Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

287 Locuri de Munca Director - Joburi Director

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

287 Locuri de Munca Director - Joburi Director

Cauta printr-o varietate mare de joburi Director si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Director si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Director Magazin Beauty Pitesti


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Director Vanzari Zona- Timisoara,​ Cluj,​ Bucuresti,​ Brasov


Candidatul ideal Studii superioare, preferabil in domeniul constructiilor;Experienta in vanzari in domeniul constructiilor industriale constituie avantaj;Bune abilitati de comunicare, relationare si negociere;Dinamic, comunicativ, capabil de a lucra atat in echipa cat si individual;Capacitate de analiza si sinteza în valorificarea fondului de informatii;Disponibilitate la deplasari;Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Dezvoltarea portofoliului de clienti prin prospectarea in permanenta a pietii in scopul cresterii cotei de piata in zona alocata;Identificarea oportunitatilor de vanzare prin activitate de teren, monitorizarea concurentei la nivel local;Negocierea si urmarirea derularii contractelor cu clientii;Acordarea de consultanta / asistenta tehnica clientilor,Dezvoltarea de parteneriate cu firme de consultanta, birouri de proiectare/ arhitectura;
PROINVEST GROUP SRL

Director Adjunct - Smyk All For Kids Arad /​ Pitești


Candidatul ideal Asteptarile noastre: Sa ai abilitatea de a stabili obiective, delega sarcini si de a iti motiva colegii in realizarea obiectivelor Sa ai bune abilitati de comunicare si organizare Sa fii o persoana cu initiativa, capabila sa ia decizii si sa isi asume raspunderea Sa fii flexibil si deschis la nouDescrierea jobului Hai in echipa nostra si vei avea parte de: Salariu motivant; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Bonus la atingere target; Spor de weekend; ​Discount pentru toate produsele noastre; Bonus pentru recomandarea unui nou coleg. ​Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie; ​Training-uri de specialitate, dezvoltare in cadrul companiei;Ce vei face? Vei maximiza oportunitatile de vanzari si rentabilitatea magazinului tau, prin atingerea si depasirea obiectivelor de vanzari si KPI. Vei fi responsabil si vei coordona stocul, prezentarea, expunerea, aranjarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardel
SMYK ALL FOR KIDS SRL

Director F&b/​ Sef Sala/​ Ospatari/​ Bucatari/​ Spalatori Vase


Candidatul ideal Director F&B Experiență dovedită în managementul alimentelor și băuturilor, de preferință în proprietăți de 4-5 stele. Cunoștințe de lucru cu diverse programe de calculator (MS Office, software de management al restaurantului, POS). Măiestrie în delegarea de sarcini multiple.Sef Sala Abilități de conducere Capacitatea de a comunica eficient cu oaspeții și colegii Cunoștințe de limba engleză Ospatari Calificare de ospatar - reprezinta un avantaj; Limba engleza - nivel minim Abilitati de comunicare; Spirit de echipa; Persoane ospitaliere, motivate; Corectitudine si fidelitate; Flexibilitate pentru lucru in ture. Bucatari Calificare de bucatar - reprezinta un avantaj; ​Integritate personală, cu capacitatea de a lucra într-un mediu care cere excelență Abilitatea de a găsi soluții creative, asumându-și responsabilitatea pentru îndatoririle și sarcinile atribuite Angajamentul de a oferi servicii excepționale clienților, cu o pasiune pentru industria ospitalitățiiSpalatori Va
RTH PREMIUM SERVICES SRL

Director Productie Automotive (Bucuresti)


Scurta descriere a companiei WORKING4U EXCLUSIVE, companie specailizata in cautarea atat de noi talente in piata muncii cat si de personal pe toate nivelurile de experienta, inclusiv Middle si Top Management in vaste domenii de activitate.Suntem prezenti pe piata cu o echipa de consultanti profesionisti pregatiti sa asigure suportul necesar candidatilor in vederea oferirii celui mai potrivit loc de munca in functie de pregatirea profesionala si experienta acestoraSuntem constant conectati la trendul pietei de profil, suntem permanent in conexiune cu angajatorii de top si cu noile pozitii scoase la concurs, astfel putand fi un suport in consultanta candidatilor in vederea propunerii celui mai potrivit job pentru fiecare candidat in parte. Cerinte Studii superioare tehnice finalizate;Experienta in coordonarea productiei intr-o fabrica de Automotive;Limba Engleza - Nivel Avansat;Cunostinte SAP reprezinta un avantaj; Responsabilitati Vei coordona activitatea de Productie la nivel de fabric
Working4U Exclusive

Asistent Director General


Scurta descriere a companiei Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc. Cerinte Cerinte:Experienta intr-o pozitie similara.Cunostintele in domeniul imobiliar reprezinta un avantaj.Abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului.Capacitatea de a lucra intr-un mediu foarte activ si solicitant.Abilitati de comunicare si relationare excelente. Responsabilitati In postura de Asistent Director General va trebui sa va ocupati de:Verificarea contractelor si asigurarea ca toate sunt atent revizuite si c
Morgan Sol

Director Vanzari


Candidatul ideal Cerintele postului:1. Cunostinte aprofundate si experienta de minimum 3 ani in domeniul vanzarii materialelor și echipamentelor electrice2. Experienta de minimum 3 ani pe o pozitie similara – manager comercial/vanzari3. Competente aprofundate in tehnici de vanzare si tehnici de negociere comerciala4. Experienta relevanta in planificarea-organizarea activitatii5. Experienta relevanta in formarea unei echipe si gestionarea performantelor echipei6. Abilitati de interactiune si comunicare la orice nivel7. Orientare spre rezultate, initiativa, tenacitate Gandire pozitiva, optimism, incredere in fortele proprii8. Disponibilitate de deplasare in tara, la clienti si furnizori MS Office (Excel, Word, Power Point)9. Limba engleza – minimum nivel mediu10. Permis auto11. Studii superioare12. Constituie avantaj : experienta de lucru cu soft-uri ERPDescrierea jobului Descriere post:1. Realizarea indicatorilor de performanta ai postului.2. Asigurarea realizarii BVC (Bugetul de venitu
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 655 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Director De Magazin Sannicolau Mare Judet Arad


Candidatul ideal Director de Magazin Sannicolau Mare Judet AradCe oferim: Pachet salarial atractiv Bonusuri motivante Bonuri de masă Discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO Program de lucru flexibil Dezvoltare profesională și oportunități de promovare Suport din partea unei echipe prietenoase Printre atribuțiile tale: Realizarea bugetului de vânzări Asigurarea unui nivel corespunzător de customer service Respectarea standardelor de merchandising ale companiei Implementarea adecvată a promoțiilor la nivelul magazinului Gestionarea și supervizarea activității angajaților din subordine Completarea și gestionarea întregii documentații a magazinului Pregătirea și participarea la derularea inventarelor Cerințe: Studii medii (studiile superioare sunt un avantaj) Minim 2 ani experiență în retail Abilitatea de a planifica și atinge obiective pe termen mediu sau lung Spirit de echipă și aptitudini organizatorice Rezistență la stress și orientare către client Cunoștințe de operare c
PEPCO RETAIL SRL

Director General


Candidatul ideal SOCIETATEA PESCOTIM S.A. anunţă începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru poziția de Director general al Societăţii PESCOTIM SA.Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.Evaluarea finală a candidaţilor selectaţi în lista scurtă. Interviul.Condiţiile generale de participare sunt:Să aibă cetăţenie română sau cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiţia să aibă domiciliul în România;Studii medii/universitare finalizate, respectiv studii medii/universitare cu diplomă de balaureat/licență sau echivalentă;Experienţă profesională generală, de cel puțin 5 ani;Experiență de minim 7 ani în consultanţă în management sau în activitatea de conducere a unor întreprinderi publice ori societăţi din sectorul privat;Cunoașterea limbii române: scris, citit, vorbit;Fără înscrisuri în cazierul fiscal;Fără înscrisuri în cazierul judiciar;Stare de sănătate corespun
PESCOTIM SA

Media netă estimată pe baza celor 718 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Asistent Comercial /​ Director Adjunct Magazin - Corbeanca


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Director


Candidatul ideal Profilul tău:• Studii superioare • Limba engleză - nivel avansat• O a doua limbă reprezintă un avantaj• Abilități excelente de comunicare• Abilitatea de a prioritiza sarcinile/problemele, de a lua măsuri și de a se concentra pe obținerea de rezultate• Abilitatea de a construi relații de afaceri puternice, de încredere• Acuratețea în raportare• Învățare rapidă• Punctualitate și adaptabilitate• Cunoștințe foarte bune de Microsoft Word, Excel, Power Point (alte instrumente reprezintă un avantaj)Descrierea jobului Provocările tale sunt:• Asistență zilnică a directorului executiv în toate activitățile, monitorizându-i îndeaproape agenda• Stabilirea și coordonarea ședințelor, întâlnirilor pentru director și echipa de management• Monitorizarea planurilor de îmbunătățire ale echipei de management• Pregătirea rapoartelor/prezentărilor pentru uz intern și extern• Pregătirea documentelor precum facturi, comenzi • Pregătirea solicitărilor de delegație pentru angajații companieiCe
SC LEAR CORPORATION ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1693 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Assistant Manager Pentru Directorul Comercial


Descrierea jobului 1. Asistență administrativă și organizatorică: Planificarea și organizarea agendei Directorului Comercial, inclusiv programarea întâlnirilor, conferințelor și deplasărilor. Redactarea și gestionarea corespondenței comerciale. Pregătirea și prezentarea rapoartelor periodice referitoare la activitatea comercială. Menținerea unei bune organizări a documentelor și dosarelor departamentului comercial.2. Suport în gestionarea relațiilor comerciale: Comunicarea cu clienții și furnizorii pentru coordonarea întâlnirilor și urmărirea relațiilor comerciale. Asistarea în negocierea contractelor și în urmărirea îndeplinirii acestora. Contribuția la dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări și marketing.3. Analiză și raportare: Colectarea și analizarea datelor de vânzări pentru a sprijini deciziile strategice. Monitorizarea performanței vânzărilor și identificarea oportunităților de îmbunătățire. Asistarea în elaborarea bugetelor departamentului și monitorizarea cheltui
MARATHON DISTRIBUTION GROUP SRL

Director Economic Intact Media Group


Candidatul ideal - Abilitati analitice;- Persoana organizata, responsabila;- Atentie la detalii;- Cunostinte bune de operare in Excel, Word.Descrierea jobului - Elaborarea politicilor si strategiilor financiar-contabile ale firmei pentru cresterea eficientei economice in conditiile respectarii legislatiei in vigoare in domeniul financiar-contabil;- Supervizeaza toate activitatile din Departamentul Economic;- Urmareste derularea bugetului Departamentului Economic aprobat de Directorul General si raspunde de respectarea acestuia si de respectarea destinatiilor si liniilor bugetare;- Elaboreaza, comunica si asigura implementarea politicilor si strategiilor financiar-contabile ale firmei;- Analizeaza operatiunile financiar-contabile pentru a evalua performanta acestora si pentru a determina ariile potentiale de reducere de costuri, imbunatatirea sau modificarea strategiei;- Raspunde de intocmirea lucrarilor de inchidere lunara, a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principali
ANTENA TV GROUP SA

Director Regiune Muntenia


Candidatul ideal Cerințe: Studii: Superioare tehnice, specializare electrotehnică, electromecanică, inginerie electrică, energetică. Experiență: Experiență de minimum 5 ani în activități specifice sectorului distribuției energiei electrice; Experiență de minimum 5 ani în management; Experiență anterioară în gestionarea bugetelor/ alocarea resuselor.Cunoștințe: Cunoștințe temenice în domeniul electroenergeticii și a distribuției energiei electrice; Cunoștințe avansate a prescripțiilor tehnice, standardelor, normelor și legislației din domeniul distribuției și utilizării energiei electrice; Cunoștințe avansate în coordonarea activității, motivarea și evaluarea angajaților; Cunoștințe avansate de tehnici de negociere și comunicare; Cunoștințe generale financiare; Cunoștințe avansate de Project Management; Cunoștințe avansate de limba engleză (citit, scris, vorbit)- nivel mediu/avansat.Abilități: Spirit de inițiativă, creativitate și flexibilitate; Bune abilități de organizare și gestionar
ADREM INVEST SRL

Director Vanzari - Regiunea Sud-Vest


Scurta descriere a companiei Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ. Alatura-te si tu echipei DONA! CerinteCare sunt asteptarile noastre de la profilul candidatului:Studii superioare finalizate preferabil, Farmacie, Medicina sau domenii conexe, ASE;Experiență de minim 5 ani in vanzari, preferabil in industria farma sau industrii corelate;Experiență de minim 5 ani în managementul unor echipe mari de vânzări, preferabil experienta si in cooordonarea pozitiilor de
Farmacia Dona

Asistent Director Magazin - Intersport Pitesti,​ Sibiu


Candidatul ideal Pentru magazinul Intersport din Pitesti si din Sibiu, cautam persoane motivate care sa ocupe functia de ASISTENT DIRECTOR.Cerinte:--> Studii superioare finalizate;--> Experienta relevanta in vanzari intr-o pozitie similara;--> Atitudine orientata catre client si catre rezultat;--> Cunostinte de operare calculator - pachet MS Office si de limba engleza;--> Comunicativitate, spirit de echipa, proactivitate;--> Abilitati de planificare si organizare.Descrierea jobului ▪ Asigura asistenta Directorului de Magazin in activitatile zilnice: control stocuri, aprovizionare;▪ Participa la organizarea si supervizarea activitatii in cadrul magazinului (aprovizionarea cu marfa, depozitarea marfii, merchandising, rechizite, organizarea de zi cu zi a magazinului etc.) in concordanta cu liniile generale (politici si proceduri) interne Intersport, precum si cele setate de catre Directorul de Magazin;▪ Supervizeaza echipa de vanzari de pe fiecare raion;▪ Repartizează competenţe şi lucrăr
SC GENCO TRADE SRL

Director Operational National


Candidatul ideal Studii Superioare : Absolvent de electrotehnică, energetică, inginerie sau construcții sau economice dar cu experiență solida in domeniul tehnic. Experiență Managerială de minim 3 ani: Experiență dovedită în gestionarea echipelor de peste 30-50 de persoane pe diverse șantiere. Cunoștințe Specifice: Cunoștințe în domeniul energetic și/sau în domeniul construcțiilor, inclusiv familiarizarea cu tehnologiile și metodologiile specifice. Abilități: Gândire strategică, luare de decizii rapide, adaptabilitate, soluționare de probleme, operare PC (MS Office, sisteme ERP), permis de conducere categoria B și disponibilitate la deplasări. Limbi Străine: Engleză la nivel avansat.Descrierea jobului Organizarea, coordonarea și supervizarea echipelor operaționale. Gestionarea resurselor (materiale, financiare, umane) și asigurarea respectării bugetului. Supravegherea progresului lucrărilor și asigurarea conformității cu standardele de siguranță și tehnologice. Planificarea și monitori
ENSYS RENEWABLE SOLUTIONS S.​A.​

Director Zonal Vanzari


Candidatul ideal Rodbun este in cautare de profesionisti gata să devină membrii cheie ai echipei, în calitate de Director Zonal pentru toate regiunile țării. Compania este în continuă expansiune, iar căutarea se îndreaptă către persoane ambițioase, cu abilități excelente de vânzare și o înțelegere profundă a pieței agricole locale.Candidatul potrivitUn bun vânzător cu o carieră stabilă și o experiență de minim 3 ani in vanzari;Un om ambițios, competitiv, cu putere de muncă, cu o atitudine de învingător;Un bun organizator, team-player,cu o atitudine pozitiva, sociabil, capabil;Carnet conducere categoria B obligatoriu;Este disponibil la călătorii pe parcursul anului în zona alocata;Experiența anterioară în agribusiness nu este obligatorie, dar poate reprezenta un avantajDescrierea jobului Principalele caracteristici ale poziției:Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și identificarea și atragerea de noi clienți;Prezentarea și promovarea eficientă a produselor
RODBUN GRUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 79 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Director Magazin Craiova


Candidatul ideal Job-ul care iți dă motive să rămâi!Fiecare are motivele sale pentru care aplică la un job, dar motivele pentru care rămânem și ne place locul nostru de muncă sunt date și de echipă, manager și Companie.Aplică și tu la Deichmann pentru job-ul de Director de magazin și rămâi pentru: stabilitate și grija pe care ți-o vom purta pentru că zi de zi dezvolți ceva la tine ușurința cu care îți vezi rezultatele muncii tale a învăța cum să fii total independent a fi apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realizaLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pentru că înveți Retail!Pentru magazinul nostru din Craiova căutăm:Director/toare dе magazinCăutăm persoane, cu sau fară experiență, cu dorința de a se dezvolta și a prelua în viitor managementul unui magazin. Noi te vom susține printr-un program intensiv de școlarizare și pregătire completă în care vei învăța sistemele și procedurile Deichmann și vei descoperi Compania.Totul se va face prin practică și prin metode intera
DEICHMANN S.​R.​L.​

Director Executiv


Candidatul ideal Experiență solidă în funcții de conducere in domeniul asigurărilor, preferabil cu un background educațional corespunzător.Abilități puternice de lider și comunicareOrientare către rezultate și capacitate de a lua decizii strategiceCunoștințe solide în domeniul financiar și operaționalAbilitatea de a dezvolta și implementa strategii eficiente pentru creștereDescrierea jobului Dezvoltă și implementează strategii pe termen lung pentru atingerea obiectivelor organizaționale.Coordonarea eficientă a resurselor umane, asigurând o echipă motivată și orientată către succes.Ia decizii informate și strategice pentru creșterea durabilă și dezvoltarea organizației.Construirea și menținerea relațiilor cu partenerii, stakeholderii și comunitatea de afaceri.Monitorizarea și gestionarea aspectelor financiare, inclusiv bugetul și raportarea financiară.Asigurarea conformității cu reglementările și implementarea politicilor organizaționale.Reprezintă organizația în diverse evenimente, con
MORGAN SOL SRL

Media netă estimată pe baza celor 500 de salarii introduse în Salario: 8500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 287 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.