Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Sacele

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Sacele

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Sacele si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal In 2021 we started to build our group Finance Center in Brasov and therefore we are offering multiple opportunities in this new organization.Take the opportunity to boost your career within a global company, that offers you the best possible conditions for progressing in your career.This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to grow in a career in the accounting and finance fields.We are expanding our team in the Brasov office and looking for an Accountant.We are expanding our team in Brasov office and looking for an Accountant.Requirements: Academic background in University Degree specializing in Finance /Accounting Previous experience in General Accounting SAP knowledge (represents a plus).Skills: In-depth accounting knowledge MS Office (advanced Excel skills) Basic knowledge on direct and indirect taxes Medium English Proactive behaviour Ability to communicate confidently, with clarity both downwards and upw
ELDON
Companie verificată
Aplica rapid
In 2021 we started to build our group Finance Center in Brasov and therefore we offering multiple opportunities in this new organization. Take the opportunity to boost your career within a global company, that offers you the best possible conditions for progressing in your career.This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to grow in a career in the accounting and finance fields.We are expanding our team in the Brasov office and looking for an Accountant.Requirements:Academic background in Finance/AccountingPrevious experience/knowledge in accounting across General Accounting processesSAP knowledge (is a plus)Skills:Accounting knowledge;MS Office (advanced excel skills);Basic knowledge of direct and indirect taxesMedium English;Proactive behavior;Ability to communicate confidently, with clarity both downwards and upwards and with stakeholders in-country and internationally;Process improvement oriented;Excellent communicatio
nVent Hoffman
Candidatul ideal Varta Microbattery Brasov angajeaza Operatori Productie, pentru extinderea activitatii.Te asteptam sa faci parte din comunitatea Varta, sa cream energia de care ai nevoie la fiecare pas, pentru a reusi.Credem in respect, etica, solidaritate si performanta.Ce ne dorim noi de la tine:- Să fii atent la detalii- Experienta anterioara in domeniul productiei reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Atributii, ca parte a unei echipe dinamice:- Verifici bateriile;- Testezi tensiunea bateriilor utilizand aparatul de masura si le sortezi;- Montezi bateriile si pinii in dispozitivele speciale ce urmeaza a fi sudate;- Calibrezi si verifici vizual bateriile;- Testezi tensiunea de alimentare dupa asamblare;- Ambalezi bateriileProgram de lucru: 3 schimburiCe iti oferim in plus pe langa salariul competitiv?- Contract de munca pe perioada NEDETERMINATA;- Tichete de masă;- Bonus al 13-lea salariu;- Bonus pentru sărbătorile principale (Crăciun și Paște);- Tichet cadou zi de nastere;- Se
VARTA MICROBATTERY
Candidatul ideal Candidatul IdealCerinte: Studii medii sau școală profesională de profil tehnic; Experiența pe un post similar constituie avantaj; Disponibilitate de lucru pentru program de 3 schimburi.Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilități: Operatorul la Prelucrarea Maselor Plastice (sau Operatorul Mase Plastice) se ocupă cu pregatirea instalațiilor, utilajelor și dispozitivelor specifice prelucrării materialelor plastice, pregătirea materiilor prime, executarea produselor din materiale plastice. Supraveghează maşini şi utilaje pentru obţinerea articolelor din material plastic pentru industria constructoare de mașini. Utilizarea documentelor de producţie (instrucţiuni de lucru, instrucţiuni de verificare, planuri de verificare, formulare specifice) în vederea exploatării liniei de fabricaţie; Reglează, transformă, utilizează și supraveghează utilajele conform planului de lucru; Supravegherea proceselor din punct de vedere al calității și cantității.Beneficii: Contract d
PREH ROMANIA
Candidatul ideal Te asteptam in echipa ... Daca esti in cautarea unui partener care sa te sustina in dezvoltarea propriei afaceri Daca iti doresti sa fii corect recompensat financiar pentru activitatea depusa Daca crezi in importanta pregatirii profesionale si iti doresti sa te dezvolti Daca iti place sa interactionezi cu oamenii si sa-ti dezvolti in permanenta sistemul de relatii interpersonale Daca esti in cautarea unei activitati dinamice si plina de provocari. Daca iti doresti un program flexibil pentru a putea sa iti pui in aplicare visele.Și dacă... Comunici usor cu oamenii Stii ca pentru a avea success e nevoie de perseverenta si disciplina Esti genul care indiferent de situatie, merge numai inainte Stii ca pentru a reusi e nevoie sa-ti asumi responsabilitati Ai studii medii, daca ai studii superioare constituie un avantaj Ai spirit antreprenorial Esti orientat catre obtinrea de rezultate Daci ai si experienta in vanzarea de produse si servicii financiare, atunci ai un avantajDe
ACTIV INSURANCE POS
Candidatul ideal Experienta de minim 1 an in domeniul financiar-contabilStudii superioare economice/curs specializare finante-contabilitateFluenţă (scris/vorbit) în limba englezăOperare sistem ERP sau a unui program similarBune cunoștinte de operare pachet Microsoft Office: Word, Excel și navigare InternetSa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare etc.)Descrierea jobului Sarcina generala : coordonarea activitatilor necesare eficientizarii activitatii de contabilitate si raportare financiara catre directorul finaciar, finantatori si parteneri Inregistrarea sistematica a documentelor justificative primare, extras de cont bancar, dispozitii de plata, deconturi angajati, casa, note contabile Înrеgistrаre intrări de mаtеriаlе în bazа documеntеlor primitе (facturi intеrnе, fаcturi extеrnе, DV
TERWA CONSTRUCTION SYSTEMS
Firma din Codlea angajam contabil/economist cu experienta in domeniu.
BRAVCOD
Candidatul ideal MAX BAU MATERIALE SRL, angajeaza operator facturare cu urmatoarele cerinte:- Experienta relevanta intr-un post similar, inclusiv in utilizarea de programe specifice de facturare si evidenta de gestiune- Constituie un avantaj cunostinte utilizare Wizpro, Wizcount- Experienta in utilizarea pachetului Microsoft Office ( preponderent Excel si Word )- Abilitati de comunicare si relationare.- Spirit de organizare, proactivitate, seriozitateDescrierea jobului Atributii principale :- Intocmirea documentelor aferente primirii si vanzarii marfurilor, inclusiv facturare, in sistemul informatic al societatii.- Intocmirea documentelor diverse care tin de functionarea optima a filialei – rapoarte, situatii, tabele, informari, etc., conform fisei postului.- Mentinerea, in limita de competenta si a fisei postului, a relatiei cu diversi colaboratori si furnizori de servicii;- Gestionarea documentelor, a registrelor, dosarelor, a bazelor de date regionale si a arhivei filialei.​- Mentin
MAX BAU MATERIALE
Candidatul ideal CERINTE Studii superioare finalizate; Cunoaștere la nivel avansat a legislației în domeniul financiar-contabil si fiscal; Cunoasterea aplicatiei ERP- SAP constituie avantaj; Capacitate de analiză și sinteză; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Rezistență la efort și stres; Cunostinte avansate de MS Office (word, excel).Descrierea jobului DESCRIEREA POSTULUI:a.) Financiar - Contabilitate asigura si organizeaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare si in conformitate cu politicile contabile ale grupului; intocmeste si raspunde de situatiile financiare statutare anuale, raportarile financiare in scopuri de consolidare de catre grupul Adcuram, raportarile perio
STEINEL DISTRIBUTION
Candidatul ideal Persoana activa cu bune abilitati de comunicare, organizata, cu atitudine pozitiva orientata catre rezultate si nu in ultimul rand cu spirit de echipa.Descrierea jobului Cerinte:- experienta in contabilitate minim 2 ani- cunoastere MS Office - persoana organizata si atenta la detaliiResponsabilitati:- intocmire deconturi pentru tehnicieni-operatori vending- verificare stocuri pentru punctul de lucru alocat- valorificare inventare- contabilizare si verificare deconturi bani si marfa- verificare conformitate incasari din automate versus contoare- contabilizare facturi achizitii- inregistrare extrase bancare
Dallmayr Vending
Candidatul ideal [✔️] Seriozitate[✔️] Punctualitate[✔️] Cunoștințe operare PC (Microsoft Office, Excel)[✔️] Lucru de gestiune cu marfa;[✔️] Integritate;[✔️] Avantaj: cunoștințe de contabilitate primară, gestiunea produselor petroliere.Descrierea jobului Responsabilități:[✔️] Coordonarea activității și angajaților din stație;[✔️] Responsabil de gestiunea produselor comercializate;[✔️] Întocmește rapoarte, comenzi către furnizori;[✔️] Întocmește documente contabilitate primară, NIR, facturi etc.;[✔️] Efectuează recepția carburantului în stație.Beneficii:[✔️] Transport decontat;[✔️] Bonuri de masa in valoare de 20 Ron/Zi lucratoare;[✔️] Program de lucru: Luni-Vineri de la 08:00-16:00;[✔️] Zile Sarbatori Legale libere;[✔️] Salariul se acorda la timp (in toata activitatea firmei, nu au intarziat salariile nici o zi)[✔️] Mediu placut, fara certuri, injurii.
J.A. PETROL
Candidatul ideal Suntem o echipă tânără, activă pe piața leasingului de personal de peste 8 ani și oferim servicii de calitate atât clienților externi (din Franța) cât și din România.Ne mărim echipa și suntem în căutarea unui/unei Contabil/ Economist pentru poziția de Entry level.Cerințe:*Minim 2 ani experiență pe un post similar*Cunoștințe foarte bune de contabilitate de gestiune*Cunoștințe foarte bune de contabilitate primară*Cunostinte de salarizare*Cunoașterea limbii franceze la nivel conversațional*Disponibilitate pentru a învăța lucruri noi*Seriozitate și implicareDescrierea jobului Responsabilități:*Înregistrarea facturi*Contabilitate primară*Contabilitate de gestiune*Activități administrative*Suport oferit pe partea de salarizare/plățiBeneficii:*Mediu dinamic*Posibilități de dezvoltare personală și profesională*Pachet salarial stabilit in urma interviuluiAplică și hai să ne cunoaștem in cadrul unui interviu!
LUCREZ ÎN EUROPA
Angajam Contabilă- Primară
SC ADCONSULTANCY SRL
Candidatul ideal - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic;- Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara;- Foarte bune cunostinte de contabilitate primara;- Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple;- Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj.Descrierea jobului - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii;- Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune;- Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune);- Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza.- Disponibilitate de a lucra 2 weekenduri pe lunaPrin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de p
CASA RUSU
Candidatul ideal Sa aibă cunoştințe minime de contabilitate/ fiscalitate; Studii superioare economice, student sau absolvent; Limba engleză/ germană nivel mediu; Abilitatea de a lucra in echipă; Persoană organizată, meticuloasă, atentă la detalii; Aptitudini si cunoştințe de MS-Office.Descrierea jobului Realizează înregistrări financiar – contabile; Ține evidența mijloacelor fixe și contabilitatea cu terții (clienți și furnizori); Asigură asistarea pentru controlul TVA; Utilizarea si pastrarea in bune condiții a documentelor cu care lucreaza; Ofera suport pentru colegii din departamentul financiar-contabil; Respectarea tuturor reglementărilor contabile și fiscale (Legea contabilității/ Codul Fiscal / IFRS / HGB).
PREMIUM AEROTEC
Angajam contabil contabilitate primara,domeniu patiserie. Locatia se afla in Brasov pe str.Iuliu Maniu nr.26 .Va asteptam la un interviu de luni-vineri intre orele 10 14 si sambata 10-11.
HM LIMITED EXIM SRL
Cofetaria Bombo angajeaza Referent de specialitate financiar contabilitate.Pregătirea necesară postului de muncă:1. De bază: studii medii de specialitate (studii superioare, dupa caz).2. Experiență profesională: de preferat minim 2 ani pe un post similar.Cunoștințe, abilități și deprinderi: cunoașterea si înțelegerea structurii afacerii, a cerințelor, specificului și priorităților activităților; cunoștințe economice; excelente abilități de organizare, analiză și planificare; cunoștințe operare PC; cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională (engleză); abilități de negociere (aplicarea de tehnici de negociere potrivite cu profilul partenerului dediscuție și luarea în calcul a limitelor între care poate conduce negocierea); abilități de utilizare a diferitelor instrumente necesare activității sale: internet, programe despecialitate, alte tehnologii moderne; abilități de utilizare a instrumentelor de analiză si evaluare: rapoarte, software etc.; deprinderi de utilizare a t
SC MEKAPAT SRL
Candidatul ideal Alăturați-vă unei echipe entuziaste de profesioniști ce activează in domeniul dezvoltărilor imobiliare de peste 15 ani. În prezent, căutăm un contabil experimentat care să se alăture echipei noastre. Experiența relevanta in domeniul imobiliar/construcțiilor constituie un important avantaj. Acest rol constituie o oportunitate excelentă pentru persoanele motivate, capabile să lucreze independent și orientate spre rezultate, fiind o poziție cu expunere importanta în cadrul organizației.Abilitați si calificări: Studii superioare in domeniul economic >7 ani experiență in contabilitate Cunoștințe solide de contabilitate, financiare, bugetare, fiscalitate locala Cunostinte excelente de Microsoft Office (Word, Excel) Cunostinte de limbă engleză (nivel intermediar/avansat)Competente personale: Acuratețe și atenție la detalii Capabil să se adapteze la situații noi și să aplice cunoștințele pentru a rezolva probleme Bune abilități de comunicare Aptitudini organizatoriceDescrierea
Confidenţial
Candidatul ideal Candidatul ideal ar trebui sa aibă calificare ca şi prelucrător prin aşchiere (m/f) sau operator CNC (m/f) . Ar fi utile cunoştinţe de operare CNC (strung în special) si desen tehnic, control cu aparate de măsură, reglaj CNC, schimbare scule, dispozitive.Dar cel mai mult conteaza îndemânarea, seriozitatea, flexibilitatea, usurinta de a invata ceva nou.Nu trebuie sa fii neaparat calificat.Te instruim noi si te ajutam sa te califici extern. Conteaza sa te implici in ceea ce faci.Evident trebuie sa ai disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi.Aplica cu incredere!Te asteptam in echipa noastra!Descrierea jobului · prelucrarea de piese conform documentaţiei tehnice· alimentarea şi supravegherea corespunzătoare a maşinilor de prelucrare· controlul vizual al pieselor prelucrate şi verificarea din punct de vedere tehnic calitativ cu ajutorul instrumentelor de verificare· executarea anumitor operaţii simple de reglaj, corecţii în program
TEKFOR BRASOV
Candidatul ideal Salut! Noi suntem SKILLD by eJobs și ne-am propus să conectăm super talente cu super companii.În acest moment suntem în căutarea unui Contabil Senior pentru unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de consultanță de pe piață.Ai experienta în contabilitate în cadrul unei companii ce oferă servicii de consultanță? Așteptăm Cv-ul tău!Cerințe: Să fii o persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate, Să ai finalizate studiile superioare în domeniul economic Să ai cel puțin 4 ani experiență în contabilitate Să ai experiență în coordonarea unei echipe Să ai o certificare locală/internațională (finalizată sau în proces de finalizare) Să fii un bun cunoscător al programului Navision Dynamics Să ai experiență în utilizarea unui sistem ERP Să cunoști limba engleză la un nivel avansat Să fii un bun cunoscator de ExcelDescrierea jobului Responsabilități: Coordonarea proiectelor alocate și a echipei de contabili care lucrează pe proiectele resp
EXPLOREPCOM
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.