Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Pucioasa

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Pucioasa

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Pucioasa si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Studii medii (liceu cu profil energetic si curs calificare in meseria de electrician)Experinta minim 1 ani in domeniuPermis de conducere categoria BCunostinte minime opererare calculatorCunostinte despre metode si si practici legate de activitatea de producere a energiei electriceBune cunostinte in domeniul securitatii si sanatatii in munca si a situatiilor de urgentaSpirit de observatie, inteligenta tehnicaRezistenta la stres si la oboseala fizicaResponsabilitate, punctualitate, atentie distributivaPersonalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficientaDisponibilitati de deplasareDescrierea jobului Asigura operarea si supravegherea permanenta a instalatiilor hidroenergetice si a constructiilor aferente.Realizeaza controlul curent in instalatii, executarea de manevre, verificari profilactice.Executa operatii si lucrari de intretinere in instalatii (periodice, neprogramate, lucrari de interventie accidentala).Asigura profilaxia echipamentelor din microhidroce
VIENNA ENERGY FORTA NATURALA S.​R.​L.​
Candidatul ideal Studii economice superioare Cunoașterea programului de contabilitate Saga Software Cunoașterea legislației financiar-contabile, fiscalității și contabilității de gestiune Cunoștințe bune în utilizarea pc-ului (Microsoft Office, Internet, Outlook etc) Seriozitate, responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă Spirit de observație, răbdare, viteză de reacție, capacitate de comunicare*Experiență de minim 3 ani în domeniul financiar-contabil
MARAHAMI PROD
Candidatul ideal Klass Wagen este o companie cu capital românesc, activă de mai bine de un deceniu în domeniul închirierilor de autoturisme, devenind lider național de piață pe segmentul călătoriilor de tip concediu. Flota noastră de autoturisme este prezentă în 7 locații din România, dar și în Budapesta (Ungaria) și Lisabona (Portugalia).OBSERVAȚIE:1. Activitatea se desfășoară în vecinătatea aeroportului OTOPENI;2. Deși job-ul este în OTOPENI, el este promovat și în alte localități din România, pentru persoanele interesate de o relocare.Ne dorim o persoană care să bifeze următoarele cerințe:- Studii economice superioare finalizate;- Membru CECCAR sau CCF constituie un avantaj;- Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara;- Cunostinte solide de contabilitate;- Experienta de utilizare ERP (experienta cu Navision constituie un avantaj);- Cunostinte medii de limba engleza prezinta avantaj;- Persoana riguroasa, atenta la detalii si meticuloasaDescrierea jobului - Inregistrare si evident
Klass Wagen
Candidatul ideal Absolvent studii superioare de profil Limba engleza – nivel mediu Cunostinte operare Pachetul Microsoft (Excel, Word, Outlook) Cunsotinte SAP prezinta avantaj Persoana motivata, organizata si responsabila Motivatie pentru imbunatatirea metodelor de lucru si a rezultatelorDescrierea jobului ​Verifica si inregistreaza corect si in termen facturile de achizitii materiale, materii prime, piese de schimb sau alte facturi Indosariaza si arhiveaza documentele contabile conform procedurii Participa la inventarierea patrimoniului in conformitate cu calendarul anual Realizeaza cliringul pentru documentele inregistrate Determină costul estimat al produsului conform metodologiei de calcul Analizează oportunitățile care vizează îmbunătățirea activității și creșterea eficienței departamentului
ARCTIC
Ai studii economice si experienta in contabilitate primara? Alatura-te echipei noastre!Responsabilitati: - evidenta preturi achizitie - preturi vanzare;- receptia produselor comandate;- emite si inregistreaza zilnic avize,facturi, etc,- pregateste si indosariaza documentele pentru contabilitateCERINTE:- Cunostinte contabilitate primara;- Cunoștințe PC: MSOffice (Word, Excel, Outlook), programul Saga;- Capacitatea de comunicare;- Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;- Abilitatea si dorinta de a invata lucruri noi;
GBC GROUP
Candidatul ideal Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm pe cineva pentru care zâmbetul e ceva natural, care se pricepe să asculte și care se simte bine ajutându-i pe ceilalți să-și găsească cartea, muzica, filmul sau agenda preferată.Căutăm pe cineva creativ, dornic să cunoască lucruri noi, care să ne inspire și de la care să învățăm.Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici şi relaţionezi cu oamenii într-o manieră deschisă şi prietenoasă.Stai de vorbă cu ei, le afli dorințele și așteptările, le oferi informații și îi ajuți să descopere produsele di
Carturesti
Urgent, angajez doamna pentru contabilitate primara la societate cu activitate de colectarea deșeurilor nepericuloase, salariu 3500 lei.
Sc Delta Primo Srl
Angajam persoana secretariat asistent manager economist pentru intocmire acte birou si/sau contabilitate primara intrari iesiri evidente contabile necesare desfasurarii avtivitatii unei ferme de păsări/ firme de distributie produse proaspete.Postul necesită vizita la locația noastră Valea Mare Dâmbovița de 2 3 ori pe saptamana 1 2 ore.Programul fermei este de la 09 la 19.Persoană organizată, responsabilă, obișnuită să lucreze.Introducere documente in calculator si raportarea situatiilor:Preluare comnezi.Introducere intrari bonuri/facturi.Emitere facturi marfa produse finite.Transmitere facturi platforme online.Programări online descărcări recuperate ambalaj etc.Transmitere email.Arhivarea documentelor firmei.Evidentă stocuri / raportări Alte rapoarte si situatii solicitate de firma.Se ofera:Salariu competitiv.Contract de munca pe perioada nedeterminata.Posibilitate avansare.
Albert Distribution Logistics srl
Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit di
FLANCO RETAIL
S.C. BETANIA IMPEX S.R.L. este o firma producatoare de echipament de protectie. Angajeaza secretara/ contabilitate primara.Responsabilitati: -inregistrare in SAGA a facturilor(intrari- iesiri), banca, casa, state salarii, etc.-alte activitati de secretariat si contabilitate primara.Punctul de lucru este in Targoviste, str. Silviu Stanculescu, nr. 45, Dambovita, vis a vis de Restaurant Nova 2. Daca sunteti interesat(a), ne puteti contacta la numarul de telefon
Betania Impex
Candidatul ideal The Financial Controller reports to the CFO and support him in the fulfilment of the accounting and fiscal activities of the company according to the group policies and the legal requirements.• Accountability• Flexibilty• Proactive and hands-on attitude• Understand complex issues• Methodological approach and analytical thinking• Minimum 3-5 years in finance environment, in a company with international exposure, BIG4 is considered a plus• Microsoft Office Package• ERP (SAP is a plus).• Prior ERP implementation process prefarable• Transfer pricing knowledge, avg proficiency• Board• Local GAAP• Tax & fiscal• English mandatory• Italian is a preferred skillDescrierea jobului • Assist the process of the monthly financial closing, as a support/request of the CFO• Implementation and preparation of procedures/rules in relation with financial topics, according to local GAAP, fiscal rules and Group policies• Management of the Capex process• Process improvement actions, identify s
TALENTS BOX
Candidatul ideal Studii medii/superioare finalizate; Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj; Cunostinte medicale (cerinta obligatorie); Bune abilitati de comunicare si usurinta in exprimare; Bune cunostinte de limba engleza; Bune cunostinte de operare calculator (MS Office); Capacitate de invatare si adaptare la situatii imprevizibile; Abilitatea de a deveni un “consultant de incredere” pentru clienti, demonstrand o atitudine pozitiva, implicare, seriozitate si bune abilitati de ascultare si empatizare cu nevoile acestora.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Informeaza clientii cu privire la serviciile medicale oferite,clinicile partenere din retea si programul acestora; Identifica nevoile pacientilor si solutionarea acestora; Programeaza/reprogrameaza clientii la consultatie; Asigura consultanta telefonica de specialitate in limita competentelor sale la solicitarea clientilor, pentru clarificarea prevederilor mentionate in contractul de asigurare.OFERTA NOASTRAN
CLAIM EXPERT SERVICES
Candidatul ideal Angajam persoane comunicative, punctuale si energice, cu sau fara studii superioare pentru locatia noastra din Răcari. De preferat persoana din Răcari sau imprejurimi. Experienta nu este necesara.Descrierea jobului Postul presupune Servirea clientilor; Prezentarea ofertei de pariere clienților și gestionarea relatiei cu acestia; Plasarea biletelor de pariere; Intocmirea unor simple rapoarte la finalul zilei de lucru.Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca stabil; Program de lucru flexibil.
C A ILLUSION S.​R.​L.​
Candidatul ideal Iti face placere sa vorbesti la telefon si sa ii ajuti pe ceilalti? Esti spontan, curios si dornic sa lucrezi intr-un mediu de lucru dinamic? Atunci hai la Vodafone.Echipa noastra de Call Center a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum. Asta este sansa ta sa devii colegul nostru!Aplica acum pentru pozitia de Consultant Customer Service Call Center si hai sa ne cunoastem.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci?Sa oferi suport clientilor noi si sa dеzvolti relatiilе cu cei existenti, prin gasirea unor solutii potrivite nеvoilor acestora;Sa respecti normеle de confidеntialitate.Sa fii organizat, punctual si sa iti poti desfasura activitatea zilnica pe un computer.Ce iti oferim noi?Program flexibil: poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4h/6h/8h), sa ai destula energie si pentru un suc dupa munca.Mod de lucru hybrid (o parte din timp in sediul Vodafone, cealalta parte din confortul casei tale).Training in care inveti tot ce ai nevoie pentru ca
VODAFONE ROMANIA
Candidatul ideal Cautam colegi isteti si ambitiosi, care tintesc cat mai sus pentru o cariera in vanzari in Oney Bank, al doilea cel mai mare grup bancar din Franta.Daca iti place: Sa interactionezi cu clientii Sa castigi un bonus lunar generos si garantat Sa faci parte dintr-o echipa tanara si ambitioasaTe asteptam in echipa Oney!Iti oferim: Oportunitatea de a-ti dezvolta un plan de cariera. Contract de munca pe perioada nedeterminata Tichete de masa si asigurare medicala Premium Training specializat ​Program de lucru flexibil
ONEY FINANCES
Descrierea jobului Cerinte specifice postului:- absolvent liceu/scoala profesionala (profil tehnic);- disponibilitate lucru in 3 schimburi si peste program;- cunostinte minime PC;- initiativa, lucru in echipa, responsabilitate, seriozitate si abilitati de comunicare;- rezistenta la stres;- constituie avantaje experienta in domeniu si autorizatie macaragiu.Compania ofera:Oportunitati de training, dezvoltare cariera;Tehnologii si echipamente performante;Pachet salarial motivant, cu multiple posibilitati de bonificatii.
OTELINOX
Candidatul ideal Ești în căutarea unui loc de muncă stabil?Având în vedere proiectele noi, dezvoltarea companiei si faptul că ne mărim echipa, te așteptăm la noi!Candidatul ideal:- Cunostinte setare / reglare si operare masini cu comanda numerica;- Cunostinte desen tehnic;- Cunostinte procese frezare si strunjire;- Verificarea calitatii produselor fabricate;- Cunostinte utilizare scule si instrumente de masura si control (calibre, sublere, micrometre);- Absolvent Liceu sau Scoala Profesionala, de preferat in specializarea Prelucrator prin aschiere/ Mecanica;Descrierea jobului - Asigura realizarea pieselor in urma setarii si operarii masinilor cu comanda numerica (CNC);- Pregateste semifabricatul pentru operatia de prelucrare prin aschiere;- Ruleaza programul CNC pe masina cu comanda numerica (CNC), conform instructiunilor de operare si cu specificatiile tehnice;- Masoara si verifica piesele folosind instrumentele de masura, conform cerintelor si specificatiilor tehnice;- Incarca si man
ROQUET EASTERN EUROPE
Candidatul ideal Daca esti o persoana cu personalitate si cu incredere de sine te asteptam in echipa noastra. Trebuie sa vorbesti fluent limba romana si sa fi sociabil/ă.Descrierea jobului Suntem o companie de publicitate in mediul online. Ne ocupam de mai bine de 10 ani cu realizarea de website-uri, platforme si digital marketing. Responsabilitatile tale sunt contactarea clientilor din baze de date si gasirea potentialilor doritori care vor sa isi creeze o imagine bussinesul-ui lor. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ai incredere de sine si sa cunosti limba romana!
ANDYNEK SOLUTIONS
Candidatul ideal Cerinte:- Studii liceale/scoala profil tehnic;- Experienta de minim 2 ani in domeniu este un plus;- Excelente abilitati de comunicare si relationare;- Buna orientare catre pacient;- Abilitati inalte de vanzare;- O buna capacitate de organizare;- Atitudine proactiva, entuziasm, motivatie inalta, rabdare;- Spirit de echipa;- Dinamism, seriozitate, implicare;- Cunostinte de limba engleza, nivel mediu;- Cunostinte operare PC, nivel mediu.Descrierea jobului Responsabilitati:- Comunica eficient cu clientii;- Identifica nevoile clientilor;- Intocmeste retete de ochelari;- Elibereaza produsele solicitate de pacient;- Controleaza stocurile (evidenta numerica, termene de valabilitate);- Asuma gestiunea colectiva impreuna cu intreg personalul;- Participa la inventariere;- Face propuneri privind completarea stocului de produse;- Participa activ la receptia produselor si la aranjarea acestora in raft;- Activitati de vanzare produse si servicii;- Desfasoara activitati de gestionare
DIOPTRIA TM
Candidatul ideal Studii medii/ superioare cu profil tehnic Abilitați de organizare si prioritizare a sarcinilor; Experienta anterioara pe o pozitie similara prezinta un avantaj; Flexibil pentru lucru in 3 schimburi;Descrierea jobului Monitorizarea parametrilor functionali ai statiei de epurare a apei uzate; Asigura umplerea recipientilor cu substante chimice si tine evidenta acestora- cantitate si termen valabilitate; Asigura functionarea in conditii optime a presei de namol si evacuarea turtelor de namol; Comunica in timp util tehnicianului si responsabilului protectia mediului problemele aparute in desfasurarea activitatilor zilnice; Receptioneaza reactivii de laborator, materialele si piesele de schimb necesare bunei functionari a instalatiei de tratare a apei reziduale; Indeplineste alte responsabilitati delegate de supervizorul direct,conform pregatirii profesionale si specifice postului;
ARCTIC
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.