2 ani ca masinist, lacatus, mechanic, strungar, frezor, prelucrare prin aschiere, reglori mecanici, mecanisme, mentenanta fulii, prese; Minim studii medii; Disponibil pentru program in 2 schimburi; Dornic de a invata lucruri noi (compania ofera training in Lugoj si in Austria).Descrierea jobului Responsabil de alimentarea utilajelor cu materie prima; Intretinerea utilajului; Urmarirea parametrilor; Respectarea procedurilor de lucru.Se ofera: Salariu fix cu marire peste 6 luni; Tichete de masa de 20 lei; Diverse prime lunare; Al 13-lea salariu; Prima de Paste si Craciun.
Gi Group Professional
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY
Manpower recrutează Contabil Șef pentru o companie de top din industria lemnului, cu locația în Lugoj, Județul Timiș.Responsabilități principale:- întocmește evidențele contabile (registre și jurnale)- întocmește și verifică balanța lunară, bilanțul semestrial și anual- depune declarații Statistica lunar, trimestrial și anual și BNR- întocmirea declarațiilor lunare și deconturilor de TVA- efectuarea notelor contabile (salarii, amortizări, leasing, închidere lună)- răspunde de organizarea și controlul inventarierii patrimoniului societății- înregistrează evidența producției finalizate și a celei în curs de execuție- cunoașterea la zi a legislației fiscale contabile și întelegerea implicațiilor modificărilor legislative raportate la activitatea firmei- asigurarea evidenței contabile a operațiunilor economice ale companiei în conformitate cu legislația în vigoareîntocmirea unor diverse rapoarte financiareCerințe:- studii superioare de profil economic- experiența profesională în domeniu -
Manpower
Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal Manager Agentie Turism (home based)/ Corporate ConsultantExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit realizat in functie de valoare totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.