Candidatul ideal - Studii superioare sau in curs de finalizare
- Cunostinte in domeniul sigurantei alimentului (HACCP)
- Bune cunostinte de operare PC
- Capabil sa propuna, sa dezvolte si sa implementeze proiecte noi
- Notiuni de contabilitate primara
- Experienta de minim 5 ani in domeniul alimentar si minim 2 ani in conducerea unei echipeDescrierea jobului - Planifica, organizeaza, controleaza si evalueaza activitatea personalului din subordine.
- Stabileste obiective lunare /targete si identifica modalitati de realizare avand ca scop cresterea vanzarii restaurantului
- Supervizeaza e
Clubul Sportiv Comunal Dumbrăvița, Judeţul Timiș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de conducere, vacante, de director.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domicili
În conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare, și ale O.M.S. nr. 284/2007, privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare și desfășurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea funcțiilor specifice comitetului director din spitalele publice, modificat de art. 1 din O.M.S. nr. 954/2017, Spitalul de Pneumoftiziologie Drajna, cu sediul în satul Drajna de Jos, Str. Castelului nr. 1, comuna Drajna, județul Prahova, organizează concurs/examen pentru ocuparea funcțiilor specifice comitetului director al unităț
Academia Română, cu sediul în București, Calea Victoriei nr. 125, scoate la concurs un post contractual de conducere:• director, gradul II, cu normă întreagă, durată nedeterminată, în cadrul Direcției Tehnico-Administrative.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași anunță scoaterea la concurs a postului vacant de director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD) pentru mandatul 2020-2024, concurs ce va avea loc in data de 23 aprilie 2021, începând cu ora 10.00, în Sala de Conferințe „Ferdinand” – Rectorat U.A.l.C. (orele 08,00 – 10.00 – analiza dosarului și orele 10.00 -12.00 – interviul).La concursul pentru ocuparea postului de director al CSUD se pot prezenta numai persoane din țară sau străinătate care au dreptul de a conduce doctorate și care îndeplinesc standardele minimale și obligatorii
Candidatul ideal
Ai o experienta dovedita in marketing - vanzari, domeniul hotelier, de 2-3 ani.
Detii bune cunostinte de operare PC (Microsoft Office, Internet)
Vorbesti fluent engleza
Ai cunostinte solide si actuale despre industria ospitalitatii si piata locala.
Ai bune abilitati de comunicare si prezentare
Esti un bun negociator si ai abilitati de up-selling cat si un bun conducator de echipa
Esti proactiv(a), perseverent(a), capabil(a) sa gasesti solutii, creativ(a), cu initiativă, spontan(a), energic(a),
Esti capabil(a) sa te adaptezi rapid, ai charisma, simţul umorului,
Spitalul Orășenesc Târgu Lăpuș, cu sediul în Târgu Lăpuș, Str. Tineretului nr. 9-11. județul Maramureș, organizează concurs/examen pentru ocuparea următoarelor posturi, conform O.M.S. nr. 284/2007 completat cu O.M.S. nr. 954/2017, funcții specifice comitetului director:Director medical.Condiții specifice de participare la concurs:nivelul studiilor – absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină;vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minimum 5 ani.Director financiar-contabil.Condi
În conformitate cu prevederile Metodologiei de organizare şi desfăşurare a concursului/ examenului pentru ocuparea funcţiilor specifice comitetului director aprobat prin Decizia nr.30 din 18.03.2021 respectând prevederile Ordinului nr. 284 / 2007 privind Metodologia-cadru de organizare şi desfăşurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea funcţiilor specifice comitetului director din spitalele publice- cu modificările și completările legale ulterioare și ale Legii nr.95/2006 – reforma în domeniul sănătăţii- actualizată SPITALUL MUNICIPAL VATRA DORNEI ORGANIZEAZĂ CONCURS/ EXAMEN PE
SC COW GENETICS SRL - firma localizata in Bucu , Ialomița , angajează reprezentat zonal de vânzări - Inginer Zootehnist/Medic Veterinar Cerințe: - are studii superioare in domeniu;- este o persoana deschisă , ii place sa învețe lucuri noi ; - este disciplinat , dornic de muncă si harnic ;- abilitați de comunicare;- competente organizaționale si aptitudini organizatorice ;- competente digitale ( Excel , Word , Microsoft office ) Beneficii: - salariu atractiv;- companie multinaționala in plină dezvoltare;- masina de serviciu;- telefon de serviciu;- loc de muncă stabil; Persoanele interesate s
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie „Leon Daniello”, cu sediul în Cluj-Napoca, strada Bogdan Petriceicu Hasdeu nr. 6, județul Chij, organizează concurs/examen pentru ocuparea următoarei funcții, conform Ordinului nr. 284/12.02,2007 completat cu Ordinul nr. 954/2017, funcție specifică comitetului director.Denumirea funcției – director medical.Condiții specifice:nivelul studiilor: sunt absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină;sunt confirmați cel puțin medic specialist;vechimea necesară – au minimum 5
Nu rata joburile!
Găsim mereu joburi noi conform căutării tale. Setează-ți o alertă de căutare și primești noutățile pe email.
Candidatul ideal Cerințe:
- gestionarea relatiilor companiei cu fermierii si potentialii fermieri din zona de activitate;
- are studii superioare in domeniu;
- este o persoana deschisă , ii place sa învețe lucuri noi ;
- este disciplinat , dornic de muncă si harnic ;
- abilitați de comunicare;
- competente organizaționale si aptitudini organizatorice ;
- competente digitale ( Excel , Word , Microsoft office )
Beneficii:
- salariu atractiv;
- companie multinaționala in plină dezvoltare;
- masina de serviciu;
- telefon de serviciu;
- loc de muncă stabil;
Persoanele interesate s
Candidatul ideal Esti orientat spre antingerea obiectivelor ?
Esti creativ, responsabil, organizat , ai o atitudine pozitiva ?
Iti doresti sa lucrezi intr-o organizatie, care te incurajeaza sa te dezvolti profesional ?
Atunci …locul tau este la noi !!!
Ne dorim un coechipier care:
A absolvit o facultate cu profil economic, preferabil Finante – Banci, ceea ce arata ca ai capacitate dе analiza si sinteza dezvoltate;
Cunoaste o limba straina de preferat de circulatie internationala, pentru a putea oferi solutii potrivite si clientilor de alta nationalitate.
Experienta de minim 3
Candidatul ideal Cerinte/canditatul ideal:
Absolvent studii superioare, cu licenta
Experienta relevanta in domeniul comercial si coordonarea unei echipe de vanzari
Bune abilitati de negociere
Bun cunoscator al pietei industriale din Romania, experienta in domeniul produselor profesionale/industriale.
Vorbitor de limba engleza
Posesor permis de conducere categoria B
Nota: doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati. Va multumim pentru intelegere.
Descrierea jobului Descriere job si responsabilitati:
Coordonarea activitatii departamentului comercial al fab
Candidatul ideal Candidatul ideal
- Studii superioare finalizate, in domeniul economic (finante/contabilitate);
- Experienta pe post min. 5 ani;
- Atestat CECCAR pentru expert contabil;
- Cunostinte aprofundate de legislatie in domeniu;
- Foarte bune abilitati de utilizare a programelor informatice;
- Nivel avansat de cunostinta a limbii engleza
- Abilitati dezvoltate de planificare, organizare;
- Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali
- Corectitudine, seri
Candidatul ideal - Experienta relevanta in domeniul achizitiilor si minim 2 ani pe o pozitie manageriala in ceea ce priveste administrarea bugetelor
- Experienta in import /achizitii intracomunitare
- Experienta in achizitia de materii prime alimentare /ambalaje, reprezinta avantaj
- Limba engleza - nivel avansat (scris /vorbit /citit)
- Experienta in activitati de negociere, contractare
- Capacitate de a gestiona mai multe proiecte simultan
- Orientare catre rezultate
- Disponibilitate pentru deplasari
- Domiciliul in Buftea, Bucurestii Noi, Mogosoaia, zona de nord a Bucurestiului
-
Candidatul ideal Inginer vanzari motoare diesel si piese de schimb, grupuri electrogene, motoare Diesel navale inboard si motoare de propulsie, utilaje agricole. Sediu e afla in comuna 1 Decembrie, judetul Ilfov.
Experienta in vanzari;
Studii superioare tehnice in domeniul mecanic, auto, electrotehnica, masini agricole;
Persoana dinamica, sociabila, comunicativa, spirit de echipa;
Cunostintele in domeniul motoarelor diesel, inclusiv reparatii, service reprezinta un avantaj;
Abilitati de comunicare si lucrul cu clientul;
Cunostinte de limba engleza;
Posesor de permis de conducer
Spitalul Orășenesc Pucioasa, cu sediul în Pucioasa, Sir. Republicii nr. 95, județul Dâmbovița, organizează în data de 22.04.2021, ora 09.00. concurs pentru ocuparea funcției specifice comitetului director, de director medical, conform O.M.S. nr. 954/2017 pentru modificarea anexei la Ordinul Ministrului Sănătății Publice nr. 284/2007 pentru aprobarea Metodologiei- cadru de organizare și desfășurare a concursurilor/ examenelor pentru ocuparea funcțiilor specifice comitetului director din spitalele publice.Denumirea postului – director medical – funcție specifică comitet director.Condițiile speci
Vino in echipa Sunbiz Solutions Srl!Cautam coleg/a pentru postul de:Director comercialResponsabilitati principale:Promovarea serviciilor firmei catre clientii din portofoliu;Extinde in permanenta portofoliul de clienti prin activitati specifice , deplasari la clienti, campanii de promovare, etc.;Ofera clientilor solutii si asistenta in rezolvarea solicitarilor primite din partea acestoraDezvolta si intretine realatii bune de colaborare cu, clientii din portofoliu si partenerii de pe piata locala;Cunoaste si se mentine la curent in permanenta cu evolutiile pietei, cu produsele concurentei, cu
Candidatul ideal Evidenta financiar-contabila este oglinda unei companii, de aceea ne dorim o persoana cu experienta in domeniu, tenace, atenta si perspicace care sa se alature departamentului nostru contabil. Vei lucra alaturi de 3 colege pentru indeplinirea responsabilitatilor departamentului contabil.
Domeniile principale de activitate ale firmei sunt comertul si prestarea de servicii
Candidatul Ideal
Experiență de minim 3 ani pe o poziție similară
Studii superioare în domeniu
Cunostinte solide in domeniul contabil și financiar
Cunoașterea excelentă a legislației in domeni
Scurta descriere a companieiInetum is an agile IT services company that provides digital services and solutions and a global group that helps companies and institutions to get the most out of digital flow. Vauban, the Romanian division of Inetum, is an important player in the IT services and solutions market in our country, with over 13 years of activity. Vauban has over 450 employees who provide, from the service centers in Bucharest, Pitesti and Constanta, IT consulting services, infrastructure and software development services, digital services, solutions for Smart City. Cerinte Business
Dacă dorești să vezi detaliile anunțului, selectează un anunț din stânga. Dacă dorești să setezi o alertă, definește un criteriu de căutare.
Candidatul ideal - Studii superioare sau in curs de finalizare
- Cunostinte in domeniul sigurantei alimentului (HACCP)
- Bune cunostinte de operare PC
- Capabil sa propuna, sa dezvolte si sa implementeze proiecte noi
- Notiuni de contabilitate primara
- Experienta de minim 5 ani in domeniul alimentar si minim 2 ani in conducerea unei echipe
Descrierea jobului
- Planifica, organizeaza, controleaza si evalueaza activitatea personalului din subordine.
- Stabileste obiective lunare /targete si identifica modalitati de realizare avand ca scop cresterea vanzarii restaurantului
- Supervizeaza evolutia stocurilor de marfa din restaurant si aproba necesarul de aprovizionare
- Propune solutii de imbunatatire si cresterii a profitabilitatii paralel cu asigurarea si mentinerea satisfactiei consumatorilor.
- Asigura respectarea standardelor de calitate si servicii
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru conținut personalizat după preferințe, precum și pentru activitatea de publicitate online. Pentru detalii, accesați Politica de Confidenţialitate. Pentru gestiune utilizare cookies, accesați Setări personalizate.