Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

12 Locuri de Munca Director in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

12 Locuri de Munca Director in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Director in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Director in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Director Regional Regiunea Dobrogea


Candidatul ideal Cerințe:+ 7 ani experiență în vânzări;+ 2 ani experiență managerială;Experiență în vânzare de inputuri pentru agricultură - prezintă un avantaj;Cursuri de perfecționare: vânzare, negociere, excel, territory/account management, FNF;Excelente abilități de coordonare echipă, comunicare și negociere, vânzare și negociere;Abilități dezvoltate de culegere, analiză și interpretare informatii, utilizare tehnologie informatică, întelegere, cunoaștere și aplicare aspecte legislative din domeniul de activitate;Cunoșterea definițiilor, standardelor și reglementărilor specifice domeniului de activitate;Inițiativa, responsabilitate, integritate, lucru in echipă și organizare;Cunoștinte de utilizare a calculatorului (MS Office);Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitățile rolului:Propune și implementează planul de afaceri al regiunii pe care o coordonează în conformitate cu strategia firmei;Propune și implementează planul de vânzări al regiunii precum și obie
AGRICOVER SRL

Director Zonal Vanzari


Candidatul ideal - Abilitati de comunicare si negociere- Aptitudini tehnice- Aptitudini de planificare si organizare- Cunostinte de operare pe calculator: Excel, Word- Studii superioare- Minim un an experienta in vanzari- Carnet de conducere categoria BDescrierea jobului - Manager zonal vanzari, nu implica coordonarea unei echipe- Zona alocata 1 : Dolj, Gorj, Mehedinti, Gorj cu domiciliul in Craiova sau Slatina- Zona alocata 2 : Braila, Galati, Vaslui, Vrancea cu domiciliul in Braila, Galati sau Constanta- Vizite saptamanale in judetele alocate cu urmatorul program: doua zile birou, trei zile deplasari in zona alocata- Urmarirea lucrarilor de apa, gaz, canalizare- Mentinerea relatiei cu clientii- Monitorizarea nivelului de satisfactie si a nevoilor clientilor- Intocmirea si negocierea ofertelor si a contractelor comerciale- Cresterea volumului de vanzari, promovarea produselor- Urmarirea livrarii si a incasarii contravalorii marfurilor- Intocmirea rapoartelor de vanzariSe ofera:- Apart
FUSION ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 90 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Director Adjunct Constanta


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare - facultate de stat;Experienta in domeniul BANCAR (Director de sucursala, Director Adjunct de sucursala, etc) - AMANET SI SCHIMB VALUTAR constituie un avantaj;Abilitati de vanzare si analiza de piata;Bune cunostinte de operare PC si utilizare internet;Experienta de minim 3 ani pe un post de conducere;Experienta in coordonarea echipelor;Persoana responsabila, matura, cu spirit de echipa si abordare pozitiva;Capacitate de analiza, sinteza, adaptare rapida si promptitudine in luarea deciziilor.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Organizeaza, coordoneaza si conduce operatiunile specifice de AMANET, SCHIMB VALUTAR si TRANSFER DE BANI;Este formator in cadrul echipei;Planifica impreuna cu echipa operatiunile necesare pentru activitatile specifice;Lucreaza in conformitate cu cerintele,standardele si procedurile interne;Propune imbunatatirea procedurilor;Program de lucru: L - V - 8 - 18;BENEFICII:Venituri de 4 000 lei - 4 500 lei NET pentru perioa
OK CREDO CONS SRL

Director F&b/​ Sef Sala/​ Ospatari/​ Bucatari/​ Spalatori Vase


Candidatul ideal Director F&B Experiență dovedită în managementul alimentelor și băuturilor, de preferință în proprietăți de 4-5 stele. Cunoștințe de lucru cu diverse programe de calculator (MS Office, software de management al restaurantului, POS). Măiestrie în delegarea de sarcini multiple.Sef Sala Abilități de conducere Capacitatea de a comunica eficient cu oaspeții și colegii Cunoștințe de limba engleză Ospatari Calificare de ospatar - reprezinta un avantaj; Limba engleza - nivel minim Abilitati de comunicare; Spirit de echipa; Persoane ospitaliere, motivate; Corectitudine si fidelitate; Flexibilitate pentru lucru in ture. Bucatari Calificare de bucatar - reprezinta un avantaj; ​Integritate personală, cu capacitatea de a lucra într-un mediu care cere excelență Abilitatea de a găsi soluții creative, asumându-și responsabilitatea pentru îndatoririle și sarcinile atribuite Angajamentul de a oferi servicii excepționale clienților, cu o pasiune pentru industria ospitalitățiiSpalatori Va
RTH PREMIUM SERVICES SRL

Regional Sales Manager/​director Vanzari Zona


Candidatul ideal Ne marim echipa de vanzari si cautam un coleg nou pentru pozitia: Regional Sales Manager/ Director vanzari zona pentru judetele: Cluj, Bistrita Nasaud si Maramures si 2 colegi pentru jud. Constanta si Bucuresti.Candidatul ideal: persoana cu experienta relevanta in managementul vanzarilor / echipelor de vanzari, persoana dinamica,ambitioasa, pragmatica, orientata pe rezultateCerinte• Experienta minim 3 ani in domeniul bauturilor alcoolice (vin, bere, bauturi spirtoase) si nealcoolice (ape, racoritoare, energizante)• Experienta minim 2 ani pe pozitii de management in vanzari, inclusiv pe pozitie similara in distributie indirecta si directa• Studii universitare• Cunostinte de operare Word, Excel, Power Point• Permis conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilitati-Realizarea tintelor de vanzari/distributie pe clientii din teritoriul alocat-Identifica noi distribuitori la nivel regional si negociaza conditiile de colaborare cu acestia, cu scopul dezvoltarii unor re
PERFECT ELMA DISTRIBUTION SRL

Director Vanzari


Candidatul ideal Cerintele postului:1. Cunostinte aprofundate si experienta de minimum 3 ani in domeniul vanzarii materialelor și echipamentelor electrice2. Experienta de minimum 3 ani pe o pozitie similara – manager comercial/vanzari3. Competente aprofundate in tehnici de vanzare si tehnici de negociere comerciala4. Experienta relevanta in planificarea-organizarea activitatii5. Experienta relevanta in formarea unei echipe si gestionarea performantelor echipei6. Abilitati de interactiune si comunicare la orice nivel7. Orientare spre rezultate, initiativa, tenacitate Gandire pozitiva, optimism, incredere in fortele proprii8. Disponibilitate de deplasare in tara, la clienti si furnizori MS Office (Excel, Word, Power Point)9. Limba engleza – minimum nivel mediu10. Permis auto11. Studii superioare12. Constituie avantaj : experienta de lucru cu soft-uri ERPDescrierea jobului Descriere post:1. Realizarea indicatorilor de performanta ai postului.2. Asigurarea realizarii BVC (Bugetul de venitu
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 655 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Director Economic /​ Contabil Sef


Candidatul ideal Experienta dе minim 10 ani intr-o functie Contabil Sef / Director EconomicCunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;Atestat CECCAR dе expert contabil - 10 ani vechime minim;Studii superioare in domeniul economic;Capacitate dе a conduce, coordona, organiza si controla echipa si activitățile financiar contabile din cadrul Departamentului Contabilitate;Experienta in utilizarea calculatorului: softuri dе contabilitate, e-mail, comunicare; Office – Word, Excel, altele;Capacitate dе a prelucra informatiile, dе a le interpreta si dе a le valorifica prin luarea dе decizii sau prin furnizarea dе date prelucrate altor factori decizionali;Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate;Capacitate dе lucru în echipă şi individual;Abilitati dе organizare si conducere;Initiativa, discretie, atentie deosebita la detalii, exactitate si corectitudine.Descrierea jobului - Raspundе de
SOLID HOUSE S.​R.​L.​

Director Zonal Vanzari


Candidatul ideal Rodbun este in cautare de profesionisti gata să devină membrii cheie ai echipei, în calitate de Director Zonal pentru toate regiunile țării. Compania este în continuă expansiune, iar căutarea se îndreaptă către persoane ambițioase, cu abilități excelente de vânzare și o înțelegere profundă a pieței agricole locale.Candidatul potrivitUn bun vânzător cu o carieră stabilă și o experiență de minim 3 ani in vanzari;Un om ambițios, competitiv, cu putere de muncă, cu o atitudine de învingător;Un bun organizator, team-player,cu o atitudine pozitiva, sociabil, capabil;Carnet conducere categoria B obligatoriu;Este disponibil la călătorii pe parcursul anului în zona alocata;Experiența anterioară în agribusiness nu este obligatorie, dar poate reprezenta un avantajDescrierea jobului Principalele caracteristici ale poziției:Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și identificarea și atragerea de noi clienți;Prezentarea și promovarea eficientă a produselor
RODBUN GRUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 79 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Director Vanzari /​ Sales Manager - Real Estate


Candidatul ideal At least 10 year experiences in the sales industry / real estate industry A minimum of 5 Years in Sales Management English: Communication level Expert knowledge of projects and real estate market in Romania Great coaching skills Great customer service attitudes/skills Great organization / time management skills Good computer skills , Excell - CRM Performance management skills Strategic thinking skills Understanding of business and management principles involved in strategic planning, resource allocation and project management Business analysis skills, with the ability to foresee issues, develop constructive solutions and provide decisive recommendations Ability to present to large groups of people Ability to work independently and react quickly in a demanding fast-paced environment Experience working in a client side real estate development environment Demonstrated ability to communicate, present and influence credibly and effectively at all levels of the organization.
SOLID HOUSE S.​R.​L.​

Plant Director - Braila - Full-Time


Job Description Antal International, Iasi Office ( ), on behalf of our CLIENT, an international dynamic growing company, is searching for: PLANT DIRECTOR - Braila Our CLIENT is an international dynamically growing company, operating currently in Central Europe, Benelux, Sweden. To meet market demand, our CLIENT is building a new high-tech production plant in Braila, highly automatized. The plant is designed and developed together with the unique construction concept of storage products with an objective to make the production, delivery, and installation highly optimized and offer the market an unbeatable combination of capacity/lead time/cost performance, which makes the factory plant unique of its kind. Job description brief: The Plant Director is responsible for the efficient and effective operation of the manufacturing facility. This includes overseeing production, quality control, safety compliance, employee management, and financial performance. The Director ensures that productio
Antal International

Director Societate Comerciala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: DIRECTOR SOCIETATE COMERCIALA - AJOFM | ANOFMAngajator: BELINAVEducatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CONSTANTA
BELINAV

Angajez Director General Societate Comerciala


Responsabilități principale: 1. Dezvoltarea și implementarea strategiilor organizaționale pentru a atinge obiectivele și viziunea companiei. 2. Conducerea și gestionarea echipelor în vederea atingerii performanțelor maxime. 3. Monitorizarea și optimizarea eficienței operaționale și financiare. 4. Identificarea și explotarea oportunităților de creștere și extindere a afacerii. 5. Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții, partenerii și alte părți interesate. 6. Asigurarea conformității cu reglementările legale și etice. Cerințe: 1. Experiență demonstrată într-o poziție de conducere, de preferință ca Director General sau într-un rol similar. 2. Abilități solide de lider și comunicare. 3. Experiență în elaborarea și implementarea strategiilor de afaceri. 4. Abilități dovedite de gestionare financiară și operațională. 5. Studii superioare.
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 12 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.