Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Customer service in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Customer service in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer service in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer service in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Operations Representative With German


Candidatul ideal RequirementsB2+ fluency in German, both verbal and written.B2 fluency in English, both verbal and written.Service mindset, good negotiation skills, empathy, and customer focus.Confident written and verbal communicator.Reasoning skills, analytical abilities, and ability to take decisions.Strong team player, confident and flexible when required.Excellent multi-tasking skills, and ability to work under pressure.Computer literacy.Willingness and ability to work out of regular business hours – afternoons/nights and weekends.Descrierea jobului We are looking for service-oriented individuals to provide best-in-class service in response to our customers’ inbound contacts via multiple channels, such as: phone, chat, and e-mail.You will be working with a top-notch and highly skilled team, you’ll be at the forefront of creating amazing customer experiences in a well-established and leading organization within the online gaming industry.Working 5 days a week, in shifts, from Monda
KEY TALENTS S.​R.​L.​

Consultant Relatii Clienti Limba Italiana | Bucuresti


Candidatul ideal Experiența în customer support reprezintă un avantaj. Dorința de a câștiga experiență: Este în regulă dacă este primul tău loc de muncă; vei învăța alături de noi. Cunoașterea limbii italiene la un nivel avansat, cuprinzând abilități scrise, orale și de citire, echivalente cu nivelul C1. Cunoștințe de bază ale limbii engleze (nivel B1). Simțul de integritate foarte dezvoltat și angajamentul față de satisfacția clienților. Soluționarea dificultăților întâmpinate de clienți. Atitudine plăcută, răbdătoare și prietenoasă. Abilitatea de a comunica clar, corect gramatical și profesional, atât verbal, cât și în scris. Abilități de comunicare: îți vei transforma talentul într-o carieră. Nevoia de a face parte dintr-o echipă de top: suntem energici, entuziaști și prietenoși. Atitudinea corectă: nu ți-e frică de provocări; le înfrunți cu încredere și ești hotărât/ă în a găsi soluții. Disponibilitate de a lucra de la birou (București).Descrierea jobului Ce vei face? Vei menține o
VALORIS CENTER SRL

Customer Operations Representative With German


Candidatul ideal RequirementsB2+ fluency in German, both verbal and written.B2 fluency in English, both verbal and written.Service mindset, good negotiation skills, empathy, and customer focus.Confident written and verbal communicator.Reasoning skills, analytical abilities, and ability to take decisions.Strong team player, confident and flexible when required.Excellent multi-tasking skills, and ability to work under pressure.Computer literacy.Willingness and ability to work out of regular business hours – afternoons/nights and weekends.Descrierea jobului We are looking for service-oriented individuals to provide best-in-class service in response to our customers’ inbound contacts via multiple channels, such as: phone, chat, and e-mail.You will be working with a top-notch and highly skilled team, you’ll be at the forefront of creating amazing customer experiences in a well-established and leading organization within the online gaming industry.Working 5 days a week, in shifts, from Monda
KEY TALENTS S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Customer Service Representative - French


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, French and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Referent Customer Service


Candidatul ideal Abilitati de comunicare scrisa si verbala; Atentie la detalii; Capacitate de analiza si proactivitate; Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office – Outlook, Excel, Power Point; Disponibilitate pentru lucrul in echipa; Rabdare si orientare catre clienti; Cunostinte de limba engleza (minim un nivel mediu); Atitudine pozitiva si disponibilitate pentru a invata.Descrierea jobului Monitorizarea livrarii expeditiilor; Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor/sesizarilor din partea clientilor; Comunicarea scrisa/verbala cu clientii si filialele companiei; Intocmirea de rapoarte specifice departamentului; Participarea activa la indeplinirea sarcinilor de echipa si ale departamentului.Ce oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus lunar de performanta; Tichete de masa; Coffee Corner; Training on the Job; Abonament Bookster; Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Customer Service Advisor With Slovenian


Candidatul ideal This role is based in the Michelin Europe Central and Central Asia HQ in Bucharest, where our colleagues deliver excellence in Marketing and Sales, Quality, Cartography, IS/IT, Communication, Personnel, Finance, Service to Customer, Legal and Purchasing. What we're looking for: Advanced or native Slovenian speaker; Fluency in English; Strong communication skills; A team-worker attitude and customer-oriented approach; Negotiations skills & problem solving attitude.Descrierea jobului The Customer Service Advisor will:Manage Order & delivery• Captures, records and commits customer orders according to customer needs, agreement and defined service level;• Proposes product alternatives in case of phase-out or shortage;• If relevant, optimizes, plans and coordinates the delivery with customers and partners.Monitor Execution• Handles customer orders portfolio and monitors execution;• Liaise with the relevant partners to ensure on-time deliveries and service commitment;• Pr
MICHELIN ROMANIA S.​A.​

Customer Service Specialist (dragomiresti)


Candidatul ideal The ideal candidate could be someone at the beginning of his/her career, good at organising and working with numbers, who can anticipate things, with a passion for transport & logistic who wants to develop within a multicultural environment.Required skills: Computer literate and competent with a strong knowledge of Microsoft Office, good keyboard skills Communication and negotiation skills Ability to organise/schedule/prioritise Ability to maintain records Numeracy skills Good attention to detail Good command of EnglishDescrierea jobului Respond promptly to requests, look for alternative solutions in solving problems; Continuously improves the quality of services, always takes feedback and suggestions from customers;; Ensures a normal circuit of the documents, ensures the accuracy of the data transmitted to the client; Updates and registers in the internal system the information corresponding to the documents; Interacts with clients in order to identify problems and fi
FM ROMANIA SRL

Customer Service Advisor with Serbian/​Croatian


This role is based in the Michelin Europe Central and Central Asia HQ in Bucharest, where our colleagues deliver excellence in Marketing and Sales, Quality, Cartography, IS/IT, Communication, Personnel, Finance, Service to Customer, Legal and Purchasing. What we're looking for: Advanced or native Croatian/ Serbian speaker; Fluency in English; Strong communication skills; A team-worker attitude and customer-oriented approach; Negotiations skills & problem solving attitude.The Customer Service Advisor will:Manage Order & delivery• Captures, records and commits customer orders according to customer needs, agreement and defined service level;• Proposes product alternatives in case of phase-out or shortage;• If relevant, optimizes, plans and coordinates the delivery with customers and partners.Monitor Execution• Handles customer orders portfolio and monitors execution;• Liaise with the relevant partners to ensure on-time deliveries and service commitment;• Proactively alerts custome
Michelin Romania

Customer Service Specialist


Candidatul ideal Ai urmatoarele abilitati?- Minimum 2 ani experienta in Vanzari - Relatii Clienti- Capacitate de lucru in echipa intr-un mediu dinamic- Excelente abilitati de vanzare, comunicare si relationare- Cunoasterea limbii engleza la un nivel mediu- Utilizare pachet Office la nivel mediu Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi:- Gestioneaza Portofoliul de Clienti Dunapack pentru clientii alocati- Coordoneaza comenzile de la client cu ajutorul sistemului informatic (CPMS) tinand cont de cerintele clientilor- Confirma catre client termenele de fabricatie si de livrare si se asigura de respectarea acestora- Gestioneaza reclamatiile clientilor si propune solutii- Ofera solutii de optimizare a preturilor de vanzare si a marjei comerciale- Elaboreaza oferta comerciala si contractele de colaborare pentru clientii noi- Mentine permanent legatura cu agentii de vanzari, tehniciernii proiectantii si planificarea productiei pentru executarea in bune conditii a comenzilor- Urmarest
DUNAPACK RAMBOX PRODIMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1479 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Sales Suport/​ Operator Date/​ Customer Service Sp.​ /​ Engleza


Candidatul ideal Compania Ferro are doua pozitii deschise de Customer service specialist, una in Buftea, Str. Sperantei Nr. 101, Judetul Ilfov (Eli Park 3), iar cealalta in Cluj Napoca.Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Minim 1 an experinta pe un post similar; Experienta pe zona de comert international/ logistica; Cunostinte despre produsele de instalatii si sanitare – reprezinta un avantaj; Studii superioare; Abilitati excelente de comunicare, organizare si administrare; Capacitate de a invata rapid si adaptabilitate; Atentie la detalii, implicare, asumarea responsabilitatilor si proactivitate; Abilitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita; Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa; Cunostinte de operare intr-un sistem tip ERP – constituie un avantaj; Cunostinte operare MS Office (Excel avansat); Engleza avansat/ Rusa mediu.Descrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei fac
NOVASERVIS FERRO GROUP SRL

Customer Service Clerk (dragomiresti)


Candidatul ideal The ideal candidate could be someone at the beginning of his/her career, good at organising and working with numbers, who can anticipate things, with a passion for transport & logistic who wants to develop within a multicultural environment.Required skills: Computer literate and competent with a strong knowledge of Microsoft Office, good keyboard skills Communication and negotiation skills Ability to organise/schedule/prioritise Ability to maintain records Numeracy skills Good attention to detail Good command of EnglishDescrierea jobului Respond promptly to requests, look for alternative solutions in solving problems; Continuously improves the quality of services, always takes feedback and suggestions from customers;; Ensures a normal circuit of the documents, ensures the accuracy of the data transmitted to the client; Updates and registers in the internal system the information corresponding to the documents; Interacts with clients in order to identify problems and fi
FM ROMANIA SRL

Customer Service Specialist


Candidatul ideal Facem echipă împreunăDr. Max, linia de retail a Dr. Max România, este în căutarea unui Customer Service Specialist in cadrul Departamentului Project Management.Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii/superioare finalizate; Să ai abilități de organizare și prioritizare; Să ai capacitatea de analiză și sinteză; Să ai cunoștințe medii de operare PC – Microsoft Office (Word, Excel); Să ai capacitatea de a lucra în echipă.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei intermedia relațiile departamentului cu celelalte departamente interne responsabile pe partea de Trade-Marketing si alte bugete operationale, ; Vei gestiona lansarea comenzilor si livrarea materialelor de marketing si alte materiale în farmacii și vei trimite feed-back către depozit în cazul în care există lipsuri sau suplimentări de materiale; Vei gestiona relația cu furnizorii privind livrări de materiale, inițiere de PO-uri, introducere facturi în aplicații sau depunere în format fizic la
DR.​MAX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1730 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Backoffice Agent - Bulgarian Speakers - On Site - Bucharest


Candidatul ideal Teleperformance Romania is currently looking for Customer Service Representatives with excellent Bulgarian speaking and writing skills.We want our employees to be inspired and motivated, to be proud they belong to our team.If you know how to shape a customer experience by tackling issues and concerns with full responsibility, professionalism and kindness, this job offer is perfect for you!We will build together YOUR professional career and feel at home when you are at work!Descrierea jobului In your role as customer service representatives for online gaming industry, you will handle emails, chats and social media you will provide the best possible service and support to our customers.Here’s what you can expect from us:➔ Super-fast recruitment process - 100% online➔ Competitive monthly salary➔ Attractive performance bonuses➔ Paid training period – 100% online➔ Bookster - free subscription - delivered at home in pandemic➔ Referral bonuses (up to 500 euro!)➔ Professionals
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Backoffice Agent - German Speakers - On Site - Bucharest


Candidatul ideal aaaDescrierea jobului aaaa
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Customer Service Advisor with Serbian/​Croatian - Full-Time


Customer Service Advisor with Serbian/CroatianMichelin is hiring!- - - - - - - - - - - -What we're looking for:Advanced or native Croatian/ Serbian speaker;Fluency in English;Strong communication skills;A team-worker attitude and customer-oriented approach;Negotiations skills & problem solving attitude.The Customer Service Advisor will:• Captures, records and commits customer orders according to customer needs, agreement and defined service level;• Proposes product alternatives in case of phase-out or shortage;• If relevant, optimizes, plans and coordinates the delivery with customers and partners.• Handles customer orders portfolio and monitors execution;• Liaise with the relevant partners to ensure on-time deliveries and service commitment;• Proactively alerts customer in case of any event, delay or failure regarding the service commitment and engages in the search for a solution to the customer;• Informs and follows up with customers.• Captures customer’s requests & claims;•
MICHELIN

Customer Service Advisor with Slovenian - Full-Time


Customer Service Advisor with SlovenianMichelin is hiring!- - - - - - - - - - - -What we're looking for:Advanced or native Slovenian speaker;Fluency in English;Strong communication skills;A team-worker attitude and customer-oriented approach;Negotiations skills & problem solving attitude.The Customer Service Advisor will:• Captures, records and commits customer orders according to customer needs, agreement and defined service level;• Proposes product alternatives in case of phase-out or shortage;• If relevant, optimizes, plans and coordinates the delivery with customers and partners.• Handles customer orders portfolio and monitors execution;• Liaise with the relevant partners to ensure on-time deliveries and service commitment;• Proactively alerts customer in case of any event, delay or failure regarding the service commitment and engages in the search for a solution to the customer;• Informs and follows up with customers.• Captures customer’s requests & claims;• Analyses and p
MICHELIN

Agent Call Center


Candidatul ideal Cum ar fi ca următorul tău job să fie într-unul dintre domeniile de nișă ale comerțului online din România?Acest lucru este acum posibil pentru o persoană empatică, răbdătoare și pricepută în interacțiunile umane. Căutăm un agent call center cu dorință de învățare a unui domeniu nou, care e foarte bun comunicator, atent la detalii și care știe să se adapteze situațiilor neprevăzute.Te regăsești până aici? Perfect.Hai să ne cunoaștem dacă:* Comunici clar și eficient: le transmiți celor din jur mesaje specifice și concrete* Ești o persoană empatică: îți place să asculți și identifici rapid nevoile clienților* În momente de conflict poți să îți păstrezi claritatea în gândire și gesturi* Poți să te adaptezi ușor fiecărei situații și persoane cu care discuți* Poți să lucrezi eficient în echipăDescrierea jobului Ne potrivim până aici? Minunat. Iată ce responsabilități vei avea în cadrul anticariatului nostru online:* Comunici telefonic cu clientii (inbound și outbound), dar
PRINTRE CARTI SRL

Media netă estimată pe baza celor 435 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Call Center


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și suport clienți Abilități excelente de vânzări Limba engleza la nivel B2, alta limba straina constituie un avantaj Experiență în îndeplinirea targetelor de vânzări si indeplinirea standardelor de calitate Abilități excepționale interpersonale și de construire a relațiilor Abilitatea de a urmări procesele definite de servicii și vânzări Capacitatea de a gestiona situații stresante sau neobișnuite pentru a menține un serviciu bun pentru clienți Să poată lucra cu un program flexibil in ture de zi sau de seară Abilități de bază de navigare pe computer și cunoștințe despre aplicațiile Microsoft OfficeDescrierea jobului Consilierea clientilor si indrumarea lor catre alegerea produselor potrivite nevoilor lor Crearea unei experiențe optimă de închiriere prin maximizarea oportunităților de vânzări și servicii Consilierea clienților si indrumarea acestora catre suplimente opționale în funcție de nevoile acestora Consiliere în calitate de expe
AUTO DRIVE MOTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 413 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Dr.Max, linia de retail a Dr.Max România este în căutarea unui Operator Call Center pentru sediul din Buiacului, Mogosoaia.Ce așteptăm de la tine?- Studii medii;- Microsoft Office (Excel, Word) – nivel mediu;- Bune abilitati de comunicare;- Orientarea catre client;- Initiativa si implicare;- Planificare, organizare si control;- Atentie la detalii, spirit dе observatie si corectitudine;- Experienta anterioara in relatii cu clientii - avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati principale:• Preia solicitările clienților intrate de toate canalele comunicate de companie pentru relatia cu clientii referitoare la comenzile plasate online, cat si la aspecte care vizeaza activitatea farmaciilor fizice;• Inregistreaza solicitarile si reclamatiile conform fluxurilor aplicabile;• Raspunde pe loc sau in termenul garantat (pentru solicitari complexe) pe canalul pe care au fost primite si urmareste rezolvarea acestora cf termenelor garantate clientilor;• Ofera clientilor suport si i
DR.​MAX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 346 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Sector 1


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.