Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

282 Locuri de Munca Customer Care Representative in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

282 Locuri de Munca Customer Care Representative in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Care Representative in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Care Representative in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti Companii Dialog


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că:-> Ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe; -> Te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită; -> Iți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; -> Deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii. Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să:-> Comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia; -> Oferi sprijin clienților pentru a se împrieteni și pentru a folosi toate canalele alternative pri
BANCA TRANSILVANIA SA

Operator Call Center


Candidatul ideal Este calm si are o atitudine pozitiva;Comunica cu profesionalism si depaseste in mod frecvent asteptarile pacientilor;Anticipeaza si identifica nevoile pacientilor, este intuitiv si empatic;Urmeaza procedurile si instructiunile de lucru fiind flexibil in acelasi timp, principalul scop fiind satisfactia pacientilor;Raspunde cu promptitudine solicitarilor, cauta solutii alternative atunci cand este cazul;Imbunatateste calitatea serviciilor continuu;Se asigura de acuratetea datelor transmise catre pacienti si personalul companiei;Isi mentine calmul atunci cand interactioneaza cu tipurile de colegi sau pacienti ostili, dificili, suparati;Isi pastreaza obiectivitatea, lasand la o parte sentimentele personale;Foloseste abordari constructive pentru a depasi perioadele de stres;Este decisiv in situatii critice, actioneaza rapid pentru a le rezolva.Descrierea jobului Gestioneaza apelurile telefonice si solicitarile primite via e-mail;Ofera informatii pacientilor si inregistreaz
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 278 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Senior Operator Call-center - Dep.​ Rezervari


Candidatul ideal • Ai experienta in domeniul Call-Center minim 2 ani• Aptitudini de PR si atitudine prietenoasa• Experienta si ambitia de a avansa te recomanda• Ai atitudine de lider• Ai bune abilitati de comunicare si coordonare• Vorbesti limba engleza fluent• Te descurci cu operarea PC (folosim pentru managementul rezervarilor si biletelor vandute un soft dedicat, destul de complex, dar care iti usureaza munca) si cunosti pachetul Office (excel/word/outlook)Descrierea jobului ofera informatii cu privire la calendarul de evenimente folosind toate canalele de comunicare (telefonic / e-mail) participa activ in preluarea rezervarilor (inbound) si introducerea lor in sistem participa activ la confirmarea rezervarilor venite din mediul on-line (site, e-mail, aplicatie etc), verificand telefonic autenticitatea rezervarii, parcurgand procedura rezervarilor (outbound) participa activ la campaniie de fidelizare a clientilor urmareste si verifica in permanenta numarul de bilete vandute/evenimen
BERARIA H SRL

Agent Call Center


Candidatul ideal Descrierea jobului
TENSA ART DESIGN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Pf Migrator,​ Sucursala Baragan


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. 😊 Fii parte a echipei noastre ca viitor Manager Relații Clienți Persoane Fizice!Ne-ar plăcea tare mult să ne cunoastem dacă:vinzi produse bancare de cel puțin un an, asta pentru a ne asigura că știi cum funcționează mediul de afaceri local și sectorial;știi cum să identifici nevoile unui client și să propui soluțiile cele mai potrivite pentru acesta;ai luat examenul de licență, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arată că ai capacitate de analiză și sinteză foarte bune;Dacă am ajuns până aici cu discuția, foarte probabil ai abilități excelente de comunicare, vânzare și negociere. Verificam doar pentru că așa scrie în procedură 😊 La fel și în ceea ce privește cunoștințele de utilizare a calculatorului, în special pachetul Office.În rest, să ai la tine: spiritul de echipă; dinamismul; adaptabilitatea; abilitatea de a învăța; orientarea către client; curajul și ideile îndrăznețe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Imm Si Corporate


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate cu licenta; Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice; Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc; Cunostiinte de calculator - word, excel avansat; Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat; Capacitate de organizare; Orientare catre client; Atentie la detalii; Responsabilitate; Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.Descrierea jobului Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara); Administrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii; Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu; Promovarea imaginii bancii in segmentul v
PATRIA BANK S.​A.​

Manager Relatii Clienti Corporate


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Ești o persoană cu deprinderi dezvoltate în zona vânzărilor, ce pune focus pe identificarea de soluții și care prezintă bune abilități de comunicare?Pentru a te plia perfect pe acest rol, ne-ar mai plăcea să contatăm faptul că:Prezinți un nivel crescut de responsabilitate;Cunoști mediul de afaceri local și sectorial;Deții abilități de planificare și organizare;Dai dovadă de leadership, spirit de echipă și empatie.Descrierea jobului Toate aceste abilități îți vor fi de folos să:Promovezi și vinzi produsele și serviciile bancare către clienții persoane juridice clasificate ca și Corporate; Reprezinți forța de vânzări pe segmentul de clienți Corporate și promovezi imaginea băncii; Menții relația cu clienții Midcorporate aflați
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 222 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Call Center Agent - Customer Service


Candidatul ideal Calificări cheie: găsești subiect de vorba cu orice persoană din jur, dai dovadă de amabilitate și răbdarea de a asculta pe oricine? te uiți la filme în engleză fără subtitrare? emani o energie ce-i inspiră pe cei din jur și le aduce zâmbetul pe buze? Microsoft Office este “biroul” tău preferat?Cerințe suplimentare: esti un team-player știi cum să îți gestionezi eficient timpul și poți lua decizii rapidDescrierea jobului Ce vei face: vei discuta cu clienții și le vei fi de ajutor în rezolvarea cererilor acestora vei invăța cum funcționeaza produsele/serviciile bancare vei folosi în jur de 15 aplicații bancare în sprijinul clienților dar și al colegilor Suntem alături de clienții noștri non-stop, iar echipa noastra lucreaza in 5 schimburi cu o jumatate de ora pauza de masa (6:30-15:00, 9:00-17:30, 11:30-20:00, 13:30-22:00, 22:00-6:30) de luni până duminică. In fiecare saptamana se respecta cele 2 zile libere. Nu avem niciodată mai mult de 3 ture de noapte succesive și p
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Agent Relatii Clienti - Call Center


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Spirit de a lucra in echipa si atitudine pozotiva;Operare PC MS Office: nivel mediu;Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica, pe email si chat, privind aspectele legate de comenzile efectuate sau potentiale;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii pentru informarea corecta a clientilor (platforme curierat, platforma gestionare relatii client, sistem de gestiune)
SELLO BEAUTY S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 650 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Call Center/​ Ofiter Colectare Debite Full Time (8h)


Candidatul ideal CARIERA TA INCEPE CU NOI!Cautam colegi dornici sa invete, sa se afirme in cadrul companiei noastre prin calitatea muncii depuse, prin initiativa si entuziasm. Daca esti la inceput dе drum sau iti doresti o schimbare in cariera, noi iti oferim oportunitatea dе a te dezvolta in cadrul unei companii multinationale si dе a beneficia dе training-uri dе formare profesionala alaturi dе un colectiv tanar si un management participativ.- Abilitati dovedite dе negociere;- Putere dе convingere;- Foarte bune abilitati dе comunicare interpersonala;- Atentie la detalii;- Foarte bune abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si timpului dе lucru;- Orientare catre rezultate;- Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii in regim dе call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;- Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;- Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;- Disponibilitate dе a lucra in ture, full-time.Descr
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.​A.​

Manager Relatii Clienti-divizia Pt Medici,​ Per.​ Determinata


Candidatul ideal Studii superioare, in domeniul economic; Studii post-universitare in domeniul finanţelor sau al vanzarilor constituie un avantaj; Experienta de minim 1 an ca reprezentant vanzari / medical in industria medicala sau farmaceutica; Experienta anterioara in vanzari IMM si Corporate, in domeniul bancar; Abilitati excelente de comunicare şi negociere; Spirit de echipa, abilitati excelente de vanzare, dinamism, flexibilitate; Atitudine corecta si prietenoasa fata de client; Permis de conducere, categoria B;Cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj.Descrierea jobului Promovarea imaginii, a produselor si serviciilor oferite de Divizia pentru Medici, catre sectorul medical şi farmaceutic; Satisfacerea nevoilor clientelei medicale in conditii de profitabilitate pentru banca; Achizitia de noi clienţi din sectorul medical si farmaceutic; Promovarea imaginii bancii si implicarea in actiuni specifice care sa aduca beneficii Diviziei pentru Medici, implicit bancii; Reprezinta f
BANCA TRANSILVANIA SA

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal Agent Servicii Clienți, Departamentul Remote Customer Meeting Point, Magazinul IKEA PalladyEntuziasmul, apropierea și atitudinea pragmatică sunt elementele care stau la baza culturii noastre IKEA. Suntem optimiști și căutăm în permanență modalități noi și mai bune de a ne îndeplini sarcinile. Credem că tu, la fel ca noi, vei progresa atunci când vei întâlni oameni deosebiți, care au un scop comun la IKEA. Oameni modești, care se susțin unii pe alții și care și-au asumat pe deplin angajamentul de a duce mai departe moștenirea și viziunea IKEA și de a crea o viață mai bună pentru cei mai mulți oameni, punând clienții în centrul tuturor activităților lor.Ce vom aprecia la tine: ​​​​Cunoașterea identității corporative IKEA, a valorilor sale de bază și a viziunii de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cei mai mulți oameni ​Cunoștințe foarte bune despre gama de produse și servicii IKEA ​Cunoaștere solidă a comportamentului general al clientului la distanță, pe toate c
IKEA ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1233 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Customer Support - Magazin Online


Candidatul ideal Pentru cine recrutam: Partenerii nostri au sediul in zona Soseaua Giurgiului (la 10 minute de statia de metrou Eroii Revolutiei), sunt activi pe piata din Romania din 2019 si sunt specializati in import, distributie si service vehicule destinate mobilitatii urbane.Sansele sunt de partea ta daca: Ai minim 6 luni experienta pe un post similar, de preferat in zona de suport clienti comert online. Esti familiarizat cu utilizarea platformelor de comert online. Ai minim studii medii absolvite. Iti place sa comunici cu oamenii si esti pasionat de domeniul moto.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: Este necesara prezenta fizica la birou. Salariul fix net va fi cuprins intre 3500 si 3700 RON. Programul de lucru este: L-V de la 09:00 la 17:30, cu o jumatate de ora pauza de masa. Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile). In perioada de inceput vei primi tot suportul necesar din partea colectivului pentru a te familiariza cu proceduri
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Call-center Specialist


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dinamice în calitate de Call-Center Specialist la Editura Booklet!Dacă ești o persoană proactivă, comunicativă și îți place să interacționezi cu clienții ca să le oferi ce au nevoie, aceasta este șansa ta! Nu e nevoie obligatoriu de experiență anterioară în vânzări - căutăm o persoană cu atitudine pozitivă și motivată să învețe și evolueze împreună cu noi.Ce ne dorim de la viitoarea persoană care ni se va alătura: Să aibă o atitudine proactivă și abilități de comunicare dezvoltate; Să dețină abilități de bază în utilizarea computerului; Să își dorească obținerea succesului în vânzări și să contribuie la creșterea unei edituri de calitate.Descrierea jobului Ce vei face: Vei realiza apeluri pentru a promova produsele noastre; Oferi asistență clienților și îi consiliezi în legătură cu produsele noastre; Identifici nevoile clienților și îi ajuți să găsească materialele care li se potrivesc; Introduci comenzile în sistem și actualizezi datele clie
BOOKLET SRL

Agent Servicii Clienti (call Center Outbound)


Candidatul ideal Global HR recruteaza un rol de Agent Servicii Clienți, pentru clientul nostru, o companie ce activeaza în domeniul jocurilor de noroc. Cu o experiență internațională de 20 de ani, clientul nostru a devenit în scurt timp cel mai de succes lanț de cluburi de jocuri din Europa Centrală și de Este prezent in Bulgaria, Serbia, Croatia, Georgia, Belarus, Tanzania si Romania.Dacă-ți place să vorbești la telefon, ai un caracter convingător, empatic și o atitudine prietenoasă și proactivă, ne-ar plăcea să te cunoaștem!În cadrul poziției de Agent Servicii Clienți, vei contribui activ la prima impresie lăsată clientului față de produsele și serviciile unei platforme de jocuri de noroc (cazino).Bucuresti - Sector 1 (zona Floreasca)Experiență: Minim 1 an experiență call-center reprezinta un plus. Experiența în domeniul jocurilor de noroc este un plus (inclusiv în săli de jocuri) Cunoștințe PC: Microsoft Word, Microsoft ExcelAbilități: Abilități de comunicare verbală Capacitatea de
GLOBAL HR SERVICES

Operator Call Center – Birou Dristor,​ Salariu 2500 net


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre si vei avea ocazia sa faci parte din una dintre cele mai dinamice echipe, sa te alaturi echipei noastre de tineri profesionisti.Care sunt beneficiile tale: Bonuri de masa de 30 de lei pe fiecare zi lucratoare - aproximativ 600 de lei pe luna Contract pe perioada nedeterminata Oportunitati de invatare si dezvoltare in cariera Modul de lucru la birou Spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor).Cum stii ca esti potrivit pentru echipa noastra? Esti o fire comunicativa, iti place sa interactionezi cu ceilalti si sa rezolvi probleme. Ai mai lucrat in call center (dar nu obligatoriu). Iti doresti sa inveti lucruri noi si sa te dezvolti cu proiectul din care faci parte. Esti disponibil sa incepi activitatea imediat sau in maximum 2 saptamani.Descrierea jobului Cum va arata ziua ta de lucru: Pe scurt: vei prelua sau efectua apeluri, vei rezolva solicitarile clientilor nostri intr-o maniera pozitiva si vei identifica interesul acestora pen
Confidenţial

Pricing Customer Service Operator


Candidatul ideal Requirements University or college degree. Engineering would be an advantage. Residence in Bucharest. Previous work experience in Customer Service or Back Office in a related field (sales, industrial production) will be considered as a plus. Self-motivated, positive attitude and approach. Attention to detail and ability to work with deadlines. Able to manage highly demanding situations. Computer skills, MS Office suite (Outlook, Word, Excel). Foreign languages skills: Good English language skills mandatory (writing, reading and speaking). Other languages will be a plus. Descrierea jobului Responsibilities/ Accomplishments Main characteristics, tasks and functions: Identify the costumer’s application and needs, establish the product to be offered and also the price and delivery terms, following price-making procedures for each product category, for the standard and non-standard company’s products (bearings) Register all data via company's ERP-Management of orders in
R.​K.​B.​ SHARED SERVICES CENTRE S.​R.​L.​

Agent Servicii Clienti Cu Limba Romana (lucru De La Birou)


Candidatul ideal Suntem în căutare de vorbitori nativi de limba romana pentru unul dintre clienții noștri privind servicii financiar bancare: Raiffeisen Digital.Iata care sunt cerintele: Capacitatea de a scrie și vorbi fluent în limba romana Este necesar un nivel mediu (B2) de limba Engleza Disponibilitatea de a lucra full-time, in intervalul 08:00 - 19:00, de Luni pana Vineri Disponibilitatea de a lucra de la birou, la sediul nostru din București (AFI Park 3) Capacitate de concentrare și ascultare activa Experienta de minim 6 luni in servicii clienti sau servicii bancare Abilități de operare PC și viteza de tehnoredactare Orientare către client și capacitate de a identifica rapid soluții Experiența anterioara de lucru cu clienții sau în activități similare constituie un avantaj Flexibilitate, stabilitate și spirit de echipaDescrierea jobului Principalele responsabilități vor fi efectuarea de apeluri către persoane aflate în bazele de date pentru a oferi asistență în finalizarea acțiun
CALLPOINT NEW EUROPE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 282 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.