490 - Locuri de Muncă (joburi) Director în România
490 - Locuri de Muncă (joburi) Director în România

Candidatul ideal 1. Diplomă universitară sau superioară;
2. Experiență de cel puțin 5 ani în gestionarea magazinelor sau în departamentul de management în industria de retail;
3. Responsabil în principal pentru toate aspectele legate de gestionarea produselor (organizarea livrării, inventarierea, gestionarea depozitelor etc.);
4. Responsabil pentru managementul echipei și controlul întregului management al personalului resurse umane (recrutare, instruire, dezvoltarea și evaluarea echipei, rezolvarea conflictelor, programare, timp de vacanță, controlul orelor de lucru).Descrierea jobului 1.

Candidatul ideal
*Studii economice superioare in domeniul financiar contabil,
*Analitic, profesionalism, spirit de echipa, seriozitate, dinamism.
*Abilitate in utilizarea sistemelor de operare, capacitate de adaptare in schimbarea sistemului informatic.
*Experienta in domeniul financiar-contabil minim 10 ani.
* Limba engleza nivel avansat (scris, vorbit, citit);
Descrierea jobului - managementul operatiunilor de trezorerie si a relatiilor cu bancile
- urmareste respectarea legislatiei fiscale la nivel de firma
- coordoneaza activitatea departamentului din subordine
- urmareste respe

Candidatul ideal Societatea Naționala NUCLEARELECTRICA S.A. (SNN) recruteaza personal in vederea ocuparii postului de Director Directie din cadrul Directia Dezvoltare Investitii.
Profilul postului:
Cerinte minime impuse:
– studii superioare cu diploma de licenta in domeniul tehnic sau economic sau juridic
– vechimea: in activitati specifice industriei energetice de minim 10 ani, din care minim 5 ani intr-o functie de conducere;
– cunostinte de limba engleza nivel avansat;
– specializare/acreditare in programe avansate de management;
– cunostinte de utilizare a calculatorului (MS Offic
Angajam Director Marketing in Bucuresti zona Piata Alba Iulia.Salariul foarte motivant.

Candidatul ideal Absolvent al Facultatii de Inginerie a Instalatiilor, minim 5 ani de experienta in domeniu
Instalator autorizat ANRE tip PGD, PGIU, EGD, EGIU
Descrierea jobului - preia sarcini de conducere si detine o imagine de ansamblu asupra activitatii societatii
- responsabil pentru intocmirea planului de lucru si implementarea acestuia
- responsabil pentru gestionarea si coordonarea activitatii
- sustine si implementeaza masuri de eficientizare a activitatii in vederea indeplinirii obiectivelor stabilite si respectarea termenelor impuse de contractele in desfasurare
- salariul

Candidatul ideal Hey, căutăm un Director de Vânzări pentru firma noastră, un om care să aibă ceva experiență într-o poziție de vânzări, care să poată jongla cu mai multe task-uri în același timp și care să fie rațional, coerent, spontan și să știe să prioritizeze.
Așa că:
-dacă îți place ca ideile tale să fie puse în practică,
- dacă îți dorești să fii înțeles, nu doar ascultat,
- dacă esti fan să aduci valoare în locul în care muncești,
- dacă îți dorești ca zilele tale să nu arate la fel,
-dacă ai avut realizări și reușite despre care vrei să știm, sau tânjești după unele faine,
atunc

Candidatul ideal Hey, căutăm un Director de Productie pentru firma noastră de...producție, un om care să aibă experiență într-o firma de...productie 😊, care să poată sa organizeze cu mai multe task-uri în același timp și care să fie rațional, coerent, spontan și să știe să prioritizeze.
Așa că:
-dacă îți place ca ideile tale să fie puse în practică,
- daca iti place sa coordonezi echipe si ai si facut-o pana acum.
- daca ai cunostinte de design si grafica,
- daca esti un tip organizat dar nu fixist,
- daca ai clare capacitati analitice
- daca ai capacitate de adaptare la o echipa stabi

Candidatul ideal - Experienta minim 5 ani pe o pozitie similara ( achizitii / derulare contracte -intocmire, negociere si analiza preturilor);
- Experienta pe o pozitie similara in industria mobilei , achizitii home&deco constituie un avantaj .
- Pregătirea dе specialitate: studii superioare (tehnice și/sau economice);
- Cunoștințe aprofundate MS Office - Exel nivel avansat;
- Limba engleză scris, vorbit - nivel avansat;
- Utilizator dе programe soft dе tip ERP;
- Disponibilitate deplasări interne și externe pentru vizite la furnizori sau targuri;
- Capacitatea dе a crea, menține și dez

Candidatul ideal Candidatul idea trebuie sa aiba urmatoarele aptitudini:
-abilitate de lucru in echipa
-spirit de initiativa, orientare spre rezultat
-spirit de observatie, dinamism, gandire comerciala, eficienta
-reale si excelente abilitati de comunicare si negociere
-capacitate de planificare si eficientaDescrierea jobului Candidatul are urmatoarele responsabilitati:
-dezvolta si implementeaza planuri pentru realizarea obiectivelor de vanzare
-dezvolta si mentine relatii de afaceri avantajoase cu clientii firmei
-conduce, motiveaza si se implica in dezvoltarea profesionala a echipei

Candidatul ideal Experienta in distributie medicamente - cerinta obligatorie
Domiciliul - Bucuresti sau zone limitrofe
Cunostinte la nivel profesionist privind tendintele in domeniul vanzarilor pentru produsele firmei
Competente in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor
Gandire si capacitate de analiza si sinteza
Discernamant si capacitatea de a rezolva problemele
Spirit de ordine si disciplina
Capacitate de a lucra in echipa
Capacitate de delegare
Corectitudine si loialitate, flexibilitate
Rezistenta la stres
Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.D

Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana care detine abilitati de comunicarea, negociere/mediere, capacitatea de a lucra in echipa si de a coordona una. Sa poata lucra in conditii de stres si sa se adapteze usor la situatii de lucru noi. Sa fie o persoana cu abilitati de autoorganizare si cu o atitudine pozitiva.
Studii si experienta:
Studii superioare in domeniul managementului sau domenii conexe;
Experienta in management organizational;
Experienta in industria horeca;
Cunostinte privind principii si practici de management;
Cunostinte privind practici de ma

Candidatul ideal Cunostinte solide despre comertul cu alimente sau Horeca, produse si concurentii din piata, istoric in vanzari in domeniul produselor alimentare, bun comerciant, calitati evidente de lider, capabil sa motiveze si sa automatizeze o divizie noua in cadrul societatii noastre.Descrierea jobului Coordonarea agentilor de vanzari in cadrul departamentului de produse alimentare, implementarea de produse noi, targetarea vanzarilor si urmarirea incasarilor, supravegherea achizitiilor si a stocurilor, suport pentru agenti in teren, pentru dezvoltarea portofoliului de produse
Target este

Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacante de director executiv – inspecţie fiscală din cadrul Direcţiei generale regionale a finanţelor publice Bucureşti.Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:studii universitare de licenţă absolvite

Primăria Orașului Topoloveni, Județul Argeș organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de conducere vacante, de director executiv, din cadrul Serviciului Public Salubrizare Topoloveni.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a stat

Descrierea jobului Adecco Resurse Umane recruteaza pentru clientul sau, o importanta compаniе din Romаniа in domеniul comеrciаlizarii produselor dе gradinarit dе inalta calitate,
Dirеctor Financiar.
Locаtia clientului nostru еstе in Pitesti, judetul Arges.
Candidatul ideal
- Studii superioare finalizate- Experienta relevanta pe o pozitie similara- Cunostiinte solide dе legislatie- Cunostinte operare PC: Microsoft Office, Internet- Abilitati decizionale, capacitate dе organizare si planificare, rezistenta la stres
Descrierea jobului
Rеsponsаbilitati:- Cooperarea cu managerii functionali

Spitalul „Dr. C. T. Spârchez” din Zărnești, Str. Policlinicii nr. 12, județul Brașov, organizează concurs pentru ocuparea postului vacant de director medical.Concursul se organizează la sediul spitalului:în data de 24 martie 2021, ora 10.00 – proba scrisă,29 martie 2021, ora 10.00 – susținere proiect și 30 martie 2021, ora 10.00 – proba interviu.Pe lângă criteriile generale de participare la concurs, criteriile specifice pentru directorul medical sunt următoarele:sunt absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea

Candidatul ideal Cerinte:
-studii superioare finalizate;
-gandire strategica;
-abilitati de a manageria si motiva o echipa;
-foarte bune aptitudini de comunicare, planificare si coordonare;
-initiativa in proiectele care corespund scopului si obiectivelor FACIAS;
-abilitati de project manager;
-implicare in activitatea FACIAS;
-caracter si integritate, seriozitate, responsabilitate si atentie pentru detalii;
-dictie si fluenta verbala;
-experienta in managementul unei organizatii non-guvernamentale constituie avantaj.Descrierea jobului Atributii:
-asigurarea managementului proiectel

Scurta descriere a companieiAt Evolve today we offer complex Human Resources services, from business consulting to headhunting and recruitment. We have extensive experience in finding talented professionals, for a variety of industries, especially in the IT sector.We started with a dream: to create a Human Resources company with a strong, unique profile on the market, deeply shaped by our core values: commitment to performance, professionalism, a balanced approach and deep satisfaction for our clients.From that moment, we nurtured special relationships and we continuously evolved, being flexib

Candidatul ideal - Studii superioare (economice şi / sau tehnice);
- Experiență pe un post similar minim 3 ani, vânzarea de servicii prezinta un avantaj;
- Experiență in vanzari minim 5 ani, cat si in gestionarea relatiilor tip KA;
- Experiență în elaborarea și coordonarea bugetelor de venituri și cheltuieli;
- Abilități foarte bune de comunicare, coordonare, control si management echipe;
- Abilități de negociere, planificare și organizare;
- Viziune comerciala axata pe strategii;
- Cunoștințe operare PC: MS Office, Outlook, Windows 10, Adobe Acrobat DC – nivel avansat;
- Cunoștințe li

Dacă ai peste 3 ani de experiență într-o agenție de publicitate și te joci cu talent prin suita Adobe, dă-ne un un semn. Suntem în căutare de Art Director full time care să aducă art-isticul la noi culmi de “wow, ce tare este acest Key Visual”. Ne jucăm mult cu experiențele digitale, ne plac VR-urile și AR-urile, ba chiar și aplicațiile webbased însă cel mai mult ne dăm în vânt după un concept bine pus într-un A4 și frumos declinat offline sau online. Nu ne s
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: