Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Avem nevoie de o persoana care sa detina urmatoarele calitati. Persoana analitica, Proactiv, Responsonbil, Capacitate de rezistenta la stres si termene limita Diponibila la deplasarea in diferite locatii. Dornic de dezvoltare Implicat Sa aibs cunostinte operare PC, Microsoft Office, in special Excel Permis de conducere categoria BConstituie un avanataj: Cunostinte si experienta in sistemul Saga Cunostinte de baza in domeniul legislatiei fiscale in viogoareDescrierea jobului Responsabilitati: Intocmirea cash flow-ului lunar si a bugetului previzionat de incasari si plati Intocmirea de receptii, bonuri de consum, registru de stocuri, rapoarte de gestiune, urmarirea si evidenta analitica a procesului de productie Urmarirea si evidenta soldurilor pe furnizori/client, intocmirea de situatii si rapoarte necesare in vederea evidentierii corecte si la termen a veniturilor si cheltuielilor Depunere dosare la institutii, etc.Beneficii: Tichete de masa Bonus de performanta
RONIS ONIAD
M&Co HR Services recruteaza pentru o companie nationala specializata in instalatii si echipamente de incalzire din Targu Mures Contabil primar.Responsabilit ți:Verifica actele contabile lunare trimise de catre punctele de lucru si depozit central;Intocmeste si depune declaratia lunara Intrastat;Indosarierea si arhivarea documentelor contabile lunare, dupa inchiderea de luna;Rapoarte extracontabile,lunare sau la solicitare;Transmitere si preluare informatii comune intre departament HR si contabilitate:adeverinte,pontaj,delegatii,concedii medicale,etc.Preluare documente contabile din corespondenta primita.Cerinte:Experienta in contabilitate minim 1 an;Cunostinte de utilizare programe de gestiune si contabilitate;Bune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word);Studii in domeniul financiar- contabil ;Abilitati de organizare si planificare;Meticulozitate si acuratete;Spirit analitic;Seriozitate.Beneficii:Mediu de lucru plăcut;Pachet financiar motivant corelat cu aptitudinile și experiența
MCo Hr Services
Candidatul ideal Charter Trans Air Agency cauta coleg pentru postul de Contabil/Economist care sa gestioneze activitatea contabila a societatilor din grup si care sa comunice cu usurinta cu echipa firmei.Cerinte:- Cunostinte operare PC:Saga, Windows , Ms Office , alte programe informatice in functie de reglementarile legale.- studii superioare economice- abilitati bune de comunicare cu colegii si cu celelalte departamenteSe doreste o persoana care sa se integreze intr-un departament de contabilitate deja format care este in continua ascensiune si care sa-si doreasca un ambient de lucru placut.Descrierea jobului ​Atributiile postului sunt :- Introducere facturi primite de la furnizor- Introducere facturi emise catre clienti/deconturi clienti specifice activitatii de turism- Operare extrase banca/carduri- Registru de casa- Verificare conturi parteneri,deconturi asigurari- Analize cont clienti,furnizori-urmarire plati si cash flow- Verificare jurnale vanz/cump.- Completare declaratii fisc
CHARTER TRANS AIR AGENCY
Candidatul ideal CERINTE:* Cunostinte operare PC* Abilitati de comunicare si relationare* Abilitati de rezolvare a problemelor* Persoana serioasa, responsabila,organizata, dinamica* Experienta pe un post similar si cunostintele de contabilitate primara constituie un avantajDescrierea jobului RESPONSABILITATI:* Preluarea, prelucrarea si verificarea comenzilor* Gestionarea documentelor aferente acestora( facturi, chitantiere, avize de insotire a marfii)BENEFICII:*program flexibil*lucrul intr-un mediu placut*colectiv tanar
Confidenţial
Restaurant angajeaza persoana pe postul de contabil/contabilitate primara. Program de lucru part time, flexibil.
LCRFOOD SRL
Candidatul ideal Ești candidatul ideal dacă: Ai experiență de minim 1 an în gestionarea unui magazin/unei echipe; Ai excelente abilități interpersonale și de comunicare; Ești atent la detalii; Te caracterizează dorinţa permanentă de autodepăşire şi de a rămâne conectat la noutăţile din domeniu; Ai cunoștințe minime de contabilitate primară; Știi limba engleză la nivel mediu.Descrierea jobului Rolul tau: Ești responsabil de toate aspectele operaționale și rentabilitatea magazinului desemnat; Te asiguri că nivelul serviciilor oferite clienților din magazin este conform standardelor companiei; Asiguri implementarea tuturor campaniilor și activităților de vânzare din magazin potrivit standardelor companiei; Monitorizezi, evaluezi și raportezi către managerul de zonă indicatorii de vânzari; Asiguri și efectuezi evaluarea, instruirea și perfecționarea personalului; Gestionezi operațiunile casei de marcat; Organizezi și participi la inventarierea stocului de marfă;Ce îți oferim: Sesiuni const
STUDIO MODERNA
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Experiență de minimum 6 luni într-un post similar;• Bune abilități de comunicare;• Cunoștințe minime de contabilitate primară și facturare;• Bune abilități numerice, capacitate de asumare a responsabilităților și rapiditate în operare documente și gestionare numerar;• Studii medii;• Nivel minim de cunoaștere a pachetului Offic
eMAG
Candidatul ideal Esti candidatul ideal daca ai: Studii superioare finalizate (avantaj) ; Experienta de minim 6 luni intr-un post similar (avantaj) ; Cunostinte in efectuarea operatiunilor de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; operare PC si contabilitate primara; Limba engleza( avantaj);​Esti o persoana: Orientata spre rezultate, eficienta, perseverenta in atingerea obiectivelor; Atenta la nevoile clientului, amabila si ordonata; Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu profesional de lux ?Datorita expansiunii ne marim echipa de vanzari. Vino in cea mai cool echipa si vei beneficia de: Pachet salarial atractiv; Bonuri de masa; Discount angajat la achizitia de bijuterii, dupa 6 luni ; Bonusuri in functie de performanta ; Asigurare medicala in reteaua Medicover; Program in ture (locatie mall); Uniforma; Training-uri specializate ( e-learning & on the job, tehnici vanzare ) !Toate acestea te vor sustine sa te dezvolti atat pe plan profesional cat si personal.Desc
TEILOR
Scurta descriere a companieiCerinte Esti candidatul ideal daca ai:Studii superioare finalizate (avantaj) ; Experienta de minim 6 luni intr-un post similar (avantaj) ; Cunostinte in efectuarea operatiunilor de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; operare PC si contabilitate primara; Limba engleza( avantaj);​Esti o persoana:Orientata spre rezultate, eficienta, perseverenta in atingerea obiectivelor; Atenta la nevoile clientului, amabila si ordonata; Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu profesional de lux ?Datorita expansiunii ne marim echipa de vanzari. Vino in cea mai cool echipa si vei beneficia de:Pachet salarial atractiv; Bonuri de masa; Discount angajat la achizitia de bijuterii, dupa 6 luni ; Bonusuri in functie de performanta ; Asigurare medicala in reteaua Medicover; Program in ture (locatie mall); Uniforma; Training-uri specializate ( e-learning & on the job, tehnici vanzare ) !Toate acestea te vor sustine sa te dezvolti atat pe plan profesional
TEILOR
Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit di
FLANCO RETAIL
M&Co Hr Services recruteaza CONTABIL(A) pentru o organizație dedicată protecției naturii. Cerinţe: studii absolvite cu diplomă de licență în învățământul superior;experiență profesională de 1-3 ani;cunoștințe de operare PC – nivel de utilizator (Word, Excel), programe de contabilitate Saga;
- o atitudine responsabilă;caracter dinamic, capacitate de coordonare;cunoașterea legislației în vigoare și urmărirea-aplicarea schimbărilor;abilități bune de comunicare și de rezolvare a problemelor;Responsabilități: îndeplinirea sarcinilor contabile: prelucrarea datelor, întocmirea și depunerea declarațiilor fiscalecontabilizarea si urmarirea diverselor proiecte, cereri si intocmirea conturilor (intocmirea, verificarea, depunerea si urmarirea pachetelor contabile ce urmeaza a fi depuse la finantatori, tinand cont de termenele limita, suport pentru audit intern, participare activa la acesta)Ce se oferă: salariul competitiv;oportunități de formare și dezvoltare continuă;bonusuri de performanta;p
MCO Training
Candidatul ideal - cunostinte operare PC - contabilitate primara;- experienta relevanta in vanzari;- experienta in conducerea unei echipe constituie avantaj;- spirit de initiativa;- orientare spre performanta si dezvoltare profesionala.Descrierea jobului Descriere job:• Sa indeplineasca planul de vanzari in conformitate cu standardele de calitate Orange Romania• Sa desfasoare in buna conditii programul de fidelizare• Sa creeze o relatie directa si de durata cu clientii din magazin.Responsabilitati:- sa promoveze produsele si serviciile Orange- sa ofere consiliere si sa raspunda solicitarilor clientilor- sa verifice documentele pentru incheierea contractelor cu clientii Orange- sa gestioneze stocurile de marfa transferate spre vanzare- sa arhiveze documentele financiar – contabile- sa realizeze inventarul general (o data pe luna)- sa faca demonstratii pentru telefoane , laptopuri si servicii de date- sa inregistreze corect operatiunile efectuate ca urmare a solicitarilor clientilor.Ofer
INTERCONT GSM
Candidatul IdealMinim 2 an experiență în domeniu; Seriozitate/ responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă; Calități: spirit de observație, răbdare Atentie la detalii Fără antecedente penale;Descrierea jobuluiVerificarea corectitudinii documentelor primite; Arhivarea documentelor; Activități de contabilitate primară; Contabilizarea facturilor de intrare interne si externe (atat intracomunitare cat si importuri), achizitii de bunuri sau servicii; Contabilizarea casieriei (bonuri,chitante, plati catre furnizori si incasari de la clienti) Evidenta a partenerilor furnizori si clienti astfel incat soldurile acestora sa coicida; Colaborare cu echipa departamentului la ținerea corectă și la zi a evidenței financiare și contabile Verificare jurnale de cumparari-vanzari Calcul salariiDescrierea companieiATLAS SPORT SRL cea mai mare companie din Romania specializata in constructii sportive, este promotor al initiativei de incurajare a unui stil de viat
Atlas Sport
Primăria Orașului Ungheni, județul Mureș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcţiei contractuale de execuție, vacante, de referent, gradul IA, din cadrul Compartimentului Cultură.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile
Locuri de munca la stat
Secretara,cu cunoștințe de contabilitate primara.
SC Trans vol BONA srl
ANGAJĂM CONTABILĂ! In Reghin, Jud.MuresDetalii la nr de telefon .Puteti trimite CV-uri pe adresa de mail: Experienta minimă in domeniu este binevenită.
SC INFO MOBILE S.​R.​L
Angajam contabil!Firma de contabilitate angajam contabil/economist cu sau fara experienta in domeniul financiar-contabil.Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa serioasa si dinamica, trimte-ne CV-ul tau.
CONT HOUSE SRL
Candidatul ideal : Persoana sociabila, dinamica si adaptabila cu viteza de lucru cu calculatorul precum si de coordonare a activitatii de birou.Studii superioare precum si un minim de cunostinte de contabilitate primara prezinta avantajDescrierea postului : Atributii :- facturare si avizare- receptii facturi / bonuri de consum- tehnoredactarea diverselor documente- indosariere si arhivare documenteProgram : luni vineri
ZSOFIA
Atribuții:- înregistrări de contabilitate primară și verificarea financiară a contractelor societății- verificarea deconturilor lunare ale angajaților societății- managementul documentelor companiei (sortarea și expedierea corespondenței, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor încheiate de companie, sortarea, arhivarea și evidența lor, securizarea informațiilor cu caracter confidențial)- evidența obiectelor de inventar i a mijloacelor fixe la nivelul întregii companii- colectarea de date și organizarea lor- persoana de legătură cu departamentul contabil și cel tehnic- coordonarea activității de evidență a personalului (ordinele de deplasare, certificatele medicale, cererile de concediu , arhivare)- activități de preluare sarcini de la administratorCe îți oferim:- Perspectiva unei cariere- Posibilitatea de a participa la cursuri de pregătire și avansare plătite de societate - Mediu de lucru modern, plăcut și dinamic- Salariu atractiv, adaptat pregătirii candidatului
VAMTECH PROTECT SRL
Candidatul Ideal- experiență anterioară în domeniu de min. 5 ani;- absolvent al unei facultăți de profil sau a unor cursuri de contabilitate autorizate.- cunoștințe bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicații informatice specifice desfășurării activității);- cunoașterea programului Saga;- cunoașterea limbii engleze reprezintă un plus;Responsabilitati- să asigure înregistrarea cronologică și sistematică, prelucrarea, publicarea și păstrarea informatiilor cu privire la poziția financiară, performanța financiară și fluxurile monetare ale firmei;- să întocmească și să completeze documentele primare ale firmei;- să contabilizeze și să opereze facturile emise de către firmă, încasările pe facturi și în avans;- să emită documente bancare;- să înregistreze încasările și plățile firmei;- să opereze facturile de la furnizori pt. prestații diverse, precum și plățile către aceștia;- să încadreze corect documentele contabilizate pe venituri și cheltuieli.- să sorteze documentele pentru arhiva
SERVICE PP GUARD
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.