481 - Locuri de Muncă (joburi) Director în România
481 - Locuri de Muncă (joburi) Director în România

Primăria Comunei Giarmata, cu sediul în comuna Giarmata. Str. Principală nr. 445, județul Timiș, organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale vacante de director, pentru Club Sportiv Comunal „Millennium”, Giarmata.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținâ

Consiliul Judeţean Sibiu organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de conducere, vacante, de director al Serviciului Public Județean Salvamont Sibiu.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economi

Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași anunță scoaterea la concurs a postului vacant de director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD) pentru mandatul 2020-2024, concurs ce va avea loc in data de 23 aprilie 2021, începând cu ora 10.00, în Sala de Conferințe „Ferdinand” – Rectorat U.A.l.C. (orele 08,00 – 10.00 – analiza dosarului și orele 10.00 -12.00 – interviul).La concursul pentru ocuparea postului de director al CSUD se pot prezenta numai persoane din țară sau străinătate care au dreptul de a conduce doctorate și care îndeplinesc standardele minimale și obligatorii

Primăria Municipiul Târgu Mureș organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante, director – la Serviciul Public Administrația Grădinii Zoologice.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic

Candidatul ideal
Generating forecasts and projections across all areas of the business the CFO will use an analytical mind to take control and manage competing priorities in a fast-paced environment.
Professional, or degree level qualification in Finance or Accounting
Minimum of 5 years’ experience in a senior financial or accounting position in an international company
Hands on experience of moving a company to a KPI and data driven approach in financial management, planning and reporting
Experience in implementing accounting software solutions for automated, fast, accurate reporti

Candidatul ideal
- creativ si original
- bun cunoscator al suitei Adobe
- absolvent facultatea de arteDescrierea jobului
- job in departamentul de creatie,
- concept si executie pt orice suport de comunicare

Candidatul ideal Experienta dе minim 5 ani intr-o functie Contabil Sef / Director Economic in cadrul unei firme de productie.
Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.
Studii superioare in domeniul economic
Capacitate dе a conduce, coordona, organiza si controla activitățile financiar contabile din cadrul Departamentului Contabilitate;
Experienta in utilizarea SAP - ului.
Capacitate dе a prelucra informatiile, dе a le interpreta si dе a le valorifica prin luarea dе decizii sau prin furnizarea dе date prelucrate altor factori deciziona

Candidatul ideal
Studii superioare în domeniul tehnic.
Cunostinţe tehnice solide, atât teoretice cât şi practice.
Cunostinţe medii de limba engleză.
Experienţă pe un post similar de minim 5 ani.
Capacitate de analiză şi sinteză.
Abilităţi de coordonare, planificare şi organizare
Flexibilitate în gândire.
Descrierea jobului
Propunerea de masuri si solutii in vederea valorificarii la maximum a capacitatilor tehnic existente si a modernizarii unor procese tehnice;
Asigurarea coordonarii activitatii departamentului tehnic;
Acordarea de suport tehnic locatiilor companiei, in

Candidatul ideal Manpower recruteaza Director Service, pentru client sau, dealer autorizat al marcilor Volkswagen, Audi, SEAT, in Otopeni.
Cerinte:
Studii superioare finalizate in domeniul tehnic;
Experienta in domeniu minim 7 ani;
Cunostinte mecanica, motoare, diagnoza;
Cunostinte limba engleza;
Permis conducere categoria B;
Cunostinte operare PC.Descrierea jobului Responsabilitati:
Consolidarea imaginii marci si coordonarea echipei din subordine;
Optimizarea serviciilor oferite;
Stabilirea obiectivelor de calitate;
Implementarea procedurilor si a programelor pentru asistarea si

Candidatul ideal - Experienta intr-o firma de consultanta cu activitate de scriere si implementare proiecte cu fonduri europene
- Abilitati de comunicare, analiza si planificare, management resurse umane
- Persoana serioasa, responsabila cu abilitati de leadership
Descrierea jobului - Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectelor.
- Monitorizeaza impreuna cu managerii de proiecte in timp progresul atins fata de obiectivele propuse / respectarea datelor prevazute in contracte.
- Asigura circulatia informatiei in cadrul fi

Candidatul ideal Societatea Distributie pe Gustate angajeaza Director Magazin pentru supermarket-ul La doi pasi situat in Craiovita.
Printre atributiile principate trebuie sa:
– Promoveze si coordoneeze operatiunile magazinului in scopul optimizarii segmentului de piata, imbunatatirii eficientei si realizarii obiectivelor avand drept rezultat o deservire remarcabila a clientele;
– Organizeze si coordoneze intreaga activitate a magazinului;
– Stabileasca obiectiveler comerciale si realizarea indicatorilor economici si de performanta;
Descrierea jobului Daca ai:
- Foarte bune abilitati de
SC COW GENETICS SRL - firma localizata in Bucu , Ialomița , angajează reprezentat zonal de vânzări - Inginer Zootehnist/Medic Veterinar Cerințe: - are studii superioare in domeniu;- este o persoana deschisă , ii place sa învețe lucuri noi ; - este disciplinat , dornic de muncă si harnic ;- abilitați de comunicare;- competente organizaționale si aptitudini organizatorice ;- competente digitale ( Excel , Word , Microsoft office ) Beneficii: - salariu atractiv;- companie multinaționala in plină dezvoltare;- masina de serviciu;- telefon de serviciu;- loc de muncă stabil; Persoanele interesate s

Candidatul ideal • Studii finalizate, de preferat superioare;
• Experiență în coordonare echipe;
• Experienţă în vânzări b2b;
• Experienţă în domeniul distribuţiei de piese auto – constituie avantaj;
• Abilităţi de planificare, organizare şi de soluţionare optimă a problemelor;
• Abilităţi excelente de negociere şi comunicare;
• Cunoştinţe de baza de operare Outlook și Excel;
• Permis de conducere cat. B – fără incidente rutiere grave.Descrierea jobului • Coordonează şi conduce întreaga activitate a punctului de lucru, urmărind îndeplinirea targetului de vânzări, încasări si marja;
• S

Candidatul ideal Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.
Experienta de minim 5 ani in gestionarea si realizarea evidentelor contabile.
Atestat CECCAR de expert contabil.
Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat.
Cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil.
Aptitudini de folosire a aplicatiilor software de contabilitate (Microsoft Navision constituie avantaj).
Capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului.
Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si

Candidatul ideal
minim 3 ani experienta in vanzari , domeniul financiar-bancar (retail si/sau relationare client) si minim 1 an pe pozitie de management;
experienta in coordonarea unei echipe, capacitate de relationare si networking, abilitati de comunicare excelente, gandire anteprenoriala si comerciala, capacitate de adaptare si raspuns la schimbare, gandire analitica tinand seama de obiectivele business-ului;
dezvoltarea si mentinerea relatiilor de parteneriat cu clientii, oferind atentie specificului activitatii lor adoptand stilul de vanzare consultativ;
abilitati de motivare

Candidatul ideal 1. Diplomă universitară sau superioară;
2. Experiență de cel puțin 5 ani în gestionarea magazinelor sau în departamentul de management în industria de retail;
3. Responsabil în principal pentru toate aspectele legate de gestionarea produselor (organizarea livrării, inventarierea, gestionarea depozitelor etc.);
4. Responsabil pentru managementul echipei și controlul întregului management al personalului resurse umane (recrutare, instruire, dezvoltarea și evaluarea echipei, rezolvarea conflictelor, programare, timp de vacanță, controlul orelor de lucru).Descrierea jobului 1.

Candidatul ideal Societatea Naționala NUCLEARELECTRICA S.A. (SNN) recruteaza personal in vederea ocuparii postului de Director Directie din cadrul Directia Dezvoltare Investitii.
Profilul postului:
Cerinte minime impuse:
– studii superioare cu diploma de licenta in domeniul tehnic sau economic sau juridic
– vechimea: in activitati specifice industriei energetice de minim 10 ani, din care minim 5 ani intr-o functie de conducere;
– cunostinte de limba engleza nivel avansat;
– specializare/acreditare in programe avansate de management;
– cunostinte de utilizare a calculatorului (MS Offic

Candidatul ideal
Studii superioare, preferabil inginerie
Atitudine pozitiva si putere de persuasiune;
Aptitudini si abilitati de comunicare interna si externa;
Capacitatea de a stabili si dezvolta relatii de colaborare;
Spirit creativ si inovativ;
Capacitate organizatorica si gandire analitica;
Corectitudine si seriozitate in tratarea problemelor;
Capacitate de previziune a evenimentelor;
Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbatoare/situatii de criza in care este direct/indirect implicat;
Cunostinte operare PC (MS Office, Excel, PM Project, ERP, Power Point, etc);

Candidatul ideal
Experienta in vanzari ca Agent de Vanzari Business to Business (in domeniul suplimentelor alimentare este un avantaj)
Permis de conducere / cat B - obligatoriu;
Excelente abilitati de comunicare si negociere;
Persoana dinamica, responsabila, flexibila, perseverenta, organizata, sociabila;
Cunostinte bune de operare in MS Office (Word, Excel si Outlook);
Abilitati si cunostiinte tehnice de baza pentru prezentarea, promovarea si vanzarea produselor companiei;
Capacitatea de a construi si de a mentine relatii de durata cu clientii;
Orientat catre rezultate si ind

Candidatul ideal Absolvent al Facultatii de Inginerie a Instalatiilor, minim 5 ani de experienta in domeniu
Instalator autorizat ANRE tip PGD, PGIU, EGD, EGIU
Descrierea jobului - preia sarcini de conducere si detine o imagine de ansamblu asupra activitatii societatii
- responsabil pentru intocmirea planului de lucru si implementarea acestuia
- responsabil pentru gestionarea si coordonarea activitatii
- sustine si implementeaza masuri de eficientizare a activitatii in vederea indeplinirii obiectivelor stabilite si respectarea termenelor impuse de contractele in desfasurare
- salariul
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: