Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Data engineer in Sighisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Data engineer in Sighisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Data engineer in Sighisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Data engineer in Sighisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician Vinificatie


Candidatul ideal Te invităm să aplici la poziția de Tehnician Vinificatie, dacă: Esti pasionat de oenologie sau ai experientă minimă in productie alimentară; Este deschis la noi provocari si poti sa lucrezi bine in echipă; Ai atitudine orientată spre a finaliza toate activitatile la un nivel excelent de calitate; Poti sa fii flexibil cu programul de lucru in timpul campaniei de recoltare; Ai permis de conducere Cat B; Ai cunostiinte de operare Microsoft Office - Word, Excel; Locuiesti in apropierea cramei noastre (situata in Loc Mica, jud. Mures) sau ai posibilitate de relocare (se poate asigura cazare la cramă)Limba maghiară si o limbă de circulatie internatională constituie avantaj.Descrierea jobului Sprijina activ pe oenolog in toata activitatile: de prelucrare a strugurilor, de producere, filtrare, conditionare, stabilizare si imbuteliere a vinurilor; Invată si implementează tehnicile si tehnologiile de vinificatie; Se informează si implementează normele si conditiile igienico-sani
CASTEL VINUM SRL

Tehnician Electromecanic


Candidatul ideal Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren.Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare.Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta:Bucuresti - Mogosoaia, Constanta, Brasov, Timisoara, Craiova, Piatra Neamt.Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială);Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate/ electronică, hidraulică – pentru divizia de utilaje;Cunoștințe și experiență în domeniul electro–mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren);Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice);Cunoştinţe minime de limba engleză – domeniul tehnic;Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă;Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate;Bună capacitate organizatorică;Permis de cond
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Media netă estimată pe baza celor 212 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Medic/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal La Veterra, suntem intotdeauna in cautare de noi specialisti din domeniul veterinar.Daca iubesti animalutele si esti interesat/a de o noua oportunitate de job, dorim sa te cunoastem cat mai curand!Cautam o persoana care: Are studii finalizate in domeniul veterinar: medic veterinar, tehnician veterinar; Detine bune abilitati de comunicare si relationare; Poseda bune cunostinte de Microsoft Office; Are empatie, receptivitate, atentie si energie; Ofera ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului Farmacistul Veterinar va fi responsabil cu: Identificarea nevoilor clientilor, formularea de recomandari (produse farmaceutice, accesorii sau hrana), consiliere si fidelizare clienti; Informarea clientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Administrarea stocurilor si urmarirea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice.Ce iti of
FARMAVET
Vezi alte joburi relevante

Sef Laborator/​specialist Calitate


Candidatul ideal REȚETA TA DE SUCCESStudii medii sau superioare in domeniul Industriei alimentare/ productiei/ biologie/ microbiologie/ chimie/ veterinare sau calificare in domeniu (ex: specializare post universitara ca Manager in domeniul sigurantei alimentare);Experienta in laborator de produse alimentare sau ca sef de echipa;Abilitati de planificare, organizare si prioritizareAbilitati de analiza si sintezaAbilitati de identificare si rezolvare a problemelorAbilitati de comunicare si relationareCunosterea limbii engleze – nivel mediu vorbit și scrisCunoasterea sistemului de management al calitatii si sigurantei alimentare IFS reprezinta un avantaj;Cunostinte de operare Windows (SAP – avantaj);Descrierea jobului CE VEI FACE? Detine cunostinte in privinta cerintelor legislatiei alimentare privind etichetarea produselor alimentare intocmeste si actualizeaza declaratiile pentru produse finite in vederea comercializarii acestora;Intocmeste, verifica si actualizeaza specificatiile si docu
HOCHLAND ROMÂNIA SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de comunicare si interactionare cu clientii si colegii; Capacitatea de a negocia si a gestiona proiecte multiple in zona de vanzari; Experienta minim 3 ani in vanzari / domeniul materialelor de constructii (reprezinta avantaj); Disponibilitate de a lucra 100% de teren; Studii superioare; Rezonezi cu valorile noastre: Respect, Incredere, Pasiune si Creativitate.Descrierea jobului Care va fi rolul tau principal?Iti vei desfasoara activitatea exclusiv pe teren si vei vizita distribuitorii, in conformitate cu planificarile de activitate agreate cu superiorul.Care sunt atributiile generale? Esti responsabil pentru vanzarile pe canale traditionale pe toate categoriile de produse ale Wienerberger: Pavaje Semmelrock, Sisteme zidarie Porotherm, Acoperis Tondach, Placaj ceramic Klinker Terca ( Harghita, Covasna, Mures) Stabilesti intalniri cu reprezentantii distribuitorilor, ofera consultanta si realizeaza planuri comune de afaceri si se asigura de indeplin
WIENERBERGER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 106 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Compania noastră caută un Asistent Manager pentru compania noastră, dedicat și de domeniul transport si logistică. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități de gestionare a timpului și iți place să lucrezi cu documente, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Descrierea jobului Efectuarea sarcinilor administrative generale în departamentul tehnic, ținerea la zi a evidențelor,furnizarea de dateRealizare rapoarte Excelefectuarea sarcinilor de depunere a documentelorprelucrarea documentatiei
BHS TRANS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3841 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Senior Cloud DevOps Engineer - Full-Time


Application ManagementBrasov+8 more What's this role about? Design, implement, and maintain cloud infrastructure on Azure or AWS with a focus on cost efficiency and security using Infrastructure as Code (preferably Terraform). Create and optimize Kubernetes clusters, ensuring production-ready setups, efficient workload deployments, and cost optimization strategies. Implement and maintain configuration management using tools such as Ansible, Puppet, or Chef to ensure consistent environments and infrastructure as code practices. Develop and maintain CI/CD pipelines for various application stacks including Java, .NET, JavaScript (React, Angular), and Python, emphasizing semantic versioning and proficiency with multiple branching strategies. Utilize GitOps principles and preferably Argocd for managing deployments and configurations. Manage database systems and message brokers, ensuring their stability, performance, and scalability. Implement observability practices using appropriate tools
Endava

Manager Magazin Sinsay Ludus


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitati:Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului;Realizarea planului de vanzari si respectarea bugetului de cheltuieli;Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine;Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei. Asteptari:Atitudine pozitiva si dorinta de dezvoltare;Atentie distribuitiva, orientare catre detalii;Bun organizator;Capacitatea de a rezolva sarcini multiple si de a respecta termene limita;Experienta in coordonarea unei echipe;Limba engleza scris si vorbit nivel mediu-avansat; ...Restul lucrurilor le vei invata pe parcurs! Beneficii:Contract de munca pe perioada nedeterminata;Bonus lunar in functie de categoria si de performantele magazinului;Tichete de masa in valoare de 40 de lei/zi lucrata;Asigurare medicala privata;25 la suta discount in toate magazinele LPP Romania;Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie;Posibilitati de avansare
LPP Romania Fashion SRL

Programator /​ Operator /​ Programator Cnc In Olanda


Candidatul ideal Experiență în domeniu de minim 3 ani Experiență în programarea utiliajului CNC Cunoștințe de arhitectură CAD/CAM (constituie un avantaj) Cunoștințe de setare echipament și ajustare program Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (înțelegere și vorbire) Permis de conducere categoria B Experiență în interpretarea și înțelegerea desenelor tehnice în mod independent Interes pentru a colabora pe termen mediu și lung Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipăDescrierea jobului Lucrezi ca operator/programator CNC și dorești să te dezvolți profesional într-un mediu internațional? Dacă ai acumulat deja experiență semnificativă în operarea sau programarea mașinilor CNC, atunci ai ajuns în locul potrivit. Cu siguranță deții abilitățile necesare pentru a face diferența în industrie.Suntem aici pentru a contribui la îndeplinirea visului tău. Alături de noi ai șansa să te dezvolți într-un mediu internațional și să îți atingi potențialul maxim. Colaborăm cu c
COVEBO RECRUTARE S.​R.​L.​

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Project Manager ,​ Targu Mures


Candidatul ideal Accepta provocarea viitorului si alatura-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Suntem in cautare de noi colegi pentru echipa de Project Management, iar pentru ocuparea acestui rol este nevoie de: Studii Superioare preferabil Tehnice Experienta relevanta in managementul proiectelor Limba engleza nivel avansat ; Limba germana – reprezinta avantaj Competente profesionale, sociale si metodologice Abilitatea de a lucra intr-o maniera analitica si orientata catre rezultate Abilitati de comunicare, atentie la detalii Experienta in organizare, planificare si coordonareNoi iti oferim:Transport gratuit, tichete de masă, bonus anual de performanță, bonuri cadou de sarbatori, bonus de fidelitate, al 13-lea salariu, abonament medical, posibilități de dezvoltare profesionala.Descrierea jobului Provocarile rolului ar consta in : Planificarea, definirea structurii si frecventei sedintelor specifice proiectelor cu departamentele implicate; Creearea, urmarirea con
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Business Development Representative


Candidatul ideal Calificari:* Studii medii/ superioare* Experienta in vanzari minim 2 ani* Permis de conducere categoria B fara antecedenteAbilitati:* Limba engleza: nivel mediu* Bune cunostinte operare PC: Microsoft Office* Abilitati de comunicare si negociere* Abilitati de lucru cu cifrele si cunostinte financiare* Gandire analitica* Orientare spre rezultat* Cunostiintele financiare constituie un avantaj* Eficienta interpersonala.Descrierea jobului Responsabil de dezvoltarea business-ului in canalul On Premise (HoReCa) din zona alocata, prin cresterea numarului de clienti activi a volumului de vanzare si a profitabilitatii.* Asigura o medie lunara de minim opt clienti vizitati pe zi din portofoliu de clienti cu conditii speciale PepsiCo si hunting;* Viziteaza minim o data pe an toti clienti AFH din zona alocata (Census) si ofera informatii valoroase din piata;* Colecteaza coordonate GPS la fiecare tip de vizita(ex: Execution Pep, Hunting, Census, etc...);* Se asigura ca sunt scanate
QUADRANT - AMROQ BEVERAGES SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Business Developer & Backup Agent Vanzari


Candidatul ideal Business developer & backup agent vanzariExcelente abilități de comunicare și putere de convingere;Experiență în vânzăriInițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor;Abilități de lucru în echipă;Permis conducere categoria B (fără incidente);Studii medii (cu diplomă de Bacalaureat)/superioare;Disponibilitate pentru activitate de teren, deplasariPerseverentDescrierea jobului Responsabilitati :Sa promoveze si sa vanda produsele in numele companieiSa dezvolte colaborari noi pe zona geografica arondataSa gestioneze clientii existenti si potențialiSa incaseze soldurile din piata conform termenelor stabiliteSa inlocuiasca provizoriu colegii agenti de vanzari pe anumite perioadeSe ofera salariu fix + comision + masina + telefon + tableta.Se lucreaza in sistemul pre-sales, astfel agentul nu gestioneaza stocul de marfa.
AREON IMPEX SRL

Manager De Proiect /​ Project Manager


Candidatul ideal Cautam Manager de proiect / Project Manager care sa ne ajute sa generam si sa implementam proiecte de succes.Cerinte pe care trebuie sa indeplinesti pentru a putea candida cu succes sa fi colegul nostru: Minim 2 ani experienta relevanta (pentru Autoritati publice locale (PNDR 7.2, PNDR 7.6, POR, POCU, POCA etc.) si pentru sectorul IMM (ex. POR 2.2, POR 2.1, HG 807/2014 etc.) Studii superioare, constituie avantaj studiile in domeniul economic, management, juridic, tehnic cont Absolvire cursuri de perfectionare in domeniu: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte - constituie avantaj Aptitudini de buna comunicare in limba romana – reprezinta avantaj cunostintele de limba maghiara (desi nu este obligatorie) Permis categoria B - constituie avantaj.Descrierea jobului Cautam PROJECT MANAGER care sa ne ajute sa generam si sa implementam proiecte de succes.Pe post vei avea un set de responsabilitati pe care sa realizezi, aferente rolului (
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Manager Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimiza
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 185 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Team Leader


Candidatul ideal Team LeaderAbia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: este la fel de important să ai experiență în gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef. Asta înseamnă să îi inspiri pe cei din jur, să crezi în puterea exemplului și să crezi în ei. să știi că nu ne dorim să ai neapărat experiență în retail, ci să fii o persoană foarte responsabilă, orientată către acțiuni concrete și să fi avut reușite profesionale în activitatea desfășurată în trecut. trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților. reușești să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea
ROUMASPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2111 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager - Sala Jocuri


Candidatul ideal - Experienta anterioara in coordonarea operationala/ administrativa a unei echipe, minim 1 an;- Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;- Excelente abilitati de management;- Experienta in activitati ce presupun deschiderea si inchiderea punctelor de lucru pe plan local;- Capacitatea de a implementa politicile, procesele si strategiile companiei;- Orientare spre rezultate, motivat de a lucra intr-un mediu competitiv;- Foarte bune capacitati de coordonare, organizare si motivare a personalului;- Cunostinte de operare MS Office - nivel mediu spre avansat;Descrierea jobului - Planifica, coordoneaza si gestioneaza operatiunile zilnice din locatie;- Supravegheaza modul de functionare al echipamentelor, se asigura ca acestea sunt licentiate si anunta departamentele de specialitate in cazul in care apar disfunctionalitati;- Intocmeste analize si rapoarte privind activitatea din locatie si propune masuri de imbunatatire;- Responsabil de coordonarea si
MAGIC GAMES AB SRL

Manager Magazin Sovata (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Cunoștințe de limba engleză și maghiară Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări și relocare în țarăDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Autoturism de serviciu, inclusiv pentru uz personal și card de combustibil Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale Ești responsabil pentru toate procesele din magazinul tă
KAUFLAND ROMANIA SCS

Export Manager (reghin)


Candidatul ideal Căutăm o persoană proactivă, care găsește soluţii rapide şi relevante pentru clienți, cu abilități excelente de comunicare, negociere și organizare, dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică!Candidatul ideal Studiile universitare de licență sunt o condiție standard (economice/management sau tehnice) Experiență pe un post similar, de minim 2 ani Spirit de observație, orientare către dezvoltarea afacerii, inițiativă, implicare Excelente abilități de comunicare, negociere, relaționare și organizare Cunoștințe bune de operare PC (MS Office) Cunoștințe operațiuni import-export și vamale Abilități în utilizarea eficientă a resurselor Capacitate de a culege, structura şi analiza informaţii Cunoștințe de limba engleză nivel avansat Permis dе conducere categoria B, disponibilitate la deplasări Descrierea jobului Coordonează, monitorizează și verifică activitatea de import-export a produselor, cu respectarea politicilor comerciale stabilite la nivelul societăţii și legislați
IRUM SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.