Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Coordonator in Calafat

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Coordonator in Calafat

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Calafat si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Calafat si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Area Sales Manager - Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Experiență de minimum 3 ani în vânzări, dintre care, de preferat, 2 ani experiență în vânzarea utilajelor agricole; Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență; Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj; Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet). Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Câteva cuvinte despre responsabilități: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți; Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual; Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora; Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii; Întocmir
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Sef Ateliere&coordonator Receptie Service


Candidatul ideal Echipa Automobile Bavaria Group cauta Sef ateliere&Coordonator receptie service pentru locatia din Craiova, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati: experienta profesionala de minimum 2 ani in domeniul auto, intr-o pozitie similara; studii superioare economice / tehnice; cunostinte in domeniul administrarii afacerilor; cunostinte avansate de limba engleza si germana; calitati de leader, gandire analitica; actiuni orientate spre client si profit; abilitatea de a promova comunicarea, motivarea si munca in echipa.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt: conceperea, pregatirea si implementarea de masuri potrivite pentru indeplinirea target-urilor; implementarea si indeplinirea masurilor legate de exploatarea pietei Aftersales, de fidelizarea clientilor prin serviciile de calitate oferite si cresterea portofoliului de clienti Afte
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Coordonator Depozit


Candidatul ideal Ne dezvoltăm și avem nevoie de noi membri în echipa noastră!Căutam Coordonator Depozit dedicat și experimentat care să se alăture echipei noastre din Craiova. Vei lucra îndeaproape cu o echipă de colegi implicați în procesul de atragere și fidelizare a clienților, prezentându-le gamele complexe de scule, utilaje, accesorii, unelte pe care le comercializăm.Cerințe și abilitați: experiența anterioară într-o poziție similară în gestiunea depozitului; abilități excelente de gestionare a stocurilor și echipelor; cunoștințe solide de operare a echipamentelor din depozit; studii medii/superioare tehnice constituie un avantaj; abilitați avansate de comunicare scrisă și verbală; domiciliul în zona municipiului Craiova;Descrierea jobului coordonarea și supervizarea operațiunilor zilnice din depozit; coordonarea și supervizarea livrărilor și recepției de mărfuri; supervizarea organizării spațiilor din depozit în vederea depozitării produselor; administrarea echipei de depozit; pl
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 91 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Coordonator Ssm Zona Vest


Candidatul ideal Responsabilități. Supraveghezi și gestionezi implementarea și conformitatea cu reglementările de sănătate și securitate ocupațională în regiunea desemnată. Supervizezi întreținerea și inspecția echipamentelor și instalațiilor conform reglementărilor I.S.C.I.R. Servești drept principalul punct de contact pentru toate problemele de sănătate și securitate din regiune, colaborând cu autoritățile locale și agențiile externe după caz. Menții cunoștințe actualizate despre reglementările și cele mai bune practici de siguranță regionale, asigurând îmbunătățirea continuă a standardelor de siguranță.Descrierea jobului Pentru a avea succes în acest rol vei avea nevoie de: Diplomă de licență, studiile postuniversitare reprezintă un avantaj; Un minim de 3 ani de experiență într-un rol similar, preferabil într-un mediu multinațional. Cunoștințe solide despre reglementările de sănătate și securitate ocupațională, legile muncii și standardele industriale. Certificare în sănătate și sec
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Secretara la distanta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 500 până la 1000 LEI pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă de la computer. Sunt necesare: cunoștințe de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe bune de engleză și italiană ar fi un plus.Puteți trimite CV-ul aici.
LITRA SRL

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Sales Back Office


Candidatul ideal Conditii minime de eligibilitate:-Studii superioare finalizate,de preferat in domeniul economic-Minim 1 an de experienta in domeniul financiar bancar,reprezinta un avantaj-Cunostinte generale de business: management,finante,marketing,care sa permita sustinerea unor discutii la nivel operational si executiv-Limba engleza-nivel mediu,scris si vorbit-Cunostinte de Microsoft OfficeDescrierea jobului Responsabilitati:-Este responsabil de calitatea introducerii informatiilor corecte si complete n sistemul informatic-Este responsabil de calitatea verificarii documentelor primite(documente de identificare,documente finaciare,documente juridice..,etc)-este responsabil de verificarea diverselor aplicatii informatice,de colectare,verificare si introducerea corecta si completa a datelor-Emite/transmite rezolutii pt aprobari rapide-Este responsabil pt corectitudinea rezolutiilor,emiterii ,generarii,tiparirii documentatiei contractuale in ceea ce priveste contractele de leasing/cred
CBG LEASING CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical Stomatologie Craiova


Candidatul ideal Ce căutăm?Persoana amabilă și zâmbitoare care vrea să învețe mult și repede. Cerem seriozitate si dorinta de dezvoltare.Descrierea jobului Ce oferim?Contract de munca pe termen lungProgram full-timeTraining pentru dobandirea cunostintelor necesareColaborare de durataCum procedăm?Dacă CV-ul tău e complet și corect atunci intri în cursă și vei fi sunată !Obligatoriu CV cu pozaFii pregătit sa lucrezi într-un mediu profesionist cu protocoale clare si sarcini bine definite.
EMBRACE SRL

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Logistica


Candidatul ideal Experienta in domeniu pe un post similar de minim 2 ani; Studii superioare economice sau tehnice; Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office; Persoana organizata, cu o buna capacitate de planificare si coordonare; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Persoana orientata spre rezultate si rezolvarea problemelor; atitutide proactiva, spirit de echipa;Descrierea jobului Conducerea departamentului de logistica al societății; Coordonarea activităților din departament si a echipei din subordine; Monitorizarea costurilor din departamentul din subordine; Urmărirea si eficientizarea activitatii de transport;
MINERALPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 481 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Calitate


Candidatul ideal Studii superioare tehnice Experienta manageriala de minim 7 ani Intelegerea si utilizarea imbunatatirii continue Planificare, control si asigurare a calitatii produsului si procesului Certificare Six Sigma (Green Belt) Managementul si conducerea calitatii Limba engleza – nivel avansat Bune abilitati de comunicare, relationare, organizare si planificare Flexibilitate, adaptabilitateDescrierea jobului Sustine organizatia in scopul imbunatatirii continue targetand procese fara defecte care sa satisfaca nevoile clientilor si sa atinga rezultate superioare in scopul cresterii sanatoase a afacerii. Este responsabil pentru imbunatatirea continua a proceselor, fluxurilor, instrumentelor si pentru dezvoltare oamenilor din cadrul functiunii de calitate. Responsabilitati: Coordoneaza dezvoltarea, implementarea si mentinerea Sistemului de Calitate pentru organizatie; Stabileste si mentine standardele, procedurile si controalele de asigurare a calitatii; Conduce functiunea de calit
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 90 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Proiecte Dezvoltare Produse Noi


Candidatul ideal -Studii superioare cu licență, de preferat tehnice-Experienta relevanta in management de proiecte – min. 5 ani (inginerie industriala sau IT)-Cunostinte, abilitati : Gestionarea problemelor Gestionarea domeniului de aplicare Gestionarea programului Gestionarea resurselor Managementul echipei de proiect și comunicarea cu părțile interesate Analiză și Strategie / Planificare Cunoștințe inter-funcționaleDescrierea jobului Misiunea rolului: Administrează, dezvoltă și implementează programe compuse din mai multe proiecte interfuncționale; Colaborează cu părțile interesate/ beneficiarii din afacere pentru a asigura finalizarea cu succes a proiectului; Asigură managementul proiectelor de dezvoltare produse noi.Responsabilitati: Conduce mai multe proiecte interfuncționale. Facilitează ședințe de planificare a proiectului cu părțile interesate interne pentru a determina domeniul de aplicare și obiectivele fiecărui proiect. Lucrează cu părțile interesate din afacere pentru a sta
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Site Manager - Dolj


Candidatul ideal Knowledge of grid connection regulatory, environmental and safety requirements is essential. Experience in the construction of energy generation, transmission, or infrastructure projects, with a minimum of three years’ experience leading site teams in the construction of Renewable Energy generation assets. Photovoltaic experience is preferred. Strong ability to lead and influence project stakeholders to obtain desired outcomes. Experience in contractual documentation and technical specifications. Knowledgeable of Civil, Mechanical and Electrical constructability within renewable energy plants. Supervise grid power studies for the company pipeline of battery and solar projects. Advanced proficiency in Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, MS Project). Advanced proficiency in Construction Management Software (ideally Procore). DSO / TSO Experience is preferred. ANRE Certification IIIrd or IVth Degree is preferred.Descrierea jobului Central role in the supervision of el
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA SRL

Cinema Manager Craiova


Candidatul ideal Cinema ManagerDescrierea jobului Cinema Manager
CINEPLEXX ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Daca esti persoana de care prietenii spun ca te conectezi foarte repede cu oamenii, ca atunci cand intri intr-o incapere reusesti foarte repede sa te faci placuta, citesti anuntul potrivit.Probabil iti vine natural cand te uiti la oameni sa zici ce se potriveste si ce nu din outfit-urile lor.Probabil ca a vinde, face parte din normalul tau.Descrierea jobului Responsabilitati:Vei consilia clientii, pentru alegerea produselor Hermosa potrivite, in raport cu dorintele lor. In sfarsit vei avea spatiu de “joaca” pentru pasiunea ta legat de fashion.Vei incasa si vei face retur. E parte din procesul de servire a clientilor si noi suntem aici sa ii ajutam cu tot ce au nevoie.Vei contribui la realizarea obiectivelor de vanzari si a indicatorilor de performanta.Vei completa rapoartele periodice.Vei participa la aranjarea produselor in magazine. Nu de alta, dar vrem sa ne bucuram de super-puterea ta de a face ordine strategic.Vei lucra impreuna cu echipa la indeplinirea sarcinilo
HERMOSA OFFICE CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 893 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Site Manager


Candidatul ideal Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: Studii superioare tehnice; Experiență similară de minimum 2 ani în domenii similare; Cunoștințe operare Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); Permis de conducere categoria B; Bune abilități de comunicare; Prioritizarea în planificarea activităților; Atitudine proactivă în rezolvarea problemelor.Constituie avantaj: Autorizații ISCIR Autorizație ANRE minim 2B Autorizație inginer sisteme de securitate Autorizație technician pentru sisteme DSVCAM Abilități de lucru cu programele Auto-Cad, E-planDescrierea jobului Descrierea jobuluiCe vei face: Vei întocmi necesarul de materiale pe termen scurt și mediu și le vei comunica managerului tehnic / managerului de proiect spre aprobare și transmitere către achiziții; Te vei asigura de îndeplinirea sarcinilor contractuale în conformitate cu cerințele clientului în vederea asigurării calității execuției, încadrării în termenele stabilite, încadrării consumului de materiale în n
ELPREST INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 99 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.