Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Data engineer in Onesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Data engineer in Onesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Data engineer in Onesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Data engineer in Onesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician In Industria Textile


Candidatul ideal Studii: Tehnice - studii de specialitate confectii textile (constituie un avantaj)Abilitati/ Competente:• Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic• Abilitati de lucru in echipa• Atitudine responsabila• Determinare pentru rezolvarea optima a problemelor de productieDescrierea jobului Tehnician (responsabil) de productie pentru coordonarea a 3-4 linii de productie.Asigura asistenta tehnica a liniilor de productie de care raspunde.Elaborareaza procesul tehnologic impreuna cu maistrul.Urmareste realizarea obiectivelor si a planului zilnic .Urmareste executarea operatiilor conform procesului tehnologic.Verifica calitatea operatiilor executate sa fie conform modelului si cerintelor clientului.Asigura liniile de productie cu dispozitive necesare modelelor noi in colaborare cu atelierul mecanic.Colaboreaza cu normatorul pentru stabilirea variantei optime de executie (calitate, timp).Conditii oferite:- Salariul atractiv minim 4500 ron Net + bonuri (se negociaza dupa intervi
TROTUSTEX SRL

Tehnician Electromecanic


Candidatul ideal Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren.Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare.Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta:Bucuresti - Mogosoaia, Constanta, Brasov, Timisoara, Craiova, Piatra Neamt.Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială);Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate/ electronică, hidraulică – pentru divizia de utilaje;Cunoștințe și experiență în domeniul electro–mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren);Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice);Cunoştinţe minime de limba engleză – domeniul tehnic;Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă;Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate;Bună capacitate organizatorică;Permis de cond
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Media netă estimată pe baza celor 212 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Medic/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal La Veterra, suntem intotdeauna in cautare de noi specialisti din domeniul veterinar.Daca iubesti animalutele si esti interesat/a de o noua oportunitate de job, dorim sa te cunoastem cat mai curand!Cautam o persoana care: Are studii finalizate in domeniul veterinar: medic veterinar, tehnician veterinar; Detine bune abilitati de comunicare si relationare; Poseda bune cunostinte de Microsoft Office; Are empatie, receptivitate, atentie si energie; Ofera ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului Farmacistul Veterinar va fi responsabil cu: Identificarea nevoilor clientilor, formularea de recomandari (produse farmaceutice, accesorii sau hrana), consiliere si fidelizare clienti; Informarea clientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Administrarea stocurilor si urmarirea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice.Ce iti of
FARMAVET
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consultant despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Project Engineer


Candidatul ideal The production plant is located in Iasi.We are looking for a dedicated Project Engineer to take ownership of the implementation of production processes and managing technical activities within the project organization.To be a successful Project Engineer, you should have the ability to outline project deliverables, understand problems, and convey effective workarounds to members of the team to ensure the project continues as intended.You should also have good organizational, time management, coordination, and decision-making skills.Bachelor’s degree in engineering/mechanical or related field.Good understanding of metal manufacturing processes, clocking, and manufacturing standard times definition and structure.5 years experience manufacturing/product engineer.Good organizational, time management, tasks coordination, and decision-making skills.Advanced MS Office skills: Word, Excel, PowerPoint. Windchill is a plus.Good technical drawing knowledge.The ability for analysis
IG WATTEEUW ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 4239 RON/Luna

Manager De Racordare Electricitate (226268)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice (energetic sau electrotehnic) Experienţă practică necesară: Minim 1 an Autorizare NPM grad III; autorizare ANRE – minim grad II Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Proceduri, legislație specifică domeniului de activitate Legislația în domeniul energiei, Legea 123/2013 cu completările și modificările ulterioare, Ord. ANRE nr 59/2013, Ord. ANRE 74/2014, Ord. ANRE 5/2014, Ord. ANRE 11/2014, Ord. ANRE 141/2014, Ord. 11/2015, Legea 50/2001, Legea 10/1995, HG 28/2008, Ord. 839/2009 privind obiectivele industriale de transport tehnologic și alte reglementări conexe sarcinilor de servici Cunoştinţe IT: Cunostințe Operare PC – MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), SAP (MM, PM, GLOBE) Altele: Permis categoria BDescrierea jobului Oferi relații clienților privind activitatea de racordare și menții legătura cu clientul pe întreg procesul de racordare, emiți avize de amplasament pentru construcții noi, în conformitate cu
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Manager Sala De Jocuri


Candidatul ideal Studii superioare, preferabil de specialitate: Economie sau Management; Persoana responsabila, cu spirit organizatoric; Abilitati de comunicare, relationare si adaptare la orice situatie; Competente de conducere si orientat catre rezultate; Cunostinte de operare PC - MS Office; Experienta in conducerea unei echipe constituie un avantaj.Descrierea jobului Mentinerea si dezvoltarea imaginii companiei; Planificarea si coordonarea eficienta a echipei din subordine; Controlarea si supravegherea activitatii locatiei; Motivarea echipei si asigurarea lucrului in echipa; Realizarea rapoartelor zilnice si lunare. Reprezinta compania in relatiile cu autoritatiile si institutiile statului pe plan local.
S.​C.​ POWER FABULOUS GAMES S.​R.​L.​

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Programator /​ Operator /​ Programator Cnc In Olanda


Candidatul ideal Experiență în domeniu de minim 3 ani Experiență în programarea utiliajului CNC Cunoștințe de arhitectură CAD/CAM (constituie un avantaj) Cunoștințe de setare echipament și ajustare program Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (înțelegere și vorbire) Permis de conducere categoria B Experiență în interpretarea și înțelegerea desenelor tehnice în mod independent Interes pentru a colabora pe termen mediu și lung Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipăDescrierea jobului Lucrezi ca operator/programator CNC și dorești să te dezvolți profesional într-un mediu internațional? Dacă ai acumulat deja experiență semnificativă în operarea sau programarea mașinilor CNC, atunci ai ajuns în locul potrivit. Cu siguranță deții abilitățile necesare pentru a face diferența în industrie.Suntem aici pentru a contribui la îndeplinirea visului tău. Alături de noi ai șansa să te dezvolți într-un mediu internațional și să îți atingi potențialul maxim. Colaborăm cu c
COVEBO RECRUTARE S.​R.​L.​

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

System Administrator


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor persoane motivate și pasionate de domeniul IT pentru a se alătura echipei noastre în calitate de System Administrator. Dacă ești pasionat de tehnologie și ai abilitățile necesare pentru a ocupa această poziție, te încurajăm să aplici. :)Cerințe:- Experiență anterioară în suport IT, instalarea echipamentelor și asistența utilizatorilor.- Competențe solide în networking, protocoale de rețea și echipamente IT.- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.- Capacitatea de a lucra independent și în echipă.- Abilități puternice de rezolvare a problemelor, în special în diagnosticarea problemelor tehnice.- Atent la detalii și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Responsabilități:- Configurarea, monitorizarea și întreținerea rețelei de calculatoare și a infrastructurii de comunicații.- Implementarea, configurarea și gestionarea serverelor, inclusiv servere de fișiere, servere de bază de date, servere web, servere de e-mail și
CLASS IT OUTSOURCING SRL

Media netă estimată pe baza celor 73 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Team Leader


Candidatul ideal Team LeaderAbia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: este la fel de important să ai experiență în gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef. Asta înseamnă să îi inspiri pe cei din jur, să crezi în puterea exemplului și să crezi în ei. să știi că nu ne dorim să ai neapărat experiență în retail, ci să fii o persoană foarte responsabilă, orientată către acțiuni concrete și să fi avut reușite profesionale în activitatea desfășurată în trecut. trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților. reușești să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea
ROUMASPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2111 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Back-office Analyst With French


Candidatul ideal Role overview: This role is responsible for performing various administrative tasks to support the efficient operation of our back-office functions. Your primary focus will be on data entry, maintaining accurate records, processing orders, resolving any issues that may arise during the order fulfilment process and ensuring effective communication with internal teams and external stakeholders. Main requirements: Good verbal and written communication skills in French (medium/ advanced level). Strong organizational skills and attention to details. Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook). Willingness to learn and adapt to new technologies, with a proactive approach to professional development. Strong team player with the ability to collaborate effectively within a team environment. Flexibility to adapt to changing business dynamics and priorities. Descrierea jobului Main responsibilities: Receive and process customer orders submitted through the intern
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Service Desk Analyst With English - Iasi & Bacau


Candidatul ideal SKILLS, KNOWLEDGE AND EXPERIENCE:• Excellent understanding of English – spoken and written;• Confidence in speaking to users directly;• Troubleshooting experience in a support environment;• Ability to work under pressure ;• Basic networking skills required;• Basic Audio Visual knowledge preferred;• Strong experience working in a service desk or incident management environment preferred.Descrierea jobului ROLE AND RESPONSIBILITIES: Act as initial point of contact for all end-user support requirements; ​Act as first line support for any users experiencing issues with room bookings; Provide video and audio 1st line support services; Incident logging and tracking; Attempt to resolve as many incidents as possible at first point of contact offering advice and guidance; Provide day-to-day Video Conference session support, including programming call and call monitoring, assist in testing links to authorised external companies, monitor usage and availability of equipment in roo
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal - studii superioare:- experienta in domeniul achizitilor- cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor;- certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj;- abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel);- abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita;- abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice;- abilitatea de a lucra independent cat si in echipa;- capacitate de analiza si sinteza a informatiei- putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului - Participa la negocierea contractelor cu furnizorii/producătorii în concordanță cu strategia companiei și urmărești traseul contractelor până în momentul semnării de către părţi;- Prospecteaza piața de profil și condițiile de achiziții/livrare în vederea optimizării continue a stocurilor, având ca scop final obținerea unei rotații bune a acestora;- Furnizeaza datele necesare celorlalte departamente, precum și furnizor
ROSCHEM CORP.​ SRL

Responsabil Programare Urmarire Si Receptii Lucrari (226316)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii medii/ superioare în domeniu Experienţă practică necesară: 3 ani în activitatea de exploatare și mentenanță a instalațiilor Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţie specifică Cunoştinţe IT: Cunostinţe operare PCDescrierea jobului Întocmești programul anual pentru controlul periodic al instalațiilor, întocmești și fundamentezi propunerile pentru programul anual de reparații și investiții pentru instalațiile din zona de activitate, întocmești necesarul anual de materiale Întocmești/ primești note de constatare din teren, stabileșt soluțiile de remediere, întocmești documentația necesară promovării lucrărilor de RN urgente Asiguri lansarea și finalizarea în SAP a comenzilor de lucrări și de materiale corespunzătoare lucrărilor, urmărești realizarea acestor lucrări și participi la recepția lor Analizezi împreună cu alți specialiști incidentele cu implicații deosebite asupra clienților sau instalațiilor Asiguri gestionarea echipament
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Area Business Developer


Candidatul ideal AREA BUSINESS DEVELOPERExperienta in vanzari pe segmentul FMCG;Studiile superioare (constituie avantaj);Bune abilitati de comunicare si negociere;Disponibilitate pentru deplasari si program prelungit;Persoana organizata, cu o atitudine proactiva, orientata spre rezultate.Descrierea jobului AREA BUSINESS DEVELOPERGestioneaza portofoliul de clienti existenti pe canalul traditional;Respecta standardele de mercantizare;Verifica stocul si asigura permanenta prezentei produselor la raft conform planogramei si raportului de merchandising;Asigura executarea corecta a tuturor promotiilor si intretine plasarile negociate;Asigura plasarea, utilizarea, intretinerea corecta si eficienta a tuturor materialelor promotionale vizand cele mai bune pozitii in locatia respectiva;Prospecteaza piata in cautare de clienti noi;Monitorizeaza preturile si concurenta.
MASPEX ROMANIA SRL

Tehnician Service - Oradea/​bacau


Candidatul ideal Arctic SA este in cautarea Tehnician Service care sa se alature echipei noastre. Daca esti o persoana ambitioasa, cu abilitati tehnice, dispusa sa ofere suport in livrarea serviciilor de inalta calitate clientilor nostri, atunci aceasta oportunitate este pentru tine!Alatura-te echipei Arctic si hai sa ne cunoastem!Candidatul ideal: Studii medii, profil tehnic; Abilitati de planificare, organizare si monitorizare; Abilitati de comunicare si atitudine orientata catre client; Capacitate de lucru cu termene limita; Cunostinte din zone tehnice: electrica, mecanica, frigotehnie, electronica sau IT; Permis auto categoria B; Disponibilitatea de a se deplasa in aria desemnata.Descrierea jobului Responsabilitati: Instalarea, depanarea, mentenanta produselor din portofoliul companiei; Realizarea sarcinilor de lucru cu simtul raspunderii si respectarea procedurilor de lucru; Asigurarea calitatii lucrarilor si respectarea termenelor de executie; Colaborarea eficienta cu colegii si
BEKO ROMANIA S.​A.​

Tehnician Mecanic - Bucuresti,​ Ilfov,​ Bacau,​ Vaslui


Candidatul ideal Studii superioare tehnice (de preferat inginerie electromecanica);Experienta relevanta in domeniul tehnic de minim 3 ani;Cunostinte operare Microsoft Office;Cunostinte operare sistem de tip ERP;Permis conducere categoria B;Descrierea jobului Viziteaza periodic clientii din portofoliu pentru administrarea si intretinerea bunei colaborari cu acestia, eventualele probleme sau neclaritati;Raspunde la orice intrebari despre produse si cunoaste detalii tehnice si intervine imediat pentru rezolvarea defectiunilor aparute;Insoteste cisterna in cazul folosirii unui transportator privat pentru livrarea catre clienti, asista si verifica corectitudinea efectuarii livrarilor catre clienti;Intretine si conduce corespunzator si in conformitate cu dispozitiile legale autovehiculul companiei oferit spre utilizare;Colaboreaza constructiv cu toate departamentele companiei;Receptioneaza bazinele care sosesc de la furnizorii nostrii;Trimite bazine catre noii clienti;Activeaza statiile si i
OSCAR DOWNSTREAM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.