Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

19 Locuri de Munca Customer support in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

19 Locuri de Munca Customer support in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti Mall


Candidatul ideal Experiențele frumoase ne țin împreună!Pentru că #PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Experiențe multiple de învățare, dinamism și oportunități de deazvoltare, sunt doar căteva dintre caracteristicile acestui rol.Dacă ești tipul de persoană pentru care flexibilitatea în program se echivalează cu echilibru între viața profesională și cea personală, atunci acest rol este pentru tine!Drept urmare, este necesar să ai abilități precum: Comunicare eficientă și calitativă; Abordare comercială consultativă; Ascultare activă; Dorință de învățare și perfecționare; Proactivitate, adaptabilitate și determinare de a face lucrurile bine.Disponibilitate pentru a lucra inclusiv in weekend (prin rotatie).Descrierea jobului Activând pe acest rol o să ai ocazia să: Cunoști produsele și serviciile noastre în amănunt, astfel încât să faci cele mai bune recomandări cliențillor noștri; Procesezi operațiuni cu s
BANCA TRANSILVANIA SA

Operator Call-center In Echipa Amma Hcs Capital Invest


Candidatul ideal Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg ? Ce te face potrivit pentru noi ?​​ Esti o persoana dinamca , serioasa , sociabila , perseverenta ? Vrei sa-ti construiesti o cariera pe termen lung ? Principalele tale abilitati sunt in comunicare verbala si scrisa ? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu energizant care sa te sustina sa te perfectionezi si sa avansezi in cariera? Daca ai raspuns afirmativ la toate intrebarile de mai sus atunci esti potrivit pentru noi !Descrierea jobului Promovarea produselor si imaginea companiei;Contactarea potentialilor clienti si mentinerea legaturilor stranse cu acestia. Beneficii: Pachet salarial motivant; Bonusuri in functie de performanta; Posibilitatea de promovare in functie de rezultatele individuale
AMMA HCS CAPITAL INVEST S.​R.​L.​

Analist Relatii Clienti


Candidatul ideal Bachelor Degree in business or industrial engineering;Experience in customer service, production planning or procurement / purchasing is preferred;Good written and verbal communication skills (English and German);SAP ERP3 will be an advantageExcellent time management skills to handle multiple customers/priorities;Displays initiative, and can work with minimum supervision; Attention to details.Descrierea jobului Order Processing (receive and confirm customer call offs) and assurance of On Tiime Delivery & Customer satisfaction for OEMs ( Service Parts, IC Powerise STCN and Merchandise.Container Management (order placement, account balance maintenance, inventory control, claims and returns).Coordinate the development of new packages for new or existing customers and follow up the customer release.Manage logistic topics for launching new projects , technical changes and EOP.Monitor the forecast based on customer / SPS input and regular update in MD61.Rolling monitoring of
STABILUS ROMANIA SRL

Customer Care Representative - Brasov


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Te invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi;Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Manager Relatii Clienti


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic;Minim 3 ani experiență în domeniul financiar –bancar în zona de vânzări;Abilități foarte bune de comunicare și dezvoltare relații interpersonale;Flexibilitate, orientare către client, atitudine pro-activă; Competențe operare PC și utilizarea bazelor de dateDescrierea jobului Promovează și vinde produsele de creditare destinate segmentelor de clientelă, conform normelelor interne de creditare;Desfășoara activitățile specifice de vânzare directă pentru produsele de creditare din oferta societății;Consiliază clienții și asigură suportul necesar pentru identificarea soluțiilor de finanțare potrivite nevoilor acestora;Construiește si coordoneaza rețeaua de vânzare prin intermediari;Desfășoară activitățile specifice de cunoaștere a clientelei;Asigura suport logistic clienților până la finalizarea tranzacției de creditare;Participă activ la realizarea target-ului individual (KPI)Pachet salarial atractiv corelat cu nivelul de experiență ș
TRANSILVANIA LEASING SI CREDIT IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 905 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Service Professional


Short company description Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Requirements - Bachelor in Wirtschaftswissenschaften oder ähnlichem- Erfahrung in ähnlicher Position / BPO-Branche- Hervorragende Englisch- und Deutschkenntnisse- Französischkenntnisse wären von Vorteil- Fortgeschrittene Kenntnisse der MS Office Programme (Outlook, Word, Excel, Teams etc.)- Erfahrung im Umgang mit CRM-Tools stellt einen Vorteil dar- Selbständige und verantwortungsbewusste Arbeitsweise Responsibilities - Auftragsannahme und -verarbeitung im ERP-System- Prüfung von Produkt-, Preis- und sonstigen Verkaufsbedingungen- Auftragsverfolgung bis zur Auslieferung- Angebotserstellung und Nachbearbeitung- Aktives Management von Kundenanfragen- Bearbeitung von Kundenreklamationen bezüglich Produkten oder Prozessen- Erstellung von Auftragsdokumenten und
Konem Invest

Customer Service Professional


Scurta descriere a companiei Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Cerinte - Bachelor in economics or similar- Experience in similar position / BPO industry- Excellent English and German language skills- French language skills would be an advantage- Advanced knowledge of MS Office programs (Outlook, Word, Excel, Teams etc.)- Experience in working with CRM tools represents an advantage- Independent and responsible way of working- Good communication skills and team spirit- Fact-driven and strong analytical skills- High ambition and customer orientation in the B2B area Responsabilitati - Order acceptance and processing in the ERP system- Review of product, price and other sales conditions- Order tracking until delivery- Quotation process and follow-up- Active management of customer queries- Managing customer claims relate
Konem Invest

Consultant Colectare Debite (call Center) Bucuresti & Brasov


Candidatul ideal Vino si tu in echipa noastra de specialisti in managementul creantelor!​Ce ne dorim Sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesional Sa comunici cu usurinta si sa te simti confortabil in conversatiile cu persoane necunoscute Sa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrol Sa intelegi responsabilitatea implicata de un loc de munca Sa fii disponibil sa lucrezi in ture alternative (dimineata si dupa-amiaza)Descrierea jobului Ce vei face Vei administra portofolii de debite ale clientilor nostri cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante. Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restantei Vei administra in platforma interna de colectare fiecare caz, folosind metode si tehnici specifice de recuperareCe oferim Program de lucru de 6 sau 8 ore/zi, in ture, de luni pana vineri, in sistem h
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 706 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Service Consultant With Romanian


Candidatul ideal So what do you offer? Fluent Romanian and English Openness and flexibility in the face of changes Unconventional thinking that you can turn into action, even when something seems to be repetitive and obvious Ideally, you live in Brasov or the surrounding area Great sense of humor (you can count on it on our part ;))Descrierea jobului Communicate with the clients via phone, chat, email Work in a target-driven environment with individual targets along with being a part of a larger team to support you Solve problems and consult with clients to provide the best solution for their needs Navigate the client through the platform and help them get experienced with it and get the optimal benefits out of it Build a strong relationship with the client and work on maintaining your client’s portfolio Meet your productivity requirements daily and be a team-player contributing to the overall team targetsSo let’s get down to business, what do we offer? With our support you learn how t
TRANS.​EU ROAD TRANSPORT PLATFORM S.​R.​L.​

Consultant Call Center


Candidatul ideal AMICredit angajeaza consultant senior produse bancare!A vinde nu este o meserie, ci o arta! Arta de a te pune in locul potentialului client si de a intelege ceea ce simte si ceea ce gandeste el.Asteptam sa ni se alature companiei toti cei care:- Se definesc prin profesionalism si maturitate in gandire- Actioneaza cu responsabilitate- Doresc sa evolueze in cariera- Nu se multumesc doar cu un salariu de baza si vor sa castige mai mult pe baza rezultatelor- Inteleg ca tehnologia este un ajutor si nu le e frica sa dobandeasca noi notiuni tehniceDescrierea jobului Ce ne dorim de la tine?- sa contactezi clientii care solicita serviciile noastre si sa le propui produsele de creditare;- sa oferi cu profesionalism cele mai bune solutii la nevoile clientilor;- sa tii legatura cu ei pe tot parcursul procesului de creditare, sfatuindu-i cu pasii pe care ii au de facut.- sa fii responsabil si sa abordezi cu maturitate ceea ce ai de facut.Ce iti oferim?- un venit net format din sala
BANKING BY AMICREDIT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Colectare Debite (call Center) Bucuresti & Brasov


Candidatul ideal Vino si tu in echipa noastra de specialisti in managementul creantelor!​Ce ne dorim Sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesional Sa comunici cu usurinta si sa te simti confortabil in conversatiile cu persoane necunoscute Sa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrol Sa intelegi responsabilitatea implicata de un loc de munca Sa fii disponibil sa lucrezi in ture alternative (dimineata si dupa-amiaza)Descrierea jobului Ce vei face Vei administra portofolii de debite ale clientilor nostri cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante. Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restantei Vei administra in platforma interna de colectare fiecare caz, folosind metode si tehnici specifice de recuperareCe oferim Program de lucru de 6 sau 8 ore/zi, in ture, de luni pana vineri, in sistem h
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL

Operator Call Center (limba Germana)


Candidatul ideal Qualifications:Fluent in German (both verbal and written) is essential.Previous experience in a call center or customer service role is preferred.Excellent communication and interpersonal skills.Strong problem-solving abilities and attention to detail.Ability to multitask and work efficiently in a fast-paced environment.Proficiency in MS Office and CRM software.Flexibility to work shifts, including evenings, weekends, and holidays as needed.Descrierea jobului Position Overview:We are looking for a motivated and customer-oriented individual to join our Call Center team as an Operator fluent in German. The successful candidate will be responsible for handling inbound and outbound calls in German, addressing customer inquiries, resolving issues, and providing information about our products/services.Responsibilities:Handle incoming calls from customers in German, addressing their inquiries, concerns, and requests in a professional and courteous manner.Make outbound calls t
TALENT STORE S.​R.​L.​

French Speaking Sales Advisor /​ Call Center - Bucharest


Candidatul ideal The ideal candidate:- A very good level of French (level C1-C2)- To have communication skills- A visible motivation- Having sales skills is a plusDescrierea jobului Job descriptionThe company BEKALMAXI is recruiting!We are a 100% French-speaking call center in Bucharest, only 5 minutes' walk from GROZAVESTI. We are looking for motivated and efficient colleagues.Benefits:- The small company is in full evolution, with a young and nice French-speaking team.- An attractive salary with performance bonuses.- The possibility to work from home after a trial period, and from abroad.Main job description:- Receiving and processing incoming and outgoing calls for a French company that helps people move and change provider.- Sale of products related to telecommunications and internet, energy and insurance for French particulars.
BEKALMAXI SERVICES S.​R.​L.​

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BRASOV
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA

Cautam operatori call center!


Responsabilitati: preluarea apelurilor telefonice ; inregistrarea comenzilor & informatiilor in baza de date utilizand programe specifice; identificarea problemelor cu care se confrunta clientii si stabilirea celei mai bune si rapide metode de rezolvare; propunerea de vanzari supliemtare; initializarea de apeluri telefonice catre clienti cu scopul de fidelizare a acestora; inregistrarea in baza de date a tuturor interactiunilor cu clientul. Asteptam CV la adresa [email protected]
EPSN WORKFORCE
Vezi alte joburi relevante

Coordonator Transport /​ Dispecer Transport


Candidatul ideal -studii medii / superioare,-persoana comunicativa, rezistenta la stres, capabila sa lucreze in echipa,-abilitatea de a lucra cu termene limita,-fire analitica si abilitati de comunicare,-cunostinte PC,-cunostinte limba engleza sau germana (scris, citit) nivel mediu spre avansat,-orice cunostinte de alta limba straina constituie un avantaj,-cunostinte specifice pietei transporturilor si a legislatieiDescrierea jobului Responsabilitati:-preluarea comenzilor de la client si urmarirea executarii acestora,-mentinerea legaturii atat cu conducatorii auto, cat si cu clientii,-transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto,-urmarirea transporturilor si asigurarea ca s-au respectat termenele si conditiile din comanda de transport,-avizarea camioanelor la locul incarcarii / descarcarii,-verificarea incarcarii / descarcarii si primirea / trimiterea confirmarilor aferente,-organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor ce
VECTRA LOGISTIC SRL

Internship Logistics (production planning & customer support) - Full-Time


For our location in Ghimbav we are currently looking for aInternship Logistics (production planning & customer support)Your Duties Studii superioare în curs sau finalizate recent;Cunoștințe de limba engleză nivel mediu;Cunoștințe PC (Excel);Cunoștințe SAP (prezintă avantaj). Ce ne dorim de la tine? Dorința de învățare și evoluție;Abilități bune de învățare și comunicare;Studii superioare finalizate sau în curs. Your ProfilePlanificare productie: Urmărește necesitățiile / comenzile de la client;Deschide comenzile de fabricație pentru producție și urmărește termenele.Modificarea planului de producție în caz de lipsă de materiale, capacitate de echipamente, lipsa oamenilor, sau alte probleme care pot apărea în timpul execuției.Evidențiază eventualele blocaje pe flux, între operații în funcție de comenzile de la client.Stabilește necesarul de mașini, analizarea capacității de echipamente și a numărului de oameni. Customer support: Este direct raspunzator de relatia cu clientul din punc
Preh

Angajam Dispecer Transport Marfa International


Sc Mano Europa angajează coordonator / dispecer transport marfa! Cautam o persoana proactiva! Cerințe: Experienta in domeniu reprezintă un avantaj, cunoasterea Burselor de Transport / Timocom Bune abilitati de planificare si comunicare (in special cu colegi , soferi si parteneri) Cunostinte Limba Engleza iar a-2 limba preferabil Germana (reperezinta un avantaj) Domiciliu in Brasov Cunostinte Operare PC Oferim pachet salarial foarte atractiv+ bonusuri de performanța in fiecare luna + masa asigurata (de la firma de catering Prato) , lucru intr-o echipa tanara si dinamica. Plătim specializarea Dvs (atestat marfa coordonator marfa) + cursuri limba Germana! Va rog sunati dacă ați lucrat in domeniu sau cel puțin într-un birou!
Mano Europa
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 19 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.