Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Ovidiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Ovidiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Ovidiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Scurta descriere a companieiCS Vision este specializata in implementarea proiectelor complexe de management al informatiei, atat in domeniul public cat si privat.Compania activeaza la nivel national si are birouri in Bucuresti, Brasov si Cluj Napoca.Inca din 2002 dezvolta produse personalizate care acopera functiuni de business process management, document managemet and collaboration. In calitate de Microsoft Gold Partner cu competente in Enterprise Content Management si ISV, a fost prima companie care a personalizat Microsoft SharePoint 2003 si 2007 pentru domeniul administratiei publice. Cerinte - cunostinte de gestiune, contabilitate primara;- cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel, Outlook);• abilităţi de comunicare ;• capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile și de a improviza;• foarte bune abilităţi de planificare şi organizare;• experienţă de minim 1 an pe un post similar - este un plus.Responsabilitati- Opereaza in stoc miscarile de marfa-
CS VISION
Candidatul ideal candidat ideal :- lucru in echipa- proactiv- organizat- perseverentDescrierea jobului - 2 posturi disponibile- Asigura suport departamentului de vanzari- Gestioneaza clientii activi ai companiei(primeste comenzi si le onoreaza)- Face oferte clientilor activi ai companiei- Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei- Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Companieie- zona in care activeaza - Constanta sediul CompanieiCerinte:- constituie avantaj experienta anterioara departamentul de ofertare sau gestiune clienti- constituie avantaj experienta anterioara de vanzari- constituie avantaj experienta in domeniul produselor industriale ( de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii);- cunostinte de operare calculator: Word, Excel ;- excelente abilitati de comunicare ( negociere, comunicare persuasiva, perseverenta);- initiativa,- capacitate de analiza logica a situatiilor si informati
DALGECO CONFECŢII TEXTILE
Candidatul ideal - Minim 2 ani experienta intr-un departament financiar-contabil- Studii economice- Abilitati PC : Word, Excel, Outlook- Persoana organizata, riguroasa, flexibila si cu simtul raspunderii- Atitudine proactiva si pozitiva; integritate- Atentie la detalii- Experienta HoReCaDescrierea jobului - Gestionare facturi și solduri clienți- Gestionarea stocurilor de marfa, a materialelor auxiliare, consumabilelor, obiecte de inventar- contabilitate primara- Intocmirea NIR, bonuri de consum, devize de lucrari, facturi- Pregatirea rapoartelor pe clienti - zilnic, saptamanal, lunar- Confirmari de sold clienti (comunicarea cu clientii)- Experienta operare program contabilitate- Experinta in firme de HoReCa constituie avantaj
EURO VIAL RESIDENCE
Candidatul ideal Societate comerciala din Eforie Nord angajeaza pentru perioada sezonului estival 2022 personal pentru contabilitate primara si secretariat.Cerinte:- Nivel studii: minim studii medii- Experienţă profesională: minim 1 an in domeniu pe un post similar;- Abilităţi personale: onest, fire comunicativă, rezistență la stres, capacitate de organizare, abilități de lucru în echipă;TEL 0723534975Descrierea jobului Activitati de contabilitate primara si secretariat intocmire acte si indosariere evidenta acte
HM LIMITED EXIM
Candidatul ideal - Studii superioare in domeniu;- Experienta relevanta in domeniul financiar-contabil – minim 3 ani;- Cunoastere a legislatiei financiar-contabile si fiscale;- Cunostinte solide de operare PC si Microsoft Office–in special Excel. Constituie un avantaj operarea in sistemul de gestiune hoteliera: Opera si Softul de contabilitate Charisma;- Capacitate de a lucra in echipa, dar si independent;- Dorinta de a munci si implicare activa in desfasurarea activitatii;- Abilitatea de a utiliza programe informatice de contabilitate, de a lucra la proiecte multiple, de gestionare a problemelor in vederea atingerii obiectivului final, la termene-limita;- Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, foarte buna gestionare a timpului;- Persoana responsabila, punctuala, dinamica, orientata spre rezultate, rezistenta la stres;- Simt analitic si organizatoric, integritate si loialitate;- Reprezinta un avantaj experienta de munca intr-o societate cu obiect de activitate de turism si
ANA HOTELS
Candidatul ideal Ne dorim sa fii: Persoana energica si pasionata in tot cea ce face Dispus la invatare continua si dezvoltare personala Responsabil fata de sarcinile de serviciu Sa dai dovada de initiative, flexibilitate si sa ai bune abilitati de comunicareDescrierea jobului In cadrul magazinului Max vei prezenta produsele si serviciile societatii in scopul de a atrage clientii si te vei ocupa de ofertare si procesul de vanzare pe toata perioada colaborarii. De asemenea, vei participa la diverse evenimente si traininguri de profil cu scopul dobandirii de informatii ce pot spori calitatea vanzarilor.Responsabilitati: Comunicarea si relationarea cu clientii Propune produsele potrivite solicitarilor clientilor Ofera informatii relevante despre specificul produselor Atingerea obiectivelor zilnice si lunare Gestionarea corecta a stocurilorOferim: Contract pe perioada nedeterminata Salariu fix: incepand de la 2150 lei NET Bonusuri din vanzari: intre 500-4000 lei ,in functie de performante P
MAX
Candidatul ideal - persoana sociabila ;- studii economice finalizate;- experienta de minim 3 ani in functia de contabil ( contabilitate financiara);- cunoasterea SAGA SOFT si MICROSOFT OFFICE.Descrierea jobului descriere job, responsabilitati : - evidеnțа contаbilă pеntru portofoliul de clienti;- inregistrarea documentelor financiar-contabile lunare, corect, conform legislatiei in vigoare ;- verificarea jurnalelor de vanzari, de cumparari, a registrelor de casa, a rapoartelor de gestiune, a balantei analitice;- participarea la inventarierea anuala si operarea rezultatelor inventarierii in evidenta contabila;- respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.);- confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces.
DS EXPERT FINANCE TEAM
Candidatul ideal - experienta de minim 5 ani- cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate.- cunostinte contabile la nivel de balanta (inclusiv inchidere lunara + declaratii catre stat )- studii superioare economice- abilitati bune de comunicare cu colegii si cu celelalte departamente-responsabilitate si acuratete- cunostinte operare PC (aplicatii office si programe de contabilitate, preferabil ,Saga ).Se doreste o persoana care sa se integreze intr-un departament de contabilitate deja format care este in continua ascensiune si care sa-si doreasca un ambient de lucru placut.Descrierea jobului Responsabilitatile vor fi:- inregistrarea documentelor justificative in ordine sistematica si cronologica in evidentele contabile si de gestiune, cu - - - generarea notelor si registrelor contabile si a balantelor de verificare, in conformitate cu legislatia in vigoare si in raport cu specificul si normele interne ale organizatiei;- intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si dec
AOL FIRST HOLDING
Descrierea postuluiCandidatul ideal are:- studii în domeniul economic;- cunoștințe de contabilitate și fiscalitate;- cuno tin e operare PC ;- capacitate de analiză și sinteză ;- atenție la detalii și atenție distributivă ;- abilități de lucru atât individual cât și în echipă.Descrierea jobului- facturare servicii- urmarirea si inregistrarea deconturilor;- inregistrarea facturilor- inregistrarea incasarilor si a platilor;- verificarea inregistrarilor contabile efectuate si validarea lor;Cerințele postului-Bune cunostine operare PC-Cunostinte SAGABeneficii-Salariu motivant
EURO SGTAR GAZ
angajam personal receptie service auto pentru activitatea de programare clienti . gestionare relatie cu furnizorii si clientii completare registru casa , nir-uri .cunostiinte contabilitate primara . cunoscator program saga .program L-V 09-17. relatii la tel
ecopower gpl srl
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2500 până la 2850 LEI pe lună
Candidatul ideal·        Studii economice superioare·        Cunostinte bune ale pachetului Microsoft Office·        Cunoasterea programului Saga·        Experienta minim 2 ani in domeniul financiar-contabil·        Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului·        Fire dinamica flexibila, organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de a lucra in echipaBeneficii·        Grila salariala motivanta Tichete de masa ResponsabilitatiPreia documentele primare de la client pana la data prevazuta in contractul de colaborareGestioneaza un portofoliu de firme, mentine legatura cu clientiiSolicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabileContabilizare documente finan
Total Info Business
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2000 până la 3000 LEI pe lună
Societate de contabilitate cautam contabil cu experienta pentru contabilitate completa.Full time la sediul din faleza nordProgram de lucru Saga
Toprocont
SOCIETATE COMERCIALA ANGAJAZA CONTABIL PENTRU EVIDENTA CONTABILA PRIMARAEXPERIENTA MINIM 2 ANI
SC CIVICON INTER SRL
Caut loc de munca in domeniul financiar contabil.Experienta 5 ani ,contabila in restaurant Telefon Adriana
Cora Bratianu
Operez intrari (facturi de achizitie, facuturi cheltuilei, bonuri fiscale, avize nir-uri) iesiri (facturi de vanzare, zet-uri, avize) transferuri intre gestiuni bonuri de consum in productie conform retetelor registru de casa incasari/plati (chitante/ bonuri fiscale/ dispoziti incasare/plati conform contractului de imprumut) jurnalul de banca incasari/plati conform extrasului de cont
contabilitate primara
Candidatul ideal - Experienta minim 5 ani ;- Cunoasterea pachetului MS Office, Excel;- Abilitati de comunicare si de lucru in echipa;- Spirit de observatie foarte dezvoltat;- Capacitatea de a lucra in mod metodic si de a acorda atentie la detalii;- Capacitati morale si umane;- Auto - disciplina, punctualitate si respectarea termenelor limita.Descrierea jobului Locul desfasurarii acestei activitati este pe santier, la punctul de lucru.- Asigura gestiunea fizica a stocului de materii prime, materiale, a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe;- Opereaza in fisele de magazie miscarile privind stocurile;- Pastreaza documentele justificative legate de stocuri;- Efectueaza lunar inventarul stocului de materii prime , materiale si a obiectelor de inventar;- Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic;- Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei;- Respecta legislatia de gestiune a stocurilor;- Confirma documentele de primire / expedi
WIEBE ROMANIA
Candidatul ideal Candidatul ideai trebuie sa fie o persoana harnica si dornica sa invete lucruri noi, care sa se integreze in cadrul echipei, sa fie serioasa, amabila si sa pastreze secretul profesional. Dorim o colaborare pe termen lung. Nu se cere experienta minima in domeniu dar experienta anterioara intr-o clinica medicala constituie un avantaj. Candidatul trebuie sa cunoasca bine limba romana si operarea pe PC. Un avantaj il constituie cunoasterea unor limbi straine sau contabilitatea primara.Descrierea jobului - Preluarea alelurilor telefonice si pragramarea consultatiilor si tratamentelor;- Operarea pe calculator;- Furnizarea informatiilor solicitate de pacienti cu amabilitate si profesionalism;incaseaza contravaloarea serviciilor medicale realizate si elibereaza documente fiscale;- Asigura lucrari de secretariat si receptie specifice domeniului medical;- Gestioneaza si pastreaza informatia confidentiala;- Identifica si comunica managementului problemele cu care se confrunta;
FIZIOZONE
Candidatul ideal - studii superioare;- spirit tehnic;- atentie la detalii;- abilitati de comunicare si negociere;- amabilitate fata de clienti si colegi;- spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate;- capacitate de organizare si dinamism;- nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell);- cunostinte avansate de navigare pe internet;- minima experienta de contabilitate primara;- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analizesau oferte;- cunostinte de limba engleza;- dorinta de a invata constant lucruri noi;- dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult);- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta ,- fluenta in comunicare si rezistenta la stres.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica;- promovarea portofoliului de produse si servicii ale
GALACTIC COMPANY
Candidatul ideal - Experienta intr-o pozitie similara;- Cunostinte operare PC: MS Office;- Experienta de lucru intr-un program de gestiune;- Cunostinte de contabilitate primara;- Atentie distributiva;- Abilitati de comunicare si lucru în echipa, rezistenta la stres;- Capacitate de adaptare si invatare rapida, flexibilitate, dinamism, competente de comunicare;- Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor;- Atentie la detalii, rigurozitate, spirit analitic si de observatie;- Bune abilitati de comunicare si organizare;- Experienta anterioara in operare calculator sau suport clienti reprezinta un avantaj;- Experienta in programul Charisma.Descrierea jobului - Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri);- Atributii de evidenta primara;- Asigura suportul pentru celelalte departamente;-Tine evidenta comenzilor, a avizelor si a facturilor;- Arhivare periodica a documentelor;- Em
MARATHON DISTRIBUTION GROUP
Carmangeria Dobrogea angajează permanent 2 persoane pentru contabilitate primară în program Saga. Experiența va fi apreciată, dar se asigură training pentru persoanele dispuse să învețe și să muncească.Relații la telefon sau la sediul Carmangeriei din bd. Alexandru Lăpușneanu nr 194, Complex Turistic Dobrogea.
SC STRĂJERUL UNIC S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.