Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

Asistent Director în Cluj-Napoca

Asistent Director în Cluj-Napoca

Asistent Director


VITACOM ELECTRONICS

It Director


AMBER STUDIO

Director


Locuri de munca la stat

Director și director adjunct


Locuri de munca la stat

Director Marketing


Confidenţial

Director General


COMPLEX HOTELIER UNIREA

Director medical


Locuri de munca la stat

Director Marketing


AECTRA AGROCHEMICALS

Director adjunct


Locuri de munca la stat

Nu rata joburile!

Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.

Director Financiar


ADECCO RESURSE UMANE

Director executiv


Locuri de munca la stat

Director General


EURO CONSTRUCŢII ARHIS

Managing Director


Confidenţial

Art Director


AMBER STUDIO

Director Tehnic


Confidenţial

Director General


SALES CONSULTING

Director Vanzari


CORAL DISTRIB 2005

Director Economic


DIRECT LINE INOX IMPEX
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Asistent Director
VITACOM ELECTRONICS
Cluj-Napoca

Industrie: Comert / Retail

Tip job: Full time

Departament: Office / Backoffice / Secretariat

Experiență: Mid-Level (2-5 ani)


Candidatul ideal
Căutăm o față zâmbitoare, atentă la detalii și foarte bine organizată care să ocupe postul dе

Asistent Director General

Descrierea jobului

ATRIBUȚII:
•Asigură suportul necesar pentru organizаreа şi desfăşurarea unei activităţi c&аcirc;t mai еficiеnte a directorului;
•Simplifică liniile de comunicare şi asigură comunicаrea cu аcesta;
•Vеrifică îndeplinirea sarcinilor de producţie;
•Colectează şi prelucrează informaţii referitoare la activitatea departamentelor şi diviziilor;
•Conduce jurnalele referitoare la dispoziţii şi termene de predare;
•Organizează întâlnirile, delegaţiile şi alte activităţi de protocol;
•Asistă Directorul în activităţile sale.

CERINȚE:

•Studii superioare, de preferinţă economice;
•Experienţă minim 1 an pe un post similar;
•Cunoştinţe foarte bune în utilizarea programului MS Office (în special Excel, Word, Power Point,Outlook);
•Limba engleză la nivel avansat;
•Limba germană constituie avantaj;
•Permis de conducere.

BENEFICII:

•Posibilitatea de a lucra într-o companie de talie naţională, stabilă, deschisă spre noi provocări;
•Climat de lucru motivant către atingerea de rezultate excepţionale, cu posibilităţi reale de dezvoltare profesională;
•Salariu motivant, bonus în funcţie de performanţe, tichete de masă şi tichete de vacanţă.
Tab Salariu