Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

19 Locuri de Munca Customer support in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

19 Locuri de Munca Customer support in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Service Representative - Hybrid,​ Ploiesti


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you:* Are proficient or bilingual in English* Are proactive, self-motivated, and solution-oriented* Can work rotating and weekend shifts* Can work 2 days on site from our office in PloiestiIf you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll interface with customers via inbound/outbound calls and/or via the Internet. Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other's success and well-being, proudly united as our "game-changers." We're recognized with awards like "World's Best Workplaces," "Best Companies for Career Growth, and "Best C
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Customer Service Limba Spaniola 3650 - 5000 Lei + Bonusuri Ploiesti


Candidatul ideal CUSTOMER SERVICE LIMBA SPANIOLA 3650 - 5000 LEI + BONUSURI PLOIESTIEsti vorbitor de limba spaniola? Transforma acest avantaj in castiguri financiare.Esti o persoana motivata, dinamica, proactiva si privesti proiectele ca pe o provocare si ca pe o oportunitate dе dezvoltare?Atunci ESTI partenerul nostru.Descrierea jobului Este necesar sa detii cunostintе dе LIMBA SPANIOLA AVANSAT si dе utilizare a PC-ului, sa ai o atitudine pozitiva, sa fii enеrgic si еntuziast, IAR DE RESTUL NE OCUPAM NOI!Ce va presupune activitatea ta?- te vei ocupa de managementul clientilor din portofoliu- vei analiza modificarile din piata de capital- vei informa clientii cu privire la stirile din piata de capitalIti oferim training si formare in domeniul vanzarilor si investitiilor.Salariul este atractiv si motivant, mediul de lucru tanar, energic iar locatia este excelenta.Programul de lucru este Luni - Vineri in intervalul 16:00 p.m. - 1.00 a.m
CR EURO SERVICES S.​R.​L.​

Operator Call Center Vanzari


Candidatul ideal Cautam coleg Operator Call Center Vanzari entuziast, care sa faca parte din echipa noastra dinamica si energica Dormeo. Ce vei gasi la noi? O atmosfera efervescenta, mediu de lucru pozitiv unde valorificam ideile si dezvoltam talentul in vanzari. Alege Dormeo si fii ambasadorul brandului nostru daca: Comunici foarte bine la telefon si esti un bun negociator; Te poti adapta rapid la diverse tipuri de personalitate; Ai atitudine pozitiva si orientare catre clienti; Vrei sa iti dezvolti abilitatile de vanzare si negociere; Iti doresti sa prezinti, sa promovezi si sa vinzi prin telefon produsele companiei noastre. Descrierea jobului Din rolul de Operator Call Center Vanzari: Vei fi contactul principal pentru clientii Dormeo, si vei oferi asistenta prompta si profesionista; Vei vinde prin apel telefonic produse ale brand-ului nostru; Colectezi si analizezi feedback-ul clientilor; Promovezi campaniile si ofertele speciale catre intregul portofoliul de clienti; Ajuti la solut
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Consultant Call Center Colectare Debite - Remote (de Acasa)


Candidatul ideal CE NE DORIM?Sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesionalSa comunici cu usurinta si sa te simti confortabil in conversatiile cu persoane necunoscuteSa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrolSa poti lucra autonom si sa intelegi importanta responsabilitatii asociate cu munca remote si sa te adaptezi la cerintele acestui tip de activitateSa fii disponibil sa lucrezi in ture alternative (dimineata si dupa-amiaza)Sa ai cunostinte si experienta de lucru cu calculatorulSa ai disponibilitate si conditii potrivite pentru munca de acasa si pentru a iti folosi propriul calculatorDescrierea jobului CE VEI FACE?Vei administra portofolii de debite ale clientilor nostri cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante.Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restanteiVei administra in platfor
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Call Center


Candidatul ideal Căutăm agent call center cu experiență minimă care să ne ajute să ajungem la cat mai multi clienti cu produsul nostru Termene.ro.În următorii 10 ani vrem să devenim furnizorul principal de soluții de Inteligență artificială (AI) dedicat companiilor din România, pentru că vrem să avem resursele necesare pentru a schimba modul în care se face educație/sănătate în România.Pentru asta, ne-am propus ca, din veniturile generate de compania noastră, să construim opt spitale regionale în acești ani și să ne implicăm activ în construirea de centre de educație alternativă.Vrem ca oamenii care cresc alături de noi să se implice activ în comunitățile din care fac parte și să aducă schimbarea, evoluția și leadership-ul de care este atât de multă nevoie.Pentru asta suntem dispuși să le punem la dispoziție toate resursele de care au nevoie.Cerințe: Ai experiență pe un post similar minimum 6 luni; Știi să folosești OFFICE 365 și un CRM online; Știi să vorbești și să scrii corect grama
TERMENE JUST SRL

Media netă estimată pe baza celor 241 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Reprezentant Relatii Clienti


Candidatul ideal - Excelente abilitati dе comunicare orala si scrisa in limba romana- Bune abilitati dе comunicare orala si scrisa in limba engleza- Abilitati excelente dе operare PC;- Capacitatea dе a efectua conexiuni logice;- Abilitatea dе a-si insusi si aplica rapid cunostinte;Descrierea jobului - Preiа comеnzi prin telеfon/е-mail/fаx dе la cliеntii companiei- Gestionеаza si аctuаlizeаzа preturilе in sistem conform cerintеlor;- Consiliaza clientii, ascultand cu atentie solicitarile acestora, identifica nevoia si propune/adopta solutiile necesare;- Monitorizеazа, urmаreste, prioritizeаzа comenzile in productie;- Introduce comenzile in soft-ul de gestiune al productiei;- Optimizeaza comenzile de productie in functie de specificatia fiecarui client;- Disponibilitate la lucrul in 2 schimburi de zi : sch I 09:00-17:30, sch II 11:00-19:30 si sambata 09:00 - 13:00 - Locul jobului este la sediul firmei in Ploiesti West Park;Prime si alte facilitati:- transport asigurat din Ploiesti- tichet
RHEIN VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 961 de salarii introduse în Salario: 3297 RON/Luna

Export Customer Service Representative


Candidatul ideal Skills & qualifications required:- English language at an advanced level;- Experience in optics is an advantage;- High school degree;- Excellent communication skills and persuasion;- Proactive attitude, flexibility, organizational skills;- Works well in a team but also independently;- Good computer skills (MS Office);- Attention to detailsDescrierea jobului Job responsabilities:- Retrieve orders by phone / email- Advising customers on suitable products from the company product range;- Respond to customer needs regarding general and special inquiries, sales and services- Inform customer about specific products, policies and processes- Introduce orders into the system- Inform customers about ongoing offers- Inform customers regarding the characteristics of the lenses- Advising clients and giving them the best solution related to medical prescriptions- Answer to the customer questions related to their orders, listen carefully all the requests, identify the need and make c
RHEIN VISION SRL

Call Center /​ E-commerce


Candidatul ideal -- seriozitate, perseverenta, orientare spre excelenta;-- orientare spre client;-- organizare, echilibru;-- dorinta de dezvoltare;-- onest si loial fata de echipa;-- respectuos fata de colegi și lideri;Descrierea jobului Call-center si logistica / Vanzari- Procesarea pe calculator a comenzilor online- Prelucrarea comenzilor fizic - Impachetare- Preluarea comenzilor - telefonic- Verificarea disponibilitatii produselor- Procesarea telefoanelor mobile- Oferirea de consultanta de specialitate pentru toata gama de produse comercializata. (cu precadere telefoane mobile)- Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei;- Initierea si finalizarea comenzilor primite de la clienti;- Promovarea produselor din oferta noastra pe internet- Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client; fidelizarea
IHUNT TECHNOLOGY IMPORT-EXPORT S.​A.​

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: VODAFONE ROMANIA SAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PLOIESTI
VODAFONE ROMANIA SA
Vezi alte joburi relevante

Dispecer Transport International


Candidatul ideal Căutăm o persoana care impartaseste aceeași pasiune pentru transport și care este dispusa să facă fata provocărilor dintr-un mediu dinamic.Cerințe:Experiența într-o poziție similară constituie un avantaj.Abilități excelente de comunicare și negociere, cu atenție la detalii și capacitatea de a lua decizii rapide.Flexibilitate și disponibilitate pentru a lucra în ture și se lucreaza prin rotatie în weekend.Spirit de echipă și abilitatea de a lucra sub presiune.Responsabil, ordonat, corect și serios.Cunostinte: limba engleza, orice alta limba straina reprezinta un avantaj.Cunoștințe avansate de operare MS Office ( Word, Excel, Outlook) si familiarizare cu sistemele de monitorizare și urmărire a transporturilor.Persoană sociabilă, înclinată spre identificarea de soluții;Abilitatea de rezolvare a problemelor, abilitati de comunicare, planificare si organizare a activitatilor, spirit de echipa.Ambiție și perseverență în atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Responsabilit
CARTRANS PREDA SRL

Accounting And Estimation Specialist/​ Quantity Surveyor


Candidatul ideal Minimum requirements:- Technical studies, university degree will be considered a plus- Minimum 3 years experience in acoounting and estimation- Good English (spoken and written), will be considered a plusDescrierea jobului Accounting and Estimation Specialist’s responsibilities include, but are not limited to:- Studies and understand in detail the works that will be performed in the contract with the beneficiary- Prepares pre-accounting for each type of work: prefabrication and pipe installation works, metal structure, painting, insulation, etc.- Prepares the payment statements for the works to the clients, according to the requirements of each contract- Keep in touch with the other departments in the organization, so that they know the status of the works and the additional works that have appeared- Checks the work situations of the subcontractors, so that they are in accordance with the requirements of the contract- Estimates the costs of maintenance works- Elaborate
KRAFTANLAGEN ROMANIA SRL

Dispecer Centru De Alarma - Ajofm | Anofm


Ocupatia: DISPECER CENTRU DE ALARMA - AJOFM | ANOFMAngajator: SPARTA GUARD SECURITY SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PLOIESTI
SPARTA GUARD SECURITY SRL

Dispecer Centru De Alarma - Ajofm | Anofm


Ocupatia: DISPECER CENTRU DE ALARMA - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECTOR SPECIAL TROOPS-D.S.T. SRLExperienta: Experienta putina Timp de lucru: 8Adresa locului de munca: PLOIESTI
DIRECTOR SPECIAL TROOPS-D.​S.​T.​ SRL

Operator Dispecer Sisteme De Monitorizare Si Aparatura De Control - Ajofm | Anofm


Ocupatia: OPERATOR DISPECER SISTEME DE MONITORIZARE SI APARATURA DE CONTROL - AJOFM | ANOFMAngajator: SC ANA CORNEL SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: MIZIL
SC ANA CORNEL SRL

Angajam Dispeceri


Societate de transport marfa Sima Byby Logistic din Sannicolau Mare județul Timiș cu punct de lucru în SânNicolau Mare și Ploiesti , angajeaza dispecer transport cu sau fara experienta. Cerinte: - cunostinte avansate de limba engleza - cunostinte operare PC: excel, word, email etc. - foarte buna organizare - atentie la detalii - persoana comunicativa si energica - experienta in domeniu constituie un avantaj Responsabilitati: - organizarea si coordonarea activitatii de transport pentru dube aferente dispecerului - comunicarea cu soferii - comunicarea cu clientii societatii - optimizarea rutelor - verificarea diverselor documente Informatii doar la telefon :
Sima Byby Logistic

Sparta Guard - Agenti De Securitate-agenti De Interventie-dispecere


Sparta Guard Security - firma cu cele mai bune conditii de lucru din judetul Prahova cauta : Agenti de Securitate ,Agenti de Interventie si Dispecere conform legii 333/2003 pentru obiective situate in Bucuresti si Ploiesti.(logistice si comerciale) Responsabilitati Asigurarea pazei si protectiei bunurilor si persoanelor stabilite prin contractul de servicii cu beneficiarul . Cerinte - Experienta minim 12 luni ( Atestatul reprezinta un avantaj ) - Permis Cat.B (pentru Interventie) - Minim 8 clase absolvite - Apt medical - Fara inscrisuri in cazier - Disciplina, Punctualitate, Seriozitate Beneficii Oferite - Transport Gratuit - Salarii motivante si la timp - Bonuri de masa - Seriozitate - Reale posibilitati de promovare. - Tinuta de serviciu GRATUIT Pentru interviuri va rugam sunati la : 0372 030 982 sau 0760 232 203 Ploiesti str.Tunari nr.26

Angajare Agenti De Securitate Si Dispecer.​


S.C. CPS Security Service angajeaza agenti de securitate si dispecer pentru obiectvul Ploiesti Shopping City Mall.Relatii la telefon .
CPS Security Service

Dispecera Oficiu Curierat Mizil(jud Prahova)


Societate cu sediul in Ploiesti,angajeaza dispecera oficiu curierat pentru orasul Mizil(jud Prahova) in urmatoarele conditii: -persoana de sex feminin; -domiciliul in Mizil; -absolventa liceu; -cunostinte de baza PC(Office) -cazier judiciar fara mentiuni; -posesoare permis categoria B; -program de lucru: Luni-Vineri(11:00-19:00) -salariu net 2000-2500 Ron
DPD
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 19 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.