Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

312 Locuri de Munca Customer support in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

312 Locuri de Munca Customer support in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support


Descrierea jobului Noi suntem Asfalt Uscat - distribuitor, magazin si magazin online de echipamente si accesorii moto si ne marim echipa de suport clienti.Ne cautam un nou coleg sau o colega in echipa noastră, jobul este de birou si presupune consilierea telefonica a clientilor si oferirea de suport in alegerea echipamentelor, accesoriilor si pieselor moto.Ne-ar placea o persoana pasionata de domeniul moto, ordonata si careia ii place sa stea de vorba cu oamenii. Experienta in vanzarea pieselor auto/moto sau cunostintele de mecanica pot constitui un avantaj.Noi suntem oameni faini iar biroul nostru e in Bucuresti, la 15 minute de mers pe jos de la metrou Anghel Saligny, foarte aproape de Ikea Pallady. Programul este de luni pana vineri de la 09:00 la 17:00, in week-end nu lucram pentru ca ne plimbam cu motoarele :)Te asteptam in echipa noastra!
ASFALT USCAT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2270 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Support


Candidatul ideal Our expectations: Min. 1 year of experience working in a Help Desk/Call Centre Experience in the area of process development and quality Interest in IT and technology Knowledge of ticketing systems, for example Dynamics, JIRA Willingness to visit stores Goal-oriented and Excellent time management skills Openness, communicativeness and the ability to build business relationships English proficiency at a minimum level of B2Offer:With us you will also find a pleasant, relaxing, but professional environment.The Position of Partner Support specialist offers the opportunity to develop their business knowledge, communication skills, teamwork, diagnosis, and problem solving. We put a lot of emphasis on people and their development. We have a culture of performance-oriented, and we inspire creativity, initiative, and teamwork. Attractive salary package Trainings and development programs (in the country and abroad) Pleasant and open working atmosphere International work environm
EXORIGO - UPOS SRL

Media netă estimată pe baza celor 2270 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Support


Candidatul ideal Am crezut in visul nostru, ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti furnizoridе produse dе igiena profesionala din Romania!Suntem in cautarea unui candidat ce ar trebui sa aibe urmatoarele competente:- bune abilități dе relaționare și comunicare;- experienta in facturare si cunoștințe dе operare PC;- responsabilitate, seriozitate si corectitudine;- un simt dezvoltat al organizarii;- abilitati dе relationare si lucru in echipa.- absolvent al unei forme dе învățământ superioare reprezinta un avantaj;Descrierea jobului - ​menținеrea rеlаțiilor cu cliеnții, prеluarеа comеnzilor telefonicе;- verificarea si facturarea comenzilor catre clienti;- ofеrirеa dе informаtii potеntiаlilor clienti;- urmarirea si gestionarea stocurilor- gеstionаreа rеlatiilor cu clientii directi, cu distribuitorii;- intocmireа ofertelor comerciale;- mentinerea relatiei cu echipa de vanzari si oferirea suportului necesar.Oferta noastra:Angajamentul fata de IgienaPHS este ra
PHS DUAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 2153 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Support - Call Center


Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare scris si vorbitDexteritate in tastare si drag de limba romanaOrientare spre client si dovada de empatieAtitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detaliiCunoştinţe medii spre avansat dе operare PCBune abilităţi dе organizare a timpului, sarcinilor şi locului dе muncăCapacitate dе a respecta termene limităExperienta in domeniul call-center sau vanzari , reprezinta un avantaj Descrierea jobului Gestionarea comenzilor venite din mediul on lineFacturarea comenzilor in programe dedicate precum SmartBillConfirmarea telefonica a comenzilor plasate pe sitePreluarea comenzilor primite prin telefon si printarea acestoraCrearea facturilor si a awb-urilor in platformaPrezentarea clientilor a produselor si serviciilor oferite de companieGestionarea e-mail-urilor si solutionarea cererilor din partea clientilorGestionarea retururilorMentinerea unei bune comunicari si colaborari cu celelalte departamente.Beneficii :Salariu motivant + bonuri d
ATELIER DALMA SRL

Customer Support Representative With Spanish


Candidatul ideal A C1 level of Spanish (both written & spoken)A B2 level of English (both written & spoken)Experience in Contact Center could be an advantageCuriosity, always looking for solutionsAttention to detail and “willing-to-help” attitudeExcellent computer skillsWillingness to work from the officeDescrierea jobului Are you friendly and positive? Is Spanish your strength and can you express yourself easily on any subject?As a Customer Support Representative, you are part of the Operations team, the center of our business. This is a customer focused role; thus, you will engage with customers in a professional manner to understand their needs, provide assistance and handle various scenarios to help them solve their issues. And the best part is that you will have space for learning, growing, and building your career.Within your role, you will: Offer customer support via phone, e-mail, or chat Answer & solve customers’ inquiries & complaints by offering an accurate solution Follow p
CONECTYS SERV TELECOM SRL

Customer Support - German


Candidatul ideal Preluarea apelurilor telefonice si gestionarea lor conform procedurilor agreate;Desfasurarea activitatii de back-office, oferind suport clientilor prin telefon/e-mail;Abordarea clientilor si identificarea nevoilor acestora;Participarea la training-uri de specialitate.Descrierea jobului Nivel limba engleza B2 si nivel limba germana C1;Persoana deschisa, cu atitudine pozitiva, care comunica cu usurinta;Atitudine orientata spre client;Capacitate de adaptare si invatare.PR/023943
LUGERA MAKLER SRL

Media netă estimată pe baza celor 366 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Customer Support With Romanian


Candidatul ideal You will be thе perfect match to the team if...:) You are proficient in Romanian & intermediate/proficient in English You have experience in a previous customer support role You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) You have strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat You are good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You are structured, ambitious and organised You take initiative in completing tasks You perform well under pressureA day аt the officе…alwаys stаrts with a cup of coffeе or tеа and a big smile :)Descrierea jobului What will you be doing exactly?It is not a remote job! You will be working full time from the office
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Customer Support Representative With French


Candidatul ideal What will make you successful for the role: A C1 level of French Language (both written & spoken); A B2 level of English Language (both written & spoken); Experience in Contact Center could be an advantage; Curiosity, always looking for solutions; Attention to detail and “willing-to-help” attitude; Excellent computer skills;Descrierea jobului Within your role, you will: Offer customer support via phone, e-mail, or chat; Answer & solve customers’ inquiries & complaints by offering an accurate solution; Follow predefined workflows & handle issues specific to each communication channel; Respond to all customers inquiries within given timescales and efficiently meet deadlines; Take, register & solve notifications or complaints; Update the database with all the details about each customer interaction; Participate in testing/launching / implementing new working products or tools.Sounds good? Find out what you can get: Competitive salary package & meal vouchers; The opportuni
CONECTYS SERV TELECOM SRL

Customer Support With German


Candidatul ideal What will make you successful for the role: A C1 level of English Language (both written & spoken); A C1 level of German Language (both written & spoken)Experience in Contact Center could be an advantage; Curiosity, always looking for solutions; Attention to detail and “willing-to-help” attitude; Excellent computer skills; Descrierea jobului Within your role, you will: Offer customer support via phone, e-mail, or chat; Answer & solve customers’ inquiries & complaints by offering an accurate solution; Follow predefined workflows & handle issues specific to each communication channel; Respond to all customers inquiries within given timescales and efficiently meet deadlines; Take, register & solve notifications or complaints; Update the database with all the details about each customer interaction; Participate in testing/launching / implementing new working products or tools. Sounds good? Find out what you can get: Competitive salary package & meal vouchers; The opportuni
CONECTYS SERV TELECOM SRL

Customer Support With Spanish/​italian


Candidatul ideal Are you passionate about providing exceptional customer service and sales skills in the exciting world of airline travel? Do you have excellent communication skills in Spanish/Italian and in English? If so, we have an incredible opportunity for you! 🛫✨🔹 Customer Service & Sales Skills (for Inbound Calls)🔹 Excellent Communication Skills in Spanish/Italian, Medium in English🔹 BPO Experience (an added advantage)🔹 Travel Specialization (Experience with Amadeus, Galileo, Sabre, or central reservation systems – an advantage)🔹 Education Qualification: Graduate or Undergraduate Descrierea jobului Responsibilities:📞 Provide top-notch customer service on inbound calls.🌍 Join our Call Center team and assist passengers with inquiries regarding new airline bookings, changes to existing bookings, and various aspects of airline travel (frequent flyer programs, baggage queries, flight information, etc.).🏢 Work from our office is required (Metro Eroii Revolutiei)What We Offer:
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Customer Support Representative


Candidatul ideal Dacă ești în căutarea unui loc dе muncă foarte plăcut, alături dе o echipă tânără, unde să evoluezi urmând un program avantajos ce-ți oferă mai mult timp liber, atunci te invităm alături dе noi!Candidatul ideal este: Orientat către rezolvarea problemelor, cu o atitudine pozitivă și proactivă; Capabil să asculte, să comunice și să prezinte informații într-un mod cursiv în limba română; Rezistent la stres și cu o capacitate dе adaptare la fluctuații ale ritmului dе lucru; Dispus să lucreze în ture, conform unui program foarte avantajos, ce permite mai mult timp liber, dar cu ture dе noapte și sărbători legale; Capabil să lucreze nesupravegheat și să rezolve situații neprevăzute; Punctual, organizat și capabil să prioritizeze.Reprezintă un plus: Experiență în industria jocurilor dе noroc; Cunoștințe dе bază ale limbii engleze; Abilitate dе tastare rapidă; Cunoștințe dе MS Office, cu precădere Excel.Descrierea jobului Responsаbilități: Preluаreа și rеzolvareа solicitărilor
GLOBAL HR SERVICES

Media netă estimată pe baza celor 1182 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Customer Support Representative With Romanian


Candidatul ideal Experience in a previous customer support role is a plus Strong attention to detail in logging, updating and managing customer support tickets Excellent verbal and written communication skills, Structured, ambitious and organised Takes initiative in completing tasks Performs well under pressure Proficient in Romanian, intermediate/proficient in English;Descrierea jobului Answering customer's enquiries via email and live chat timely and in the highest of standards; Answering customers via inbound calls; Escalates customer queries to the relevant internal departments and external suppliers in order to get the query solved; Communicates proactively with the customer, providing relevant information to potential delays, relevant status updates on open cases; Ensures accurate reporting as per the internal process and monitors closure in line with customer expectation; Work in a team, support team members and contribute to a good atmosphere at work; Work closely with the
AMURSK S.​R.​L.​

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Abilități dorite Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile; Experienta in call center - reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Sarcini si responsabilitati Comunicați eficient cu jucătorii prin chat live, e-mail și telefon, în conformitate cu SLA-urile departamentului (asistarea cu probleme generale, gestionarea contului, probleme legate de
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1007 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Sales & Customer Support


Candidatul ideal Ce ne-ar placea sa descoperim la tine? Amabilitate și atitudine pozitivă orientată către clienti; Abilitati dezvoltate de comunicare; Dorinta de dezvoltare si de integrare; Bune abilitati de organizare; Experienta in domeniul asigurarilor reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Rolul tau va fi: Initierea apelurilor catre potentialii clienti; Identificarea nevoilor si promovarea serviciilor oferite; Verificarea si actualizarea bazei de date.
ASSET PORTFOLIO SERVICING ROMANIA SRL

Junior L1 Customer Support With French


Candidatul ideal At least 6 months working in a similar role;Spoken languages: Fluent in French and English (minimum B2).Technical college or university is preferred and necessary training will be ensured.Working experience with Easyvista or ServiceNow tools, Windows 10, and Office 365.Excellent customer service abilities: client orientation, active listening, and interpersonal skills.Ability to work in a dynamic environment and multitask.Availability to work day shifts.Descrierea jobului Ensure assistance to users concerning one or multiple technical domains while giving precise answers.Effectuate, if necessary, an escalation to the appropriate competence team.Intervene remotely (by telephone, email) and punctually with the user.Participate in the team’s skills development.Respond to requests (calls).Qualify requests according to terminology.Treat requests according to procedures.Provide answers adapted to the request and the needs of the user.Assure files follow up (history).Particip
ALTEN SI-TECHNO ROMANIA SRL

Customer Support - Hervis Sediul Central


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati: Experiență minimă în aria de customer support si/sau disponibilitate de a învăța; Experienta anterioara in domeniul de retail si interactiunea cu clientii reprezinta avantaj; Cunostinte utilizare pachet Microsoft Office (Excel, Word, PPT), disponibilitate de a lucra cu mai multe sisteme informatice; Limba engleză - nivel mediu (intelegere, scris si vorbit); Abilitati bune de organizare si prioritizare; Abilitati bune de comunicare atat verbal, cat si in scris.Descrierea jobului Beneficii: Pachet salarial atractiv; Program usor flexibil; Zile suplimentare de concediu in funcție de vechimea in companie; Reduceri de angajat la achizitionarea de produse din magazinele noastre; Mediu de lucru deschis si dinamic.Respon
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Customer Support Specialist Pe Limba Bulgara


Candidatul ideal Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa;O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office;Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale;Limba bulgara - nivel avansat.Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.Descrierea jobului Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelorAtributii:interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare;furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate);introducerea
PACKETA ROMANIA SRL

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Customer Support SpecialistCum va fi viata ta @ Flip.roFlip este primul marketplace din Romania ce schimba modul in care vindem & cumparam electronice reconditionate.Avem obiective extrem de mari si stim ca pot fi atinse doar cu ajutorul unei echipe de “A+ players”: oameni priceputi in domeniul lor, curiosi, ambitiosi peste masura si dornici de provocari dar si de a contribui la imbunatatirea obiceiurilor de consum a milioane de oameni din Europa!Descrierea jobului Customer Support SpecialistMisiunea ta principala: Vei fi vocea companiei asa ca ne bazam pe tine sa faci o impresie placuta clientilor nostri, oferindu-le suportul; Vei oferi suportul clientilor in scris, in vederea solutionarii solicitarilor acestora, fie ca vorbim despre detalii tehnice, plata sau livrare; Vei avea un volum de munca ridicat, dar si o echipa care iti va oferi suportul ori de cate ori este nevoie; Venind in sprijinul clientilor Flip, este important sa intelegi nevoile acestora si sa oferi r
FLIP TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1076 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Customer Support - Job Back Office


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare finalizate, preferabil domeniul tehnic sau financiar/economic Abilitati de calcul matematic si orientare spre cifre - obligatoriu Cunostinte operare SAP constituie un avantaj Cunostinte operare PC (Windows, Excel, Word) Experienta de minim 6 luni in cadrul unui departament similar – relatii clienti/vanzari sau absolvent de facultate cu bune abilitati analitice si orientare spre cifre Foarte bune abilități de comunicare și negociere Dinamism, echilibru şi o foarte bună capacitate de organizare si planificre Constiincios, punctual, determinat, motivat, atitudine pozitiva, entuziast Capacitate de a lucra sub presiune si a indeplini sarcinile la termen. Descrierea jobului Responsabilitati: Informeaza clientii asupra gamei de produse, preturilor de lista, conditiilor generale de vanzare; Administreaza si actualizeaza baza de date clienti Inregistreaza comenzile de marfa primite de la clienti si monitorizeaza comenzile pana la livrare Transmite cli
TALENT STREAM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 312 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.