Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Coordonator in Comanesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Coordonator in Comanesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Comanesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Comanesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Production Manager Assistant


Candidatul ideal Studii superioare absolvite (de preferabil in domeniul textil) Bune cunostinte pachet Office Experienta in planificarea productiei - reprezinta avantaj Orientare spre rezultate Aptitudini de lucru in echipa Persoana responsabila si organizata Limba Italiana nivel mediu – reprezinta avantajDescrierea jobului Elaborarea si implementarea planurilor de productie, in functie de cerintele si resursele disponibile Colaborarea stransa cu departamentele companiei pentru a asigura o planificare eficienta si la timp a resurselor Identificarea si implementarea de masuri de imbunatatire continua a proceselor de productie, pentru a optimiza eficienta Asigurarea respectarii standardelor de siguranta in toate operatiunile de productie Introduce date, genereaza si transmite rapoarte specifice activitatii de planificare a productiei Urmareste productia dupa raportarile liniilor
INDUSTRIES YIELD SRL

Area Sales Manager - Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Experiență de minimum 3 ani în vânzări, dintre care, de preferat, 2 ani experiență în vânzarea utilajelor agricole; Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență; Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj; Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet). Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Câteva cuvinte despre responsabilități: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți; Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual; Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora; Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii; Întocmir
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Coordonator Regional Credite Corporate


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă ești o persoană cu bune abilități de comunicare, focusată pe identificarea de soluții, cu un spirit de echipă puternic dezvoltat, postul acesta s-ar putea să fie ceea ce cauți. Ne-ar mai plăcea să contatăm că prezinți: Background de analist financiar cu o vechime de minim 5 ani; Capacitate de analiză și sinteză; Inițiativă și determinare de a face lucrurile bine; Atitudine proactivă; Dorință de învățare și dezvoltare continua; Adaptare la situații și medii diverse; Mandatory: Permis de conducere ( categoria B ); Disponibiliate pentru deplasări;Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile unui Coordonator Regional Credite Corporate? Coordonează și sprijină analiștii de credit din sucursale prin furnizarea de răspunsuri la între
BANCA TRANSILVANIA SA

Dispecer ,​ Coordonator Transport International


Candidatul ideal - Studii medii finalizate .- Cunostinte de logistica si transport.- Cunostinte minime de geografie .- Persoana comunicativa , rezistenta la stres , bune abilitati de organizare si planificare.- Abilitati de analiza si sinteza.- Motivat/a sa-si dezvolte o cariera in domeniul transporturilor.- Nivel avansat limba engleza, germana constituie avantaj.- Nivel avansat de operare PC - pachet Microsoft Office- Abilitati de negociere a preturilor cu clientii si transportatorii.Descrierea jobului Responsabilitati:- Coordoneaza activitatea flotei alocate.- Identifica solutiile optime de transport , negociaza termenii transportului.- Sa optimizeze costurile legate de transport.- Optimizarea rutelor , comunicarea cu conducatorii auto si supravegherea desfasurarii curselor.- Customer support - ofera alternative clientului si statusuri referitoare la transport.- Negociaza preturile cu transportatorii /clientii.- Ofera consultanta transportatorilor /clientilor oferindu-le solutii opti
DEJTRANS SRL

Asistent Director Vanzari


Candidatul ideal CERINTEStudii superioareLimba engleză - nivel avansatCunoștințe operare PC (MS Office)Capacitate de planificare, organizare, prioritizare si monitorizare.Seriozitate, punctualitate, atentie;Persoana organizata si ordonata;Tact, amabilitate, fluenta verbalaExcelente abilități de negociere și relaționareDisponibilitate de a călători în interes de serviciu.Abilitati de planificare si organizare a activitatilor.Descrierea jobului RESPONSABILITATIMenține și dezvoltă relații comerciale cu clienții existențiAsigură calitatea serviciilor pre și post-vânzareNegociază prețurile/cantitățile/produsele cu cliențiiAsigurară interfaţa între angajaţii Departamentului Vânzări şi alte departamente ale firmei, precum şi cu clienţii, furnizorii şi distribuitorii.Rezolvă rapid şi eficient reclamaţiilor referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte condiţii prevăzute în contractele interne.Elaborează şi propune spre aprobare informări cu suplimentări de comenzi s
HS BACO PANELS S.​R.​L.​

Gestionar/​coordonator Sectie Mobilier


Candidatul ideal OrganizatDisciplinatPunctualDeschis la lucrul in echipa (si la cafea si la proiecte)Descrierea jobului Responsabilitati (preluare din fisa postului)- gestionarea stocurilor de materii prime si accesorii- comunicarea cu departamentul de achizitii pentru completarea stocurilor- pregatire accesorii/materiale pentru comenzi- verificare integritate comenzi- preluare materiale furnizori- suport pentru echipele de lucru- gestionare prezenta personal(fisa postului cuprinde toate activitatile/actiunile specifice postului)Beneficii- salariu 3000 - 4000 net (in functie de experienta)- program fix 8:00 - 17:00, nu se lucreaza in week-end- pauza de masa 12:00 - 12:30- zile nationale libere platite- 21 zile concediu + zi de nastere libera platita- prime de sarbatori- mediu de lucru prietenos, colectiv tanar
FORMAP INVEST SRL

Coordonator Solutii Logistice Bacau


Candidatul ideal Studii superioare finalizateExperienta relevanta in relatia client – furnizor servicii ( obligatoriu)Experienta relevanta in domeniul logisticii/ transporturilor (avantaj)Experienta profesionala in activitati si supervizare procese si operatiuni de depozitare si logistica (avantaj)Experienta in echipe de proiect: cel putin o experienta profesionala ca membru al unei echipei de proiect logistic sau de implementare sistem client service (avantaj)Cunostinte utilizare sisteme de gestiuneCunostinte utilizare Microsoft Office, Excel – nivel avansatLimba engleza – nivel avansatAbilitati de comunicare si orientare catre nevoile clientilorCapacitate de sinteza si analizaAbilitati de planificare si organizareRezistenta la stres, nivel ridicat de flexibilitateDescrierea jobului Elaboreaza procedurile de lucru pentru clientii de Solutii Logistice;Propune solutii de imbunatatire si optimizare a activitatii departamentului de Solutii Logistice pe intregul flux de procese;Coordoneaza
GEBRUDER WEISS SRL

Coordonator Masura Mentenanta


Candidatul ideal Studii: Studii superioare in domeniul tehnic, specialzare electrotehnica/ energetică/ electroenergetica.Experienta: Experienta de minimum 3 ani in activitatii specifice sectorului distributiei energiei electrice; Experienta de minimum 3 ani in management.Cunostinte: Cunostinte temenice in domeniul electroenergeticii si a distributiei energiei electrice; Cunostinte avansate a prescriptiilor tehnice, standardelor, normelor si legislatiei din domeniul distributiei si utilizarii energiei electrice.Competente: Spirit de initiativa, creativitate si flexibilitate; Bune abilitati de organizare si gestionare a timpului; un nivel ridicat de etica de lucru si integritate morala; Bune abilitati de comunicare si coordonare; Capacitatea de a lucra in conditii de stres si in echipa; Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, flexibilitate la schimbarile de strategie; Executia lucrarilor la termenul si calitatea ceruta; Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel, Power P
ADREM INVEST SRL

Asistent Personal Al Persoanei Cu Handicap Grav - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT PERSONAL AL PERSOANEI CU HANDICAP GRAV - AJOFM | ANOFMAngajator: ORASUL COMANESTIExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: COMANESTI
ORASUL COMANESTI

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: ARBISAV 42 SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: COMANESTI
ARBISAV 42 SRL

Manager/​Consultant despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Gestionar depozit


Companie verificată
Aplica rapid
Rolul postului gestionarea produselor finite in cadrul morii si a ambalajelor de transport aferente în scopul efectuarii operatiunilor de livrare. Candidatul ideal are:Capacitatea de operare în sistemul informatic de gestiune;Usurinta in lucru cu cifrele. Responsabilități și sarciniReceptioneaza materiile prime;Primeste in gestiune si depoziteaza produsele finite realizate in cadrul morii de grau;Livrează produsele finite pe baza planificării si documentelor premergătoare livrării;Intocmeste rapoartele solicitate si participa la inventarierea produselor. Descriere companieS.C. PAMBAC S.A. este unul dintre principalii producători naționali din domeniul morărit , panificație, lider pe piață de paste făinoase și deținător al brandurilor Pambac, Grania, Gata și Flavora.
Pambac SA

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent Manager


Candidatul ideal Bun venit în echipa noastră în continuă creștere!Suntem în căutarea unui Asistent Manager cu cunoștințe solide în domeniul Resurselor Umane pentru a se alătura echipei noastre dinamice din cadrul companiei IDEAL FEROLUC.Candidatul ideal va juca un rol esențial în furnizarea de suport administrativ echipei noastre de conducere și în asistarea operațiunilor zilnice din cadrul companiei. Dacă te pasionează dezvoltarea personală și profesională a angajaților, gestionarea eficientă a proceselor de recrutare și crearea unui mediu de lucru productiv, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu vrei să o ratezi.Descrierea jobului Responsabilități principale:Asistență în coordonarea programelor, programărilor și aranjamentelor de călătorie pentru manageri.Coordonare și organizare a întâlnirilor, conferințelor și evenimentelor.Pregătirea rapoartelor, prezentărilor și documentelor la cerere.Gestionarea canalelor de comunicare, inclusiv emailuri, apeluri telefonice și coresponde
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 4109 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari Jysk Onesti


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.