Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Rasnov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Rasnov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Rasnov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal In 2021 we started to build our group Finance Center in Brasov and therefore we are offering multiple opportunities in this new organization.Take the opportunity to boost your career within a global company, that offers you the best possible conditions for progressing in your career.This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to grow in a career in the accounting and finance fields.We are expanding our team in the Brasov office and looking for an Accountant.We are expanding our team in Brasov office and looking for an Accountant.Requirements: Academic background in University Degree specializing in Finance /Accounting Previous experience in General Accounting SAP knowledge (represents a plus).Skills: In-depth accounting knowledge MS Office (advanced Excel skills) Basic knowledge on direct and indirect taxes Medium English Proactive behaviour Ability to communicate confidently, with clarity both downwards and upw
ELDON
Companie verificată
Aplica rapid
In 2021 we started to build our group Finance Center in Brasov and therefore we offering multiple opportunities in this new organization. Take the opportunity to boost your career within a global company, that offers you the best possible conditions for progressing in your career.This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to grow in a career in the accounting and finance fields.We are expanding our team in the Brasov office and looking for an Accountant.Requirements:Academic background in Finance/AccountingPrevious experience/knowledge in accounting across General Accounting processesSAP knowledge (is a plus)Skills:Accounting knowledge;MS Office (advanced excel skills);Basic knowledge of direct and indirect taxesMedium English;Proactive behavior;Ability to communicate confidently, with clarity both downwards and upwards and with stakeholders in-country and internationally;Process improvement oriented;Excellent communicatio
nVent Hoffman
Candidatul ideal Candidatul ideal ar trebui sa aibă calificare ca şi prelucrător prin aşchiere (m/f) sau operator CNC (m/f) . Ar fi utile cunoştinţe de operare CNC (strung în special) si desen tehnic, control cu aparate de măsură, reglaj CNC, schimbare scule, dispozitive.Dar cel mai mult conteaza îndemânarea, seriozitatea, flexibilitatea, usurinta de a invata ceva nou.Nu trebuie sa fii neaparat calificat.Te instruim noi si te ajutam sa te califici extern. Conteaza sa te implici in ceea ce faci.Evident trebuie sa ai disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi.Aplica cu incredere!Te asteptam in echipa noastra!Descrierea jobului · prelucrarea de piese conform documentaţiei tehnice· alimentarea şi supravegherea corespunzătoare a maşinilor de prelucrare· controlul vizual al pieselor prelucrate şi verificarea din punct de vedere tehnic calitativ cu ajutorul instrumentelor de verificare· executarea anumitor operaţii simple de reglaj, corecţii în program
TEKFOR BRASOV
Candidatul ideal Dacă ești în căutarea unui loc de muncă și dorești să lucrezi într-o companie dinamică, unde te poti dezvolta continuu, trimite-ne CV-ul la adresa [email protected] sau poți aplica direct aici.Cerințe: Studii medii/ Școală profesională; Experiență pe un post similar; Cunoștințe tehnice de bază; Dorință de dezvoltare profesională; Îndemânare și seriozitate.Descrierea jobului Responsabilități Realizarea opetației de montaj la piesele prelucrate, conform documentației tehnice; Verificarea si garantarea conformitații pieselor, realizate in raport cu planul de fabricație; Verifică permanent și este responsabil de calitatea pieselor prelucrate; Este responsabil de calitatea și cantitatea pieselor executate la postul său de lucru; Evită rebuturile, execută controlul pieselor proprii sau ale altui operator;Beneficii Contract de muncă pe durată nedeterminată; Transport gratuit (Brasov + imprejurimi); Tichete de masă; Subvenţie pentru masă la cantina proprie; Primă de recomandare; Prim
PREH ROMANIA
Candidatul ideal Varta Microbattery Brasov angajeaza Operatori Productie, pentru extinderea activitatii.Te asteptam sa faci parte din comunitatea Varta, sa cream energia de care ai nevoie la fiecare pas, pentru a reusi.Credem in respect, etica, solidaritate si performanta.Ce ne dorim noi de la tine:- Să fii atent la detalii- Experienta anterioara in domeniul productiei reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Atributii, ca parte a unei echipe dinamice:- Verifici bateriile;- Testezi tensiunea bateriilor utilizand aparatul de masura si le sortezi;- Montezi bateriile si pinii in dispozitivele speciale ce urmeaza a fi sudate;- Calibrezi si verifici vizual bateriile;- Testezi tensiunea de alimentare dupa asamblare;- Ambalezi bateriileProgram de lucru: 3 schimburiCe iti oferim in plus pe langa salariul competitiv?- Contract de munca pe perioada NEDETERMINATA;- Tichete de masă;- Bonus al 13-lea salariu;- Bonus pentru sărbătorile principale (Crăciun și Paște);- Tichet cadou zi de nastere;- Se
VARTA MICROBATTERY
Candidatul ideal Avem nevoie de o persoana:- sociabila cu spirit de echipa;- implicata si dedicata;- atitudine pozitiva;- familiarizata cu domeniul IT;- cunostintele despe agricultura si sivicultura constituie un avantaj.Obligatoriu carnet de conducere categoria BDescrierea jobului Colectare date din teren;Procesare informatii introducerea acestora in aplicatii GIS;Cartografiere si sistematizare.Se ofera:Mediul de lucru este unul placut;Se ofera training pentru toate actvitatile, nefiind necesara experienta in domeniu;Salariul este suplimentat de bonuri de masa si bonusuri de proiect;Deplasarile se fac in toata tara, de la 1 zi la maxim 5 zile pe saptamana. Valoarea diurnei este de minim 50 lei/zi, cazare si mic dejun incluse;Nu se lucreaza in weekend;Activitatea de teren nu presupune efort fizic major.Pentru alte informatii, va rugam sa sunati la numarul: +40752271305 sau la numarul: 0722717303
DIGITAS
Candidatul ideal Candidatul IdealCerinte: Studii medii sau școală profesională de profil tehnic; Experiența pe un post similar constituie avantaj; Disponibilitate de lucru pentru program de 3 schimburi.Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilități: Operatorul la Prelucrarea Maselor Plastice (sau Operatorul Mase Plastice) se ocupă cu pregatirea instalațiilor, utilajelor și dispozitivelor specifice prelucrării materialelor plastice, pregătirea materiilor prime, executarea produselor din materiale plastice. Supraveghează maşini şi utilaje pentru obţinerea articolelor din material plastic pentru industria constructoare de mașini. Utilizarea documentelor de producţie (instrucţiuni de lucru, instrucţiuni de verificare, planuri de verificare, formulare specifice) în vederea exploatării liniei de fabricaţie; Reglează, transformă, utilizează și supraveghează utilajele conform planului de lucru; Supravegherea proceselor din punct de vedere al calității și cantității.Beneficii: Contract d
PREH ROMANIA
Candidatul ideal CERINTE Studii superioare finalizate; Cunoaștere la nivel avansat a legislației în domeniul financiar-contabil si fiscal; Cunoasterea aplicatiei ERP- SAP constituie avantaj; Capacitate de analiză și sinteză; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Rezistență la efort și stres; Cunostinte avansate de MS Office (word, excel).Descrierea jobului DESCRIEREA POSTULUI:a.) Financiar - Contabilitate asigura si organizeaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare si in conformitate cu politicile contabile ale grupului; intocmeste si raspunde de situatiile financiare statutare anuale, raportarile financiare in scopuri de consolidare de catre grupul Adcuram, raportarile perio
STEINEL DISTRIBUTION
Candidatul ideal Experienta de minim 1 an in domeniul financiar-contabilStudii superioare economice/curs specializare finante-contabilitateFluenţă (scris/vorbit) în limba englezăOperare sistem ERP sau a unui program similarBune cunoștinte de operare pachet Microsoft Office: Word, Excel și navigare InternetSa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare etc.)Descrierea jobului Sarcina generala : coordonarea activitatilor necesare eficientizarii activitatii de contabilitate si raportare financiara catre directorul finaciar, finantatori si parteneri Inregistrarea sistematica a documentelor justificative primare, extras de cont bancar, dispozitii de plata, deconturi angajati, casa, note contabile Înrеgistrаre intrări de mаtеriаlе în bazа documеntеlor primitе (facturi intеrnе, fаcturi extеrnе, DV
TERWA CONSTRUCTION SYSTEMS
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in domeniul contabilitatii de minim 5 ani- absolvent/a a unor studii in domeniul financiar-contabil;- cunostinte solide cu privire la standardele financiar-contabile din Romania, cunostinte fiscalitate, cunostinte contabilitate de gestiune;- cunostinte de operare calculator (Microsoft Office, programe informatice specifice);- persoana dinamica, cu buna capacitate de adaptare;- bune abilitati de comunicare;- persoana organizata, atenta la detalii, cu gandire analitica, riguroasa, corecta, cu rezistenta la stres, avand capacitatea de a respecta termenele limita si de a indeplini sarcinile la timp, tenace si motivata de rezultat- cunostinte operare Saga si SoftOne constituie avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:- inregistrarea operatiunilor contabile cu respectarea legislatiei financiar-contabile;- verificarea lunara a soldurilor contabile;- situatia mijloacelor fixe si inregistrarea contabila a acestora;- cunoasterea si aplicarea le
GOPRO INFRASTRUCTURE
Firma din Codlea angajam contabil/economist cu experienta in domeniu.
BRAVCOD
Candidatul ideal Îți dorești să-ți începi cariera în domeniul financiar-contabil, însă nu ai experiență?Preh România îți vine în ajutor.Ce ne dorim de la tine: Facultate de Științe Eonomice in curs Cunoștințe de legislație contabilă și fiscală Cunoștințe de legislatia muncii Cunoștințe de operare PC Cunoașterea limbii engleze sau germane reprezintă un avantajCe îți oferim: Transport gratuit Tichete de masă Subvenţie la cantina proprie Prime de sărbători Primă de prezență Abonament de servicii medicale Mediu de lucru plăcut și curatDescrierea jobului Responsabilități: Arhivează documentele financiar-contabile; Înregistrează facturile de materiale aferente furnizorilor care i-au fost alocați, respectând procedurile interne precum si legislația fiscala si contabila in vigoare; Se asigura ca documentele înregistrate respecta prevederile contractelor comerciale sau după caz a comenzilor realizate. Urmărește ca facturile primite de la furnizori să aibă completate corect datele de identificar
PREH ROMANIA S.​R.​L.​
Candidatul ideal MAX BAU MATERIALE SRL, angajeaza operator facturare cu urmatoarele cerinte:- Experienta relevanta intr-un post similar, inclusiv in utilizarea de programe specifice de facturare si evidenta de gestiune- Constituie un avantaj cunostinte utilizare Wizpro, Wizcount- Experienta in utilizarea pachetului Microsoft Office ( preponderent Excel si Word )- Abilitati de comunicare si relationare.- Spirit de organizare, proactivitate, seriozitateDescrierea jobului Atributii principale :- Intocmirea documentelor aferente primirii si vanzarii marfurilor, inclusiv facturare, in sistemul informatic al societatii.- Intocmirea documentelor diverse care tin de functionarea optima a filialei – rapoarte, situatii, tabele, informari, etc., conform fisei postului.- Mentinerea, in limita de competenta si a fisei postului, a relatiei cu diversi colaboratori si furnizori de servicii;- Gestionarea documentelor, a registrelor, dosarelor, a bazelor de date regionale si a arhivei filialei.​- Mentin
MAX BAU MATERIALE
Candidatul ideal Persoana activa cu bune abilitati de comunicare, organizata, cu atitudine pozitiva orientata catre rezultate si nu in ultimul rand cu spirit de echipa.Descrierea jobului Cerinte:- experienta in contabilitate minim 2 ani- cunoastere MS Office - persoana organizata si atenta la detaliiResponsabilitati:- intocmire deconturi pentru tehnicieni-operatori vending- verificare stocuri pentru punctul de lucru alocat- valorificare inventare- contabilizare si verificare deconturi bani si marfa- verificare conformitate incasari din automate versus contoare- contabilizare facturi achizitii- inregistrare extrase bancare
Dallmayr Vending
Candidatul ideal [✔️] Seriozitate[✔️] Punctualitate[✔️] Cunoștințe operare PC (Microsoft Office, Excel)[✔️] Lucru de gestiune cu marfa;[✔️] Integritate;[✔️] Avantaj: cunoștințe de contabilitate primară, gestiunea produselor petroliere.Descrierea jobului Responsabilități:[✔️] Coordonarea activității și angajaților din stație;[✔️] Responsabil de gestiunea produselor comercializate;[✔️] Întocmește rapoarte, comenzi către furnizori;[✔️] Întocmește documente contabilitate primară, NIR, facturi etc.;[✔️] Efectuează recepția carburantului în stație.Beneficii:[✔️] Transport decontat;[✔️] Bonuri de masa in valoare de 20 Ron/Zi lucratoare;[✔️] Program de lucru: Luni-Vineri de la 08:00-16:00;[✔️] Zile Sarbatori Legale libere;[✔️] Salariul se acorda la timp (in toata activitatea firmei, nu au intarziat salariile nici o zi)[✔️] Mediu placut, fara certuri, injurii.
J.A. PETROL
Candidatul ideal Minim 1 an experiență în domeniul HORECA, pe post de conducere Bune abilități de comunicare Bun mediator și organizator Capabil să coordoneze și să muncească în echipă Capabil să gestioneze resursele restaurantului Capabil să rezolve probleme și să se adapteze rapid la situații neprevăzute Cunoștiinte de contabilitate primară Orientat spre profitabilitate Operare PC Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).Descrierea jobului Organizează activitatea echipei Actualizează agendele de lucru Instruiește personalul, dacă este nevoie Responsabil de urmărirea stocurilor și asigurarea controlului calității Operează documente financiare, achiziții și ține legătura cu firma de contabilitate Găsește soluții pentru îmbunătățirea serviciilor Redactează și modifică rapoarte lunare Promovează restaurantul.
TRAOZEN
Candidatul ideal Abilități specifice postului: Experienta pe masini de: frezare, strunjire, debitare, presare, sertizare ,filetare,diferite operatii de asamblari de componente. Notiuni generale de desen tehnic. Măsurarea și verificarea pieselor folosind instrumentele de măsura și conform cerințelor tehnice. Completarea documentelor referitoare la producție.Descrierea jobului Beneficii:- tichete de masa in valoare de 15 RON/zi;- transport gratuit asigurat;- asigurare medicala si de viata;- al treisprezecelea salariu;- subventie masa pranz
TERWA CONSTRUCTION SYSTEMS
Candidatul ideal Sa aibă cunoştințe minime de contabilitate/ fiscalitate; Studii superioare economice, student sau absolvent; Limba engleză/ germană nivel mediu; Abilitatea de a lucra in echipă; Persoană organizată, meticuloasă, atentă la detalii; Aptitudini si cunoştințe de MS-Office.Descrierea jobului Realizează înregistrări financiar – contabile; Ține evidența mijloacelor fixe și contabilitatea cu terții (clienți și furnizori); Asigură asistarea pentru controlul TVA; Utilizarea si pastrarea in bune condiții a documentelor cu care lucreaza; Ofera suport pentru colegii din departamentul financiar-contabil; Respectarea tuturor reglementărilor contabile și fiscale (Legea contabilității/ Codul Fiscal / IFRS / HGB).
PREMIUM AEROTEC
Candidatul ideal Alăturați-vă unei echipe entuziaste de profesioniști ce activează in domeniul dezvoltărilor imobiliare de peste 15 ani. În prezent, căutăm un contabil experimentat care să se alăture echipei noastre. Experiența relevanta in domeniul imobiliar/construcțiilor constituie un important avantaj. Acest rol constituie o oportunitate excelentă pentru persoanele motivate, capabile să lucreze independent și orientate spre rezultate, fiind o poziție cu expunere importanta în cadrul organizației.Abilitați si calificări: Studii superioare in domeniul economic >7 ani experiență in contabilitate Cunoștințe solide de contabilitate, financiare, bugetare, fiscalitate locala Cunostinte excelente de Microsoft Office (Word, Excel) Cunostinte de limbă engleză (nivel intermediar/avansat)Competente personale: Acuratețe și atenție la detalii Capabil să se adapteze la situații noi și să aplice cunoștințele pentru a rezolva probleme Bune abilități de comunicare Aptitudini organizatoriceDescrierea
Confidenţial
Angajam Contabilă- Primară
SC ADCONSULTANCY SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.