Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Valcea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Valcea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Valcea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Bune cunostinte de operare MS Office;- Studii superioare economice finalizate sau in curs;- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;- Constituie un plus cunoasterea programului de contabilitate SAP;- Cunostinte solide in domeniul legislatiei contabile si fiscale;- Orientare spre obiective si termene;- Capacitatea de a indeplini sarcini repetitive si de a lucra cu cifre;- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;- Punctualitate si seriozitate. Descrierea jobului - Inregistreaza, verifica si reconciliaza tranzactiile economice in contabilitatea primara si financiara conform standardelor contabile romanesti si standardelor de raportare financiara ale companiei, asigurand acuratetea situatiilor contabile;- Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei;- Intocmeste, verifica si reconciliaza rapoarte si situatii necesare managementului companiei pentru gestionarea financiara si operationala a companiei;- Inregistreaza incasarile si
STYL
Candidatul ideal Cerinte:- avantaj studii tehnice- cunostinte de contabilitate primara si de gestiune stocuri;- cunostinte de operare Word, Excel- persoana serioasa, loiala, corectaDescrierea jobului - receptionarea echipamentelor de interfonie, supraveghere video, alarmare- asigura gestiunea stocului de marfa in baza documentelor de intrare/iesire- pregateste marfa comandata de client- impacheteaza si eticheteaza marfa pentru livrarea prin curier- asigura miscarea stocurilor- efectueaza inventarele saptamanale- depoziteaza in conditii optime marfa din gestiune
ELECTRO-SERVICE VL
Îți place contabilitatea primară și nu te mai regăsești în locul actual? Alătură-te echipei noastre și hai să evoluăm împreună!Responsabilități:* Evidența contabilă: efectuarea înregistrărilor contabile în conformitate cu legislația în vigoare, înregistrarea la zi a tuturor datelor de contabilitate, evidența stocurilor, verificare extrase de cont, ținerea la zi a evidențelor pe furnizori și clienți, urmărirea efectuării plăților la scadență și înregistrarea încasărilor în programul de gestiune, NIR-uri și facturare.* Evidența echipei: pontaje, concedii, dosare și documente personal;* Achiziții: comenzi consumabile necesare;Închiderea de lună o va face un expert contabil.Beneficii:* Îți respectăm drepturile precum concedii și zile libere;* Beneficii la achiziția produselor din portofoliul firmei;* Sistem informatic performant și logistică modernă;* Sprijin permanent din partea echipei;* Program flexibil.Suntem nerăbdători să te cunoaștem și să aflăm care sunt așteptările tale, hai în ec
LaMimi
Îți place contabilitatea primară și nu te mai regăsești în locul actual? Alătură-te echipei noastre și hai să evoluăm împreună!Responsabilități:* Evidența contabilă: efectuarea înregistrărilor contabile în conformitate cu legislația în vigoare, înregistrarea la zi a tuturor datelor de contabilitate, evidența stocurilor, verificare extrase de cont, ținerea la zi a evidențelor pe furnizori și clienți, urmărirea efectuării plăților la scadență și înregistrarea încasărilor în programul de gestiune, NIR-uri și facturare.* Evidența echipei: pontaje, concedii, dosare și documente personal;* Achiziții: comenzi consumabile necesare;Închiderea de lună o va face un expert contabil.Beneficii:* Îți respectăm drepturile precum concedii și zile libere;* Beneficii la achiziția produselor din portofoliul firmei;* Sistem informatic performant și logistică modernă;* Sprijin permanent din partea echipei;* Program flexibil.Suntem nerăbdători să te cunoaștem și să aflăm care sunt așteptările tale, hai în ec
LaMimi
Candidatul ideal - Studii superioare finalizate in domeniul economic, de preferinta ASE Bucuresti;- Abilitati de lucru cu programe informatice de tip ERP&CRM- Comnicare eficienta (exprimarea clara a ideilor, sustinerea eficienta a unei prezentari) si tact pedagogic;- Abilitati de negociere;- Corectitudine, implicare, seriozitate, responsabilitate si dorinta de afirmare;- Permis auto categoria B si disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti dar si in tara.- Rugam candidatii care nu indeplinesc criteriile de mai sus sa nu depuna CV-uri !!!Descrierea jobului Aceast job iti ofera oportunitatea de a-ti dezvolta simultan abilitatile de comunicare, cunostintele economice si cele din domeniul IT. De asemenea, vei avea sansa de a interactiona cu toate nivelurile ierarhice ale unei firme, vei intelege modul in care functioneaza companiile si vei avea posibilitatea de a participa la reorganizarea acestora cu ocazia implementarii noilor sisteme informationale. Postul ofera posibilitatea angajat
TAREM
Candidatul ideal Consultantul ajuta clientii sa-si protejeze in mod eficient veniturile, bunurile sau propria afacere, sa economiseasca sau sa investeasca, astfel incat sa aiba intotdeauna acces la o resursa financiara suplimentara.Te asteptam cu drag sa te alaturi echipei noastre!Descrierea jobului Responsabilitati:- Stabileste obiectivele de vanzari in concordanta cu dezvoltarea unui portofoliu sustenabil de clienti;- Prospecteaza si abordeaza clientii potentiali;- Identifica si analizeaza nevoile financiare ale acestora;- Construieste solutii, discuta cu clientul si impreuna stabileste varianta optima;- Urmareste contractele in vederea finalizarii acestora;- Administreaza portofoliul, cu scopul de a mentine si de a dezvolta relatia cu clientii.Cerinte:- Abilitati excelente de comunicare;- Atitudine pozitiva, initiativa, constiinciozitate si dinamism;- Abilitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor, gandire analitica;- Capacitatea de a respecta termene limita;- Capacitatea
KUNDEN BROKER COMPANIE DE BROKERAJ
Candidatul ideal Don Pedro angajeaza persoane dornice sa activeze intr-o echipa dinamica in cadrul sectiei de productie situata in loc.Ruda, jud.Valcea.Se asigura stagiu de formare profesionala si salariul atractiv.Se lucreaza in ture.Descrierea jobului - Asimilarea cunostintelor necesare indeplinirii sarcinilor de serviciu;- Aplicarea cunostintelor tehnice asimilate in perioada formarii profesionale;- Mentinerea curateniei la locul de munca;- Pastrarea unui climat de colegialitate.
DON PEDRO
Candidatul ideal SC SEYTOUR SRL a primit trofeul de aur "International Quality Crown Award London 2003" pentru calitate si excelenta in turism. De asemenea, compania a primit Certificatul de Calitate "TQM - QC 100 Total Quality Management" din partea BUSINESS INITIATIVE DIRECTION cu sediul in Madrid.Te asteptam in echipa noastra daca : ai studii superioare in domeniul turismului ai rabdare si dorinta de a progresa in domeniul turismului ai domiciliu stabil in Ramnicu Valcea te descurci cu usurinta sa navighezi cu sistemele de operare PC poti intelege si conversa in limba englezaDescrierea jobului Ce vei face la noi: vei consilia clientii in vederea depistarii ofertelor ideale vei intermedia vanzarea de bilete de avion si autocar vei intocmi asigurari de calatorie vei vinde pachete de sejururi (pachete turistice sau cazari individuale) te vei ocupa cu intocmirea documentelor de contabilitate primaraCe iti oferim salariu de baza+comision vanzari mediu de lucru placut posibilitatea efectu
SEYTOUR
Candidatul ideal Cerinte:- Minim studii medii;- Experienta in vanzari reprezinta un avantaj ;- Excelente abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa;- Harnic, perseverent, onest si cu simt al responsabilitatii;- Orientat spre invatare, cu initiativa si capacitate de analiza;- Disponibilitate la efort fizic si munca in ture, inclusiv in weekend.Descrierea jobului Responsabilitati:- Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului;- Organizeaza activitatea din magazin;- Receptioneaza marfa din cadrul magazinului;- Aseaza si expune marfa conform procedurilor interne;- Participa activ la procesul de vanzare;- Respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilor;- Asigura evidenta zilnica a vanzarilor de produse si informarea operativa a conducerii societatii asupra acestora;- Stabileste si asigura stocurile de produse necesare pentru desfasurarea activitatii magazinului;- Asigura primirea, depozitarea
TUTYSPORT
Candidatul ideal Daca : Esti pasionat dе tehnologie si interesat dе tot ce apare nou in domeniu Esti comunicativ, iti place sa interactionezi cu clientii si sa oferi solutii la solicitarile lor Ai experienta minima in vanzari si iti place asta Iti plac provocarile si vrei sa dovedesti ca esti capabil sa performezi Esti organizat si stii sa iti planifici activitatea zilnica Poti sa iei decizii si sa iti asumi responsabilitatea pentru actiunile tale Esti flexibil si te adaptezi repede, ambitios si atent la detalii Ai cunostinte legate dе procesul dе merchandising, stocuri, raportare si intocmirea documentatiei aferente Stii sa utilizezi calculatorul (MS Office, Windows)ATUNCI AM VREA SA NE CUNOASTEM!Descrierea jobului Ce vеi facе: Vаnzаre de produse si sеrvicii Vodafone Romaniа Mеrchandising / afisаreа produselor magаzinului Pregаtirеа, vеrificаrеa si transmitеrea documentelor contabile Procesarea comenzilor, livrari, receptii Furnizarea de rapoarte saptamanale si lunare solicitateCe iti
IQBox
Candidatul ideal Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?Ai cunostiinte generale dе IT?Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbila.Idеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa de soluții conform аșteptării acеstorаÎnregistrаrеа vânzărilor pe cаsa dе marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina !Posibilitati de dezvoltare a cariereiPachet salarial atractivBonusuri lunare pentru performanta in vanzari
CONTAKT EXPRESS LOGISTIK
Candidatul ideal We are searching a Solutions Consultant that will be providing support and training to the client to ensure their requirements are met. The role involves daily client interaction as well as internal contact with product managers, project managers, development, QA and IT teams.Descrierea jobului What is the job about? Involvement in client business review/discovery to gain understanding of the business requirements Understand the existing and new client business processes Provide workshops and demonstrations of Operative products Provide best practice recommendations Help client prepare for change management for new processes Responsible for configuring system and configuration documentation Collaborate with client and internal QA on testing scripts Field client feedback and issues Work with Product and Engineering as needed Responsible for training planning and preparing training materials Conduct and evaluate client training Create and develop client user guides and w
Operative
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal Atat procesul dе vanzare cat si emiterea asigurarilor se fac online.- Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj;- Cunostinte medii dе utilizare PC;- Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent;- Bune abilitati dе comunicare, negociere si orientare spre rezultat;- Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj;- Spirit dе initiativa si capacitate dе a lucra in echipa.Descrierea jobului - Mentinеreа si imbunаtatireа relatiеi cu clientii;- Promovareа, prеzentarеa si vanzаrеa produsеlor companiеi;- Efеctuаrеa anаlizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor;- Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare;- Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.BENEFICII:- Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF);- Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate;- Grile de comisioane progresive;- Traininguri gratuite;- Posibilitatea de a promova pr
DANBIRA AGENT DE ASIGURARE
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Spitalul Județean de Urgență Vâlcea organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de conducere, vacante, de șef serviciu – Serviciul Contabilitate.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz,
Instituii judeene
DescriereCerinte:- Studii liceale/universitare absolvite;- Cunostinte de contabilitate primara;- Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple;- Bune abilitati organizatorice si disponibilitate pentru munca in echipa- Cunostinte de operare PCResponsabilitati:- Intocmirea receptiilor pe baza documentelor de insotire a marfii (facturi)- Realizarea avizelor de expeditie intre gestiunile firmei- Emitere facturi- Introducerea documentelor specifice caseriei (chitante, bonuri fiscale)
Pigulin Fruit SRL
Descrierea jobului Noi știm că deja ești un #winner, dar suntem convinși că împreună putem crește. Este momentul potrivit să te transferi în echipa noastră. Ai un loc de titular asigurat, un job stabil și dacă evoluțiile tale sunt pe măsură, poți fi promovat oricând.Candidatul ideal- Studii medii- Cunostinte de operare PC - nivel mediu- Persoana pozitiva, responsabila si comunicativa, cu o atitudine orientată către client- Serios, loial, punctual si corectDescrierea jobului:- Prezentarea ofertei de pariere clienților și gestionarea relatiei cu acestia- Plasarea biletelor de pariere- Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti din agentie- Întocmirea unor simple rapoarte la finalul zilei de lucru- Păstrarea standarului de imagine a brandului in agentieBeneficii- venituri medii intre 2150 – 5000 ron- Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca stabil- Program de lucru flexibil, doua zile cu doua libere, de la 10 la 22- Salariu fix si tichete de masa- Plata orelor su
DREAM BETTING
Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY
Candidatul ideal Manager Agentie Turism (home based)/ Corporate ConsultantExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit realizat in functie de valoare totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.