Candidatul ideal
Experienta in vanzari ca Agent de Vanzari Business to Business (in domeniul suplimentelor alimentare este un avantaj)
Permis de conducere / cat B - obligatoriu;
Excelente abilitati de comunicare si negociere;
Persoana dinamica, responsabila, flexibila, perseverenta, organizata, sociabila;
Cunostinte bune de operare in MS Office (Word, Excel si Outlook);
Abilitati si cunostiinte tehnice de baza pentru prezentarea, promovarea si vanzarea produselor companiei;
Capacitatea de a construi si de a mentine relatii de durata cu clientii;
Orientat catre rezultate si ind
Consiliul Judeţean Sibiu organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de conducere, vacante, de director al Serviciului Public Județean Salvamont Sibiu.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economi
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași anunță scoaterea la concurs a postului vacant de director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD) pentru mandatul 2020-2024, concurs ce va avea loc in data de 23 aprilie 2021, începând cu ora 10.00, în Sala de Conferințe „Ferdinand” – Rectorat U.A.l.C. (orele 08,00 – 10.00 – analiza dosarului și orele 10.00 -12.00 – interviul).La concursul pentru ocuparea postului de director al CSUD se pot prezenta numai persoane din țară sau străinătate care au dreptul de a conduce doctorate și care îndeplinesc standardele minimale și obligatorii
Primăria Municipiul Târgu Mureș organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante, director – la Serviciul Public Administrația Grădinii Zoologice.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic
Candidatul ideal
- creativ si original
- bun cunoscator al suitei Adobe
- absolvent facultatea de arteDescrierea jobului
- job in departamentul de creatie,
- concept si executie pt orice suport de comunicare
Candidatul ideal Manpower recruteaza Director Service, pentru client sau, dealer autorizat al marcilor Volkswagen, Audi, SEAT, in Otopeni.
Cerinte:
Studii superioare finalizate in domeniul tehnic;
Experienta in domeniu minim 7 ani;
Cunostinte mecanica, motoare, diagnoza;
Cunostinte limba engleza;
Permis conducere categoria B;
Cunostinte operare PC.Descrierea jobului Responsabilitati:
Consolidarea imaginii marci si coordonarea echipei din subordine;
Optimizarea serviciilor oferite;
Stabilirea obiectivelor de calitate;
Implementarea procedurilor si a programelor pentru asistarea si
Candidatul ideal - Experienta intr-o firma de consultanta cu activitate de scriere si implementare proiecte cu fonduri europene
- Abilitati de comunicare, analiza si planificare, management resurse umane
- Persoana serioasa, responsabila cu abilitati de leadership
Descrierea jobului - Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectelor.
- Monitorizeaza impreuna cu managerii de proiecte in timp progresul atins fata de obiectivele propuse / respectarea datelor prevazute in contracte.
- Asigura circulatia informatiei in cadrul fi
Candidatul ideal Societatea Distributie pe Gustate angajeaza Director Magazin pentru supermarket-ul La doi pasi situat in Craiovita.
Printre atributiile principate trebuie sa:
– Promoveze si coordoneeze operatiunile magazinului in scopul optimizarii segmentului de piata, imbunatatirii eficientei si realizarii obiectivelor avand drept rezultat o deservire remarcabila a clientele;
– Organizeze si coordoneze intreaga activitate a magazinului;
– Stabileasca obiectiveler comerciale si realizarea indicatorilor economici si de performanta;
Descrierea jobului Daca ai:
- Foarte bune abilitati de
Candidatul ideal
Studii superioare în domeniul tehnic.
Cunostinţe tehnice solide, atât teoretice cât şi practice.
Cunostinţe medii de limba engleză.
Experienţă pe un post similar de minim 5 ani.
Capacitate de analiză şi sinteză.
Abilităţi de coordonare, planificare şi organizare
Flexibilitate în gândire.
Descrierea jobului
Propunerea de masuri si solutii in vederea valorificarii la maximum a capacitatilor tehnic existente si a modernizarii unor procese tehnice;
Asigurarea coordonarii activitatii departamentului tehnic;
Acordarea de suport tehnic locatiilor companiei, in
Candidatul ideal
Generating forecasts and projections across all areas of the business the CFO will use an analytical mind to take control and manage competing priorities in a fast-paced environment.
Professional, or degree level qualification in Finance or Accounting
Minimum of 5 years’ experience in a senior financial or accounting position in an international company
Hands on experience of moving a company to a KPI and data driven approach in financial management, planning and reporting
Experience in implementing accounting software solutions for automated, fast, accurate reporti
Nu rata joburile!
Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
SC COW GENETICS SRL - firma localizata in Bucu , Ialomița , angajează reprezentat zonal de vânzări - Inginer Zootehnist/Medic Veterinar Cerințe: - are studii superioare in domeniu;- este o persoana deschisă , ii place sa învețe lucuri noi ; - este disciplinat , dornic de muncă si harnic ;- abilitați de comunicare;- competente organizaționale si aptitudini organizatorice ;- competente digitale ( Excel , Word , Microsoft office ) Beneficii: - salariu atractiv;- companie multinaționala in plină dezvoltare;- masina de serviciu;- telefon de serviciu;- loc de muncă stabil; Persoanele interesate s
Candidatul ideal Experienta dе minim 5 ani intr-o functie Contabil Sef / Director Economic in cadrul unei firme de productie.
Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.
Studii superioare in domeniul economic
Capacitate dе a conduce, coordona, organiza si controla activitățile financiar contabile din cadrul Departamentului Contabilitate;
Experienta in utilizarea SAP - ului.
Capacitate dе a prelucra informatiile, dе a le interpreta si dе a le valorifica prin luarea dе decizii sau prin furnizarea dе date prelucrate altor factori deciziona
Candidatul ideal
minim 3 ani experienta in vanzari , domeniul financiar-bancar (retail si/sau relationare client) si minim 1 an pe pozitie de management;
experienta in coordonarea unei echipe, capacitate de relationare si networking, abilitati de comunicare excelente, gandire anteprenoriala si comerciala, capacitate de adaptare si raspuns la schimbare, gandire analitica tinand seama de obiectivele business-ului;
dezvoltarea si mentinerea relatiilor de parteneriat cu clientii, oferind atentie specificului activitatii lor adoptand stilul de vanzare consultativ;
abilitati de motivare
Candidatul ideal Căutăm persoane cu experienta, cu dorinta de a se dezvolta si a prelua managementul unui magazin care desfasoara vanzare cu amanuntul / magazin alimentar.
- Experienta in coordonarea echipei sau dorinta reala de dezvoltare personala si profesionala, de a deveni un manager bun;
- Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului;
- Proactivitate si o atenţie distributivă pentru ca magazinului sa nu ii lipseasca nimic;
- Rezistenţa la sarcini repetitive şi stres;
- Capacitate de a face fata momentelor tensionate cu clientii in perioadele aglomerate;
- Orientare
Candidatul ideal 1. Diplomă universitară sau superioară;
2. Experiență de cel puțin 5 ani în gestionarea magazinelor sau în departamentul de management în industria de retail;
3. Responsabil în principal pentru toate aspectele legate de gestionarea produselor (organizarea livrării, inventarierea, gestionarea depozitelor etc.);
4. Responsabil pentru managementul echipei și controlul întregului management al personalului resurse umane (recrutare, instruire, dezvoltarea și evaluarea echipei, rezolvarea conflictelor, programare, timp de vacanță, controlul orelor de lucru).Descrierea jobului 1.
Candidatul ideal Absolvent al Facultatii de Inginerie a Instalatiilor, minim 5 ani de experienta in domeniu
Instalator autorizat ANRE tip PGD, PGIU, EGD, EGIU
Descrierea jobului - preia sarcini de conducere si detine o imagine de ansamblu asupra activitatii societatii
- responsabil pentru intocmirea planului de lucru si implementarea acestuia
- responsabil pentru gestionarea si coordonarea activitatii
- sustine si implementeaza masuri de eficientizare a activitatii in vederea indeplinirii obiectivelor stabilite si respectarea termenelor impuse de contractele in desfasurare
- salariul
În conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare și ale O.M.S. nr. 284/2007 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare și desfășurare a concursurilor/examenelnr pentru ocuparea funcțiilor specifice comitetului director din spitalele publice, modificat de art. 1 din OM.S. nr. 954/2017, Spitalul de Psihiatrie Poroschia, Județul Teleorman, având datele din antet, organizează concurs/examen pentru ocuparea funcției specifice comitetului director al unității, după cum urmează:1 post de director medical.Criteri
Candidatul ideal REQUIRED QUALIFICATIONS AND EXPERIENCE
* Educated to degree level or equivalent.
* Qualified accountant (ACCA, CIMA, ACA or equivalent) preferably big 4 practice background.
* 10+ years in Accounting/Finance with exposure to multiple GAAPs, treasury and tax reporting.
* Proficient in Microsoft Excel.
* Excellent Presentation Skills.
* Strong aptitude for leading applications, identification & adaption of other technology tools.
* Dependable and self-directed, capable of effectively managing their workload.
* Strong English language skills are essentialDescrierea jo
Candidatul ideal Angajez director cu experienta in industria de Vending sau in logistica.
Firma Orange Fresh are 10 angajati si opereaza 75 de vendomate de fresh de portocale in Bucuresti.Descrierea jobului Managementul companiei cu tot ce implica acest post.
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Cunostinte bune de operare in MS Office (Word, Excel si Outlook);
Abilitati si cunostiinte tehnice de baza pentru prezentarea, promovarea si vanzarea produselor companiei;
Capacitatea de a construi si de a mentine relatii de durata cu clientii;
Orientat catre rezultate si indeplinirea targetului de vanzari.
Descrierea jobului
Directorul de Vanzari va avea urmatoarele indatoriri principale:
Vanzare, ofertare si negociere cu clientii;
Promovarea produselor din portofoliul companiei;
Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor companiei;
Mentine permanent legatura cu clientii pentru fidelizarea acestora;
Raspunde de promovarea corespunzatore a imaginii si produselor firmei;
Respecta procedurile de desfasurare a activitatii;
In echipa noastra vei avea posibilitatea sa-ti folosesti nu doar experienta, ci mai ales sa pui in practica noile tale idei si vei participa activ la dezvoltarea ta profesionala si personala;
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru conținut personalizat după preferințe, precum și pentru activitatea de publicitate online. Pentru detalii, accesați Politica de Confidenţialitate. Pentru gestiune utilizare cookies, accesați Setări personalizate.